Jump to content

330 e46 touring - 330xd e46 touring 2000-2005


stefutu

Recommended Posts

Salutare,sunt nou venit pe forum,am venit aici din admiratie pentru marca germana.Dupa cum scrie si in titlu m-ar interesa modelele: e46 330 touring-e46 330xd touring,intre anii 2000-2005... as dorii sa stiu in general problemele acestor masini(probleme serioase),dar si (micile defecte),costuri de intretinere, detalii,pareri(pro-contra),si de unde sa cumpar masina.(pana in 4000 e)

Intentionez ca intr-o luna jumatate sa i-au unul dintre cele doua modele,orice parere este binevenita,am facut acest topic pentru ca nu am gasit multe detalii despre aceste modele,nu am mai avut Bmw pana acuma deci nu cunosc foarte multe despre aceste masini,decat mici detalii invatate aici pe site.

Edited by stefutu
Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca iti ajung 4000 pt ce masini si mai ales ani vrei tu?

 

cred ca am uitat sa precizez faptul ca nu ma intereseaza masini inmatriculate in Romania(datorita impozitelor mari)in rest trag speranta ca voi gasi o masina care sa-mi placa in bani pe care ii am.nu vreau o masina cu 150.000 km :)) e clar ca tintesc masini care depasesc 250-290 mii.pana in 4000e.

Edited by stefutu
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa-mi ofere mai multe detalii? masina cu motorul de 184 hp,are cuplul la fel ca masina cu motorul de 204? dupa ce ani se fac cele cu 204 hp? cat costa eventuale defecte?(parca am vazut aici pe site un link,care te ducea pe o pagina unde am reusit sa vad aceste detalii,daca stie cineva link-ul il rog sa-l posteze.Chiar nu avem posesori de 330d aici pe forum?sau masinile astea sunt fara probleme?
Link to comment
Share on other sites

In general, motoarele de 3 litri diesel sunt foarte fiabile, toata lumea le lauda. Diferente mecanice majore intre motoarele de 184 cp si 204 cp nu sunt.

 

In ideea in care ai norocul sa nu fie nevoie sa investesti in motor, trebuie sa realizezi ca la o masina veche de 15-20 de ani vor trebui inlocuite articulatiile, suspensiile, diferite bucse pe la diferential, lichide (transmisie, motor). Iar cheltuielile astea se ridica la cel putin 25% din pretul de achizite pe care esti dispus sa-l oferi.

 

Aici nu se inghesuie lumea sa dea detalii pentru ca tu cu 4000 de euro vrei un e46 cu motorizare de top, xdrive, neinscrisa.

 

Adica la banii astia te vom vedea circuland mandru pe strazi cu o bulgaroaica cu motor mare, pentru ca la Romania taxele sunt prea mari.

 

Eventual daca locuiesti prin zona Moldovei treci si granita saptamanal sa alimentezi.

 

Eu zic sa te reorientezi spre o masina pe care ti-o permiti, suportand toate taxele tarii in care vrei s-o conduci.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In general, motoarele de 3 litri diesel sunt foarte fiabile, toata lumea le lauda. Diferente mecanice majore intre motoarele de 184 cp si 204 cp nu sunt.

 

In ideea in care ai norocul sa nu fie nevoie sa investesti in motor, trebuie sa realizezi ca la o masina veche de 15-20 de ani vor trebui inlocuite articulatiile, suspensiile, diferite bucse pe la diferential, lichide (transmisie, motor). Iar cheltuielile astea se ridica la cel putin 25% din pretul de achizite pe care esti dispus sa-l oferi.

 

Aici nu se inghesuie lumea sa dea detalii pentru ca tu cu 4000 de euro vrei un e46 cu motorizare de top, xdrive, neinscrisa.

 

Adica la banii astia te vom vedea circuland mandru pe strazi cu o bulgaroaica cu motor mare, pentru ca la Romania taxele sunt prea mari.

 

Eventual daca locuiesti prin zona Moldovei treci si granita saptamanal sa alimentezi.

 

Eu zic sa te reorientezi spre o masina pe care ti-o permiti, suportand toate taxele tarii in care vrei s-o conduci.

 

Multumesc pentru raspuns,4000 euro cred ca este suficient pentru o masina intre 10-15 ani,pana la urma Bmw nu este Ferrari(sa platim mii de euro pentru o masina de 10 ani),am studiat zilele acestea niste site-uri din Romania,dar si site-uri externe,si am ajuns la concluzia ca se poate lua o masina bun gen:330d-330xd(touring)din afara tarii.La noi toata lumea isi vinde sedanuri-le(320) obosite cu km mincinosi,si facute cu prost gust cu mii de euro,eu nu incurajez o asemenea mizerie(doar de dragul inmatricularii in Romania)...prefer o masina adusa din afara.(indiferent de km)

Astept si alte raspunsuri despre fiabilitatea acestei masini !

Link to comment
Share on other sites

330xd am eu. Ce sa zic e ok, trage frumos, nu da fum e rezistenta. M57 sedan. break nu imi place.

Are mici probleme cu farurile sunt cam chioare, cu clima am mai patit un zgomot urat, acum e posibim sa schimb ambreuajul. M-am dat cam tare cu ea si parca patineaza. Alfel e buna motorizarea se merita si la consum 14 in oras aglometat Buc si 8-9 drum intins dus-ibtors Buc-Sibiu.

Iti multumesc pentru raspuns,poti sa-mi zici cat te costa kit ambreiaj?)Rog si alti colegi de forum s-au cei care au o astfel de masinuta,sa lase un comm cu parerea(buna-rea).

Edited by stefutu
Link to comment
Share on other sites

Asadar, vad ca tot intrebi de piesele pe care le vei avea de schimbat la un 330d (si nu numai) Iata-le : volant, kit ambreiaj, discuri+placute frana, fulie vibrochen, brate suspensie fata, bucsi fata, bucsa diferential, bujii, releu bujii, eliminare flapsuri galerie admisie (asta daca le mai are :)), telescoape -cel putin spate, intercooler (incepe sa supureze pe la colturi), kit role distributie si accesorii, curele, reconditionat electromotor.

In mare, cam astea ar fi, dupa experienta mea ( a se citi pe care eu le-am schimbat). Si binenteles, o multime de alte piese mai mici.

Daca vrei sa ai o masina doar sa te fatai cu ea prin oras, o lasi cum o cumperi. Daca vrei sa ai incredere in ea, te apuci si schimbi tot ce nu merge bine sau scartaie.

Asa ca, spor la cumparaturi. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Cum vina asta, pustan/~20 ani/bmw break, parca nu se pupa.

 

Ontopic, iti recomand motorul de 204cp, trage sesizabil mai bine si e mai fiabil.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Asadar, vad ca tot intrebi de piesele pe care le vei avea de schimbat la un 330d (si nu numai) Iata-le : volant, kit ambreiaj, discuri+placute frana, fulie vibrochen, brate suspensie fata, bucsi fata, bucsa diferential, bujii, releu bujii, eliminare flapsuri galerie admisie (asta daca le mai are :)), telescoape -cel putin spate, intercooler (incepe sa supureze pe la colturi), kit role distributie si accesorii, curele, reconditionat electromotor.

In mare, cam astea ar fi, dupa experienta mea ( a se citi pe care eu le-am schimbat). Si binenteles, o multime de alte piese mai mici.

Daca vrei sa ai o masina doar sa te fatai cu ea prin oras, o lasi cum o cumperi. Daca vrei sa ai incredere in ea, te apuci si schimbi tot ce nu merge bine sau scartaie.

Asa ca, spor la cumparaturi. :thumbsup:

 

Cam lunga lista de cumparaturi ...

Pana la urma daca iti doresti o masina adevarata trebuie si investitie,multumesc de raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Fiinda nu merge butonul de replay(la mesajul lui r0n1n) o sa dau un copy/paste manual. :)

 

Cum vina asta, pustan/~20 ani/bmw break, parca nu se pupa.

 

Ontopic, iti recomand motorul de 204cp, trage sesizabil mai bine si e mai fiabil.

This post has been edited by r0n1n: 01 April 2015 - 20:03

 

 

Masina va merge des la pescuit(cam 3 persoane) deci echipamente multe(bete de pescuit,2 barci de pescuit(pneumatice), cateva zeci de kg de momeala.(+ capturile daca este cazul) :p:)

Masina va avea mereu o trusa de scule prin ea,+cabluri de telecomunicatii,+2-3 colegi de munca.

Am studiat putin si seria E 46, break-ul ar fii masina de fite,pentru simplul motiv ca este plin de sedanu-uri obosite !

 

Va multumesc pentru pareri !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.