Jump to content

Tacheti M54B30


Romulus

Recommended Posts

Imi bate un tachet. Am schimbat uleiul intotdeauna cu ulei recomandat BMW Longlife 03 sau 04, intotdeaun inainte de recomandarea computerului CBS.

 

1. De ce poate sa bata un tachet?

2. Mai ar trebui verificat si altceva?

3. Vanos se pare ca e OK, la ce ar trebui sa ma mai gandesc?

4. Uleiul e schimbat acum 1.300 km cu Castrol Longlife-04 5w30. E posibil sa fie el de vina?

5. Ar trebui sa-mi fac probleme?

6. Cat ar putea costa?

7. Mi s-a spus ca e doar unul, dar trebuie desfacut capacul de la culbutori si verificat care e. Ar trebui schimbati toti?

8. Preventiv ar trebui sa mai schimb si altceva?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ceva detalii mai ai ?

Cum se manifesta ? Se aude primele secunde dupa ce pornesti motorul sau se aude mereu ? Face si la cald si la rece ?

 

Eu am acelasi motor si in primele secunde dupa pornire motorul este un pic mai galagios.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

si la mine se aude un tacanit in primele 3 secunde dupa ce pornesc motorul. De fapt pana se stinge martorul pt presiune ulei... din ce am citit pe aici este oarecum o problema des intalnita.

 

@Romulus, tie iti bate permanent sau numai cand ai motorul rece ?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

mda.. atunci ma gandesc ca intradevar ai o problema. Speram sa fie ceva cum am spus eu mai sus, ceea ce se intampla si cand pui un ulei mai subtire de exemplu...

 

Banuiesc ca nu ai multi km la bord si este oarecum straniu sa pice tachetii atat de repede. Asta daca sunt intr-adevar tachetii... sa nu fie altceva.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

Foloseste cu incredere aditivul de la Liqui Moly Hydro Stobeal...si mie imi bateau tachetii la FOSTA MEA masina mea de 20 de ani si 185 000km...am scapat ca prin minune de tacanit.

Aditivul nu face decat sa curete...fara sa schimbe vascozitatea uleiului.

Il pui la rece,pornesti motorul,pana cand nu se incalzeste nu ii dai mai mult de 2500rpm...apoi faci un pic de forja in mers ,schimbi pe la 4500rpm vreo 30-35 km....cand te vei intoarce uiti ce inseamna tacanit de tacheti...

ATENTIE!....tacanitul poate reaparea a 2a zi in cel mai rau caz....sau a3a sau a4a zi....repeti operatiunea.

Tii uleiul cu aditiv vreo 1000km...apoi il schimbi.

Si te rog termina cu schimbatu asta al uleiului la 20 000km....pana in 10 000 il schimbi.

Parerea mea...vb din experienta

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

incearca aditivul ala...fa-o ca pe o chestie nebuneasca....da-l dracului doar nu ti-o sparge motoru in doua...doar nu te pun sa pui clor in motor.

Daca in 200km nu iti dispare tacanitul eu iti platesc un schimb de ulei cu manopera cu tot la AB.

Link to comment
Share on other sites

Inainte de pasti am considerat ca ii fac masinii un cadou si-i schimb uleiul inainte de vreme. Ca urmare are ulei nou nout 5w30. Am facut cu ea 1.300 km pana azi si am intrebat daca schimbarea tipului de ulei, poate fi cauza. Mi s-a spus ca nu.

 

Oricum masina am lasat-o la BMW, ramane sa vad maine ce si cum. Dar n-am prea primit raspuns la intrebari...

Link to comment
Share on other sites

incearca aditivul ala...fa-o ca pe o chestie nebuneasca....da-l dracului doar nu ti-o sparge motoru in doua...doar nu te pun sa pui clor in motor.

Daca in 200km nu iti dispare tacanitul eu iti platesc un schimb de ulei cu manopera cu tot la AB.

220521[/snapback]

 

Promit s-o fac. Daca va fi la mine cand va implini 20 de ani. Dar ma indoiesc. O sa fac fericit pe cineva cand o voi vinde, la cat de mult o ingrijesc.

Link to comment
Share on other sites

Imi bate un tachet. Am schimbat uleiul intotdeauna cu ulei recomandat BMW Longlife 03 sau 04, intotdeaun inainte de recomandarea computerului CBS.

 

1. De ce poate sa bata un tachet?

2. Mai ar trebui verificat si altceva?

3. Vanos se pare ca e OK, la ce ar trebui sa ma mai gandesc?

4. Uleiul e schimbat acum 1.300 km cu Castrol Longlife-04 5w30. E posibil sa fie el de vina?

5. Ar trebui sa-mi fac probleme?

6. Cat ar putea costa?

7. Mi s-a spus ca e doar unul, dar trebuie desfacut capacul de la culbutori si verificat care e. Ar trebui schimbati toti?

8. Preventiv ar trebui sa mai schimb si altceva?

220352[/snapback]

 

 

1.S-a defectat,lipsa de ungere sau intervale de schimb pentru ulei prea lungi.

2.Ai avut probleme cu presiunea de ulei la un moment dat,nu mai stiu daca doar ai schimbat senzorii sau ai si marit turatia la relanti(ma rog,in service).

3.Nu prea are legatura una cu alta.

4.Nu stiu ce sa zic,daca a aparut imediat dupa schimbarea uleiului poate ar fi bine sa il folosesti pe cel vechi,asta doar daca nu facea si inainte.

5.In principiu ar trebui schimbat ,nu pune nici un aditiv pentru ulei in motor,nu este o solutie foarte buna pe termen lung.

7.Poate fi unul,pot fi 2,nu cred ca este cazul sa ii schimbi pe toti decat in cazul in care manopera este foarte mare si nu merita sa dai banii din nou ,in caz ca apare altul.

Link to comment
Share on other sites

1.S-a defectat,lipsa de ungere sau intervale de schimb pentru ulei prea lungi.

 

2.Ai avut probleme cu presiunea de ulei la un moment dat,nu mai stiu daca doar ai schimbat senzorii sau ai si marit  turatia la relanti(ma rog,in service).

[...]

220557[/snapback]

 

1. Daca nici eu n-am avut grija de ulei...

2. Am schimbat toti senzorii in garantie si au si marit turatia la relanti. Pot sa fie legate cele doua probleme?

Link to comment
Share on other sites

2. Am schimbat toti senzorii in garantie si au si marit turatia la relanti. Pot sa fie legate cele doua probleme?

220567[/snapback]

 

Daca presiunea de ulei este mica poate fi o problema,desi M54 dupa cate stiu nu prea a avut probleme cu asa ceva.

Deoarece a fost marita si turatia ,becul rosu nu s-a mai aprins,nu cred sa fie de acolo problema.

Repet,daca inainte nu face asa ,schimba uleiul cu cel vechi.

Link to comment
Share on other sites

Daca presiunea de ulei este mica poate fi o problema,desi M54 dupa cate stiu nu prea a avut probleme cu asa ceva.

Deoarece a fost marita si turatia ,becul rosu nu s-a mai aprins,nu cred sa fie de acolo problema.

Repet,daca inainte nu face asa ,schimba uleiul cu cel vechi.

220572[/snapback]

 

Pai uleiul nu decid eu daca trebuie schimbat. Nu ei sunt specialistii?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.