Jump to content

BMW E90 320dA - CKH


ckh

Recommended Posts

Si eu sunt de aceeasi parere, ca pe forumuri monomarca s-a denaturat ideea de pasionat. Sunt ff multe cazane cocosate, carora li se face lobby si li se creeaza imagine pozitiva, desi posesorii circula cu cauciucuri Sh.

A nu se intelege ca ma refer la cazul de fata, insa asta e adevarul.

Insa poate ca nu se mai ajungea aici daca se punea pretul din start.

Pe de alta parte, sunt pe forum si multi ce mor de grija altora. Mai era cineva care postase un e90 din 2006 adica nfl cu 10 mii si au aparut in cateva ore vreo 6 Gigei consternati ca el daduse 7 mii pe ea si ca de ce cere 10 mii..

Cum a spus si servicepremium, poti sa ceri cat vrei pe ea, important este cu cat o vinzi. Daca reusesti si gasesti persoana care sa iti dea fie si mult peste cat valoreaza, atunci bafta, norocul tau. Nu inteleg de ce sunt atatia care parca mor de grija banilor altuia, respectiv cu cat o vinde.

Daca cumperi o masina cu 5 mii si pretul pietii e 7 mii, apar instant priceputi care spun ca e o coaja. Daca dai pe ea 9 mii , ai luat-o scump..s.a.m.d. relaxati-va un pic totusi.

Edited by cavaliere
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu cand am cerut 9500 pe a mea , am ceva mai multe prin interior dar nu am pachet M . mi-au sarit toti in cap . Afk nu te opreste nimeni omule , pune-o la vanzare cu 15k ca nu are nimeni treaba cu tine , tu peste tot cum vezi un e90 incepi sa spui ca ai ceva de genul si asa mi-ai zis si mie ca daca eu cer 10k si tu ceri nu stiu cat pe a ta . Ii treaba ta cat ceri pe masina ta , iar ckh cere cat considera el , nu conteaza ce i-a facut ...

 

eu eram ala cavaliere :))

Edited by 0kta03
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg bine, masina este din 2005, cu un an mai veche ca a mea, arata identic cu a mea, exteriorul cel putin (nu stiu interiorul cum este, banuiesc ca are CCC si scaune normale), singura diferenta fiind cutia automatasi cei 20-30k km in plus la mine si ceri pe ea 10.000.

 

Pretul asta imi da curaj sa cer si eu 9500. Multumesc.

 

Fara suparare, dar nu are rost comparatia...cutia si cei cativa km in plus nu sunt singurele diferente ! Esti ori optimist ori orb daca spui asta.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

@0kta03, eu lui i-am cerut un sfat. Nu am afirmat ca mi se pare scumpa sau ca cere mult pe ea. Am vrut doar sa imi fac o idee despre pretul care l-as putea cere pe a mea fiind aproape identica cu a lui si cam la aceeasi kilometri, doar ca ne desparte un an. Pretul lui de 10.000 euro se justifica, a luat-o cu 8000 si ceva, a dat taxa 1200, plus ce a mai bagat in ea...

 

Tie ti-am spus ca vrei sa dai teapa si ca masina ta nu merita 10.000 euro din moment ce tu ai luat-o cu 7000, ai tinut-o 3 luni si deja i-a crescut pretul cu 3000 euro fara ca tu sa investesti nimic in masina. Nu era corect fata de ceilalti membrii ai forumului daca nu spuneam si acest mic aspect pe care tu ai incercat sa il omiti.

 

@mgs daca imi poti spune, ce are in plus masina asta fata de a mea? Eu nu am Cruise Control, si scaune incalzite/sport, in rest?

 

Te referi la stopurile pe spate? Te referi la jantele schimbate?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

AFk, si dacă el cumpara mașina cu 3 mii si cerea pe ea 10 mii pt ca atât face care era problema? Sau stai, problema e ca toți sunt experți când vine vorba de banii altora. Si ca fapt divers, cutia automata e din start 1500 euro in plus la preț. Asta pe lângă alte dotări si nr de km . Dar repet, o mașina valorează cât considera vânzătorul, nu cât considera unul si altul raportat la propriile mașini. Chiar nu țin partea nimănui, dar se aberează mult pe forum la toate topicurile de vânzare. Edited by cavaliere
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De acord cu tine, dar masina nu face 10.000, asta e problema. El a prezentat-o ca masina personala, nu ca a cumparat-o sa faca profit. A incercat sa nege faptul ca asta a fost scopul cumpararii. Si cand un om incearca sa te minta pe fata, parca nu poti sa abtii.

 

Sa o cumpere cu 3000 si sa o dea cu 10.000, pe mine nu ma intereseaza aspectul asta, ci faptul ca se neaga si se eschiveaza cand ii zici ca e "samasar", si el iti spune ca e pasionat...

 

Iarasi, total de acord cu tine la chestia ca se abereaza prea mult pe topicurile de vanzare, dar asta este vina vanzatorilor care isi supra evalueaza masina de 10-15 ani si vor sa isi recupereze banii bagati in ea dea' lungu' anilor, doar prin faptul ca e masina de "pasionat".

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai stau sa dau quoute la fiecare in parte sa va raspund.

 

Eu nu castig nici un leu la masina asta si n-am castigat la nici o masina pe care am avut-o. Calculati singuri pretul achizitiei + taxa de inmatriculare pentru ca era recuperata dupa bagati doar jantele si suspensia la calcul fara altele pentru ca nu au rost. Eu nu am spus preturi cand am enumerat ce am schimbat la ea pt ca nu imi doresc si este imposibil sa imi recuperez investitia, am facut modificarile strict pentru mine si pe placul meu.

 

E60-ul l-am vandut la 2 saptamani dupa ce i-am pus pachetul M complet si evacuare de 400 euro, Myx sau altii stiu foarte bine cat costa sa pui pachet M pe un E60, a intervenit ceva si a trebuit sa o vand, am vandut masina mai scump decat am luat-o dar in nici un caz nu am castigat la ea. Nu am regretat nimic, si 2 zile daca ma bucuram de ea si ii faceam 2 poze, asta era.

 

Aici este aceasi poveste, am muncit 13 ore continu la masina impreuna cu Dyc sa ii fac polish exterior si la faruri cand puteam sa ii dau un polish in targ de 100 ron si terminam povestea.

 

Cand am investit in masina si am schimbat jantele care au fost vopsit electrostatic imediat dupa achizitie si suspensia, nu m-am gandit nici o secunda ca o vand atat de repede si nu regret nimic nici acum.

 

Imi cer scuze poate am fost un pic vulcanic si ca nu am postat pretul din prima dar cum a spus si Alex, tot apareau discutii. Oricare dintre voi reactiona la fel cand tr vezi atacat de niste oameni care nu te cunosc pe tine si nici masina. Mai ales ca ma stiu multi de pe aici si stiu ce fel de om sunt si cum imi ingrijesc masina.

 

Uitati-va cat costa un E90 macar asemanator cu al meu pe afara sau gasiti-mi voi unu aici de vanzare sub 9000-9500 sa zicem sa arate estetic cum arata a mea si sa se prezinte mecanic cum se prezinta a mea. Eu accept orice fel de test iar masina se poate verifica oriunde.

 

Apar discutii si comparatii intre masina mea si altele, AFK, esti binevenit oricand la o intalnire sa le punem una langa alta si atunci vezi singur daca este sau nu vreo diferenta intre ele, nu spun nici ca este nici ca nu este, dar inainte sa vorbim, trebuie vazut.

Link to comment
Share on other sites

De acord. Nu am spus ca este identica, ci asemanatoare. La exterior, a mea este copie fiedela dupa a ta, din ce stiu de la ambii fosti proprietari. Masinile le-am luat amandoi de pe forum, le-am schimbat jantele si avem pana si spliterele si grilele de pe bara fata negre.

Ti-am zis, nu stiu la interior cum arata a ta, ai scaune sport? Eu ce am in minus este Cruise control (500 lei) si incalzire in scaune (1000 lei).

 

 

Iarasi, dupa cum am scris si mai sus, te-am intrebat politicos despre pret sa imi fac o parere, in scop personal. Nu le-am comparat si nici nu am zis ca nu isi merita pretul, ba din contra la tine este justificat (mai putin vis-a-vis de an, si eu fiind in aceeasi situatie - conteaza si vechimea totusi, zic eu, zic si colegii, zic si cumparatorii), fata de a lui 0kta03, care vrea profit nejustificat.

 

Imi cer scuze daca nu m-am facut inteles din primul post, dar, repet, masina asta, strict, isi merita banii ceruti.

 

De acord cu tine, dar masina nu face 10.000, asta e problema. El a prezentat-o ca masina personala, nu ca a cumparat-o sa faca profit. A incercat sa nege faptul ca asta a fost scopul cumpararii. Si cand un om incearca sa te minta pe fata, parca nu poti sa abtii.

 

Sa o cumpere cu 3000 si sa o dea cu 10.000, pe mine nu ma intereseaza aspectul asta, ci faptul ca se neaga si se eschiveaza cand ii zici ca e "samasar", si el iti spune ca e pasionat...

 

Iarasi, total de acord cu tine la chestia ca se abereaza prea mult pe topicurile de vanzare, dar asta este vina vanzatorilor care isi supra evalueaza masina de 10-15 ani si vor sa isi recupereze banii bagati in ea dea' lungu' anilor, doar prin faptul ca e masina de "pasionat".

Aici zic de 0kta03, nu de tine @ckh ;-)

 

Acum mi-am dat seama ca nu am specificat de cine zic si se subintelege ca zic de tine, ckh, dar era vorba de 0kta03 care cere si el tot 10.000 desi a luat-o cu 7700 si dupa 3 luni vrea 3000 euro profit pe motiv ca nu ii mai place masina...

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si ca fapt divers, cutia automata e din start 1500 euro in plus la preț. Asta pe lângĂŁ alte dotĂŁri si nr de km . Dar repet, o mașina valoreazĂŁ cât considera vânzĂŁtorul, nu cât considera unul si altul raportat la propriile mașini.

De unde ai scos-o pe asta cu cutia automata care da 1500 euro in plus la pret in Romania?

Asta e o fabula in cel mai bun caz.

Nici macar optiunile nu cresc pretul in mod real.

In Romania conteaza alte detalii. Starea tehnica aparenta, aspectul, numarul de km si anul de fabricatie.

Optiunile conteaza la un F10 sau un F30, nu la un E90 prefacelift.

Masinile foarte dotate apar in Romania abia atunci cand scade pretul. Deci nu optiunile conteaza in principal.

Poti sa ai cel mai dotat E90. Daca motorul e mare, va costa cat un 320d semi chelios.

 

O masina valoreaza atat cat este dispus cineva sa plateasca pentru ea. Ala e pretul real.

Edited by Service Premium
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai stau sa dau quoute la fiecare in parte sa va raspund.

 

Eu nu castig nici un leu la masina asta si n-am castigat la nici o masina pe care am avut-o. Calculati singuri pretul achizitiei + taxa de inmatriculare pentru ca era recuperata dupa bagati doar jantele si suspensia la calcul fara altele pentru ca nu au rost. Eu nu am spus preturi cand am enumerat ce am schimbat la ea pt ca nu imi doresc si este imposibil sa imi recuperez investitia, am facut modificarile strict pentru mine si pe placul meu.

 

E60-ul l-am vandut la 2 saptamani dupa ce i-am pus pachetul M complet si evacuare de 400 euro, Myx sau altii stiu foarte bine cat costa sa pui pachet M pe un E60, a intervenit ceva si a trebuit sa o vand, am vandut masina mai scump decat am luat-o dar in nici un caz nu am castigat la ea. Nu am regretat nimic, si 2 zile daca ma bucuram de ea si ii faceam 2 poze, asta era.

 

Aici este aceasi poveste, am muncit 13 ore continu la masina impreuna cu Dyc sa ii fac polish exterior si la faruri cand puteam sa ii dau un polish in targ de 100 ron si terminam povestea.

 

Cand am investit in masina si am schimbat jantele care au fost vopsit electrostatic imediat dupa achizitie si suspensia, nu m-am gandit nici o secunda ca o vand atat de repede si nu regret nimic nici acum.

 

Imi cer scuze poate am fost un pic vulcanic si ca nu am postat pretul din prima dar cum a spus si Alex, tot apareau discutii. Oricare dintre voi reactiona la fel cand tr vezi atacat de niste oameni care nu te cunosc pe tine si nici masina. Mai ales ca ma stiu multi de pe aici si stiu ce fel de om sunt si cum imi ingrijesc masina.

 

Uitati-va cat costa un E90 macar asemanator cu al meu pe afara sau gasiti-mi voi unu aici de vanzare sub 9000-9500 sa zicem sa arate estetic cum arata a mea si sa se prezinte mecanic cum se prezinta a mea. Eu accept orice fel de test iar masina se poate verifica oriunde.

 

Apar discutii si comparatii intre masina mea si altele, AFK, esti binevenit oricand la o intalnire sa le punem una langa alta si atunci vezi singur daca este sau nu vreo diferenta intre ele, nu spun nici ca este nici ca nu este, dar inainte sa vorbim, trebuie vazut.

eu nu inteleg asta cu am muncit am facut am schimbat,cam toate le-ai facut ca masina sa fie ok.Cum a zis si Service Premium ai schimbat nuca ai schimbat gume astea nu se pun,sau ca ai mai schimbat ceva la suspensie,e intretinere.iar sunt un pic uimit cum fiecare zice am bagat x suma in masina si apoi vrea sa recupereze suma bagata.Personal la masinile avute si vandute(mai exact 3 bucati) am pierdut bani .

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Nu comentez pretul masinii...pretul masinilor bune este la pamant.motivlele sunt enumerate si de ciupanezu, dar nu pot sa nu remarc, AFK, aberatiile tale, de la stilul tau de mers cu masina, la stabilirea pretului pt masina ta comparand cu altele.

Este ok sa verifici pretul pietei, dar metoda ta nu se aplica

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@mgs daca imi poti spune, ce are in plus masina asta fata de a mea? Eu nu am Cruise Control, si scaune incalzite/sport, in rest?

 

Inteleg sa ai vrea sa te imbeti cu apa rece, daca nu iti dai seama ca cea mai mare diferenta este starea tehnica.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu ma abtin, sunt nebun nu sunt nebun cu pretul cerut e fix problema mea si doar a mea, important este ca sunt nebun pe banii si pe bunurile mele, nu pe ale voastre.

 

Ce pot sa zic este ca anumiti "oameni" de pe aici sunt recunoscuti pentru carcoteli si scris mult si degeaba pe burta goala.

 

Pace si bere la cutie pentru toata lumea. :thumbsup:

 

Puteti sa va mutati pe alt thread pentru discutii de genu.

  • Like 2
  • Downvote 11
Link to comment
Share on other sites

Inteleg sa ai vrea sa te imbeti cu apa rece, daca nu iti dai seama ca cea mai mare diferenta este starea tehnica.

 

 

No offence mgs, dar cum de stii in ce stare tehinca este a mea ca sa poti face o comparatie si sa imi spui, subtil ce-i drept, ca a mea ar fi intr-o stare tehnica critica?

 

Tot repet si vad ca nu ma fac inteles. Nu am comparat masinile, nu am cum, am zis doar ca exteriorul arata la fel si dupa cum toti stim, pentru roman asta conteaza cel mai mult in 80% din cazuri.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

No offence mgs, dar cum de stii in ce stare tehinca este a mea ca sa poti face o comparatie si sa imi spui, subtil ce-i drept, ca a mea ar fi intr-o stare tehnica critica?

 

Tot repet si vad ca nu ma fac inteles. Nu am comparat masinile, nu am cum, am zis doar ca exteriorul arata la fel si dupa cum toti stim, pentru roman asta conteaza cel mai mult in 80% din cazuri.

1. Eu unul asta am inteles, ca ai comparat masinile si ca a ta face cu 500e mai putin decat a lui. Iar exteriorul nu e chiar identic.

 

2. Nu am spus ca e intr-o stare tehnica critica, ci doar ca nu pot fi comparate. Cateva exemple de la tine din topic, legate de problemele pe care le-ai avut cu ea si modul cum mergi cu masina:

(P.S.: Sa nu intelegi ca as avea ceva cu tine, daca verifici in tipicul tau vei vedea ca in unele probleme am incercat sa iti ofer informatii si sfaturi.)

 

@chitsro imi arata 160k dar e dus de tot. Am presiunea de 62 bar la relanti. Masina nu mai trage de la 3200 rpm, se simte. Nu a tras cum trebuia de cand am cumparat-o dar eu venind de pe golf de 90 cai si incepator fiind nu mi-am dat seama ca nu trage cum ar trebui. Abia acum cand a inceput sa imi intrerupa ( are goluri la acceleratie la 2800 rpm, 3200, 3400 si o tine asa pana la 4500 rpm)

De mers subturat nu am mers. am schimbat la minim 2800, si in ultimul timp numai la 3200-3500. Acum m-am obisnuit cu masina, bine, am mai invatat si sa conduc, zic eu si pot sa ii dau talpa.

Azi mi-a zis George ca mai am o eroare la clapeta de acceleratie, dar e posibil sa fie ca inca nu e filtrul dat jos fizic. Vedem maine.

Decizia am luat-o acum, dupa ce am facut DPF OFF, pentru ca in astea doua zile nu am schimbat sub 4000 ture si probabil nu o sa ma opresc.

Abia 8k km parcursi de la schimbul de ulei si deja am completat cu 1l. Mi-a aparut mesaj in idrive sa completez cu 1 litru. Am verificat joja si era pe minim. Cand am facut primul schimb la fel, in jur de 8.5k km si a trebuit sa completez. Masina a avut motul prima data 5w30 parca, apoi am bagat castrol edge 5w30. Ce ulei sa mai incerc? Parca mananca prea mult, e normal?

Am zis ca atunci cand ii dau treapta 3, o duc in 4500 ture in treapta 2 (undeva la 70-75km/h), apoi schimb a 3-a.

[...]

Ideea e ca atunci cand schimb treapta, nu o schimb sub 3500 RPM, si mai mereu ma duc la 4500 ture.

A aparut iar efectul de tramlining. Desi jantele nu sunt stranbe, anvelopele aproape noi, azi a aparut.

[...]

Din ce am observat, am un clăncanit cand dau o tura de volan si la sine de tramvai, pe fata stanga, se aude ca si cum bate fier pe fier.

Am fost cu masina la service pentru verificarea articulatiilor si au iesit toate ok.

In schimb, am o problema la capacul tacheti la motor.

Se pare ca baietii de la un service "specializat bmw", prezentat ca atare si aici pe forum, mi-au rupt acel capac cand au schimbat filtrul de aer pentru motor si l-au lipit in loc sa mi-l schimbe si acum imi da cu ulei pe evacuare.

Edited by mgs
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok, cum am si scris, mai am de rezolvat capacul de tacheti. Atat, in rest toate problemele s-au rezolvat. Nu e ca si cum masina a fost lasata in paragina si nu le-am rezolvat. Crezi ca a lui nu s-a stricat nimic la ea de cand a fost cumparata?

 

Iti multumesc pentru toate sfaturile date, dar aceea problema cu uleiul si capacul nu a fost din cauza mea sau a masinii.

 

Stilul meu de mers nu are relevanta din moment ce orice piesa se strica se schimba.

 

Masina este intretinuta corespunzator, nu o vand cu probleme.

 

Dupa cum am spus, dupa ce rezolv cu capacul o sa o pun la vanzare pentru ca nu vreau ca atunci cand cineva o verfica sa aiba probleme.

 

Iarasi, daca tot ai evidentiat "probelemele" care le-a avut, de ce nu ai pus si rezolvarile?

 

Ulei pierdeam pe la acel surub care nu era prins etans - s-a rezolvat.

Efectul de tramlining era de la acel clancanit in volan, de cina fiind coloana inferioara de directie, sau cum ii zice, ca nu ma pricep - s-a rezolvat.

Nu tragea ca avea filtrul infundat - s-a rezolvat cu dpf off fizic si din soft.

Clapeta de acceleratie, cum am specificat, inca nu era dat filtru fizic jos, dupa a disparut.

 

Ramane doar capacul pe care saptamana asta imi fac timp si il rezolv, pe banii mei, chiar daca nu am eu bicio vina sau masina.

 

Ce mai ramane?

 

Ca merg putin mai sport? Cine de pe forumul asta merge ca mosu' cu o masina de 200cp?

 

Zici ca nu arata la fel la exterior pentru? Ca are alte jante? Ca are stopurile pe spate putin mai negre? Ca are alt numar de inmatriculare?

 

Ca nu am poze profesionale facute? Fac si eu, imi iau aparatul si ma duc si ii fac, le modific putin si o sa vezi cum arata.

 

Pot sa fac aceleasi poze cum le are in primul post, alea wow, care mi-au placut maxim ❤️

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Pfoaa, ce avem noi aici?

 

@ckh, daca ai masina de vanzare fa un topic dedicat in sectiunea dedicata, cu pret si cu toate cele!

 

@ceilalti, va rog sa pastrati decenta atat fata de useri cat si fata de masinile lor

 

Ontopic, cei care vorbesc despre samsareala la e90-ul asta ar face bine sa se documenteze inainte... este una dintre putinele masini intr-o stare estetica de invidiat...

Link to comment
Share on other sites

Un topic stricat in stilul BMWCLUB.RO .

Cred ca asta este un motiv pentru care nu o sa mai existe intalnire BMWCLUB , vorbarie multa fapte putine.

 

Masina arata foarte bine, se vede ca a fost intretinuta ca la carte.

Edited by ex0rcistu
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.