Jump to content

Retrofit LCI pentru E70


Recommended Posts

Va salut,

 

Ma tenteaza sa trec de la stopurile clasice la cele LCI.

 

Am 2 optiuni : Magneti Marelli sau OEM (care sunt cu 50% mai scumpe)

 

Cei care vand OEM, vand si Magneti Marelli si au zis ca sunt identice. As vrea ,daca se poate, sa confirme cineva.

 

Ma mai intereseaza si daca, in afara de codare, mai sunt necesare si alte piese (cabluri, mufe etc) pentru E70 '09 sau cele 4 stopuri sunt plug and play pe masina.

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cati din cei care comenteaza au si schimbat.....eu chiar nu inteleg de ce oamenii comenteaza din auzite....

 

Stopurile se monteaza fara modificari fizice (se potrivesc la mufe si la dimensiuni)! Vor aparea erori in bord, erori care se rezolva din coding

 

Stopul bmw e bmw iar stopul aftermarket e aftermarket! Seamana dar nu rasare! Iti recomand originale! Pui ce vrei, ce te tine buzunarul!

 

Daca vrei sa schimbi si farurile cu unele LCI, atunci se schimba povestea!

 

Explicatia e valabila doar e70 si e71!

 

Eu am montat faruri LED adaptive pe E71 2008, deci nu vorbesc din auzite ....

(Bineinteles ca si stopuri LCI)

 

Peace !

 

https://youtu.be/IIo813pjrrc

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by SKW
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu feedback, asa e frumos ! :thumbsup:

 

Am comandat stopurile MM, au venit rapid, 2 zile.

Am fost sa le montez, plug&play + codare asa cum s-a spus si aici in topic. Nimic complicat !

 

In service se vedeau bine, pe strada iarasi bine, noaptea unde era mai multa lumina tot bine. Eh, lucrurile s-au schimbat cand le-am vazut in garaj, pe intuneric. Se vedeau ca nu lumineaza egal ca si intensitate, mai ales stopul stanga de pe haion. Stiind la ce sa ma uit, am scos masina afara noaptea si am observat ca tot asa se vede. Facut poza, trimis mail acolo unde am comandat stopurile. Baietii amabili, mi-au sugerat sa nu renunt asa repede, sa mai incercam cu un stop stanga haion. Am fost, platit alt stop, drum la service, montat dar tot asa, se vedea mai bine totusi dar nu cum trebuie !

 

Am returnat stopul cumparat. Mi-a fost sugerat sa schimbam ambele stopuri de pe haion cu un alt producator. In momentul ala am decis sa renunt la bataia asta de cap si am comandat frumos pe original, asa cum sincer trebuia sa fac de la inceput ca nu am pus niciodata aftermarket, dar am zis ca fiind o bucata de plastic si nu o bucsa sau filtru, ce poate sa nu mearga. Eh uite ca nu merge.

 

Legat de Magneti Marelli VS cele OEM. Din ce am vazut pe ambele stopuri este acelasi producator, cele OEM avand si sigla BMW atat pe eticheta cat si stantata pe plastic. Cele MM aveau eticheta fara BMW iar acolo unde era stantat BWM pe plastic au frezat sigla. Lucru care ma face sa cred ca orice nu trece de Quality Check pt BMW este pus in alta cutie si vandut pe acest producator.

 

 

Cu alte cuvinte, bataie de cap dar in acelasi timp o lectie invatata !

Maine urmeaza sa ma duc cu stopurile MM si sa-mi recuperez banii, noroc ca am avut inspiratia sa iau pe persoana fizica.

 

Scriu asta ca poate altcineva care doreste sa faca retrofitul de LCI sa nu se mai chinuie cu produse aftermarket si sa mearga pe original linistit, chiar daca diferenta este maricica.

Edited by Baracuda82
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ca sa fie topicul complet, instructiunile de codare sunt urmatoarele:

 

USING NCS TO CHANGE VO.pdf

 

+MUEH to FA in CAS > CAS module

+MUEH to FA in FRM > FRM module

 

This will reset your FRM. You will redo any coding that you had previously done in that module.

 

Here's a more detailed explanation on how to do Vehicle order changes:

 

Run NCS Expert

Load Profile > ‘Expert Mode’ > OK

Press F2 ‘CHASSIS’ > select ‘E70’ > OK

Press F1 ‘VIN/ZCS/FA’ > F2 ‘Enter FA’, select ‘E70’ > OK

‘Enter VIN’ (already displayed) > OK

‘Enter FA’ dialog. Add/delete desired options > OK > F6 ‘Back’

Press F4 ‘Process ECU’. Select ‘CAS’ > OK

Press F2 ‘Change Job’. Select ‘FA_WRITE’ > OK

Press F3 ‘Execute Job’

 

Press F1 ‘Change ECU’. Select ‘FRM’ > OK

Press F2 ‘Change Job’. Select ‘FA_WRITE’ > OK

Press F3 ‘Execute Job’

 

Press F1 ‘Change ECU’. Select ‘CAPPL’ > OK

Press F2 ‘Change Job’. Select SG_CODIEREN

Press F3 ‘Execute Job’

 

Nu trebuie sa fii magician sau mare expert. Toate informatiile astea se gasesc gratuit pe the internets. :laugh:

 

P.S: E doar inceputul... Hahahaha!

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma pricep deloc, asa ca am cautat montaj + codare.

 

Ce sa zic, din 7-8 oferte majoritatea in jur de 200-250ron pentru montaj + codare. Cel mai piperat pret a fost de 350ron la service-u cochet :)

 

Stopurile le-am cumparat cu 3350 ron, factura si garantie.A fost cel mai mic pret de pe piata. La bavauto erau ~3100 pe site dar cand am trimis mail am fost informat sec ca pretul nu este cel afisat :laugh:

 

Asta ca sa completam si partea cu preturile

 

Daca mai este cineva interesat de stopuri MM (eu sper ca nu!) cel mai mic pret a fost la epiesa.ro, 2032ron.

Edited by Baracuda82
Link to comment
Share on other sites

Nu comentez preturile si nu mi se pare scumpa oferta de montaj.

Problema e ca pe forumurile astea de la noi se incearca pastrarea oamenilor intr-o stare de ignoranta incat sa fie doar consumatori de servicii.

Si eu ofer servicii, insa nu ma deranjeaza sa ofer informatii in limita timpului. Cu alte cuvinte, daca cineva vrea sa faca o lucrare singur, nu ma deranjeaza sa-i dau niste informatii.

Insa, in lumea asta a "coderilor", totul este invaluit in mister.

Ma rog, probabil ca le e frica sa nu apara altii care sa ofere aceleasi servicii.

 

Si nu-i pun pe toti in aceeasi oala. Exista oameni si oameni, la fel ca in orice alt domeniu.

Edited by Service Premium
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pot sa spun ca am avut faruri MM pt E46 si erau absolut impecabile , au venit echipate si era totul functional si nici cea mai mica problema ,nici macar nu transpirau :)). Mai repede as suspecta un furnizor dubios in cazul tau sau vreun lot retard . Bine ca ai rezolvat . Schimbarea e majora la aspect si cand iti intra ceva in cap nu te poti opri :))) Suntem bolnavi :thumbsup: Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema exista si la stopurile LCI de E92 / E93 de la MM , intensitate inegala pe ledurile de pozitie si cam cu 20-30% mai slaba decat la cele OEM

atunci sunt proaste din start , poate nu au obtinut licenta sa le vanda ca si OEm si au fost nevoiti sa faca diferente functionale , alta explicatie nu vad

Link to comment
Share on other sites

 

si eu tot de pe net am invatat, Bogdan....dar la mine a fost nevoia mare...pt ca m-au plimbat toti de colo colo si imi cereau bani, dar nu rezolvau treaba.

 

 

bavauto mi se par de rahat...am cerut si eu preturi de cateva ori..si pe site e ceva...apoi iti trimit mail cu alte preturi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.