Jump to content

schimbarea distributiei


Recommended Posts

astazi m-am apucat sa demontez cam tot ce e in partea din fata a motorului pt a schimba lantul de distributie ,cel dintre axele cu came, cel de la pompa de ulei si bineinteles intinzatoarele si patinele...dupa lungi ore de desfacut suruburi si surubele am ajuns la partea frumoasa...adik sa dau jos capacul de la distributie insa asta fiind mai capos ca mine nu a vrut sa iasa...intrebarea mea este : trebuie data jos baia de ulei, automat trebuie ridicat motorul, sau doar slabesc suruburile de la ea si cade singura(nu vreau sa o scot afara ) ...si inca ceva trebuiesc demontate alternatorul, suportul de filtru de ulei, pompa servo sau compresorul de AC ca sa scot capacul ala nenorocit???Multumesc anticipat pt raspunsuri si mai ales D-lui Vadim Braia pt suportul tehnic si moral.
Link to comment
Share on other sites

suruburile de la baie sigur trebe sa le desfaci ca "lantul" face parte din baie

 

ai grija sa nu se rupa garnitura dintre baioe si bloc => ca atunci char nu ai scapare de la dat jos baia :blink:

 

pe deoparte nu ar fi rau ca ai putea sa o speli :) da na

 

la mine LOWER TIMING CASE http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...540&hg=11&fg=10

 

e doar atat, dar nu am vazut sa fi scris ce bijuterie detii :) e cumva semnatura ?

 

apropo de ce schimbi distributia ?

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

suruburile de la baie sigur trebe sa le desfaci ca "lantul" face parte din baie

 

ai grija sa nu se rupa garnitura dintre baioe si bloc => ca atunci char nu ai scapare de la dat jos baia :blink:

 

pe deoparte nu ar fi rau ca ai putea sa o speli :) da na

 

la mine LOWER TIMING CASE http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...540&hg=11&fg=10

 

e doar atat, dar nu am vazut sa fi scris ce bijuterie detii :) e cumva semnatura ?

 

apropo de ce schimbi distributia ?

220502[/snapback]

da masina este cea din semnatura...o schimb pt ca facea galagie lantul si cand am desfacut azi am gasit doar jumatate din patina intinzatoare si cea dintre axele cu came ciobita....se putea face asta cand am schimbat supapele dar de asa sunt mecanicii din romania isi lasa rost de bani "nu domne e bun si lantu sunt bune si patinele chiar dak sunt cele originale din 92"....pai cat dracu sa reziste si ele.....eu ii zic hai totusi sa le schimbam ca nu mai stau sa desfac motorul peste un an , si nu a trecut un an ..doar 3 luni..si el zice "auzi mah ma inveti tu pe mine meserie..dak am zis ca sunt bune pai sunt bune si gata". asa ca sfatul meu pt cineva care desface orice motor , cutie, ambreiaj chiar dak piesele arata ok si nu sunt schimbate de voi schimbatile ca nu stiti ce puteti sa patiti...sper ca maine seara sa o aud torcand..va tin la curent.

scuze pt postarea unde nu trebuia.... inca ceva va rog schimbati din "e34 325" in "e34 525"..multumesc anticipat

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

incep sa cred ca sunt chiar ghinionist..dupa ce in sfarsit am reusit sa desfac acel capac de la distributie surpriza patina fixa rupta in 2 , unul din bolturile in care se tinea retezat din bloc iar celalalt pur si simplu smuls....va dati seama ca am ramas blocat...de vreo 4 ore ma chinui sa desfac baia de ulei am desfacut o droaie de suruburi dar tot nu vrea sa se desprinda ....asa ca in loc sa ma apuce spumele si sa-i dau foc am inchiso frumos si am plecat....intrebare: se pot suda bolturile in bloc ??? baia dak reusesc sa o desfac am loc suficient sa bag manutza in ea si sa caut resturi de patina si al doilea bolt pe care nu l-am gasit si banuiesc ca este acolo sau trebuie neaparat ridicat motorul?...mentionez ca am nevoie de max 10cm sa pot sa-mi balacesc mana in ea nu vreau neaparat sa o dau jos de tot.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea, ar fi sa dai si baia jos, sa vezi ce e acolo si sa o cureti cu ocazia asta.

Bolturi smulse....hmmmm, dar nu au filet care intra in bloc?

Daca au filet, scoti bucatile din bloc si poti baga elicoid, astfel incat niste prezoane noi sa-ti sustina patina.

 

P.S. Niciodata in viata, indiferent ce masina vei avea, sa nu te mai iei dupa mecanici! Din cauza unuia din asta, am facut praf un motor de E39. :blink:

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea, ar fi sa dai si baia jos, sa vezi ce e acolo si sa o cureti cu ocazia asta.

Bolturi smulse....hmmmm, dar nu au filet care intra in bloc?

Daca au filet, scoti bucatile din bloc si poti baga elicoid, astfel incat niste prezoane noi sa-ti sustina patina.

 

P.S.  Niciodata in viata, indiferent ce masina vei avea, sa nu te mai iei dupa mecanici! Din cauza unuia din asta, am facut praf un motor de E39. :blink:

220902[/snapback]

unul e retezat deci partea cu filetul a ramas in bloc insa celalalt pur si simplu a fost smuls cu tot cu filetul pe care il avea...deci cu 1mm din bloc de jur imprejurul gaurii...dak reusesc sa-l scot pe ala retezat clar acolo o sa infiletez altul insa unde s-a smuls alta solutie nu am decat sa sudez un bolt..

Link to comment
Share on other sites

unde ai boltul smuls da-i alta gaura mai mare si cu un tarod fai alt filet-daca nu ai spatiu sa dai gaura dute la un strungar sa-ti faca un bolt cu filei mai mare si conic ca sa poti sa-l strangi-unde e retezat nu poti sa-l scoti decat dacal gauresti-incearca cu un punctator sa ii dai un semn pe mijloc dupa care sa il gauresti cu nu burghiu mai mic decat diametrul boltului.
Link to comment
Share on other sites

unde ai boltul smuls da-i alta gaura mai mare si cu un tarod fai alt filet-daca nu ai spatiu sa dai gaura dute la un strungar sa-ti faca un bolt cu filei mai mare si conic ca sa poti sa-l strangi-unde e retezat nu poti sa-l scoti decat dacal gauresti-incearca cu un punctator sa ii dai un semn pe mijloc dupa care sa il gauresti cu nu burghiu mai mic decat diametrul boltului.

221001[/snapback]

 

Subscriu, insa sa ai mare grija la lungimea boltului sa nu dai gaura prea adanca :blink:

 

Si sa tii bor-masina cat mai drept (perpendiclulara)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

ca sa il scoti p'ala rupt exista niste suruburi conice cu filet invers. dai o gaura mica sa agate si dupa aia il strangi si scoate boltul recalcitrant din bloc. vezi ca au la brico.

221720[/snapback]

tin sa va anunt ca totul s-a rezolvat foarte finutz....am fost la strungar mi-a facut boltzurile pe care le-am infiletat in gaurile vechi fara sa mai majorez vreuna....boltul rupt in bloc l-am gaurit 5 mm am batut un cap de inbus in el si s-a desfiletat cu mana......singura problema e ca mi se pare mie ca la boltul de sus patina fixa nu intra pe el cat ar trebui, asa ca maine dau iarasi capacul de distributie jos ca sa rezolv si problema asta...nu de alta dar sa nu am surprize in rest totul ok baia de ulei(la motoarele m50 baia de ulei se poate da jos foarte usor fara a ridica motorul) s-a dat jos s-a spalat s-au gasit in ea mii de bucatele de plastic provenite de la patine s-a montat la loc si in continuare toata ansamblarea a mers ca pe roate....sfat pt oricine vrea sa-si desfaca motorul sau orice altceva se ia una bucata BENTLEY repair manual una bucata trusa de scule (dar sa fie dotata cu absolut orice) si vreo 4 kg de curaj si vointa.urmati cu sfintenie pasii enumerati in bentley e o adevarata biblie a BMW-ului. in concluzie maine tancul meu va face vruuuummmm si sa speram ca nu vor mai aparea probleme..multumesc tuturor pt sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca ai rezolvat , felicitari  :blink:

222896[/snapback]

multumesc mult Vadim ....zilele astea trec pe la tine sa-ti aduc sculele si bineinteles 2 X 6 pack....rezultatul este un motor tunnnnnn..inafara unui singur lucru fffffff enervant....oringul la primul injector e putin ciupit si am un fasait de toata frumusetea...o sa-l schimb si pe ala zilele astea .

deci succeeeeeeeeeessssssssssssssss...

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult Vadim ....zilele astea trec pe la tine sa-ti aduc sculele si bineinteles 2 X 6 pack....rezultatul este un motor tunnnnnn..inafara unui singur lucru fffffff enervant....oringul la primul injector e putin ciupit si am un fasait de toata frumusetea...o sa-l schimb si pe ala zilele astea .

deci succeeeeeeeeeessssssssssssssss...

223013[/snapback]

Sa inteleg ca acum esti la plimbare?Felicitari!

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca acum esti la plimbare?Felicitari!

223022[/snapback]

aaaaaa am uitat multumesc din tot sufletul domnului narcis care a facut un gest extraordinar azi dimineatza cand a venit din celalalt capat al bucurestiului pt a-mi aduce un torx...nu te-am uitat multumesc din suflet ...vine berea vine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.