Jump to content

Vreau sa imi cumpar masina


MCO

Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

Batranul, insa credinciosul, meu 320 a ajuns la un coleg de forum care, stiu sigur, ca va avea, daca nu mai multa, macar la fel de multa grija de el pe cat am avut eu.

 

Acum, itentionez sa aduc in familie un fratior mai tinerel si mi-ar prinde bine sfaturile voastre, care si in trecut m-au ajutat enorm. Pentru inceput vreau sa imi spuneti ce parere aveti despre aceasta masina.

 

Sincer m-ar interesa de ce motorizari sa ma feresc si la ce sa fiu atent in general la momentul achizitiei.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Batranul, insa credinciosul, meu 320 a ajuns la un coleg de forum care, stiu sigur, ca va avea, daca nu mai multa, macar la fel de multa grija de el pe cat am avut eu.

 

Acum, itentionez sa aduc in familie un fratior mai tinerel si mi-ar prinde bine sfaturile voastre, care si in trecut m-au ajutat enorm. Pentru inceput vreau sa imi spuneti ce parere aveti despre aceasta masina.

 

Sincer m-ar interesa de ce motorizari sa ma feresc si la ce sa fiu atent in general la momentul achizitiei.

 

Multumesc!

e standard plus climatronic si comenzi pe volan....

parerea mea ca o masina asa de "cheala" nu merita.

si imi vine greu sa cred ca e 2008, ca din cate stiu eu din 10/2007 a aparut motorul de 177 cai cu start stop, care nu il vad acolo;

eu as evita o asa masina pur si simplu prin faptul ca este insipida....

Edited by tutorial
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si mie mi se pare ca ii lipsesc multe optiuni si o sa te plictisesti repede. Am deținut 4 ani un e90 Pre-lci si masina mi-a oferit multe satisfactii, cu toate ca are si ea probleme specifice gen plasa airbag, imobilizator volan sau turbina sensibilĂŁ. L-am vândut anul trecut sub 9000€, la 160k km, cu mult mai multe optiuni decat masina din anunt Daca ai putina rĂŁbdare cred ca vei o gĂŁsi o masina mult mai ok in bugetul respectiv.
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

O recomandare generala (nu doar in cazul tau), daca aveti un buget mai mare de 5000 euro, mergeti in Germania dupa masaina. Nu riscati cu masini din Romania. Eu am fost anul trecut dupa e90-ul meu si nu regret nici o secunda ca m-am obosit sa merg pana acolo. Am luat masina de la privat si nu am cuvinte sa explic cat de bine a fost menajata si ce multumit sunt de ea. Probabil mi-ar fi luat o vesnicie sa gasesc asa ceva in Romania... sau sa nu exagerez, ar fi fost probabilitatea mult mai mica. Sunt multe BMW-uri intretinute bine in Germania, cu motoare (mai ales diesel) in stare foarte buna, rulate mult pe autostrada. Bafta!
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

M-as incadra cam in 9K. Tocmai de aceea am cerut ajutorul vostru. Daca aveti sugestii le astept cu interes.

 

La banii astia iti iei un BMW foarte bun ... dar nu din RO. Radu are dreptate, cauta pe mobile.de si apoi fugi in Germania, n-o sa-ti para rau.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si eu sunt de acord cu Germania, doar ca trebuie sa iei in considerare taxele pe care le vei avea de platit ulterior.

personal consider ca un pre-lci are ceva mai putine probleme decat lci-ul, mai ales la motor.

oricum nu este nimic capat de tara! si eu am avut problema cu contactul de la volan si stiu ca este des intalnita. totusi nu vorbim de o masina de nivelul unui logan. trebuie sa iti iei in calcul ca vor mai cadea piese din cand in cand si reparatia poate sa fie ieftina, dar la fel de bine poate sa fie costisitoare.

Edited by Heaven
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor pentru suport!

Sincer ma cam grabesc cu achizitionarea masinii insa ma uit si dupa un 520. Este de luat in calcul si drumul in Germania. Pana la urma graba strica treaba. Momentan un coleg de forum face tot posibilul sa imi implineasca visul ;) , asa ca poate fac un drum doar pana la Ploiesti :D.

Inca odata multumiri tuturor!!!

Link to comment
Share on other sites

Intradevar sunt ceva costuri in plus daca o cumperi din Germania. Adica:

-bilet de avion

-mijloc de trasnport acolo (daca nu ai rude sau prieteni)

-numere de tranzit

-combustibil pentru drumul spre casa

-vigniete de drum (Austria si Ungaria)

-mancare/bautura

-liber de la serviciu (daca este cazul)

 

Dar toate astea merita facute pentru o masina pe care vrei sa o pastrezi pentru cativa ani buni.

 

Sunt si masini bine intretinute in Romania, dar tine cont ca sunt doua lucruri pe care nu le poti schimba aici, oricat de atent esti cu masina ta: gropile si motorina. Doua lucruri care conteaza foarte mult la starea masinii.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Asa este Radu I.

 

Rog Adminii sa faca din ambele topic-uri unul singur (am postat si in Seria 5) si sa il mute la sectiunea potrivita, deoarece intentionez sa cer informatii si sa postez link-uri despre toate masinile care imi vor "sari" in ochi si nu vreau sa umplu forum-ul cu postari alandala.

Multumesc!

Edited by MCO
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am cautat masina pe mobile.ro selectand ca masinile sa fie din zona Dortmund unde am avion din spatele casei. Oricum am inteles ca in nordul Germaniei masinile sunt mai ieftine. Am gasit masina, am negociat cu neamtul, m-am suit in avion. La 6 dimineata am plecat din Craiova la 9 am ajuns la showroom. A durat 2 ore sa-mi faca numerele si la 11 am plecat. Seara am ajuns la Viena, m-am cazat la un hotel, iar a doua zi dupa ce am pierdut cateva ore degeaba la Parndorf am plecat spre casa. Seara pe la 10 am fost in Craiova. Puteam sa merg mai repede dar nu aveam cauciucuri de iarna( nu era zapada dar au fost si temp. negative) si nici statia si nu am vrut sa risc.

Toata aventura a durat vreo 40 de ore si a costat cateva sute de euro dar am luat exact masina pe care am vrut-o.

Edited by skyflm
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

dar vezi si de unde o iei din germanica,sa nu te trezesti ca ai cumparat masina romaneasca,ca se practica,

 

si eu sunt de acord cu Germania, doar ca trebuie sa iei in considerare taxele pe care le vei avea de platit ulterior.

personal consider ca un pre-lci are ceva mai putine probleme decat lci-ul, mai ales la motor.

oricum nu este nimic capat de tara! si eu am avut problema cu contactul de la volan si stiu ca este des intalnita. totusi nu vorbim de o masina de nivelul unui logan. trebuie sa iti iei in calcul ca vor mai cadea piese din cand in cand si reparatia poate sa fie ieftina, dar la fel de bine poate sa fie costisitoare.

taxe:450 rar,impozit,275 euro parca, taxa daca e euro 5,asigurare rca,asta depinde de sofer,350 euro combustibilul si taxele de drum austria si ungaria,si cam asta e tot la capitolul taxe,60+37+85 ron la permise auto.

masinile facute prt germanica au alta calitate,nu sunt la fel ca cele de romania,deci parerea mea este sa urmaresti pe un site de specialitate,alege mai multe masini ,daca poti sa le si grupezi pe zone e super,si bafta la cumparat

Edited by RTM
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

dar vezi si de unde o iei din germanica,sa nu te trezesti ca ai cumparat masina romaneasca,ca se practica,

 

 

taxe:450 rar,impozit,275 euro parca, taxa daca e euro 5,asigurare rca,asta depinde de sofer,350 euro combustibilul si taxele de drum austria si ungaria,si cam asta e tot la capitolul taxe,60+37+85 ron la permise auto.

masinile facute prt germanica au alta calitate,nu sunt la fel ca cele de romania,deci parerea mea este sa urmaresti pe un site de specialitate,alege mai multe masini ,daca poti sa le si grupezi pe zone e super,si bafta la cumparat

 

Nu dai 350 euro pe combustibil nici daca vii acasa prin Rusia!

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu dai 350 euro pe combustibil nici daca vii acasa prin Rusia!

asa este :din dortmund-bucuresti 1994 km x10%x1,5euro l=298.5+cit sunt taxele austria ,ungaria 320 sau 330,scuze nu sunt 350

da ,daca tu mergi cu 120 si un consum de 7% dai vro 220 euro +taxe ungaria si austria

au fost puse niste sume care sa l ajute pe om sa si faca un calcul estimativ,nu era nimic la euro,dar daca asta a deranjat....ma rog ,scuze

Edited by RTM
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nici in germania nu prea ai unde. Portiuni fara limitĂŁ de vitezĂŁ f rar am prins, nu pentru ca nu au drumuri, ci pentru ca e aglomerație. De austria, ungaria, romania cred ca nu are rost sa vorbim.

:offtopic: pentru ca nu ai condus noaptea..

 

banuiesc cu un mers cu viteze de peste 170km consumul este intre 9-10 banuiesc

Are dreptate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.