Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Era vorba de zgomotul accentuat in urma modificarii avansului.

Dar faptul ca altii care au schimbat lanturile nu intampina aceeasi problema, ma face sa cred ca nu se modifica avansul prin simpla intindere a lantului.

 

Ar mai fi insa un aspect. Daca se inlocuieste si pinonul de pe axa cu came, se modifica avansul, deci trebuie reglat foarte bine, fiindca are gauri ovale pentru reglaj. Si din cate stiu nici marcaje nu are.

Vezi daca poti afla ceva de pinionul ala. L-au schimbat sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma tie ti-au inlocuit si arborele si cuzinetii, nu?

Daca totul e montat bine si piesele noi, ceva nu e bine.

Ce spuneam eu mai devreme cu avansul modificat e adevarat, dar nu provoaca zgomot metalic.

Probabil ca nu e montat bine , eu la MHS am fost sa-mi schimbe injectoarele pt ca era actiune , si nu am vrut sa merg pt ca imi era frica de demontat masina la ei , frica care sa adeverit cand am luat masina , retur injectore prost pus ,curgea motorina, un manunchi de fire prins in bucsa de cauciuc nu era pozitionat bine si tinea capacul din spate de la motor in tensiune , din acest motiv nici nu au mai pus al doi-lea surub la capac.

Nu m-ar mira ca la demontarea unui motor sa apara o groaza de erorii, dat fiind o lucrare laborioasa.

Link to comment
Share on other sites

Ce Ungaria. Direct Bavaria. Sunt 2000km, 200 litri de motorina, plus doua trei zile cazare. Posibil sa nu mai fie nevoie sa platim suplimentar garnituri si alte acareturi ce nu intra pe garantie, plus ca totul se face ca la carte.
Link to comment
Share on other sites

partea de ulei ... o garnitura - ceva intre cutie si motor ... pe unde pierde muuuult ulei

 

o sa vad dupa .... cu zgomotul ala daca e normal sau doar mi se pare mie :)

 

chiar sunt calm - nu ma enervez si sincer nici nu sunt suparat - pana acum doar urmatoarele 2 probleme am remarcat : 1 uleiul - care are rezolvare acum ( am lasat masina acolo ) ...2 partea cu zgomotul care inca nu sunt edificat ... e un zgomot mai gros, parca nu la fel de suav ca inainte ( cat poate fi zgomotul unui motor cu 4 cilindrii ... )

 

eu am incredere in mhs - in caz de eroare toti gresim ...

 

si "meseriasii" de peste mari si tari unde am platit acum cativa ani vreo 700-750eur manopera sa'mi diagnosticheze o pierdere de putere - mi'au schimbat un injector fara sa ma intrebe, erau la un pas sa'mi schimbe turbina fara sa ma intrebe - noroc ca am trecut pe acolo ... pt o electrovalva de 50eur sau cat naiba costa - pe care am cumparat'o si mi'am schimbat'o singur intr'o parcare ... daca nu te duci cu cineva din zona la un service in afara, la fel te privesc ... pt austrieci banu conteaza ... cat le merge lor bine, te unge si cu inghetata apoi te linge frumos, la nemti - e o combinatie de eficienta cu satisfacerea clientului, dar in limitele impuse de "eficienta" ...

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu o programare, pentru maine, la bavaria constanta sa o ascule un mecanic si sa dea un verdict. Ca o fi sau nu OK ramane de vazut. Masina un e60 de la sfarsitul lu' 2007 cu vreo 190000km. Sper sa aflu si ceva istoric de service cu ocazia asta.
Link to comment
Share on other sites

Pentru schimbat distributia ???

Da. Au mai facut cateva deja. Inlocuite datorita zgomotului, nu "motor schaden" :)

 

Eu totusi o s-o inlocuiesc singur. Nu am incredere in mecanici.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca toata distractia costa pana in 1k Eur chiar nu este un capat de tara, e chiar lejera treaba zic eu, mai ales ca multi au dat pe masini si peste 20k, asa ca este o suma mica pe care o platesti pentru a avea liniste dupa!
Link to comment
Share on other sites

Cosmin, am cautat ieri pe ebay, fara o tinta anume, si am gasit ca pentru motoarele de N47 exista un sistem (kit) de inlocuire distributie.

 

Mai exact, este o trusa care are niste scule dedicate pentru fixarea distributiei.

 

Da o schimbi tu, folosesti kit-ul asta? Sau merge si fara el?

Link to comment
Share on other sites

Am la activ multe distributii schimbate si multe motoare desfacute, chiar daca e primul BMW. Nu e stres. :)

 

Bala, da stiu despre trusa, o sa iau imprumut de la baieti, desi din spusele lor nu e imperativ necesara.

 

http://espimages.biz/2386/I/122/34/VS5010.jpg

 

LE: asta e distributia. Daca ai documentatie, poti face orice ;) :

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Da ,aia e schita dupa care au lucrat si baietii mei ! ;) Iar legat de costul acela mic pentru manopera la Zalau,e foarte bine daca asa este ,desi imi vine greu sa cred.E foarte mult de munca la distributia asta in spate,daca era in fat mai ziceam..... Plus ca am dat aproape 8 mil la distributia de la Fiat Bravo ,unde nici macar nu se demonteaza mare lucru..... Fiecare cum are bafta.Eu nu ma plang,masina mea e second hand ,ma asteptam sa bag ceva bani in ea ...sper sa nu mai fie probleme!

 

 

eu am incredere in mhs - in caz de eroare toti gresim ...

sa'mi diagnosticheze o pierdere de putere - mi'au schimbat un injector fara sa ma intrebe, erau la un pas sa'mi schimbe turbina fara sa ma intrebe - noroc ca am trecut pe acolo ... pt o electrovalva de 50eur sau cat naiba

Ce electrovalva aveai defecta mai exact? Mie imi bate o electrovalva de la pompa de inalte am inteles,....se aude un" tacanit ",si daca ii scot mufa nu mai face.....Se poate sa fie aceeasi ca a ta? Si mie mi se pare ca motorul are o lipsa de putere,fata de alte motoare cu aceeasi capacitate...

Link to comment
Share on other sites

Buna seara,am tot citit aici parerile voastre despre problema asta cu distributia care ne da batai de cap.Am sa incep cu inceputul,am un seria 3 E91 din 2008 pe care il detin aproape de 1 an de zile.Acuma de vre-o 3 sap am plecat in concediu in Suedia,masina parcurgand 1400 de km fara nici o problema fara sa schiteze vre-o probblema pana atunci si ca sa vezi dupa 2 zile mergeam pe autobanda si dintr-o data simt cum scade puterea motorului si martorul apeins de la motor(ceva de problem engine) opresc pe banda de urgenta.Astept sa vina cumnatumeu ca la el am mers si vine o scot afara la prima iesire si el find mecanic zice dai putin la automat sa vad cum se aude.....si imi zice nu se aude cum trebuie nu are compresie....imi zice ii gata o picat lantuu :))).Am pus-o pe tester si ce a banuit el s-a si adeverit.Am dat motoru jos si cand la-m desfacut lantul era rupt si a mai rupt si 2 tachetii.Am comandat piesele originale de la BMW si le-am pus la loc si acuma masina merge bine.Am venit acasa inapoi facand iarasi 1400 de km desi mi-a fost putin frica de ea ca o sa ma lase pe Germania.Piesele cu tot cu manopera au fost cam 400 de euro.Tin sa precizez ca masina cand sa rupt lantul avea 112 mi de km.Cam asta este aventura pe care am avut-o.Nu stiu ce sa zic despre distributiile astea ca mia zis cineva de acolo care lucreaza la reprezentanta BMW ca pica pe capete cu aceasi problema :( probabil cel care a facut motoarele astea a facut o eroare si acuma cei de la BMW nu zic nimik si merg pe burta.Sper sa apuc sa ma duc intr-o zi pana la reprezentanta sa vad ce zic cei de aici (Franta)ce si cum sta treaba.Am casco la masina dar nu stiu daca intra si motoru in polita de asigurare casco!?trebuie sa ma interesez in Romania. Sper ca nu v
Link to comment
Share on other sites

Piesele cu tot cu manopera au fost cam 400 de euro.

400 euro = dat motorul jos schimbat distributie si pus la loc + piese in SUEDIA? serios?!?

Am stat vreo 3 luni prin Suedia si ce iti pot spune e ca mi am facut o copie dupa cheia garsonierei in care stateam si ma costat 50 de euro . Ora de manopera auto este undeva intre 70-100 euro

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Salut din nou tuturot.

 

Nu stiu daca ma mai tine cineva minte. Am avut lantul rupt la un 320D Touring din 2008, N47, versiunea de 177CP, la 123000km.

 

Vreau sa va spun ca pana la urma am scapat fara sa platesc motorul, motorul va fi inlocuit de cei de la BMW cu un alt motor nou.

Cum sa intamplat? am scris un e-mail celor de la BMW din Germania adresele le-am dat deja untr-un post anterior. Adresele sunt urmatoarele:

 

bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com

sustainability@bmwgroup.de,

compliance@bmwgroup.com

 

Pana la urma dintre toate adresele astea am inteles ca cea buna este: bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com

 

Dupa ce am scris acest e-mail am primit un raspuns anemic:

 

"Dear Mr. xxxxxx,

 

Thank you for your recent e-mail.

 

We have assigned your matter to the relevant department for assessment. Please expect their direct response.

We highly appreciate your patience in the short interim.

 

Best regards,

BMW Group Customer Service Scream (Tezparii)"

 

In copia acestui e-mail i-am pus si pe cei de la service (este reprezentanta BMW din Bruxelles -> aici sa rupt lantul, in Belgia).

Dupa acest raspuns am asteptat cam 2 saptamani. Intre timp le-am spus celor de la service ca pana nu primesc un raspuns de la BMW Germania nu se va intampla nimic cu masina.

 

Trecusera 2 saptamani si nu primisem nici un raspuns. Atunci am scris din nou, readucandule aminte ce sa intamplat.

Am primit cam acelasi raspuns:

 

"Dear Mr. xxxxxxx,

 

Thank you again for your e-mail.

We have forwarded your inquiry to the relevant department for assessment.

Best regards,

 

BMW Group Customer Service Scream (Tezparii)"

 

Am mai asteptat inca vreo cateva zile si in cele din urma suna cineva de la ei, un roman pe nume: Constantin Vasilescu care nu mi-a spus nimic concret si ca ei cerceteaza problema.

Ma intrebat ce mi-au propus cei din Belgia si daca am vorbit cu cei din Romania (Bavaria).

Eu intre timp luasem oferte estimative si de la BMW Brusells cat si de la Automobile Bavaria, bineinteles.....,astronomice !!

Intre timp am aflat de la o sursa sigura ca cei de la BMW chiar au o problema de proiectare la acest motor. Primele caderi au inceput sa apara in 2008, iar problema a fost remediata abia in 2010.

 

Dupa cateva zile, acelasi Constantin Vasilescu revine cu un telefon spunandu-mi ca pana la urma oferta BMW este urmatoarea: BMW imi ofera un motor nou, dar restul va fi platit de mine (manopera, ulei, antigel etc. si eventualele piese care mai pot aparea cu uzura anormala in urma demontarii, de ex ambreiajul si volanta bi-masa). Mi-a mai spus ca daca vorbesc cu cei de la BMW Brusells, imi vor face aceeasi oferta. Nu a trebui sa-i sun eu pe cei de la BMW Brusells, pentru ca m-au sunat ei pe mine sa-mi spuna acelasi lucru.

 

Pana la urma am decis sa fac operatia de schimbare motor la BMW Brusells. Masina nu a iesit inca din service, mi-au spus ca va fi gata la sfarsitul saptamanii viitoare.

 

Acum tragand linie la final, serviciile lor au fost departe de nivelul unui asa numit "brand premium", pentru ca a trebuit sa ma "tiganesc" destul de mult cu ei, pana sa ajung la acest rezultat.

 

Pana la urma tot sunt nevoit sa platesc manopera + piese asta inseamna vreo 1800 euro. Singurul lucru bun din toata afacerea asta este faptul ca in schimbul aceste sume, ma aleg cu un motor nou si cu o garantie de 2 ani pentru motor.

 

In mod normal ei ar fi trebui sa plateasca tot. Dupa cum spunea cineva aici, ei, BMW, cunosc foarte bine problema pe care au avut-o cu acest motor, dar merg pe burta....., si incearca sa ascunda, cat de mult pot, faptul ca "renumitul producator de super motoare", are probleme poate mai mari decat cea mai banala marca de volum.

 

Cam asta a fost!!

 

Deci puteti sa va incercati norocul si cu aceasta metoda. Cu un e-mail bine pus la punct si bine documentat posibil sa aveti noroc.

Daca timpul va permite (masina mea sta de o luna si jumate in service si abia saptamana trecuta s-au apucat de ea), merita sa incercati, nu aveti ce pierde.

 

 

Bafta multa si ne mai auzim.

Edited by smmert
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.