Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

de unde ai scos 1%?

 

Foarte corect. Cine a spus ca este 1%? Poate fi 1%, 10% sau 0,1%.

Pentru cei care sustin ideea unei greseli de fabricatie/proiectare: cate motoare de acest fel sunt vandute? Cate dintre ele au acuzat acest defect?

Daca aveti asemenea date concrete, se poate face o discutie corecta, bazate pe niste date. Dar, in lipsa lor, sunt doar speculatii gratuite.

Sunt de acord ca s-au confruntat cu problema asta cateva motoare; dar, asta nu inseamna nimic. Fara niste cifre concrete, credibile, discutiile sunt doar .....discutii

Link to comment
Share on other sites

Fara niste cifre concrete, credibile, discutiile sunt doar .....discutii

 

astea apar in timp , e f probabil motorul tau sa nu pateasca nimic . Nu uita ca a mai existat un mit aparat cu sfintenie de multi chiar de pe forum . Uleiul la cutia automata nu se schimba ,uite ca timpul , experienta si feedbackul a shimbat asta si acum e o conceptie general acceptata , tot in urma studiului , comunicatelor , forumurilor straine . Lucru care nu a dus decat la prelungirea vietii cutiilor automate a multor masini aflate in trafic . :thumbsup:

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

astea apar in timp , e f probabil motorul tau sa nu pateasca nimic . Nu uita ca a mai existat un mit aparat cu sfintenie de multi chiar de pe forum . Uleiul la cutia automata nu se schimba ,uite ca timpul , experienta si feedbackul a shimbat asta si acum e o conceptie general acceptata , tot in urma studiului , comunicatelor , forumurilor straine . Lucru care nu a dus decat la prelungirea vietii cutiilor automate a multor masini aflate in trafic . :thumbsup:

 

MYX, sunt zeci de mii de astfel de motoare care au intre 2-300,000 km si nu au crapat.

Repet, ca sa putem discuta obiectiv, ar trebui o statistica. Pana atunci, ....

Referitor la uleiul din cutii, ca orice fluid de lucru, TREBUIE schimbat. Nu stiu de unde a venit ideea ca ar fi "pe viata"??:blink: Uleiul (motor, cutie etc) are termen de valabilitate inscriptionat pe orice recipient. Asadar, daca el se "deterioreaza" in timp, stand ambalat,(unii dintre compusii uleiului isi pierd/modifica proprietatile), cum ar fi posibil sa ramana intact in timpul functionarii in cutia de viteze?

 

 

Care-s cuvintele jignitoare pe care le-am folosit la adresa ta?

 

Mda. Tot fara raspuns a ramas si intrebarea asta :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Si care-i piesa aia ? Ai un p/n pentru piesa veche si cea noua?

 

iti dau un citat din PUMA tradus cu google

 

For engines N47, N47DKO, N47S, interval from 01.03.2007 to production 05.01.2009.

 

In case of customer complaint must change the following parts:

(See Annexes, Figures 1 to 7.) - Nov. 21 7803479 Sutitución the crankshaft bearings.

 

Caution: Use only crankshafts with a production date back to 5. 1. 1. 2009 2009

The production date is printed on crankshaft sprocket (see page 2 of the Annex)

 

LE saintz statistica nu are cine sa faca inafara de bmw care le ia din intrarile in service

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

iti dau un citat din PUMA tradus cu google

 

For engines N47, N47DKO, N47S, interval from 01.03.2007 to production 05.01.2009.

 

In case of customer complaint must change the following parts:

(See Annexes, Figures 1 to 7.) - Nov. 21 7803479 SutituciĂłn the crankshaft bearings.

 

Caution: Use only crankshafts with a production date back to 5. 1. 1. 2009 2009

The production date is printed on crankshaft sprocket (see page 2 of the Annex)

 

 

Deci pana la urma rezolvarea e schimbarea piesei cu una fabricata dupa 2009 ?

Link to comment
Share on other sites

Am folosit stupid-repetitiv adica te repeti stupid, orice informatia repetata inutil la infinit tinde sa atraga epitete ca stupid. Stiu ca nu intelegi insa, ca dovada ce ai tot postat dar incearca sa intelegi ca poluezi un topic cu informatii posibil utile pentru posesorii de N47, sau poate tocmai pentru ca nu esti posesor continui ?

 

1% este informatie neoficiala primita de la un prieten de la bavaria, la motor ag nu mi s-a comunicat nici un procent dar au zis ca au avut la reparat insa doar masini produse pana in 2009, cel putin pana acuma.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea,

 

Eu sunt membru nou si din pacate am avut o problema mare, foarte mare la al meu BMW 320D care a aparut si intr-o situatie forte dificila, adica in alta tara.

 

Totul sa intamplat in Belgia cand rulam linistit pe autostrada la vreo 120 km/h. Lantul pot sa va spun ca sa rupt pur si simplu in timp ce rulam cu masina pe autostrada. Sa rupt din senin fara nici un zgomot fara nici un comportament anormal, deci masina a mers perfect. Lucrez in domeniul auto si mai mult ca sigur as fi auzit orice zgomot parazit !!!! deci efectiv ruperea lantului nu a fost anuntata de absolut nici un zgomot suspect!!!

Masina este fabricata iunie 2008 si avea in jur de 90000 km cand am cumparat-o eu direct din Germania, masina a apartinut Prezidiului de Politie din Oberbayern, ei au facut toate reviziile pe care le am de fapt marcate si in cartea de service.

 

Decand am cumparat masina reviziile si toate vizitele la service au fost facute la Automobile Bavaria, nici ei nu au auzit nimic susect, adica zgomot din zona lantului. Cand i-am sunat si am vorbit cu ei, spunandu-le ce sa intamplat, au ramas masca nu mai stiau ce sa zica !!!

 

Deci masina care a facut revizii la reprezentantele BMW din germania si in tara...., REZULTAT -> RUPEREA LANTULUI DE DISTRIBUTIE LA 123000 KM la o masina de numai 4 ani care a facut ultimele vizite la service-ul bavaria foarte des !!!! -> JENANT!!!mai ales pentru aceasta marca care si-a cladit reputatia pe motoarele pe care le-au facut. Nu am cuvinte.....!!! rusine BMW (esti ca oricare marca de duzina sau poate chiar mai rau !!!)

 

Eu unul m-am lamurit, a fost primul si ultimul BMW din viata mea !!!

 

Ce vreau eu sa atentionez este faptul ca acei dintre voi care au acest tip de motor nenorocit (N47 versiunea de 177 CP) se pot trezi direct cu lantul rupt fara nici cel mai mic zgomot de uzura care sa te alerteze sau sa te faca sa-l verifici.

 

Masina a fost diagnosticata cu lantul rupt la BMW in Belgia. Ma duc acum la ei sa vad mai exact despre ce e vorba si ce pot face.

 

Va tin la curent

Edited by smmert
Link to comment
Share on other sites

E nasol daca te poate lasa din senin. :)

 

Nu vreau sa ma repet, dar cred ca singurele solutii sunt speranta ca noua n-o sa ni se intample, inlocuirea uleiului la max. 15000 de km si eventual inlocuirea preventiva a lantului si patinelor la un anumit numar de km. Plus o slujba la biserica din cand in cand. :)

Link to comment
Share on other sites

Probe domnu'.........

 

 

Salutare din nou,

 

Nu am scris pe acest forum ca sa pun probe sau sa ma justific. Cine vrea sa creada poate sa creada, cine nu...., atunci sa nu creada !

Eu am considerat ca este de bun simt si chiar foarte util sa alertez treaba asta pe un forum BMW pentru a preveni si alti oameni sa pateasca ce am patit eu.

 

De facturi nu are rost sa vb, deocamdata, toata treaba asta abia sa intamplat in week-end. Cei de aici de la BMW Brussels mi-au facut un deviz estimativ care se ridica la multi bani !!! am luat in calcul si scenariul sa vand masina la dezmembrari, am scris si in Germania la BMW AG.

 

Am cerut si un deviz estimativ celor de la Bavaria, care...., sincer m-au dezamagit foarte tare. Tocmai de aia te duci la Bavaria ca ei sa te previna de probleme de genul asta !!!

 

Astept sa vad cum se va sfarsi toata treaba asta. Eu sper sa se termine cu bine, oricum indiferent de rezultat am sa va tin infirmati (pe cine intereseaza !!!) pentru ca alti proprietari care au acest motor sa nu pateasca ce am patit eu.

 

Sa auzim numai de bine.

Edited by smmert
Link to comment
Share on other sites

Devizul a fost pentru inlocuire motor. Oamenii au diagnosticat "dupa ureche masina", asta mi sa parut destul de bizar ceea ce ma facut sa scriu si la BMW in Germania (pentru cine e interesat adresa este: bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com)

Eu la adresa asta am scris.

 

Oamenii mi-au spus ca nu se complica sa desfaca motorul si sa-l repare, mi-au spus ca se schimba direct tot motorul, iar fulia + discul de ambreiaj vor fi schimbate numai daca va fi necesar in momentul in care vor da jos motorul.

 

Eu le-am spus celor de la BMW Brussels ca pana nu primesc un raspuns de la BMW din Germania nu fac nici o miscare. Cei de la BMW din Germania au raspuns pana la urma si mi-au cerut putin mai multa rabdare pentru a putea investiga problema. Astept un raspuns de la ei pana saptamana viitoare pentru ca oricum aici in Belgia au liber maine si poimanine, oricumn am masina de schimb data de cei de la BMW asistenta.

Link to comment
Share on other sites

as zice ca manuala

 

 

Dap cutia este manuala.

 

Sigur ca ma gandesc si la varianta asta. Baietii de la BMW Brusells spun ca ar fi lantul care angreneaza axele cu came de la pompa de injectie. Dar totusi eu aici am niste dubii. Ei nu au desfacut sa vada exact despre ce este vorba.

 

Ma gandesc totusi sa nu fi sarit lantul cu 1 dinte sau cam asa ceva, pentru ca in momentul in care ai rupt lantul (ori cel de la pompa de injectie catre axele cu came, ori celalalt) atunci supapele raman deschise in diferite pozitii si in mod normal cand dai la demaror ar trebui sa nu se invarta motorul, pentru ca pistoanele raman blocate in supape. Totusi la mine cand dai la automat motorul se invarte !!!

 

Treb sa mai studiez si problema asta. Am luat mai multe variante in calcul (si pe cea cu motorul SH), dar inainte de a trece la atac astept sa vad ce raspuns primesc de la BMW Germania. Cei de la BMW Brusells deocamdata nu mi-au spus nimic de depozitarea maisnii. Eu le-am spus ca pana nu primesc raspuns de la BMW Germania (cei de la Brusells cat ai Bavaria au fost pusi in copia e-mail-ului)nu fac nimic.

 

Vedem ce o fi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sigur ca ma gandesc si la varianta asta. Baietii de la BMW Brusells spun ca ar fi lantul care angreneaza axele cu came de la pompa de injectie.

Motorul asta nu are pompa de injectie.

Dezastrul este la fel de mare oricare din lanturi se rupe. Cred ca se refereau la cel dintre pompa de inalte si axele cu came - lantul ala de 35 de euro (elementul 1 din desen):

post-41488-0-91641700-1337252252_thumb.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.