Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Daca shodu84 ar pune aici tot ce a schimbat, ne-ar face tuturor un OCEAN de bine. Si eu iau in considerare schimbarea lantului si a patinelor ĂŽntinzĂŁtoare, eu am 168k km, si acu vara si cu A/C care mai amplifica zgomotul mi se pare ca e din ce in ce mai METALIC . :))

Eu mai as avea o problema, nu stiu in Constanta un meseriaș ptr BMW ?!? ... Carpaci am cunoscut deja. Idei ceva?, forumiștii din CTZA ??

Link to comment
Share on other sites

Daca shodu84 ar pune aici tot ce a schimbat, ne-ar face tuturor un OCEAN de bine. Si eu iau in considerare schimbarea lantului si a patinelor ĂŽntinzĂŁtoare, eu am 168k km, si acu vara si cu A/C care mai amplifica zgomotul mi se pare ca e din ce in ce mai METALIC . :))

Eu mai as avea o problema, nu stiu in Constanta un meseriaș ptr BMW ?!? ... Carpaci am cunoscut deja. Idei ceva?, forumiștii din CTZA ??

Iti recomand eu daca vrei in constanta. Numai bmw face numai bmw viseaza :p

Link to comment
Share on other sites

Sunat la reprezentanta.

Cele 3 lanturi, patinele, intinzatoarele, pinionul de la pompa de ulei si cel de pe axul cu came - 1650 lei. Din Germania sunt convins ca ar iesi in jur de 1000.

 

M-a mirat intrebarea lor: "dar... vi s-a rupt deja sau il schimbati preventiv"? :D

 

Nedumerirea mea: oare si noile piese trebuie sa aiba data productiei mai noua de 2009? Desi nu cred sa mai aiba pe stoc piese atat de vechi, chiar si pentru Europa de Est...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

dupa un pic de umblat cu masina - ma declar multumit de lucrarea MHS - am consumat si vechea motorina si am bagat maxx motion sau cum naiba ii zice de la omv ... merge bine ... zgomotul e ok ... trage la fel ca la inceput :)

 

chiar acum sunt linistit :))

Link to comment
Share on other sites

mai bine rectificau si ei problema , asa cum au facut-o cei de la audi , mai profi..

 

deci audi cu motoarele alea minunate 2.0tdi de 140 de cai au probleme pe partea de lant -pompa ulei (ca si bmw-ul asta) si si-au dat seama ca au dat chix , drept urmare au schimbat tot sistemul lantului cu un sistem de roti dintate , 3 la numar si au au inlocuit si pompa de ulei (care tot asa , facea probleme)..pai cu sistemul de roti..nu mai moare multe sute de kilometrii, dar bmw is mai cu mot

 

 

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Deci s-au schimbat urmatoarele: Lant din mijloc(distributie),lantul de sus (nush cum se numeste),patinele (4 la numar),intinzatoare (2),ulei ,antigel=1000ron.

Lantul distributie ,patinele si intinzatoarele sunt originale.Celalalt lane este SWAG. Manopera e alta distractie.

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori: mi-au zis ca pompa de injectie a fost deplasata de la punct cu 4 dinti(puncte) .Adica asa a fost din fabrica.E normal sa fi fost asa? Acum au pus-o la semne,asa cum indica schita de fabrica.

Link to comment
Share on other sites

@gelu_bmw - n-au rezolvat nimic cei de la audi schimband sistemul cu lant cu cel cu pinioane. Daca ai rabdare uite un link, dai pana in josul paginii si acolo e un articol foarte fain despre motoarele 2.0 TDI.

http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/oil-pump-failure-passat-tdi.htm

 

Si inca un thread de pe Audi club:

http://www.clubaudi.ro/motoare-si-transmisii/22592-lant-pompa-ulei-2-0-tdi-probleme-si-rezolvari.html

 

Pe scurt toate bune numai ca pompa de ulei are o gaura cu caneluri in care intra unul din axele de echilibrare care o antreneaza. Gaura aia se largeste in timp si te trezesti ca pompa nu mai functioneaza, si deci fara presiune la ulei. Din cauza asta se poate duce si turbina, si uite asa ai o groaza de probleme. Din fericire se poate rezolva mult mai usor si ieftin decat lantul de distributie de la N47...

 

Eu vreau sa-mi iau sau un A3 sau o seria 1. A3 din 2008-2009 si seria 1 cat mai aproape de martie 2007, cu motor M47. Asa ca am tit citit despre amandoua incercand sa vad cu care as avea mai multe probleme. Lasand partea cu norocul pe care il ai sau nu cand cumperi un secondm Seria 1 este putin in fata, si cred ca ea va fi aleasa...

 

Parerea mea e ca desi sunt clar defecte de fabricatie atat la Seria 1 cat si la A3, ele sunt accentuate de acelasi element comun: sistemul Start/Stop si folosirea masinilor cu preponderenta in oras.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori: mi-au zis ca pompa de injectie a fost deplasata de la punct cu 4 dinti(puncte) .Adica asa a fost din fabrica.E normal sa fi fost asa? Acum au pus-o la semne,asa cum indica schita de fabrica.

In primul rand nu are pompa de injectie.

O fi vorba despre pompa de inalte. Care chiar nu conteaza in ce pozitie e.

Pompa de ulei asemenea.

Deci... nu stiu ce-or fi gasit in neregula. Au comentat si ei ceva sa vezi cat sunt de meseriasi. :)

 

Pinioane n-au schimbat?

Cel de la pompa de ulei, cel de pe axul cu came sau intermediarul de pe pompa de inalte?

Aaaa... si lantul de la pompa de ulei? Ca si ala se mai uzeaza.

 

PS: Apropo de problema cu pompa de ulei la Audi... de ce vechiul motor de 1.9 avea pompa de ulei tot pe lant si nu a cazut NICI MACAR UNUL vreodata? Eu am dezmembrat vechiul meu motor de pe Passat si lantul ala dupa 350.000 de km era ca nou. Si precis si acum merge bine-mersi pe vreo masina...

De ce? Pentru ca si alti producatori dau chix, nu numai BMW-ul. Calitatea scade la toti, totul e numai marketing si bling-bling. In fond, ei ce mai vand daca masina nu sufera defectiuni majore 20 de ani?

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Pompa de inalte era deplasata....ai dreptate.Deci daca nu conteaza atunci e bine,dar nu inteleg de ce mai are semne daca nu conteaza.... . Nu am schimbat nici un pinion,arata toate foarte bine ,nu sunt uzate,se poate observa si in poze. Pinionul de la virbrochen are zimtii mai ascutiti,insa conteaza muchia din cate am inteles.Celelalte pinioane merg unul pe altul parca,si de aceea au dintii mai lati si mai inalti.Schimbati lantul si o sa fie bine, daca simptomele nu sunt accentuate.Piesele 10 mil si manopera 25 .Bafta.
Link to comment
Share on other sites

@shodu84 - exista vreo diferenta vizibila intre patinele vechi si cele noi? Parca ziceau ca au schimbat modelul recent.

LYM imi pare rau dar nu am apucat sa le vad pe cele noi...Masina a stat acolo 2-3 zile,eu am foat doar in prima cand s-a dat jos motorul si s-a desfacut.Sunt prietenii mei buni cei de la service si am avut incredere sa ii las singuri :D .Pot sa iti zic ca patinele vechi aratau foarte bine,nu erau uzate.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca ati observat detaliile din capturi. Din aprilie 2009 sunt alte coduri la cele 2 lanturi de distributie.

Pana la urma nu arborele e cel care cauzeaza uzura ci nenorocitele alea de lanturi.

Astfel se leaga si datele ce le aveam pana acum ca incepand cu 2009 ceva s-a schimbat...

 

Eu saptamana viitoare sper sa reusesc sa-mi aduc piesele din Germania, apoi sa tina vremea cu mine sa le schimb.

Imi pare rau ca n-am facut-o mai repede.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Si colegii care le-au schimbat au confirmat ca erau intinse lanturile...

Evident ca in timp uzura se extinde si la alte elemente. Dar si logica imi spune ca de la lant porneste durerea.

Eu sper sa rezolv prin inlocuirea lanturilor, intinzatoarelor si patinelor. O sa constat si uzurile la momentul respectiv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.