Jump to content

One and Only


Cretu'

Recommended Posts

Dupa, ani de zile in care , desi nu am avut activitate, mi-am completat viata citind acest forum, m-am gandit sa imi prezint si eu masina.

 

Am achizitionat in 2014, de Ajun, cel de-al doilea BMW , e90. La momentul achizitionarii masina avea 231.000 verificati, astazi are putin peste 240.000. Masina am luat-o de la un tanar din Bucuresti care a adus-o din Germania, de la neamt de acasa in luna iunie. Pretul de achizitionare (care dpmdv , raportat la dotari si la cum arata masina e chiar bun) a fost de 7000 euro (taxa platita, nerecuperata).

 

 

Motor: 2.0D 163cp - Non-LCI.

 

Ca dotari, nu e spectaculoasa, dar pentru nevoile mele de acum e mai mult decat decenta.

 

-Xenon (fara de care nu as mai cumpara masina) OEM

-Cutie automata (despre care desi aveam prejudecati, am numai lucruri bune de spus)

-Volan Sport + Comenzi

-Scaune cu reglare lombara pentru sofer si pasager + incalzire

-Oglinda retrovizoare - auto-dip

-PDC - spate

-Proiectoare

-Senzori Ploaie + Lumina

-Computer Bord + Pilot automat

 

Si inca cateva, mai mult sau mai putin standard care nu mai trebuie mentionate (ex. 4 geamuri electrice).

 

Masina in momentul cumpararii nu mi-a dat decat o singura eroare pe tester : Bujia Preoperare, pe care am ignorat-o o vreme si astfel m-a obligat la niste investitii ulterioare.

 

Investitii:

 

-Baterie Noua (pe cea veche mi-a omorat-o bujia preoperare stricata)

-Bujie Preoperare (Releu Bujii) + Toate Bujiile

-Motoras Stergatoare (problema pe care nu ma asteptam sa o intalnesc)

 

Investitii planificate:

 

-Revizie completa - Filtre + Ulei (la care chiar as avea nevoie de o recomandare de pret)

-Reparare Bluetooth (modulul nu mai functioneaza)

-Revizie cutie (undeva prin vara) - inca functioneaza perfect, dar prefer sa previn decat sa repar/inlocuiesc.

 

 

Deocamdata, nu am facut mari modificari la masina, tinand cont ca Bateria + Releul + Motorasul mi-au mancat ceva bani. Am reusit doar sa vopsesc jantele in camp electrostatic.

 

Modificari planificate:

 

- Foliere / Hidrotransfer - Nari Negre + Trimuri

- Eleron AC Schnitzer Portbagaj

- Bara M Fata (iarasi mi-as dori niste recomandari din partea voastra, poate niste preturi, sa-mi fac asa o idee , desi pana in vara, nu ma voi ocupa de ea)

- Jante Vara - de astea o sa ma ocup undeva in toamna, dupa ce-mi omor de tot cauciucurile pe care le am acum.

- Posibil la anu' sa-i montez navigatie. Inca nu stiu daca OEM / Dynavin.

 

 

 

Deviza pe care o am in ceea ce priveste modificarile e "Simplu si cu gust!" . Nu-mi plac modificarile majore, nu-mi doresc schimbari de culoare , sau chestii care sa iasa prea mult in evidenta. Prefer clasicul si decenta cu un mic accent de sportivitate.

 

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/DSC_0231.jpg

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/DSC_0233.jpg

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/DSC_0238.jpg

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150221_173011.jpg

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/DSC_0235.jpg

Edited by Cretu'
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update:

-Primit revizie completa - Filtre MANN + Ulei BMW.

-Curatare profesionala a sistemului de climatizare.

 

Felicitari pentru masina si sa te bucuri de ea mult timp.

Curatarea sistemului de climatizare ai facut-o in Ploiesti? Si daca da, unde anume si cat a costat?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult.

 

N-am facut-o in Ploiesti, am facut-o in Iasi.

 

Insa sa stii ca ProLeasing-ul din cate stiu eu face asta pe 200 lei.

 

Iar daca nu ai mai fost la ei in service niciodata, ai pe pagina lor un voucher de 100 lei pe care il poti folosi.

 

Sincer, si 200 daca dai , operatiunea merita toti banii (asta daca ai parte de mirosuri in habitaclu). Pe mine m-a scapat de un miros tare urat de umezeala si mucegai...

Edited by Cretu'
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa mașina , daca vrei sa ii pui navi OEM te rupe , minim 1000e , cel mai bine ii pui una dedicată cum se pune si la e46 ( parerea mea )

 

 

 

Mie imi plăcea mai mult cu jantele gri decat cu griul șobolan

Edited by 0kta03
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mulțam de sfaturi. O sa mĂŁ interesez de un player profesional.

 

Grilele pana la urma le las așa, prea multa bĂŁtaie de cap, mai ales ca vreau ĂŽn iarna sa cumpĂŁr și o pereche de jante, ĂŽncĂŁ nu-s decis totuși de care, care sa rĂŁmânĂŁ pe gri.

Link to comment
Share on other sites

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/Mobile%20Uploads/20150422_180553.jpg

 

Player proffesional - Done.

Mersi de sfat, a schimbat sunetul incredibil și ĂŽncĂŁ nu a primit și Logic7.

Link to comment
Share on other sites

Pentru bara fata de M, montare ca la carte, ai nevoie de:

 

- scut;

 

- adaptare intre scut si bara

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VB11&mospid=48482&btnr=51_5860&hg=51&fg=75

piesa 11;

51758040109 - 85 ron

 

- carenajele din fata(stg dr)

stg 51718040101 - 274 ron

dr 51718040102 - 274 ron

 

- deflectoarele fata(stg, dr)

stg 51718040103 - 50 ron

dr 51718040104 - 50 ron

 

- front panel, e o piesa foarte mare, nr 1 de aici http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VB11&mospid=48482&btnr=51_5858&hg=51&fg=80

 

Singurele repere care potrivesc sunt gurile de ventilare pentru frane.

 

 

Insa o poti monta fara sa cumperi nimic(nu iti recomand chiar fara nimic, minim adaptorul intre scut si bara).

 

Trebuie sa adaptezi front panel-ul(este din plastic tare), adica sa decupezi surplusul din partea de jos, sub cele 3 guri, pana la stinghii. AProximativ 1 cm, doar din partea de jos. Se decupeaza si arata profi, cu un fierastrau pendular cu lama pentru metal.

Daca nu faci asta, bara nu ti se aseaza, sta umflata in partea din mijloc si nu vine la linie la aripi.

 

In rest o poti prinde si de aripi si de carenajele originale in locurile originale. Insa nu o poti prinde de scut si iti ramane un pic de spatiu pe lateralul carenajelor(laterala barii, pentru ca bara are o forma mai rotunjita pe lateral, iar carenajul nu), pe unde poate intra mizeria.

 

Asa ca acolo ori cumperi carenajele, 548 lei in total, ori iti faci un adaos la carenaj. E tiganie, dar la fel si 550 ron pe 2 plastice sunt multi bani.

 

Ca sa prinzi de scut bara, iti trebuie scutul si adaptorul intre bara si scut. Fara ele, scutul original sta cu vreo 10 cm mai sus decat bara si cand dai inapoi poti sa agati bara si sa o smulgi. Eu iti recomand sa iei doar adaptorul(85 ron). El se prinde pe bara in prinderile originale, iar pe scut va trebui sa ii dai tu cateva gauri si sa pui niste cleme(07147330002 - 4 ron una) in care se infileteaza holtzsurub-urile(pentru partea din spate a adaptorului).

 

Daca faci astea, bara iti e prinsa ca din fabrica.

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

Fix asta am cautat Alex si nu am prea gasit (vreau sa le si vad, nu imi place sa iau piese de genul prin curier) Si, plus de asta am avut banii la mine in momentul ăla, mi l-a oferit atunci și la un preț bun și m-a prins...(însă Cum ti-ai dat seama de care e ?)

 

Mersi de sfaturi Beriba. E atât de mult de munca încât îmi iese din priorități.

 

Pun eleronul slim la final de luna și pun niște bani deoparte pentru revizia la cutie...

Edited by Cretu'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150506_162137.jpg

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150506_162203.jpg

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150506_162154.jpg

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150506_162211.jpg

 

 

A primit si eleronul in final. Nu a fost insa slim cum mi-am dorit la inceput, insa din punctul meu de vedere arata mult mai bine asa.

 

Cel slim parea sa nu-si merite banii...

  • Like 1
  • Downvote 17
Link to comment
Share on other sites

Da, dar in acelasi timp, din punctul meu de vedere, ofera un aspect mai agresiv-sportiv masinii.

 

Daca asta il incarca, gandeste-te cum ar fi picat inca unu' la luneta...

 

 

@Alin - Din punctul meu de vedere nu in comparatie cu asta. Diferenta dintre ele era de 10 lei si de 3 ori mai mult material.

 

Cel slim e mult mai subtil, trebuie sa cunosti masina, ca sa-ti dai seama ca e PUS acolo. Depinde mult de gusturi zic...

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150221_173011.jpg

 

http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150506_162211.jpg

 

 

Comparand astea doua, eu sincer vad ca eleronul acela ii da un accent de agresivitate. Poate vad doar eu asta, insa mie imi place si cred ca asta conteaza cu adevarat.

  • Like 3
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.