Jump to content

Lipsa putere BMW 320D


Recommended Posts

Buna seara dupa cum spune si titlul..am un bmw 320d 98 136 cai 300.000 km masina este in proprietatea mea cam de o luna de zile. Da stiu ca sunt N topuicuri pe tema ce am sa o spun acum dar nu am gasit nici un raspuns concret. deci cine o sa ma ajute o sa prineasca niste beri din partea mea :))) sa incepem

 

 

1) Lipsa putere pana in 3000 rpm pur si simpu nu intra turbo.! daca ma duc cu ea la 3000 rpm, 3500 am turbo la ea .de ex. daca sunt in treapta 3 ii dau talpa acul ramane blocat undeva pe la 11 , 12 % pana ce ajung cu ea la 3000 rpm dupa care intra turbo si automat creste consumul urca la 19 , 20 % , dupa ce cade turbo intra in limp mode acul ramane iara blocat la 11 , 12 % si tot asa.

 

2) La prima cheie cand pornesc masina dupa ce sta vreo 10 , 20 min . ii dau talpa in treapta 1 masina se comporta ok are turbo ! trage frumos .. dupa vreo 3,4 min de mers iarasi ramane fara turbo.

 

3) Ce am mai observat iarasi .. de ex daca sunt intr-o coborare cu masina (panta) ii dau talpa are turbo tot timpul cand sunt in coborarea unei pante. ceea ce din pacate nu e si la drum drept :(

 

4) Din ce am observat pompa de motorina estea schimbata ! masina este din anul 98 si are pe ea pompa din 2000 ! .

 

5) Am pus tester pe ea mi-a dat urmatoarele !

 

- Toate cele 4 bujii arse . -> le-am inlocuit toate.

- Senzor presiune MAP. -> L-am schimbat si pe acesta.

- Pompa injectie nu e pusa la semn imi arata ca e pusa la 14grade. (stiu ca e mult. dar oare din cauza asta sa fie ? mi sa spus ca poate sa arate pe tester 14grade poate fi si din cauza de la distributie accea erroare.)

 

Orce sfat e bine venit !

 

ps: Marti o sa fie trimisa masina la un mester sa se ocupe de pompa sa o puna la semn..sa vedem daca e asta cauza :-?..

Edited by HVD
Link to comment
Share on other sites

4) Din ce am observat pompa de motorina estea schimbata ! masina este din anul 9

- Pompa injectie nu e pusa la semn imi arata ca e pusa la 14grade. (stiu ca e mult. dar oare din cauza asta sa fie ? mi sa spus ca poate sa arate pe tester 14grade poate fi si din cauza de la distributie accea erroare.)

 

 

 

ps: Marti o sa fie trimisa masina la un mester sa se ocupe de pompa sa o puna la semn..sa vedem daca e asta cauza :-?..

 

Da :thumbsup:

pana nu o pui la punct nu scapi -

Link to comment
Share on other sites

pana nu o pui la punct nu scapi -

 

 

 

Exista posibilitate sa nu mai porneasca dupa ce e pusa la punct ? mi-a zis ca a avut tot asa un bmw cu o pompa la 14 grade si cand a pus-o la semn nu a mai vrut sa porneasca nici cum. find pompa dusa din cauza aia.

Link to comment
Share on other sites

14 este relativ

avansul la rece sau la prima pornire este diferit fata de avansul cu motorul la 85grd, cand ajunge la temperatura de functionare verifica cat este avansul, trebuie sa fie -1.7

 

ai test in dis pentru pompa si o sa iti zica exact cate grade este sarita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.