Jump to content

BMW 320d 150cp e46 nu trage bine


Recommended Posts

Salutare, am si eu o problema cu un 320d 2002 150 cp masina nu trage cum trebuie.

Masina are soft stage 1+ (adica una care merge bine cu acelasi soft a scos 197CP pe dyno) iar a mea merge exact ca un e90 163 cp stock

 

pana acum am schimbat si verificat urmatoarele piese si deja nu mai stiu ce sa ii fac

 

-reconditionat turbo+reglaj geometrie variabila pe stand

-schimbat toate garniturile pe traseul turbo-intercooler-galerie admisie

-schimbat intercooler pentru ca zemuia putin ulei

-schimbat electrovalve turbo+egr noi , curatat egr

-inlocuit toate furtunele de vacum (originale BMW)

-schimbat MAP senzor

-inlocuit filtru epurator

-reconditionat total injectoare

-inlocut debitmetrul de proba cu altul de pe masina care merge perfect + resetare adaptari ECU

 

Orice parere sau observatie este binevenita pentru ca eu nu mai am idee ce as putea sa ii fac

Edited by andy bmw bv
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca tu vrei ca masina ta sa scoata acei 197 cp, intrebarea e dupa modificarea softului, ai verificat pe dyno sa vezi puterea reala? Nu cumva softul e.devina?

Ai facut un diagnoza , ca sa vezi ce nu iti merge? Daca spui ca alta masina a scos 197cp reali , incearca cu alt ECU.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am aproximativ aceeasi problema cu a ta. Am un e46 320d 150cai. Masina a fost remapata acum 5 ani la 185cai. In tot acest timp a mers perfect insa m-am apucat sa ii fac exact ce i-ai facut si tu la a ta, preventiv. Turbina reconditionata la AVD Turbo plus schimbat furtune tur si retur garnituri etc. Injectoare noi de la bosch, epurator OE, debitmetru nou bosch, alt egr, furtune vacuum noi, electrovalve Pierburg (egr si turbo), intercooler schimbat, toate garniturile de la traseul turbina-debitmetru si turbina-intercooler-admisie schimbate, pompa vacuum schimbata, filtru motorina, toate garniturile de la admisie schimbate, etc. I-am facut si update de soft pentru ca versiunea de soft din ECU era invechita. Cu aceasta "ocazie" am pierdut remaparea. Dupa ce am terminat cu tot, masina mergea mult mai prost ca inainte. La modul ca parca avea 80 de cai. I-am refacut resoftarea sa vad daca se imbunatateste ceva si degeaba. Acum parca are 100 de cai. Cat despre consum, a crescut enorm. Pana sa ma apuc de schimbat la ea, pe autostrada, la 130km/h consumul instant statea la 5. Acum in aceleasi conditii sta la 8 - 9 l/km (asta in cruise control) Chiar nu stiu ce sa ii mai fac. Am investit in ea foarte mult si rezultatul este ca mai bine imi vedeam de treaba. Acum masina este la Efficient Service, sper sa ii dea baietii de cap ca daca nu, urmatorul pas este sa ii schimb motorul cu totul. Te anunt daca gasesc problema. Bafta! Edited by ToShiRo
Link to comment
Share on other sites

@ToShiRo Real nu cred ca aveai chiar 185 cp , iar de consumat doar 5 % la 130 Km/h , nu cred ca era un un consum real , pentru ca nu e motor de Skoda Octavia, atunci cand se face chip-uire, se are in vedere mai multe valori, ce optimizeaza consumul de carburant. doar in anumite conditii, In general versiunile de fabrica sunt pentru o functionare a motorului in jur de 85% din capacitatea lui, indiferent de conditiile in care functioneaza,(ca temperatura exterioara). Ca sa obtii inapoi ce ai pierdut, va trebui sa refaci acea "remapare" de acum 5 ani.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@relu neatu: nu meriti efortul unui replay, vorbesti sa te afli in treaba.

@cristianro: am scris mai sus ca dupa ce am updatat softul la service bmw, am refacut remap-ul in acelasi loc in care l-am facut si prima oara. Nu are nicio legatura cu softul, daca e stock sau remapat, masina la 1500 de ture in viteza a 3-a, daca apas pedala la fund, acul de consum urca la maxim iar acul de la vitezometru urca insesizabil iar masina nu accelereaza aproape deloc, abia cand ajunge aproape de 2000 de rot si intra turbina cat de cat (nici turbina nu intra cum trebuie) isi da drumul un pic. In ISTA nu da eroare, doar daca ii fac loguri in mers imi da Boost Pressure not reached!

Link to comment
Share on other sites

Ia ti frate masina cu 185 de cai din fabrica si nu o sa ai probleme de genu, apelati la fel de fel de dorel sa va faca motorul de racheta si pe urma sufera turbina, ambreiajul etc. Despre asta e vorba, o modificare de soft realizata neprofesional da alte functii peste cap.
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Softul este cel mai important, Ecu ruleaza acest soft si functie si de senzorii exteriori el comanda partea mecanica.ca nu are capacitatea de autodiagnosticare asta e alt eva.Ca nu are posibilitateA de adaptare a componentelor mecanice pentru a. Obtine putere maxima asta e partea a 2-a. Asta ar insemna un soft mult mai avansat , deci maiscump.
Link to comment
Share on other sites

nu am spus ca softul nu conteaza am spus ca in cazul meu softul nu este vinovat de problema asta si ca am incercat mai multe variante inclusiv softul original si masina trage la aprox 80% din potential indiferent de soft

 

@ relu neatu te bagi in seama fara sa ai treaba cu problema noastra.

la noi problema nu e ca vrem masina de 185cp , cel putin la mine toate masinile sunt softate inclusiv un 335d care avea 286cp din fabrica, problema este ca nu reusim sa rezolvam o problema care o au masinile noastre asa ca nu te mai baga ca musca in ......

Link to comment
Share on other sites

Pana sa schimbi acele piese exista aceasta problema cu trasul mai greu?

da exista de mult dar eu nu mi-am dat seama mergand cu ea zilnic , abea cand a mers cu ea un prieten si el posesor de 320d si mi-a spus ca nu trage bine am inceput sa investighez cauzele si am eliminat pe rand cele enumerate mai sus

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu inteleg si nu voi intelege de ce sa modifici softul la o masina... vrei o putere mai mare treci la o capacitate mai mare....(schimbi masina sau mai usor motorul) 150cp sau 190cp sub capota tot 2000cc este... deci nu vad diferenta...
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Hai ca esti simpatic! Pe principiul asta cei cu motorizarea de 328i/528i sunt niste fraieri, nu? Si-au luat motor 2.0 cu 248 de cai cand defapt si se pacalesc singuri ca au motor de aproape trei litri! Ce relevanta are capacitatea cilindrica? E normal sa vrei sa scoti o putere mai mare din orice motor, atata timp cat o faci cu cap si la cine trebuie. Pe langa altele, am si un 630i de 270 de cai, daca nu avea motor aspirat, o remapam fara sa clipesc. Chiar nu are relevanta tipul motorului, scopul nu e sa transformi un 320d intr-o masina de circuit sau de drag racing, pur si simplu scopul remaparii e ca intr-o situatie in care ai nevoie de mai multa putere, cum ar fi o depasire, masina sa dispuna de acea putere in plus, nu sa merg pe magheru, sa "ma dau" cu s4.

 

Sunt o gramada de topicuri deschise despre subiectul "remapare - pareri pro si contra", hai sa nu facem din topicul omului, care incearca sa isi rezolve o problema, inca un topic de genul.

Edited by ToShiRo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu inteleg si nu voi intelege de ce sa modifici softul la o masina... vrei o putere mai mare treci la o capacitate mai mare....(schimbi masina sau mai usor motorul) 150cp sau 190cp sub capota tot 2000cc este... deci nu vad diferenta...

F inteligent ce sa zic. Dai 800 euro pe un motor sau si mai bine 5000 euro pe o masina cu motor mai mare cand poti da 250 euro pe o remapare profi... Vad ca pentru tine puterea unei masini e data de cc. Pai in cazul asta un motor f1 de 1.6 e pisat pe langa asta. :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.