Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Am intrebat la Autotransilvania din Cluj si mi-au zis ca intradevar au avut cazuri cu sunete la lantul de distributie , dar nici macar un caz cu lant rupt.Deci trageti singuri concluziile.Apropo au mai zis ca acest sunet nu a aparut la nici o masina vanduta de ei.:) , doar la cele aduse de afara.

Cam cate seria 1,3,5,x3,x1 au fost vandute cu motoare N47 in lume? 1milion,2?Daca la una din 10 cad lanturile atunci ar fi un dezastru zic eu pentru producator.Si de ce au continuat sa puna motorul N 47 si pe F10......?

Link to comment
Share on other sites

Cum sa nu influenteze un cuplu mai mare socurile din vibrochen si lant? cand motorul pleaca mai tare si mai violent in turatie?

Hai mai... doar lantul ala nu angreneaza nici volanta si nici transmisia. Ci doar axul/axele cu came, care la randul lor nu sunt infranate decat de de inertie. Daca era asa,

Ma rog... eu imi sustin ideile in continuare. Si nu mi-e frica de resoftare.

Ca o paranteza, la motoarele cu distributie pe curea, cureaua e aceeasi atat la puterea de baza cat si la dublul acelei puteri. Pentru ca... nu e dependenta de putere, nu sunt forte semnificativ diferite. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ce ma amuza la topicul asta e ca cei care au N47 zic ca e incidenta mica si conteaza soferul si blablabla.

Ceilalti zic ca oricum n-au cum sa scape din moment ce e proiectat prost.

 

:frantics:

 

 

Ai dreptate. Cei mai speriati ar trebui sa fie cei cu N47 insa dupa ce studiezi putin problema, situatia nu este atat de "neagra"

Link to comment
Share on other sites

Daca voi asa credeti nu aveti deccat sa va cumparati. Lantul inseamna ca se misca in ritmul motorului si inseamna ca atunci cand el pleaca in turatie mult mai repede din cauza debitul mai mai mare pe cilindru ce duce logic la o aceleratie mai mare nu duce la frecare mai mare. Tocmai din acest motiv Bmw face un soft la light care sa nu forteze motorul sa tina mai mult. Un motor care are probleme de proiectare nu aveti decat sa vedeti ce se intampla daca il si fortati. Fiecare componenta a motorului este uzata mai mult in caz de resoftare. Cuplu mai mare agreneaza si lantul mai brusc. Nu sunt bani mei faceti cum credeti voi

 

De ce au vandut motorul de 3000 biturbo vreo 5 ani la rand stiind ca sunt probleme cu injectoarele si pompa de inalte ? Problema asta a fost rezolvata abia prin 2010 .

Pentru ca probabil nu au dezvoltat inca un motor nou cu o arhitectura corecta ca sa-l inlocuiasca pe asta .

De ce nu fac recall ? Asta e o gluma !!!!! Adica sa-ti inlocuiasca acum gratis vibrochen , cuzineti , lant , intinzatoare etc etc etc + timp de service pentru DAT JOS MOTORUL DE PE MASINA si desfacut /refacut ,pentru cateva sute de mii de masini vandute (dintre care multe iesite din garantie)!? Ar fi un fiasco economic catastrofal pentru BMW . Este MULT mai putin costisitoare putina publicitate negativa .

In plus fata de asta daca vrei neaparat BMW , mai exista si alte motorizari .

L au vandut pentru ca in acest moment cercetare este cel mai scump lucru din lume. Si plus vinul e bun in Europa oameni admira mult Bmw ul si ii acepta toate gafele . Asa ca fac cercetare pe piata direct pe bani oamenilor. Si da e normal daca ar face recall ar fii FALIMENT clar. Si asa nu stau pe roze cu situtia financiara. Si in plus ar recunoaste problema s ar face public bla bla bla acolo da lovitura de imagine. Asa ca vb lumea mereu se va gasi un fan Bmw care sa zica a fost devina soferul uleiul aerul dar in nici un caz bmw pentru ca ei zei de acolo nu gresesc

 

Ps si in plus problema lantului la acest motor nu vine de lant ci de vibrochen care se macina la pinion. Probabil nici vibrochenul nu este influentat de resoftare ...

Link to comment
Share on other sites

Salut,revin dupa ceva vreme cu lamuriri,doar asa for the record poate intereseaza si pe altii.

Gandurile negre s-au adeverit,distributia e sarita de la punct.(masina este in reprezentanta)

rezolvare 1 :deviz de la bmw 14000 ron daca trebuie inlocuita doar distributia+supape(maruntisuri)

rezolvare 2 :deviz de la bmw 10 000 EURO daca trebuie inlocuit motorul

rezolvare 3 :am fost sfatuit(neoficial de un oficial) sa trimit email la BMW si sa le zic ca am o parere foarte proasta despre ei deoarece la 100 de mii a cedat un seria 5 (email trimis de aproape 2 saptamani si niciun raspuns doar cel de confirmare ca au primit mailul meu)

rezolvare 4 : cu 2000 euro am gasit mai multe motoare complete prin tara

 

Deocamdata ma uit la epava si astept.

Edited by alexhd
Link to comment
Share on other sites

Revin si eu cu impresii dupa repararea Mini-ului S. Chiar daca nu are motorul asta, face parte tot din grup. Nu stiu exact ce s-a intamplat, s-a rupt ceva pe acolo sau a sarit ceva care a cauzat ulterior ruperi, cert este ca motorul a fost cam praf. Asta la 40.000 km. Iesita din garantie, nu am avut nici timp si nici chef sa ma lupt cu reprezentatnta, asa ca am reparat-o pe barba mea, piese originale, evident, luate direct din Germania la cel mai mic pret posibil. Cost total 12.000 lei.

 

Acum imi dau seama ca masina a dat semne, dar eu fiind atehnic si fiind condusa in mare parte de sora-mea, nu mi-am dat seama. De ce zic asta ? Fiindca de abia acum imi dau seama ca inainte de busire, fata de acum, motorul era mai zgomotos la ralanti si avea si un mers un pic neregulat.

Link to comment
Share on other sites

si nu e de la intinzatori este din cauza vibrochenului pur si simplu se stica pinionul care e turnat pe el...

 

Evident ca daca nu o rezolv "pe moca" (slabe sanse oricum) o pun pe picioare cu costuri minime si ii fac vant .(asta in legatura cu rezolvarea 4)

asa da se merita dar ti am zis incearca sa iei legatura si alfel cu cei din Germania sunai dale faxuri insista. al catele cumparator al masini esti?

Link to comment
Share on other sites

Salut,revin dupa ceva vreme cu lamuriri,doar asa for the record poate intereseaza si pe altii.

Gandurile negre s-au adeverit,distributia e sarita de la punct.(masina este in reprezentanta)

rezolvare 1 :deviz de la bmw 14000 ron daca trebuie inlocuita doar distributia+supape(maruntisuri)

rezolvare 2 :deviz de la bmw 10 000 EURO daca trebuie inlocuit motorul

rezolvare 3 :am fost sfatuit(neoficial de un oficial) sa trimit email la BMW si sa le zic ca am o parere foarte proasta despre ei deoarece la 100 de mii a cedat un seria 5 (email trimis de aproape 2 saptamani si niciun raspuns doar cel de confirmare ca au primit mailul meu)

rezolvare 4 : cu 2000 euro am gasit mai multe motoare complete prin tara

 

Deocamdata ma uit la epava si astept.

 

am gasit motor complet la 1000 euro. eu am 164 de mii km cu soft si nu se aude nimic la lantul meu.

Edited by alin popescu
Link to comment
Share on other sites

Absolut nimic,mergea perfect normal,s-a rupt la 140 de mii(masina e din 2008 km sunt verificati la bmw,la fel si istoricul).

 

PS:sa nu creada cineva ca mi-am facut cont aici ca sa ma plang,poate doar pot oferii niste informatii si altora in legatura cu aceasta problema.

PS2:am gasit motor complet la arad la 2k euro cu tot cu montat dar cu motorul meu la schimb,la bucuresti la 1500 dar sa merg sa-l iau,sau in UK pe la 1000.

Link to comment
Share on other sites

Absolut nimic,mergea perfect normal,s-a rupt la 140 de mii(masina e din 2008 km sunt verificati la bmw,la fel si istoricul).

 

PS:sa nu creada cineva ca mi-am facut cont aici ca sa ma plang,poate doar pot oferii niste informatii si altora in legatura cu aceasta problema.

PS2:am gasit motor complet la arad la 2k euro cu tot cu montat dar cu motorul meu la schimb,la bucuresti la 1500 dar sa merg sa-l iau,sau in UK pe la 1000.

ai seria 5 sau seria 3? am vazut ca la multe seria 5 se intampla problema asta

Link to comment
Share on other sites

Banat Car.Pai 5000 of fi motorul.La aia pui distributia care banuiesc ca nu e ieftina daca 14000 au facut deviz pe distributie+supape la mine.Si mai pui si manopera,demontat+montat care tot la mine pe deviz e aproape 1000.Daca le aduni aproape atingi aia 10 mii care ii am eu pe deviz.

 

PS:da am seria 5,motorul de 2l si dupa ce mi s-a intamplat si am inceput sa ma interesez am descoperit ca e o problema comuna si dupa cum multi spun e o eroare de proiectare acestui tip de motor.

Edited by alexhd
Link to comment
Share on other sites

Banat Car.Pai 5000 of fi motorul.La aia pui distributia care banuiesc ca nu e ieftina daca 14000 au facut deviz pe distributie+supape la mine.Si mai pui si manopera,demontat+montat care tot la mine pe deviz e aproape 1000.Daca le aduni aproape atingi aia 10 mii care ii am eu pe deviz.

 

PS:da am seria 5,motorul de 2l si dupa ce mi s-a intamplat si am inceput sa ma interesez am descoperit ca e o problema comuna si dupa cum multi spun e o eroare de proiectare acestui tip de motor.

 

din ce am vazut se intampla la seria 5 mai mult decat la seria 3. ele avand acelasi motor dar vibrochenul nu cred ca este la fel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.