Jump to content

Schimbare kit ambreiaj


Floryan2006

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
kit e sachs(fara volanta)...serie 3000 951 870....masina e 320i 110kw volanta masinii e cu masa dubla. Si le-am dat seria de sasiu si chiar le-am precizat sa se potriveasca si sa nu am surprize. Dupa montaj astazi s-a constatat ca nu debraiaza...s-a dat din nou cutia jos, iar placa era comprimata la maxim...dupa verificari s-a ajuns la concluzia ca discul e prea gros are 10mm...in loc de 7 maxim 8, tianind cont ca discul uzat are 5mm. Edited by Floryan2006
Link to comment
Share on other sites

Placa E comprimata la maxim dupa ce dai cutia jos..

Ca sa refolosesti placa noua iti/le trebuie dispozitivul de resetare a diafragmei discului de presiune pentru remontare.. :sorcerer:

 

Discul de alta grosime poate sa impiedece debrierea :download:

Re-edit:

pentru cei care ar trebui sa stie despre ce e vorba nu pentru cei care dau vot negativ (aiurea..) Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat kit de la epiesa.ro si dupa montaj nu mai debraia....s-a dat totul jos si s-a ajuns la concluzia ca discul e prea gros (10mm). Ce grosime e normal sa aiba?

 

pai rezolva probema cu epiesa , ca aici nu are nimeni cum sa-ti schimbe ambreiajul

 

ca fapt divers , conteaza luna si anul de fabricatie

Edited by claudiuBWR
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Placa E comprimata la maxim dupa ce dai cutia jos..

Ca sa refolosesti placa noua iti/le trebuie dispozitivul de resetare a diafragmei discului de presiune pentru remontare.. :sorcerer:

 

Discul de alta grosime poate sa impiedece debrierea :download:

Re-edit:

pentru cei care ar trebui sa stie despre ce e vorba nu pentru cei care dau vot negativ (aiurea..)

 

 

Ideea este urmatoarea...Toate sunt noi ,placa de presiune este noua, la fel si rulmentul si desigur discul de ambreiaj...toate le-am montat astazi. Discul are aproximativ 10mm grosime...atat este normal sa aiba? Macar sa stiu sa nu ma duc la epiesa degeaba.

 

Da ai dreptate placa cea noou sta la maxim dupa montaj...esti sigur ca se rezolva prin resetarea de care zici?

Edited by Floryan2006
Link to comment
Share on other sites

Ideea este urmatoarea...Toate sunt noi ,placa de presiune este noua, la fel si rulmentul si desigur discul de ambreiaj...toate le-am montat astazi. Discul are aproximativ 10mm grosime...atat este normal sa aiba? Macar sa stiu sa nu ma duc la epiesa degeaba.

 

Da ai dreptate placa cea noou sta la maxim dupa montaj...esti sigur ca se rezolva prin resetarea de care zici?

 

ala este un kit de centrat/montat ambreiaje inclusiv volanta., nu reseteaza nimic ca nu electronic

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ala este un kit de centrat/montat ambreiaje inclusiv volanta., nu reseteaza nimic ca nu electronic

De ce nu resetare? :pardon:

A reseta nu inseamna doar restartarea a ceva electronic, ar putea fi facuta in mecanica si mecanisme.. asa cum blocheaza (normal) aceea placa discul.

 

Nu vreau sa insist prea mult; fiecare intelege ce vrea. :drinks:

 

Idea era urmatoarea: fara aceea scula, o data data placa de presiune jos de pe volant, (datorita discului prea gros) NU va mai putea fi montata inapoi daca nu se pune mai intai acea scula SA AJUSTEZE (ok?) diafragma inapoi. Atat. Poate ajustarea e mai bine inteleasa :rolleyes: .

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai montat vreodata un kit de ambreiaj pentru volanta cu masa dubla?

Nu e nimic de resetat, te-ai exprimat aiurea.

 

Scula aia e doar pentru centrare, nu se reseteaza nimic.

Daca strangi placa de presiune pe volanta fara sa centrezi discul, nu vei putea monta cutia. Axul de la cutie nu se va alinia cu discul de ambreiaj. Asta e toata treaba.

 

A ajusta si a reseta sunt niste cuvinte mult prea mari pentru chestia asta. Arcurile diafragmei se imping cu scula aia. E foarte simplu, chiar banal.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ai montat vreodata un kit de ambreiaj pentru volanta cu masa dubla?

Nu e nimic de resetat, te-ai exprimat aiurea.

 

Scula aia e doar pentru centrare, nu se reseteaza nimic.

Daca strangi placa de presiune pe volanta fara sa centrezi discul, nu vei putea monta cutia. Axul de la cutie nu se va alinia cu discul de ambreiaj. Asta e toata treaba.

 

A ajusta si a reseta sunt niste cuvinte mult prea mari pentru chestia asta. Arcurile diafragmei se imping cu scula aia. E foarte simplu, chiar banal.

Da am montat, tocmai de aceea spun ceea ce stiu.

 

Fara repeta ce am spus si eu... ca se numeste reset, ca se numeste ajustare, centrare, orice.. parerea ta care e? Daca vrea sa monteze placa de presiune din nou dupa ce schimba discul, ARE sau NU nevoie de scula aceea? E obligatoriu sau optional?

 

(si astept pe privat sa imi spui ce crezi tu ca insemna self-adjusting clutch, ok? ;) )

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Placa E comprimata la maxim dupa ce dai cutia jos..

Ca sa refolosesti placa noua iti/le trebuie dispozitivul de resetare a diafragmei discului de presiune pentru remontare.. :sorcerer:

 

Discul de alta grosime poate sa impiedece debrierea :download:

Re-edit:

pentru cei care ar trebui sa stie despre ce e vorba nu pentru cei care dau vot negativ (aiurea..)

In video este un chit self adjusting deci nu are treaba cu ce a cumparat colegul..

Link to comment
Share on other sites

Prefer sa te las pe tine pentru ca sunt sigur ca te gandesti la cu totul altceva decat ar trebui.

Daca nu aveau scula de centrare oricum nu puteau monta ambreiajul. Iar daca nu l-ar fi montat corect, nu puteau sa monteze cutia.

Si oricum n-are legatura ceea ce spui tu cu problema lui.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

In video este un chit self adjusting deci nu are treaba cu ce a cumparat colegul..

Deci, trebuie sa o luam aproape de la inceput... deci colegul a cumparat ultimul kit din pagina, da?

Daca da, cred ca nu ma insel daca spun ca placa aia e CU REGLARE AUTOMATA.

 

Atunci, are nevoie de acea scuula sa o poata puna din nou(aceeasi placa) pe masina! Sa nu spuneti ca nu v-am spus :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

Prefer sa te las pe tine pentru ca sunt sigur ca te gandesti la cu totul altceva decat ar trebui.

Daca nu aveau scula de centrare oricum nu puteau monta ambreiajul. Iar daca nu l-ar fi montat corect, nu puteau sa monteze cutia.

Si oricum n-are legatura ceea ce spui tu cu problema lui.

 

Ar fi frumos sa gandim in aceasi directie.. (ca sa stie la ce sa se astepte daca s-ar apuca singur sau altcineva ar fi in situatia lui..) pentru ca ce urmeaza sa spun este ca tu esti un pic confuz. Singura scula care CENTREAZA si MENTINE centrat discul si rulmentul din volant este piesa care tipul din

o foloseste (o monteaza IN rulment) dupa care PUNE discul pe EA... uita-te la minutul 15 si inca vreo doua si o sa intelegi; aceea este o piesa mica de CENTRARE care RAMANE in ansamblu pana la montarea PLACII CU REGLAJ AUTOMAT si desfacerea cheii care tin blocate dintii(intepenita diafragma...) diafragmei placii, dupa care se scoate aceea scula de centrare.

O data relaxata diafragma si discul intepenit AUTOMAT.. se poate pune cutia pe masina! ORICE eroare, redemontare presupune aceea scula de REAJUSTARE.

Sper ca acum m-am facut inteles.

Nu e greu! :sorcerer:

 

Ce a luat colegu NU este cu reglaj automat...dupa codul pe care la postat mai sus

 

Nu? atunci e mai simplu ;)

am inteles gresit; scuze

 

(..totusi m-am uitat si eu dupa codul lui si a iesit aceea placa.)

 

Oricum ai nevoie de trusa respectiva. Si daca monta din prima. Nu ai cum sa centrezi discul altfel.

Dupa demontare trebuie sa reajusteze placa SAC ca s-o monteze la loc.

Dar, cum ti-am zis. Daca nu ai scula de centrare, e foarte greu de montat.

Nu centreaza nimic colega. La minut 15 din

se foloseste piesa ce centreaza.. sa nu confunda termenii ;) mai putin scula de reajustat :Four Leaf Clover:

 

crede-ma ca am vazut si repetat personal aproape exact ce a facut tipul acela. dupa cum am vazut si situatii mai putin amuzante pe internet cand unii nu au stiut si scotand placa au incercat prin tot felul de alte metode sa REAJUSTEZE placa si nu au reusit.

Trebuie sa admit, aceea scula e diabolica.. nu o ai, esti terminat; tre sa cumperi alta placa..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

@motane36, daca volanta este masa dubla atunci obligatoriu si placa e cu reglare automata.

 

Trebuie sa treaca pe volanta simpla si sa puna discul cu arcuri si se foloseste placa de presiune normala (la cap :angel: ).

Alte combinatii nu-s.

 

 

Am cautat si in alte locuri serioase dupa detaliile date de el si "iese" placa "automata".

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.