Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

@c_o_s_m_i_n - motorul de 163 cp de pe LCI este cel Efficient dynamics edition, 163cp/ 380nM, tot N47.

Zgomotul motorului e mult diferit fata de cel de 177. De la pornire pana la functionare. E mult mai infundat.

Are joja rosie, aia cu inel in capat si capacul de motor e negru complet.

Nu m-am uitat prin acte ce tip de motor scrie... Dar daca la el nu cade lantul, eu chiar merg fara griji. Are ~180.000 de km si trage de el ca animalul. Si nici un zgomot.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Bala nu-s nemtii ca francezii, nici ca italienii. Acolo se lucreaza la norma, nu merge cu zi scurta. Unul care asambla cutii de viteze la mercedes, trebuia sa faca nici mai mult nici mai putin de 600 de bucati pe zi.

 

Acum cine stie unde le asambleaza, in India. Nu contest calitatea romanilor ca ingineri, dar cred suntem inca departe, si la numar, si la responsabilitate fata de nemti (nemtii care altadata faceau si asamblau masinile, ca acum calitatea e proasta si la facut).

Link to comment
Share on other sites

Peste tot sunt ingineri buni cat si slabi. Important este ca inginerul/inginerii care se ocupa de proiect sa fie buni SI sa urmeze niste reguli de organizare. Iar aceste reguli sunt urmate mai strict in locatii mai noi aparute decat in cele vechi.

 

Specific BMW este lipsa comunicarii pentru ca intern limba oficiala este doar germana. Orice alta firma pentru a colabora cu BMW, trebuie sa puna la dispozitie ingineri care stiu nativ germana. Asta fie limiteaza alegerea partenerilor fie maresc riscul de neintelegeri in caz ca totusi aleg sa lucreze cu cineva "extern"

 

Insa deviem de la subiect. Aici nu este problema de montaj ci de calitatea unei piese.

Link to comment
Share on other sites

Bala nu-s nemtii ca francezii, nici ca italienii. Acolo se lucreaza la norma, nu merge cu zi scurta. Unul care asambla cutii de viteze la mercedes, trebuia sa faca nici mai mult nici mai putin de 600 de bucati pe zi.

 

Acum cine stie unde le asambleaza, in India. Nu contest calitatea romanilor ca ingineri, dar cred suntem inca departe, si la numar, si la responsabilitate fata de nemti (nemtii care altadata faceau si asamblau masinile, ca acum calitatea e proasta si la facut).

 

Nu stiu exact cat ai muncit in Germania dar cred ca ii ridici in slavi in necunostinta de cauza.

Sunt in "delegatie" de 6 luni si stiu foarte bine ce le poate pielea.

La noi in Romania se munceste mult mai mult si mult mai bine fata de ce fac astia pe aici.

La mine echipa e formata din 9 oameni dintre care vreo 3-4 muncesc cu adevarat.

Restul nici nu stiu si nici nu vor sa invete si cauta tot timpul motive sa nu munceasca. Aici(DE) angajatul este foarte bine protejat si foarte greu poti sa-l dai afara.

 

Pe scurt, Bala are dreptate.

Edited by siulian
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Motorul N47 efficent dynamics de 163 cp are 380 NM insa nu a fost montat pe E60 LCI doar pe E90 si difera fata de cel de 177 cp care are 350 NM iar in varinata de fleet edition 163 cp si tot 350 NM. Totusi, ideea este ca puterea scazuta in cazul masinilior de flota tind sa cred ca este doar pe hartie intrucat daca intrebati la reprezentanta dupa VIN-ul masinii se constata ca tot 130kw au masinile.
Link to comment
Share on other sites

Motorul N47 efficent dynamics de 163 cp are 380 NM insa nu a fost montat pe E60 LCI doar pe E90 si difera fata de cel de 177 cp care are 350 NM iar in varinata de fleet edition 163 cp si tot 350 NM. Totusi, ideea este ca puterea scazuta in cazul masinilior de flota tind sa cred ca este doar pe hartie intrucat daca intrebati la reprezentanta dupa VIN-ul masinii se constata ca tot 130kw au masinile.

 

Pe hartie intr-adevar informatiile sunt contradictorii. In Brief este trecuta valoarea de 120kW, insa conform VINului masinile sunt identificate cu 130kW, dar se si specifica "Fleet Edition". Cati CP au de fapt cred ca numai la un DINO se poate verifica.

Link to comment
Share on other sites

350NM am eu cu 177cp. Poate vreo 320NM sau 330 dar 380, sigur nu :)

Cat de sigur? :)

Este derivat din versiunea de 184cp/380Nm. Cauta si tu pe net, este o varianta mai ECO a 320d (numita Efficient Dynamics edition), de 163CP/380Nm, 109g CO2, jante speciale (dupa care poate fi si identificata), anvelope low roling resistance, vine doar cu cutie manuala, suspensie coborata, servo electrica ..etc. Nu e acelasi lucru cu fleet edition.

http://www.bmwheaven.com/database/show.php?id=990

 

nu a zis nimeni ca mercedes e fara probleme, e vorba de atitudine, ca fac recall, remediaza post garantie o groaza de chestii daca se stie ca sunt defecte de fabricatie etc..

Daca am compara nr. de unitati afectate la Mercedes Vs. BMW, cred ca ar fi destul de clar de ce s-a facut recall la Merc si la BMW nu. Sa nu mai vb de costuri: injectoare Vs. distributie + arbore cotit. Am scris deja in topic ca se remediaza post-garantie si la BMW, pana la 4ani/150,000km.

Zgomotul motorului e mult diferit fata de cel de 177. De la pornire pana la functionare. E mult mai infundat.

Are joja rosie, aia cu inel in capat si capacul de motor e negru complet.

Nu m-am uitat prin acte ce tip de motor scrie... Dar daca la el nu cade lantul, eu chiar merg fara griji. Are ~180.000 de km si trage de el ca animalul. Si nici un zgomot.

Tu vorbesti de cu totul alt motor, cel vechi, M47!

Am un vecin cu un LCI din 2007 si are 163CP. Credeam ca el are motorul vechi, cu distributia in fata.

In 2007 nu existau LCI-uri, au aparut abia prin 2009! Si da, are motorul vechi, M47 163cp/340Nm, cu distributia in fata.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

pai tacanitul la n52 nici in ziua de azi nu s-a rezolvat. Nici macar la cele care erau in garantie.

Pur si simplu au inlocuit motorul cu altul, a avut cred viata cea mai scurta comparativ cu orice alt motor BMW, iar nefericitii cu defectul si acum mai incearca sa il rezolve.

 

BMW a lut in State cea mai mare amenda dupa Totyota de la NTSB.

Pierde procese pe banda rulanta..

La mercedes au fost probleme cand au trecut la injectoare piezo care s-au inlocuit si se inlocuiesc fara probleme, si in garantie si post garantie.

Dar ma rog suntem cam off-topic.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

In 2007 nu existau LCI-uri, au aparut abia prin 2009! Si da, are motorul vechi, M47 163cp/340Nm, cu distributia in fata.

 

Eu am cumparat LCI E60 in decembrie 2007. Este relativ identica cu masina lui @C_O_S_M_I_N.

 

@C_o_s_m_i_n - Acel LCI de 163cp poate avea motorul vechi. Ar fi de ajutor daca ai afla VIN-ul sa vedem ce motor are.

Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat LCI E60 in decembrie 2007. Este relativ identica cu masina lui @C_O_S_M_I_N.

Tu ai E60, eu vorbeam cu gandul la E90 (greseala mea) la care, daca nu ma insel, au scos LCI la sfarsitul lui 2008.

 

In orice caz, c_o_s_m_i_n vorbea de un motor de 163CP, de unde rezulta clar ca este vb de M47. Daca el vb de un E60, atunci ori nu era LCI, ori nu avea 163CP. N47, Efficent Dynamics Edition (tot 163CP) nu s-a montat pe E60.

Link to comment
Share on other sites

Tu ai E60, eu vorbeam cu gandul la E90 (greseala mea) la care, daca nu ma insel, au scos LCI la sfarsitul lui 2008.

 

In orice caz, c_o_s_m_i_n vorbea de un motor de 163CP, de unde rezulta clar ca este vb de M47. Daca el vb de un E60, atunci ori nu era LCI, ori nu avea 163CP. N47, Efficent Dynamics Edition (tot 163CP) nu s-a montat pe E60.

 

LCI e60 a aparut in martie 2007. Pana in Septembrie cica au folosit tot M47, pt 520D. De acolo incolo au introdus N47:

The engine also became available in the BMW E60-E61 from September 2007, several months after the E60-E61 were face lifted, during which time the older M47 remained available.

...conform http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47

 

Prin urmare un LCI cu M47 caut si eu...da' sunt mai rare decat N47.

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Este LCI, cred ca 05.2007.

Ma uit eu pe stalp si aflu ce motor are.

Dar oricum am o impresie mai buna decat despre asta de 177.

 

Cand te gandesti ca initial il desconsideram ca e mai slab...

Eu l-am luat dupa 6 luni de studii, el l-a luat la intamplare din piata. :popcorn:

 

Scuze de offtopic.

Link to comment
Share on other sites

salut baieti,

 

am si eu o curiozitate am tot citit insa nu am reusit sa aflu exact cat a costat schimbarea distributiei. eu am motorul de 177hp si nu se aude nici un zgomot de lant si am 162 k km . eu cred ca este vorba si de cum exploatezi masina si nici start stop nu ii face prea bine. daca ar fi fost o eroare de fabrica s ar fi rupt la multe masini eu asa cred

Link to comment
Share on other sites

salut baieti,

 

am si eu o curiozitate am tot citit insa nu am reusit sa aflu exact cat a costat schimbarea distributiei. eu am motorul de 177hp si nu se aude nici un zgomot de lant si am 162 k km . eu cred ca este vorba si de cum exploatezi masina si nici start stop nu ii face prea bine. daca ar fi fost o eroare de fabrica s ar fi rupt la multe masini eu asa cred

 

Nici eu nu cred ca este vreo eroare de fabricatie; daca exploatezi masina corect, daca o intretii corespunzator nu ai probleme. Dar, pana la urma, nici chiar lantul nu este o piesa "pe viata"!. (cam la fel si cu schimbatul uleiului din cutia de viteze).

Link to comment
Share on other sites

Sunt posesorul unui 320d e92 din 2008 cu motor n47 177hp,am 70.000km si momentan masina merge impecabil nu am avut nici cea mai mica problema,am facut decat reviziile.Daca vor aparea probleme am sa postez pentru a ajuta si pe ceilalti! Recomand celor care au avut probleme(daca intradevar este o problema de fabricatie) sa dea mail in germania si romania si sa semnaleze problema,poate asa vor rezolva gratuit problema cu o rechemare in service a tuturor. Edited by 320DE92
Link to comment
Share on other sites

Defectul de fabricatie e defect de fabricatie.

 

Eu am intretinut exemplar Mini-ul, a mers in mare parte sora-mea cu el si nu l-a forjat absolut deloc, din contra, a avut grija de el asa cum trebuie. Cu toate astea, lantul s-a rupt la 40k km. Asa ca, unii vorbesc doar din inchipuiri. Daca nu li s-a intamplat tuturor, nu inseamna ca nu exista.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Defectul de fabricatie e defect de fabricatie.

 

Eu am intretinut exemplar Mini-ul, a mers in mare parte sora-mea cu el si nu l-a forjat absolut deloc, din contra, a avut grija de el asa cum trebuie. Cu toate astea, lantul s-a rupt la 40k km. Asa ca, unii vorbesc doar din inchipuiri. Daca nu li s-a intamplat tuturor, nu inseamna ca nu exista.

 

si cat te a costat reparatia? este vorba despre n47 ?

Link to comment
Share on other sites

Pai citeste si tu tot topicul.

 

1100 euro + tva piesele, dar comandate direct din Germania, pret fara pic de adaos, cel mai mic posibil

 

200 euro manopera.

 

Habar n-am tipul motorului. Mini S 2008, 1.6 turbo + compresor

Link to comment
Share on other sites

Pai e normal sa se intample asa ceva la 40k km, la o marca premium din grupul BMW ?

 

In plus, au fost raporatate atatea astfel de incidente peste tot in lume incat ma mir ce te face pe tine sa crezi ca nu e asa ? Lol

 

Nu trebuie sa ma crezi pe mine sau sa te simti atacat de parca ai detine actiuni la BMW. Cauta 5 minute pe net si afla si singur ca BMW-ul are ceva probleme la unele motoare. Ar fi culmea sa caut eu ptr tine. Daca vrei sa afli, cauti. Daca nu, nu cauti si gata. Ti se poate intampla si tie, la fel de bine cum nu ti se poate intampla.

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.