Jump to content

BMW e46 320D


StefanBMF

Recommended Posts

In primu rand doresc sa va salut iubitorii de bmw si in al 2-lea rand as dori sa va cer ajutorul intr-o problema care de cateva zile imi da dureri de cap.

Cand pornesc masina si dau drumu la AC imi vine ceva miros de motorina si ma uit pe jos am gasit si ceva pata,de fiecare data lasa ceva pata de 10 cm asa dar nu tot timpul daca masina este pe plan drept doar cateva picaturii dar daca este inclinata parca curge mai mult.

Ieri am dat jos capau,am dezmembrat o bine parte din masina am verificat in spate pe la pompa totu okey,am verificat injectoarele nici acolo,cablurile la fel nici ele nu au nimica,nu reusesc sa dau de unde curge ma puteti ajuta cu ceva sfaturii ce sa fac sau de unde ar putea veni aceasta scurgere de motorina.

Si am schimbat si filtru de polen,aer i-am facut si recent un service dar mirosul de vine ma gandesc ca din cauza ca se scurge pe motor motorina si de acolo imi vine si miros in masina.

Link to comment
Share on other sites

Verifica conductele de la filtru la pompa de injectie, se mai rod acolo si scapa pe retur. Ai 2 conducte transparente.

 

Verifica conductele de la filtru la pompa de injectie, se mai rod acolo si scapa pe retur. Ai 2 conducte transparente.

Link to comment
Share on other sites

Verifica conductele de la filtru la pompa de injectie, se mai rod acolo si scapa pe retur. Ai 2 conducte transparente.

 

Verifica conductele de la filtru la pompa de injectie, se mai rod acolo si scapa pe retur. Ai 2 conducte transparente.

 

Le-am verificat la mine unu e transparent altu e negru si sunt bune.

Link to comment
Share on other sites

mai insista la pompa de motorina, ea poate sa curga si prin fata, nu neaparat prin spate pe unde pleaca conductele..

 

Sunt niste suruburi blocatoare in fata(daca sunt alea ai noroc, ca se schimba doar niste garnituri, nu se da pompa jos)

 

iti porneste o secunda mai greu cand e rece ?

Daca spui ca ai eliminat din start furtune de retur, injectoare, partea din spate a pompei de motorina, si conductele pana in filtru, si de la filtru in pompa...mai ramane aia..

 

Daca nu, e ceva cu necuratu' :))

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

mai insista la pompa de motorina, ea poate sa curga si prin fata, nu neaparat prin spate pe unde pleaca conductele..

 

Sunt niste suruburi blocatoare in fata(daca sunt alea ai noroc, ca se schimba doar niste garnituri, nu se da pompa jos)

 

iti porneste o secunda mai greu cand e rece ?

Daca spui ca ai eliminat din start furtune de retur, injectoare, partea din spate a pompei de motorina, si conductele pana in filtru, si de la filtru in pompa...mai ramane aia..

 

Daca nu, e ceva cu necuratu' :))

In spate undeva,maine o urc pe rampa sa mai ma uit ca nu dau de crapatura si este foarte enervant deoarece cand opresc la semafor imi trage tot aeru cu miros de motorina arsa dar asa cand merg cu ea la drum intins nici o problema...sper sa ii dau de cap si cabluri noi gasesc pe ebay?

Link to comment
Share on other sites

In spate undeva,maine o urc pe rampa sa mai ma uit ca nu dau de crapatura si este foarte enervant deoarece cand opresc la semafor imi trage tot aeru cu miros de motorina arsa dar asa cand merg cu ea la drum intins nici o problema...sper sa ii dau de cap si cabluri noi gasesc pe ebay?

p.s. si nu conteaza rece,cald masina proneste foarte bine,trage bine nu are nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Ai zis ceva de miros de motorina arsa. Nu ar fi posibil sa ai racordul flexibil de la evacuare fisurat si sa simti miros de gaze? Petele de sub masina ar putea fi o coincidenta sau ar putea fi ulei, lichid servo sau antigel (toate au aspectul ala de uns cand picura pe jos). Ai verificat sigur ca e motorina?

 

In cele mai multe cazuri pierderile de motorina sunt asociate cu pornirea mai greoaie la rece.

Link to comment
Share on other sites

Ai zis ceva de miros de motorina arsa. Nu ar fi posibil sa ai racordul flexibil de la evacuare fisurat si sa simti miros de gaze? Petele de sub masina ar putea fi o coincidenta sau ar putea fi ulei, lichid servo sau antigel (toate au aspectul ala de uns cand picura pe jos). Ai verificat sigur ca e motorina?

 

In cele mai multe cazuri pierderile de motorina sunt asociate cu pornirea mai greoaie la rece.

Pierde motorina doar cand pornesc motoru dar foarte putin nu e mult ,si simt miros de motorina arsa deoarece se scurge pe motor si imi trage ventilatoru aer inauntru.Doar cand stau pe loc cu motoru pornit,daca merg cu ea nu am nici o problema nu simt nici un miros si am verificat am pus o hartie sub masina si am mirosit era motorina.

Link to comment
Share on other sites

Pierde motorina doar cand pornesc motoru dar foarte putin nu e mult ,si simt miros de motorina arsa deoarece se scurge pe motor si imi trage ventilatoru aer inauntru.Doar cand stau pe loc cu motoru pornit,daca merg cu ea nu am nici o problema nu simt nici un miros si am verificat am pus o hartie sub masina si am mirosit era motorina.

p.s. si am pus o foaie jos am lasat sa curga cateva picaturii am mirosit si era diseal 100% !!

Link to comment
Share on other sites

Posibil garniturile de etansare de la pompa, asa incep, sa picure putin,porneste ok, pana nu o sa mai porneasca deloc, pentru ca se dezamorseaza...

 

Verifica pe unde iti curge, si daca iti da pe la imbinari, sunt garniturile..si se fac doar cu pompa data jos .Ai grija unde o faci ..si sa nu te apuci singur sa umblii la ea, ca o dereglezi, si aia e..

 

Asa a inceput si la mine, miroasea putin..si nu curgea jos, si treptat a inceput sa si curga, sa porneasca mai greu..pana cand in cateva luni pornea doar trasa si facea balta sub masina...

 

Citeste te rog si topicul meu, poate iti mai raspunzi la intrebari

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/161436-pompa-injectie-bmw-320d-nfl/

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

Posibil garniturile de etansare de la pompa, asa incep, sa picure putin,porneste ok, pana nu o sa mai porneasca deloc, pentru ca se dezamorseaza...

 

Verifica pe unde iti curge, si daca iti da pe la imbinari, sunt garniturile..si se fac doar cu pompa data jos .Ai grija unde o faci ..si sa nu te apuci singur sa umblii la ea, ca o dereglezi, si aia e..

 

Asa a inceput si la mine, miroasea putin..si nu curgea jos, si treptat a inceput sa si curga, sa porneasca mai greu..pana cand in cateva luni pornea doar trasa si facea balta sub masina...

 

Citeste te rog si topicul meu, poate iti mai raspunzi la intrebari

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/161436-pompa-injectie-bmw-320d-nfl/

Multumesc mult de raspuns o sa iti verific si topicul maine o urc pe rampa si ma apuc de ea.

Link to comment
Share on other sites

te apuci de ea sa inspectezi vizual sper.

 

Nu recomand sa desfaci ceva, Eu am mai discutat cu cineva de la cluj, care s-a apucat singur sa isi inlocuiasca electrovalva de avans, si normal ca nu a mai pus-o inapoi la punct bine, si nu mai mergea masina deloc .

 

Daca esti din Bucuresti iti recomand Bosch Diesel service de pe sos Alexandriei. Nu sunt cei mai ieftini, dar isi fac treaba (cel putin in cazul meu pana acum este ok , am cam 700 km cu reparatia si merge normal ).

 

Incearca sa nu mai dai banii la alte service-uri care nu au cunostinte in pompe, o sa se uite, iti iau banii, si te trimit tot la pompagiu ..ca nu are nimeni curaj sa se bage..

Asa cei de la bosch o si inspecteaza si iti spun ce trebuie..

 

Dar daca ai acces la rampa, recomand sa dai scutu jos, si sa iei o lumina si o carpa, sa stergi tot, si apoi sa o pornesti sa vezi pe unde iti curge ..sa iti faci o ideee...Poate totusi ai o conducta pe care nu o vezi si scapi ieftin...

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

Socru meu este mecanic asa ca nu trebuie sa ma duc la servici sa dau banii ci doar pe piesa care imi trebuie :D,ciudat a naibi de frica azi nu a varsat nici o picatura de motorina si nici nu mirosea :)) probabil e la pompa cu garnitura dar maine ma bag sub ea si vad exact,va multumesc tuturor de sfaturii !!
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand sa schimbi toate garniturile. Nu este necesar sa demontezi pompa pentru a schimba garniturile, ai nevoie de putina indemanare pe care sunt sigur ca socrul tau o are.

 

Daca o lasi parcata cu botul in sus peste noapte porneste mai greu ? Inainte sa-i dai cheie, ridica capota si urmareste cele doua furtune transparente care pleaca din filtru spre pompa si vezi daca sunt bule de aer.

 

Sa ne tii la curent. Bafta !

Link to comment
Share on other sites

este mecanic, insa pompa trebuie reglata dupa ce se schimba garniturile (pe banc)...ea cu garniturile schimbate, nu mai pierde motorina, si creste presiunea in ea, automat are alte valori ..(asta daca schimbi toate garniturile )

 

@Ionnu, sa inteleg ca tu ne spui ca poti schimba toate garniturile fara a da pompa jos ? .. sunt curios cum ..inafara de cele de la suruburile blocatoare, care merg, cele de la electrovalve? piston, etc? nu prea ai acces facil ca sa faci o treaba buna...

 

pe de alta parte, cand faci o asemenea operatiune, este bine sa verifici si pistonasul de avans(fiind motorina uscata, nu mai lubrifiaza,si se freaca de peretii pompei), si restul anexelor...la mine s-a gasit uzura in el..si e posibil ca daca nu il repari, sa se blocheze odata, pe inchis sau deschis

 

 

Anyway, la alegerea ta totul, insa daca masina iti merge bine, si nu e vreo cazatura incat sa nu merite, e bine sa faci o treaba de calitate de la inceput, ca apoi esti sigur ca nu mai iti da batai de cap.

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

Fara sa o dai jos poti sa schimbi de la tur, retur si cele doua suruburi blocatoare. In cele mai multe cazuri pe aici pierde. Sau, mai este o varianta. Surubul de retur este defapt o valva care tine pompa amorsata cat motorul este oprit. Daca ea nu-si mai face treaba bine pompa logic se dezamorseaza.

 

@Addictedc,

 

Intr-adevar, pompa trebuie reglata dupa ce se umbla in ea dar asta nu din cauza garniturilor, presiunii si alte baliverne ci pentru ca se pierde avansul, inceputul de injectie.

 

Eu am desfacut pompa mea care s-a defectat de curiozitate, sa vad cu ochii mei ce e inauntru. Si eu am gasit pistonasul de avans uzat. De altfel, orice defectiune mecanica solicita partea electronica care in final te lasa in mijlocul drumului.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit problema era un surub intr-un tub de retur cred nu stiu sigur daca e tur sau retur,era crapat maine ma duc sa iau unu nou,acuma alta problema :)) din greseala am tras loja de ulei afara si am pierdut garnitura am pus 2 acolo dar tot mai varsa ulei...trebuie sa ma duc sa cumpar si o garnitura pentru loja de ulei...din probleme in probleme !!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.