Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

@dorinacke decat sa astept sa imi repare un producator ceva gratis , mai bine il astept pe Mos Craciun . End offtopic

 

Cu toate asa zisele probleme, mie acest motor , in speta cel cu 177 CP mi se pare foarte bun.

 

Weekend placut!

Link to comment
Share on other sites

gata eu am terminat cu a mea.schimbat tot inafara de arbore(nu necesita)si pompa ulei(lantu l-am schimbat ca era foarte lasat)+schimbat tacheti.sa vedem cat ma tine acum.

cost:piese plus suruburi plus garnituri etc 2000lei

 

Ai schimbat preventiv sau facea galagie inainte ... (zgomotul specific de fasait metal pe metal)?

ce an si ce luna era motorul?

Link to comment
Share on other sites

gata eu am terminat cu a mea.schimbat tot inafara de arbore(nu necesita)si pompa ulei(lantu l-am schimbat ca era foarte lasat)+schimbat tacheti.sa vedem cat ma tine acum.

cost:piese plus suruburi plus garnituri etc 2000lei

 

 

 

http://www.filedropper.com/20120928131256

incercati aici ca am urcat video

 

Cat a costat manopera?

 

Felicitari ! :)

Saptamana viitoare vine randul meu.

 

 

Face urat sau schimbi asa preventiv :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Noroc de acest thread deschis ca altfel nu stiam de problema asta pana acum cateva zile.

Asa ca sambata am fost la Motor AG sa fac revizia, i-am rugat sa verifice zgomotul si din pacate a depistat si la mine problema, chiar daca zgomotul se auzea foarte incet.

 

Saptamana viitoare am programat la BMW otopeni service-ul.

 

Asa cum s-a scris mai sus cei de la BMW stiu de situatie si au fost de acord sa platesc doar manopera, asta insemnand aprox 3600 RON.

Masina mea are 151000 km si service-urile sunt facute la reprezentanta, asa ca m-am incadrat in limitele impuse de ei ca sa ma scuteasca de plata pieselor.

 

E trist ca BMW nu isi asuma raspunderea complet, dar am auzit cazuri mai grave si mai scumpe la alti producatori, asa ca mergem inainte.

La urma urmei in grupul VW faci schimbul de distributie odata la 60 000 km, schimb care te costa vreo 14-15 mil, asa ca nu mi se pare o problema chiar atat de rusinoasa pentru BMW.

Edited by doubtfire
Link to comment
Share on other sites

ca sa previi ruperea lantui ce trebuie schimbat si cat te costa?

 

Nu poti sa previi asa ceva. Folosesti uleiul potrivit si cam atat. Eventual stai si cu urechea pe el astfel inca atunci cand devine zgomotos sa il schimbi preventiv.

 

Preturi apar in prima postare a acestui topic cat si pe percursul lui.

Link to comment
Share on other sites

Asa cum s-a scris mai sus cei de la BMW stiu de situatie si au fost de acord sa platesc doar manopera, asta insemnand aprox 3600 RON. Masina mea are 151000 km
@LYM dec-2007, cel cu 177cp.

Am intrebat pt ca mie mi s-a spus ca acest gest de goodwill se aplica doar la masinile cu max. 4ani/150,000km. Este bine de stiut ca ai reusit sa beneficiezi, cu toate ca depasisei ambele termene. Ma mir!

Ne poti spune cum a decurs toata procedura? doar ai reclamat defectul si s-au oferit ei sa plateasca toate piesele? Pare cam mult goodwill pt BMW RO.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

@LYM Reclamatia de zgomot am facut-o la 150 100, deci nu cred ca stateau ei in aia 100 de km. La partea cu anul de fabricatie nu stiu sigur cum s-a luat in calcul.

 

Procedura a fost simpla: am fost la Motor AG pentru revizie si i-am rugat sa imi verifice si zgomotul la motor.

Dupa revizie mi s-a spus ca zgomotul exista, chiar daca se aude foarte incet. Au scos apoi o foaie cu cerintele pentru a-mi oferi "discountul" la piese si s-au uitat la seria motor, anul de fabricatie ( trebuie sa fie pana in 2009 ) si numarul de km. Dupa care au inregistrat zgomotul produs de motor, spunandu-mi ca asa e mai sigura acceptarea dosarului de catre BMW.

Eu stau in Bucuresti asa ca le-am zis ca vreau sa duc masina la BMW Otopeni pentru ca imi este mult mai la indemana, astfel a ramas efectuarea service-ului la Otopeni, dupa ce dl cu care am facut service-ul a sunat la otopeni sa le spuna de problema.

Pe foaie de constatare de dupa revizie mi-a scris si faptul ca am semnalat zgomotul si ca intr-adevar se aude in stanga in zona distributiei, tot asa ca sa am dovada ca am semnalat problema.

 

Totul a fost cat se poate de civilizat.Ce-i drept eu nu am asteptat sa imi ofere ei plata la piese, ci le-am zis direct ca stiu de la altii care au patit asta ca le-au fost subventionate piesele.

Link to comment
Share on other sites

Au scos apoi o foaie cu cerintele pentru a-mi oferi "discountul" la piese si s-au uitat la seria motor, anul de fabricatie ( trebuie sa fie pana in 2009 ) si numarul de km.

Sa inteleg ca asta o fi o actiune doar pt primele modele de motoare? Ti-au spus ei ca e valabil doar la cele fab pana in 2009?

Eu am inteles ca se aplica la toate.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Pai pe foaie erau date cu marker-ul datele importante: numarul de km, seriile si am vazut ca si asta cu anul de fabricatie. Ei s-au uitat doar la alea subliniate.

 

Cred ca se aplica doar pana in 2009 , deoarece mi-au zis ca problema asta este doar pentru motoarele fabricate pana in 2009.

 

Ii intrebasem ce garantie am eu ca dupa service problema nu o sa apara si atunci mi-au zis ca defectul e pana in 2009, deci piesele din 2010 incoace nu mai au acelasi defect.

 

Asa ca, cel putin din spusele celor de la Pitesti, problema este doar pentru masinile pana in 2009 inclusiv.

Link to comment
Share on other sites

Ciudat si cine are motor Euro 5 din 5/12/2008 LCI se incadreaza sau nu? Eu zic ca mai bine cand creapa creapa si pui tot nou si gata, nu mai stai tu sa asculti in fiecare zi motrul sau sa faci schimbul preventiv. Am inteles ca de regula fac zgomot mai puternic tipul asta de motor si daca e nou, adum de unde poti sti tu ca face zgomot anormal? doar daca e ceva accentuat nu? nu poti sa schimbi preventiv doar ca auzi un fasait, plus ca am auzit cazuri in care dupa schimb exact asa facea, ca inainte....
Link to comment
Share on other sites

Ei nici chiar asa uleiul este "obligatoriu" schimbat mult mai repede de 30000km cat arata in iDrive (eu schimb la 10000-12500 max) hai sa va povestesc ceva interesant..

 

Am avut doua Ford Focus 1.8TDDI distributie lant (doar pompa de injectie avea curea) care erau la taxi, aceste masini au o buba cu lantul la aproximativ 150000-200000km incepe sa (bata) lantul in primele minute dupa pornirea motorului deja cald, uneori in cazuri mai grave tot timpul la relanti <_< Deci practic porneai motorul, la rece mergea frumos nu aveai treaba pe urma il lasi 2-3 min oprit si cand reporneai se auzea sunetul respectiv, ca si cum nu si-ar trage uleiul ( daca dadeai un sprit la acelerarie nu se mai auzea) foarte ciudat si enervant oricum :angry2: zici ca erai cu un tractor.

 

Am intrebat 2000 de mecanici (inclus agastia serv baia mare) toti numai piste false, asta prin 2004-2005 masinile fiin fabricatie 2001 respectiv 2002 practic masini noi (deci nu condamn, doar 2-3 mecanici stiau ca este un lant acolo) de unde sa mai stie si ce probleme face el. Am gasit pana la urma un manual de reparati, mi-am luat inima in dinti si am schimbat eu lantul si patina exact ca la carte vorba aia, totul a decurs perfect, gata zgomote ciudate la cald si in relanti (sunetul de frecare era prezent inca, dar care il avea fiecare ford cu motorul respectiv!) Dupa 2 -3 saptamani am schimbat si la celalalt ford2 care avea aceeasi problema.

In Ford1 am pus ulei castrol 5w30 iar in Ford2 am pus ulei FORD 5w30 http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Ss%2Bdt5EHL._SL500_AA300_.jpg

diferenta de pret era enorma, vreo 220ron uleiul castrol parca si 110ron uleiul FORD.

 

Surpriza a aparut in momentul in care Ford-u2 dupa aproximativ 50000km a inceput din nou sa-i bata lantul! :logik: iar Ford-u1 si acum la 450000km merge brici (avea 200000km cand am schimbat lantul) Deci in concluzie pornirile dese de care nu duce lipsa nici BMW-u(start/stop)(exceptie Steptronic unde start/stop lipeste dar si cazurile de probleme cu lantul sunt foarte rare) si uleiul FORD e de rahat, dupa experienta mea, si nu stiu da prea seamana bidoanele alea, cu astea de la BMW http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/img/bmw%205%20w%2030.jpg degeaba zic toti de la magazine ca uleiul FORD/BMW original este tot castrol ca eu nu cred! pana si sunetul motorului il schimba uleiul castrol -_-

 

Asa ca parerea mea e sa faceti schimbul de ulei mult ma repede decat specifica producatorul si mai ales sa puneti un ulei de calitate (Castrol)

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

Ce nu este OK in acel raspuns ?

@gobazel are o masina sh care are un defect aparut la 150k km. Sunt km multi iar BMW nu si-a luat un angajament ca masina SIGUR va tine atat.

Si da, nu exista interval de schimb pentru lant, de aici si pozitionarea lui in spatele motorului.

Chiar nu inteleg de ce unii isi cumpara masina sh la peste 100k km si au pretentii de garantie. Da, garantie exista dar pretul platit pentru o astfel de masina e 4-5 ori mai mare...

Si premium, si garantie la 10-12k euro nu se poate.

1.Ba da,la KIA (o marca mainstream cu indulgenta) au fost modele cu 7 ani garantie.beat that !

2.Pai,toti pe la reprezentanta spun ca lantul nu se schimba.Atunci ?In manual nu zice ca sa il schimbi.Cine e de vina?

Prefer sa stiu ca la 60K dai ca la VAG 14milioane si stii ca inca 60k nu te mai doare capul decat sa faci paguba de 3000-4000E la 100-150k.Nu trebuie sa ai 10 diplome sa iti dai seama de asta.

Link to comment
Share on other sites

Prefer sa stiu ca la 60K dai ca la VAG 14milioane si stii ca inca 60k nu te mai doare capul decat sa faci paguba de 3000-4000E la 100-150k.Nu trebuie sa ai 10 diplome sa iti dai seama de asta.

Atunci schimba lantul la fiecare 60,000km si n-o sa ai probleme niciodata. Fix ca la VAG :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.