Jump to content

Sfat achizitie E90


play4fun

Recommended Posts

Bine v-am gasit,

 

Doresc sa achizitionez o masina de familie intrucat ne-am marit numarul. Si sunt aproape convins ca un seria 3, 320 mai exact, ar fi masina perfecta. Desi sotiei i-ar place si un minisuv (X3, Tiguan, Rav4)

De ce seria? Pentru ca imho e cea mai buna optiune pret/caliate. Am mai luat in considerare passat, octavia si honda accord, insa cred ca bmw este peste ele din aceasta privinta.

 

 

Specificatii:

A. euro 5

B. nu conteaza daca e pe benzina sau motorina, voi merge cu ea maxim 20-30k km pe an

C. neaparat automata. este un must din partea sotiei

D. scaune confortabile. vreau cele mai confortabile scaune cu putinta din cauza ca am probleme cu spatele

E. clima

F. senzori de ploaie, start/stop la semafor, faruri care urmaresc directia de mers.

E. tapiserie din piele(preferabil culoare deschisa bej, rosu dar merge si negru)

F. alte optiuni sunt binevenite insa nu mandatory.

 

G. Km maxim 140k, reali

H. An 2010/2011

 

 

Si acum primele intrebari:

 

1. Care ar fi pretul corect, la noi, pentru un seria 3 cu cerintele de mai sus. Autovitul e intoxicat de masini de la samsari si nu-mi pot da seama.

2. Care e pretul corect in DE? As prefera ca masina sa nu fie rulata in RO si ma gandesc si la varianta achizitionarii de pe mobile.de sau de pe CATW.

3. Ce pondere din pret are cutia automata?

 

Am lasat ce e mai important la sfarsit: fiabilitatea. Nu am timpul necasar si nu dispozitie pentru a sta prin service-uri. Vreau o masina cu care sa ajung in service doar la revizii.

 

4. de la cati km in sus ar trebui sa ma astept la probleme din partea masinii si investitii in ea? (considerand o masina buna, rulata corect).

 

 

Apropo, nu am nici o problema de a achizitiona masina de la(sau prin) samsari atat timp cat nu este o facatura si stiu ce cumpar.

 

 

Multumiri anticipate si toate cele bune.

Link to comment
Share on other sites

Este o diferenta mare de pret intre piata romaneasca si cea din germania . As estima diferenta pentru un serie 3 la minim 3000 euro intre ce gasesti la noi si ce gasesti la ei . Ca ideie mi se par preturile celor de la Bavaria young foarte apropiate de adevar .

Masini cinstite gasesti greu in Romania ,ori la dealeri ori la proprietari (dar depinde si de proprietar) .

Intretinerea la 2.0d nu este de speriat . Trebuie avuta in vedere potentiala problema cu distributia (cost aprox 1100euro la un mecanic sau 2000 la reprezentanta) si daca nu au fost facute schimburile de ulei ,posibile probleme la cva .

Link to comment
Share on other sites

 

 

Am lasat ce e mai important la sfarsit: fiabilitatea. Nu am timpul necasar si nu dispozitie pentru a sta prin service-uri. Vreau o masina cu care sa ajung in service doar la revizii.

 

In acest caz ar trebui sa te orientezi catre o masina noua. La o masina second de 5 ani vechime aceste probleme sunt aproape inevitabile. Mai mari sau mai mici, in functie de norocul tau si in functie de cum a fost intretinuta masina de cel dinaintea ta, dar de existat vor exista.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Dupa parerea mea, trebuie sa te hotarasti asupra unor criterii de selectie si anume:

- la 30.000 km pe an, vei plati in plus cca 1.000 euro pe carburant, daca vei merge pe benzina. Adica aproape un concediu.

- vrei break sau limuzina?, break-urile fiind mai ieftine

- nu doresti sa aiba navigatie? este destul de importanta si schimba foarte tare aspectul interior

- cauta cu climtronic, nu varianta cu butoane tip aragaz

- nu uita de senorii de parcare, macar pe spate

 

Bafta la cautat :)

Link to comment
Share on other sites

Bine v-am gasit,

 

Doresc sa achizitionez o masina de familie intrucat ne-am marit numarul. Si sunt aproape convins ca un seria 3, 320 mai exact, ar fi masina perfecta. Desi sotiei i-ar place si un minisuv (X3, Tiguan, Rav4)

De ce seria? Pentru ca imho e cea mai buna optiune pret/caliate. Am mai luat in considerare passat, octavia si honda accord, insa cred ca bmw este peste ele din aceasta privinta.

 

 

Specificatii:

A. euro 5

B. nu conteaza daca e pe benzina sau motorina, voi merge cu ea maxim 20-30k km pe an

C. neaparat automata. este un must din partea sotiei

D. scaune confortabile. vreau cele mai confortabile scaune cu putinta din cauza ca am probleme cu spatele

E. clima

F. senzori de ploaie, start/stop la semafor, faruri care urmaresc directia de mers.

E. tapiserie din piele(preferabil culoare deschisa bej, rosu dar merge si negru)

F. alte optiuni sunt binevenite insa nu mandatory.

 

G. Km maxim 140k, reali

H. An 2010/2011

 

 

Si acum primele intrebari:

 

1. Care ar fi pretul corect, la noi, pentru un seria 3 cu cerintele de mai sus. Autovitul e intoxicat de masini de la samsari si nu-mi pot da seama.

2. Care e pretul corect in DE? As prefera ca masina sa nu fie rulata in RO si ma gandesc si la varianta achizitionarii de pe mobile.de sau de pe CATW.

3. Ce pondere din pret are cutia automata?

 

Am lasat ce e mai important la sfarsit: fiabilitatea. Nu am timpul necasar si nu dispozitie pentru a sta prin service-uri. Vreau o masina cu care sa ajung in service doar la revizii.

 

4. de la cati km in sus ar trebui sa ma astept la probleme din partea masinii si investitii in ea? (considerand o masina buna, rulata corect).

 

 

Apropo, nu am nici o problema de a achizitiona masina de la(sau prin) samsari atat timp cat nu este o facatura si stiu ce cumpar.

 

 

Multumiri anticipate si toate cele bune.

 

Cumpara nou!

Restul e noroc.

 

Asta doar pentru ca am citit ca vrei sa mergi cu ea doar pentru service..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ vrei sa stai cat mai putin prin service-uri cautĂŁ o masina cu cat mai putini km. Chiar si asa pot apĂŁrea probleme neprevĂŁzute. N47-le se comporta foarte bine pe seria 3 deci poti sa alegi diesel, nu cred ca distributia ar trebui sa te sperie foarte mult daca masina are un rulaj scĂŁzut. Eu unul iti recomand sa cumperi masina din de, preferabil de la dealer. Iti trebuie foarte mult timp sa gasesti o masina in mințile ei in romania si prețul oricum va fi apropiat de Germania.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce sa cumpere nou (noua)?

Ce vrea el, adica E90 sau E91 nu mai are de unde. F30 este alta masina, la alti bani. :frantics:

Ai dreptate, scuze ;) m-a luat valu' ...cand am inteles ca vrea o masina cu foarte putine probleme (ceea ce e firesc..) ...

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsurile prompte.

 

@recall

Nu am nici puterea financiara si chiar daca as avea nu consider ca o masina noua este un best buy. Nu pun pret pe "luxul de a fi noua" asa cum nu pretul nici pe marca in sine. Iar pe de alta parte o masina second nu inseamna neaparat probleme. Masina mea curenta e din 2007 si am achizitionat-o in 2010. De atunci am facut cca 35.000 km si am schimbat doar placutele de frana pe fata si un arc care s-a rupt in mod inexplicabil. Cred ca lumea e "obisnuita" ca masinile mai vechi sa aiba probleme pentru ca ca cele aduse din afara sunt masini "incercate". O masina de care ai grija nu trebuie sa-ti faca probleme, altele decat clee asteptate, chiar si dupa 5 ani vechime.

 

 

Salut,

Dupa parerea mea, trebuie sa te hotarasti asupra unor criterii de selectie si anume:

- la 30.000 km pe an, vei plati in plus cca 1.000 euro pe carburant, daca vei merge pe benzina. Adica aproape un concediu.

- vrei break sau limuzina?, break-urile fiind mai ieftine

- nu doresti sa aiba navigatie? este destul de importanta si schimba foarte tare aspectul interior

- cauta cu climtronic, nu varianta cu butoane tip aragaz

- nu uita de senorii de parcare, macar pe spate

 

Bafta la cautat :)

30.000 pe an e limita se sus, si e exagerata. Tinand cont ca media ultimilor 5 ani a fost undeva pe la 6.000/an. Suntem un caz fericit, sotia ajunge pe jos la munca in 5 minute, eu cu masina in 10(in Bucuresti). Cred ca trec pe la pompa o data la 2,3 luni :). deci consumul nu e o problema.

 

5. Apropo, cam ce diferenta de pret este pentru un e90 din 2010 benzina vs motorina?

 

Legat de celelalte aspecte mentionate:

Nu doresc break, nu-mi place ca aspect.

As dori sa aiba navigatie, doar ca aspect, insa nu e musai. Poate sa fie sau nu. Oricum imi place mai mult navigatia de la modelel noi dar pretul e in afara bugetului.

Asa voi, face voi cauta cu climatronic, iar senzorii de parcare pot fi utili uneori.

Multumesc pentru sugestii.

Link to comment
Share on other sites

Masinile de afara chiar daca au numar mare de km foarte probabil sunt facuti pe autostrazi nu glumele de autostrazi de la noi.. deci uzura minima in parti ce tin de suspensie, directie..

 

Pai breakul de la BMW e cel mai potrivit pentru familie, mai ales daca ai copil caruia ii trebuie carut.. dar asta numai tu stii daca placerea vizuala invinge practicalitatea.

 

Motorina vs. benzina in Bucuresti - distante mici - clar benzina.

 

Senzorii de parcare sunt INTOTDEAUNA utili, mai ales cei de pe spate! Personal nu merg prost cu spatele fara senzori dooar ca e de o mie de ori mai usor, sa ai un avertizor.. in plus.

 

 

Navigatia, e buna la orice masina, mai ales daca folosesti masina sa ajungi in multe locuri, ceea ce se cam intampla ...(te cam scuteste si de eventualele certuri, contre familiale ;) ) poate nu la tine..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masinile de afara chiar daca au numar mare de km foarte probabil sunt facuti pe autostrazi nu glumele de autostrazi de la noi.. deci uzura minima in parti ce tin de suspensie, directie..

 

Pai breakul de la BMW e cel mai potrivit pentru familie, mai ales daca ai copil caruia ii trebuie carut.. dar asta numai tu stii daca placerea vizuala invinge practicalitatea.

 

Motorina vs. bemzina in Bucuresti, distante mici, clar benzina.

 

Pot sa confirm si eu asta sincer, conteaza enorm de mult cum a fost condusa masina, si autostrada. Nu o sa gasesti in Romania un motor asa bine mentinut ca unul din Germania. Din cauza a 3 motive mari: Autostrazile, motorina/benzina, si praful de pe strazi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu te lua dupa kilometrii putini. Nu poti sa ai habar in ce regim au fost facuti. Desi eu mi-am luat masina din DE la aproximativ 200k masina s-a comportat excelent, am rulat-o cam 15k intr-un an (o am de un an). Singura problema a fost cu EGR-ul care imi dadea o eroare si l-am schimbat. Acum, stiind ca masina are 200k eu ca pasionat am sa schimb pompa de apa + rolele si cureaua de accesorii. Nu m-am ferit de kilometrii multi niciodata daca masina a fost intr-o conditie excelenta.

 

Detin e90 lci cu motorul de de 184 Cp avand efficient dynamics (rducere la 163 cp) i-am scos limita din software si masina se comporta excelent in orice regim de temperatura. Pot spune ca este singurul BMW diesel ( si am avut cateva) care pe geruri a trepidat foarte putin la pornire, aproape insesizabil.

 

Ca sa iti fac un mini review ca posesor. Fac cam 30-40 km zilnic. Bag motorina de 100 ron cam la 2 saptamani. Am un mers decent spre sportiv tinand cont ca unde stau eu estte drum drept si nu stau in inima orasului. Ca si cost piese nu ma pot pronunta, ca si confort eu unul am scaune sport cu suport lombar si il consider un plus tinandu-mi spatele intr-o pozitie corecta. Nu iti recomand piele. Eu am "material" , incalzire in scaune, iarna ma incalzeste si vara nu transpir ca porcul. Mai gandeste-te la treaba cu "pielea". Ca si zgomot ma bucur ca au eliminat sunetul de tractor de la cel de 177 cp ( cel mai prost motor scos vreodata parerea mea - l-am avut si am vandut masina dupa 3-4 luni). Tinuta de drum: depinde de jante si suspensie evident. Sa nu te astepti ca o sa planezi cum e un seria 5 sau alta clasa mai mare. Per total sunt foarte multumit, eu imi iubesc masina , poate o sa ii fac prezentare aici desi evit ca are bara m3 look (replica) si majoritatea pe aici sunt "incuiati" daca nu ai masina stock sau cu bara de "em" originala :)

 

Ca si concluzie motorul de 184 cp mi se pare sfant si nu ti-as recomanda motorul de 177 cp.

 

PS: deocamdata nu am nici un sunet ciudat pe la distributie si chiar daca nu e o regula generala intotdeauna m-am uitat ca tipul motorului sa fie N47D20C

Edited by pss
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fac cam 30-40 km zilnic. Bag motorina de 100 ron cam la 2 saptamani. Am un mers decent spre sportiv tinand cont ca unde stau eu estte drum drept si nu stau in inima orasului.

 

Adica in conditiile astea ai un consum de 4.5%? SIncer mi se pare cam mic..

Edited by shady
Link to comment
Share on other sites

 

@recall

Nu am nici puterea financiara si chiar daca as avea nu consider ca o masina noua este un best buy. Nu pun pret pe "luxul de a fi noua" asa cum nu pretul nici pe marca in sine. Iar pe de alta parte o masina second nu inseamna neaparat probleme. Masina mea curenta e din 2007 si am achizitionat-o in 2010. De atunci am facut cca 35.000 km si am schimbat doar placutele de frana pe fata si un arc care s-a rupt in mod inexplicabil. Cred ca lumea e "obisnuita" ca masinile mai vechi sa aiba probleme pentru ca ca cele aduse din afara sunt masini "incercate". O masina de care ai grija nu trebuie sa-ti faca probleme, altele decat clee asteptate, chiar si dupa 5 ani vechime.

 

 

Pai se schimba nitel datele problemei... de la 30 mii km cat ai zis in primul post ca ai face pe an, la 35 mii km in 4 ani jumate e diferenta mare. :rolleyes: In primul caz, o masina la 5 ani vechime are undeva pe la 130 - 150 mii km, plus 30 mii care ziceai ca i-ai face pe an, in 2 ani ajungeai undeva la 200 mii km, la care inevitabil ar fi trebuit facute niste investitii in plus fata de intretinerea obisnuita.

 

In al doilea caz, la un 8 mii, maximum 10 mii km pe an, o masina intretinuta bine la 130 mii km, mai tragi mult de ea fara sa ai probleme serioase. Cel putin teoretic... :twitch:

 

In orice caz, o masina second hand e predispusa la anumite probleme, si desi nici eu nu consider investitia intr-o masina noua o afacere foarte buna (mai ales la drumurile si animalele (oamenii) din Romania), dar trebuie sa recunoastem ca daca vrem probleme de fiabilitate aproape de zero, cam aia e solutia: masina noua, cu garantie si casco. Altfel, trebuie sa acceptam micile probleme care mai pot aparea la un second hand, chiar si intretinut bine (ceva in genul exemplului tau cu arcul rupt inexplicabil).

 

Bafta la cumparare sa ai!

 

PS: ca si alti colegi mai sus, si eu optez pentru o masina adusa de afara. Asa cum am zis: alte drumuri, alti oameni, alte salarii cu care isi intretin masinile...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. ia-ti masina din Germania

2. nu te speria de problema din fabrica cu distributia, BMW iti schimba distributia gratis (te va pune sa platesti doar niste garnituri, antigel, maruntisuri, dar costul mare mentionat mai sus este acoperit de ei) daca masina are un istoric la representantele BMW.

3. la cat de mult mergi cu masina, ia-ti benzina

 

E90 exista cu foarte multe optiuni, poate ti-ar fi util:

incalzire in scaune

navigatie

conectare telefon prin bluetooth

senzori parcare spate

senzori lumini, ploaie automate

si da, cutia auto e misto

 

 

Nu te grabii, ca nu iti iei masina in fiecare saptamana, intra pe mobile.de, te loghezi, apoi iti setezi alerta pentru anunturi foarte recente (nu mai vechi de o saptamana), alegi fix ce optiuni iti doresti, si masina aleasa 'va veni singura la tine' :)

 

nici eu nu eram fan break, dar dupa 3 ani cu berlina, ma uit numai dupa break-uri. urmatoarea va fi break.

 

bafta

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Nu te grabii, ca nu iti iei masina in fiecare saptamana, intra pe mobile.de, te loghezi, apoi iti setezi alerta pentru anunturi foarte recente (nu mai vechi de o saptamana), alegi fix ce optiuni iti doresti, si masina aleasa 'va veni singura la tine' :)

 

bafta

Culmea ca situatia este exact invers. De pe la inceputul anului am inceput sa ma uit dupa masina, dar abia daca am avut timp sa ma uit pe autovit o data la 2,3 saptamani.

 

 

- cauta cu climtronic, nu varianta cu butoane tip aragaz

Au nume diferit?, cum le deosebesc?

 

Si totusi dupa nenumarate mesaje nimeni nu a inaintat vreun pret, asa ca vin eu cu o intrebare

 

Cum vi se pare asta?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=206327526&tabNumber=2&scopeId=C&ticket=ST-3582378-CpM7MWMmQlTf0P7N7dyv-mycas46-3_c01_4201

Edited by play4fun
Link to comment
Share on other sites

1428260733[/url]' post='2248904']

Culmea ca situatia este exact invers. De pe la inceputul anului am inceput sa ma uit dupa masina, dar abia daca am avut timp sa ma uit pe autovit o data la 2,3 saptamani.

 

 

 

Au nume diferit?, cum le deosebesc?

Butoanele tip aragaz sunt "faimoase", mai ales la seria 5, mi se face greata cand lenvad. El se refera sa iti iei climatornic (dublu climatronic) in care poti seta (cu afisaj desigur) temperatura pe partea soferului cat si pe partea pasagerului. Nu variante simpla unde invarti de butonul de aragaz stanga dreapta si atat.

 

Cat despre colegul care se refera la consumul masinii mele, posibil sa ma insel dar ca sa fiu mai exact saptamana asta:

La range 80 km am alimentat de 250 ron, am plecat pana la Buc. ( autostrada setat 140 km/h si mai mult pe anumite zone ), distanta totala dus-intors cu tot cu invartit prin Bucuresti cam 420 km plus inca vreo 80 pana astazi, masina imi indica ca mai am aproximativ 130 km. Eu consider ca nu este un consum ridicat ( vorbind din punctul meu de vedere ca si distanta, bani cheltuiti, nu ma iau dupa consumul din bord).

 

@play4funLinkul dat de tine nu merge.

 

 

Edited by pss
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Butoanele tip aragaz sunt "faimoase", mai ales la seria 5, mi se face greata cand lenvad. El se refera sa iti iei climatornic (dublu climatronic) in care poti seta (cu afisaj desigur) temperatura pe partea soferului cat si pe partea pasagerului. Nu variante simpla unde invarti de butonul de aragaz stanga dreapta si atat.

 

 

Eu nu inteleg ce dracu mai cauta tipul ala de panou intr-o masina premium (mai ales seria 5) si nici pe cine isi comanda o masina noua nu inteleg cum naiba poate sa o comande cu asa ceva? Or mai fi ceva nemti nostalgici carora nu le pica bine clima cu functii extinse, sau naiba stie...

 

La masina second hai ca mai sta cumva treaba. Lasi lipsa panoului digital ca minus, daca restul sunt doar plusuri. Desi pentru mine ar fi un must-have... Cum naiba sa am in E36 panoul digital pe 2 zone, si intr-un E60 butoane de aragaz? :frantics:

Edited by recall
Link to comment
Share on other sites

 

Cat despre colegul care se refera la consumul masinii mele, posibil sa ma insel dar ca sa fiu mai exact saptamana asta:

La range 80 km am alimentat de 250 ron, am plecat pana la Buc. ( autostrada setat 140 km/h si mai mult pe anumite zone ), distanta totala dus-intors cu tot cu invartit prin Bucuresti cam 420 km plus inca vreo 80 pana astazi, masina imi indica ca mai am aproximativ 130 km

acum pare mai aproape de adevar un mediu de 7%, oricum si asa e bine ;)

 

pt initiator, i-a o masina cu ce dotari iti doresti si cat mai multe, de la inceput, ca dupa e scump sa le pui si o sa iti para rau, iti zic din propria experienta

Edited by shady
Link to comment
Share on other sites

 

Navigatia aia e pusa acolo de catre fostul proprietar, acopera locul unei guri de aer.

A mai zis un coleg despre lipsa incalzirii in scaune, o sa iti para rau iarna daca nu ai asa ceva.

 

M-am uitat putin si chiar nu sunt multe oferte pe benzina, si chiar mai putine cu incalzire in scaune. poate se incalzesc foarte repede si nu e nevoie chiar asa de mult ca la diesel.

 

uite 3 masini, printre care una este cea pusa de tine mai devreme.

Din filtrul ales, poti sa stergi 'Petrol' si o sa iti apara si diesel-urile.

 

Incercam pana iti iei masina :D

Link to comment
Share on other sites

Nu o sa gasesti in Romania un motor asa bine mentinut ca unul din Germania.

 

Corect, si asta din cauza ca prostii de romani fac schimbul de ulei la 10k si nemtii cand isi aduc aminte(30k km).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Corect, si asta din cauza ca prostii de romani fac schimbul de ulei la 10k si nemtii cand isi aduc aminte(30k km).

 

Corect. Mai exact la 25k. Si asta din cauza ca nu este necesar sa il faca mai devreme. Pentru motivele care le-am enumerat mai sus. :thumbsup:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.