Jump to content

trepideaza motoru


Recommended Posts

salut am un bmw e46 nfl diesel din 2001 136cp.si am o problema imi trepideaza motorul.la relanti si in sarcina nu trage deloc.

La relanti parca imi merge in 3,dar nu face mereu cad face cad nu face si cand face mi se aprinde in bord asc-ul.

Mașina a mai facut asa acum 3 luni si am schimbat toate furtunasele si 2 buji si o rezistenta de 100A.acum nu stiu ce sa ii mai fac va rog ajutati-ma

Link to comment
Share on other sites

Dai o scanare mai intai si-o sa vezi ce poate sa aiba, desi banuiesc ca e ceva legat de injectie/avans/pompa, bujiile nu au nici o legatura cu relantiul, ele se incalzesc mai ales iarna la pornire si stau active 180 secunde daca-mi amintesc bine dupa manual. Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Nu este de la poma petru ca mi-a mai facut acum 3 luni asa si dupa c am schimbat bujiile si o sigurata de 100A nu a mai facut pana azi.am duso atunci la multe testare si imi dadea diferit la mai multe si am duso la mecanici si isi dadeau toti cu parerea si nimic concret.am vorbit cu cineva de la casa bmw si a inceput sa zica sa o dezmembrez:))) deci nu stiu ce sa ii mai fac
Link to comment
Share on other sites

In serviceuri de obicei astia au testere universale care nu citesc erorile din shadow memory si nici nu stiu toate erorile DDE3. Iti sugerez oricum o scapare cu un cablu INPA, niste teste in mers, etc, si iti dai seama de problema repede, mai ales zici ca nu trage..daca erau doar trepidatii dadeam vina strict pe ceva mecanic gen tampoane motor/cutie, volanta, etc
Link to comment
Share on other sites

Pai pompa aia are o electronica, un chip acolo si un mini ecu ce controleaza un piston de avans si presiunea motorinei. La pompele astea se duce ori electronica aia de la caldura, ori pistonul de avans se zgarie, se rupe/etc sau nu mai sta in pozitia lui si oscileaza foarte mult debitul si fluxul combustibilului. Orice senzor ai taia din motor , nu ar face asa probleme urate, poate doar cel de la turatie motor desi nu cred. Debitmetru sau senzor presiune, exclus, poate injectoare prajite . oricum e ceva de injectie nu de aer daca zici ca ai blocat EGR de tot.
Link to comment
Share on other sites

Bine mie pe testarele astea de 2 mil. Care le au majoritatea imi dadea si injectoru cu fir la 3 testare mia dat aceeasi eroare.dar ma gandesc eu acum.daca era de la.injector nu trebuia sa faca permanent adica face 1 saptamana porma 3 luni mai face nimic.porma.iar 2 zile face porma.iar nu face

 

O sa ma duc la bmw sa faca o constatare la ea...sunt din.constanta si este reprezentanta bosch.dar cat ma.coasta sa fac pompa.ca asa una la mana a 2 a am vazut si la.400 de euro daca imi cere mai mult nu are rost sa o fac pe asta zic eu

 

O pompa noua costa 2000€ ce am vazut pe forumuri ca ziceau baieti

Link to comment
Share on other sites

O sa ma.duc la.cineva sa imi verifice injectoarele știu ca sunt mecanice doar cel cu fir.nu se poate repara restu se pot.face

 

Prima data cand mia facut asa doar mam uitat la ele sa vad daca scapa p undeva motorina dar o sa le scot si le.duc la verificat.

 

Cel cu fir daca pe partea electrica imi da 100 ohmni potea sa il.verifice si pe partea mecanica nu?dar poate aa fie.ai.de la.injectoare ca imi consuma mult?

Link to comment
Share on other sites

Exista pentru ECU mod de functionare closed loop(acuratete buna) si open loop. Cand electrnica acelui injector se defecteaza, injectia ramane sa fie calculata si aproximata pe baza senzorilor ramasi gen, senzor volanta, senzor de viteza din pompa, adapteaza calculatorul un avans static general, deci o sa se simta ceva mai putina putere, insa tot trage binisor masina, dar nicidecum nu tremura toata.

Masina mai poate tremura daca ramane EGR pe deschis, ai senzatia ca motorul se sufoca si trepideaza tot urat, insa asta se vede daca scoti furtunul de la turbo de pe admisie, tre sa vezi fum alb cum vine dinspre EGR

Link to comment
Share on other sites

O sa ma.duc la.cineva sa imi verifice injectoarele știu ca sunt mecanice doar cel cu fir.nu se poate repara restu se pot.face

 

Prima data cand mia facut asa doar mam uitat la ele sa vad daca scapa p undeva motorina dar o sa le scot si le.duc la verificat.

 

Cel cu fir daca pe partea electrica imi da 100 ohmni potea sa il.verifice si pe partea mecanica nu?dar poate aa fie.ai.de la.injectoare ca imi consuma mult?

 

Daca este stricat injectorul cu fir creste consumul, motorul se accelereaza mai greu si miroase a motorina nearsa

 

Schimba furtunele de vacuum si curata egr.ul, verifica daca inchide etans

 

Verifica injectoarele ca sa fii sigur de ele 100%

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.