Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salut,

 

Doresc sa-mi cumpar un seria 3 din 2008, si pana acum ma orientam spre 318d/320d, dar dupa ce am citit acest topic (si multe altele pe acest subiect) pot sa spun ca mi-e frica sa mai iau un diesel de la bmw.

 

Chiar asa de proaste sunt motoarele astea? Daca cumpar un 320d cu pana in 80k km (reali) sigur se va rupe lantul si va trebui sa platesc 100mil? Sa ma orientez mai bine spre benzina?

Link to comment
Share on other sites

Nu spune nimeni ca trebuie sa ti se intample, Se poate intampla si atat. Sunt foarte multe masini care au spre 200k km si nu au avut probleme.

 

problema e ca nu stie nimeni care e cauza reala a ce se intampla acolo , ba pompa ulei , ba uleiul , ba pinionul , ba lanturile .E o mare ghicitoare . Teoretic daca schimbi pompa ulei ar trebui sa spui ca ai acoperit juma de problema .

Link to comment
Share on other sites

Au facut-o impreuna cu pompa de vacuum. Poate si de aici sunt probleme.

 

 

problema e ca nu stie nimeni care e cauza reala a ce se intampla acolo , ba pompa ulei , ba uleiul , ba pinionul , ba lanturile .

 

Ba da. Se cam stie: si lantul, si pompa, si uleiul pot separat produce un "eveniment" :angry:

Link to comment
Share on other sites

Sunt impreuna. Piesa 1

 

 

Vacuum pump in the housing

 

The vacuum pump for the brake booster is attached to the oil pump. The purpose of this assembly is singular to limit the height of the engine to comply with the standard "pedestrian impact" imposed by European legislation. The pump is plastic pallet with steel rotor in a housing AlSi9Cu3 alloy. It is entrained with the oil pump and generates a vacuum of 0.5 bar (absolute) and less than 5 seconds. The vacuum passage through the housing of the oil pump and the cylinder block. The main vacuum pipe, to the brake booster and other actuators, is connected to the check valve mounted at the outlet of the pipe in the cylinder block.

 

P.S. Tradus cu goagle din franceza :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

am luat un 320d 2007 octombrie si are un zgomot la pornire 1,2 secunde gen diesel-urile care iarna se aud rolele naspa dar ceva mai metalic dupa care la relantiu si in turatie mica celebru lant.

zgomotu ala de la pornirea la rece doar am inteles ca este ceva patina,rola, intinzatoare nu mai stiu exact cum a zis,pana se incarca cu ulei sau ceva de genu asta.

in fine sa va lamuresc cu costu la bavaria pe cei care au problema asta:necesar schimb:arbore cotit +distributie au zis paganii de la bavaria,iar eu binenteles ca nu sunt nebun sa dau atatia bani(minim 10000ron).

o sa atasez niste poze sa va dati seama,acum intrebarea mea este daca schimb eu doar patina lant si lant dispare clant clant ala de la pornirea la rece si cat de cat din zumzuitu lantului?ca bavarezii curului au zis ca nu garanteaza dar cu toti stim ca ei urmaresc sa faca nota cat mai mare:).

cineva cu experineta cat de cat poate sa dea un raspuns?post-25701-0-10054100-1346198946_thumb.jpg

 

post-25701-0-01345000-1346199085_thumb.jpg

 

post-25701-0-64079100-1346199138_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oricum va trebui sa dai motorul jos. Lanturile, patinele si intinzatoarele ar fi pe la 20-25 mil. Le-as schimba pe toate nu doar o parte din ele.

 

Temporar va dispare si zgomotul de lant. Am citit despre cazuri la care zgomotul de lant a reaparut dupa schimbarea distributiei dupa aprox 50k km.

Link to comment
Share on other sites

01.03.2007 -05.01.2009 - la motoarele astea trebuie sa se schimbe si vibrochenul

 

05.01.2009 - 01.03.2011 - la motoarele astea doar lantul si intinzatorul ( problema nu a fost rezolvata decat partial exista sanse sa se rupa lantul)

 

> 03.2011 - nu mai exista probleme - parerea la aia la bmw ( ar fii si culmea la masini de 1 an)

 

Parerea mea ca in viata nu are rost sa te legi la cap daca nu te doare.

Vezi mai sus ce ai de schimbat!

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Recomandarea celor de la BMW este sa schimbi si arborele.

 

Au fost multe situatii, inclusiv aici pe forum cand, la demontarea distributiei, roata dintata a arborele nu a fost afectata. In acest caz eu nu as inlocui si arborele.

 

Ma rog, fiecare face cum crede.

Link to comment
Share on other sites

daca dispuneam de banii astia schimbam si arborele nu mai stateam sa caut solutii alternative..singur-ul sunet deranjant ca sa zic asa este atunci la pornire 1,2 secunde cnd face tare in rest la relantiu si in mers din masina nu se aude mai deloc..de sunetu ala de la pornire vreau sa scap pentru moment.
Link to comment
Share on other sites

exista n47 cu optiunea power reduction astfel ca are 120 kw, deci 163 cp, asa cum e si al meu 520 din 2009. si asta din cauza ca unele landuri din germania si in alte tari se plateste impozit pe cal putere si nu pe centrimetru cub, astfel ca le-au redus puterea. optiunea asta se poate scoate prin resoftare. Edited by daddy0307
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca power reduction pe orice motor e din cauza taxelor. Modele alea cu putere redusa se numesc Fleet Edition, deci sunt destinate vanzarilor catre companii care au flote de masini si nu au nevoie sa le ofere angajatilor prea multa putere, preferand limitarea ei si in concluzie o menajare a motorului.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca power reduction pe orice motor e din cauza taxelor. Modele alea cu putere redusa se numesc Fleet Edition, deci sunt destinate vanzarilor catre companii care au flote de masini si nu au nevoie sa le ofere angajatilor prea multa putere, preferand limitarea ei si in concluzie o menajare a motorului.

 

posibil sa fie vb si de consum .

Link to comment
Share on other sites

Tu nu vezi dar motorul si ambreiajul "simt". Motorul ala la 177 de cai e impins undeva spre limita, deci ii faci doar un bine daca il menajezi. Adica la masinile de firma,care fac f. multi km este important sa aiba o uzura mai redusa, poate si un consum usor mai mic.

 

PS: gandeste-te la motoarele de Mercedes care nu sunt asa "impinse" si duc mult mai multi km decat cele de BMW.

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.