Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Eu nu-mi mai fac probleme. De cand am schimbat si motorina, toarce ca o pisicuta.

 

Mai nou vad tot mai des probleme la axa cu came a fiabilelor motoare de 1.9tdi pe VAG, cele ce au folosit ulei LL 5W30.

Motoarele sunt generatie 2004-2008 (Euro 4), dar problemele apar abia acum. Cam dupa ce trec de 150-180.000km.

Tare mi-e ca uleiul asta e foarte prost si in plus, lasat cate 30.000 de km face praf si distributiile pe lant.

 

Ma bucur ca am trecut pe 5W40, ii fac schimburile la maxim 15000 si dorm linistit.

 

Cosmin, nu are treaba cu uleiul. M47-ele meu are 100.000 si se aude la fel ca in prima zi, a mers numai cu BMW LL5w30. La intervalele alea mari de schimb. La N47 la 128.000 am facut distributia, dupa cum v-am mai batut la cap. Nu se auzea rau dar se auzea. Acelasi ulei, ba schimbat chiar si la intervale mai mici.

Ambele masini le-am avut de la 0, au mers cu acelasi ulei, nu are uleiul nici o vina!

 

Stiu ca sunt offtopic, mai bine zi-mi cu motorina! Mol ai spus?

Link to comment
Share on other sites

Si ce erau sa faca? Oricum deja toate motoarele au trecut pe 5W30.

 

Stai ca ai km putini si ingrijesti motorul exemplar. Vedem peste inca 90.000. Daca o sa mai tii masina.

 

eu am 200k km si folosesc doar uleiul recomandat de bmw, schimbat intradevar la 15 mii, motorul si masina se comporta impecabil si nu am de gand sa o vand degraba, poate dupa ce mai scade putin pretul la f10 :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

eu am 200k km si folosesc doar uleiul recomandat de bmw, schimbat intradevar la 15 mii, motorul si masina se comporta impecabil si nu am de gand sa o vand degraba, poate dupa ce mai scade putin pretul la f10 :popcorn:

 

Pentru relevanta informatiei, cea cu 200.000 km, ai masina de la 0? Ai istoricul ei de care esti 100% sigur?

Link to comment
Share on other sites

am masina de la 150k km si sunt sigur atata cat poti fi la o masina second de istoricul ei, cand am cumparat masina avea putin peste 2 ani si am mai facut eu in 2 ani jumate inca 50k km, masina era intretinuta bine cand a fost achizitionata si am intretinuto si eu la fel de bine, nu-mi bat joc de ea

cei de la reprezentanta mi-au dat istoricul ei si conform carti tehnice si km sunt reali, nu cred ca au fost dati in spate

Link to comment
Share on other sites

am masina de la 150k km si sunt sigur atata cat poti fi la o masina second de istoricul ei, cand am cumparat masina avea putin peste 2 ani si am mai facut eu in 2 ani jumate inca 50k km, masina era intretinuta bine cand a fost achizitionata si am intretinuto si eu la fel de bine, nu-mi bat joc de ea

cei de la reprezentanta mi-au dat istoricul ei si conform carti tehnice si km sunt reali, nu cred ca au fost dati in spate

 

Am inteles, multumesc frumos. Nu suntem 100% siguri de faptul ca inainte de a ajunge la tine nu s-a intervenit la distributie, e corect?

Topicul asta, in balamucul cu culanta BMW, pe mine m-a ajutat foarte mult. Si va multumesc tuturor celor de aici pentru asta.

Vreau insa sa avem o imagine cat mai aproape de realitate a acestei "probleme". Mie mi se contureaza din ce in ce mai clar ideea ca distributia este o consumabila la acest motor, ca si la altele, doar ca aici trebuie intervenit mai devreme.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, multumesc frumos. Nu suntem 100% siguri de faptul ca inainte de a ajunge la tine nu s-a intervenit la distributie, e corect?

 

corect, nu ai de unde sa sti daca sa intervenit sau nu, ramai pe increderea istoricului care il ai de la reprezentanta, in ceea ce o priveste pe a mea, ei au verificato prima data, inainte de cumparare, apoi si alti mecanici au verificato si ascultato, raspunsul lor a fost acelasi, motorul functioneaza impecabil inca fara nici un zgomot suspect

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am vazut azi pe forumuri dinafara ca si pe F30 din 2013 apar zgomote. E de bine :rolleyes:

 

Ce? Unde? Damnn...

Desi am 12.000 km, tot o ascult dimineata cand porneste.

Nu se aude nimic, insa interesant este faptul ca atunci cand motorul este rece, turbina are un suierat cand o accelerez.

Dupa ce se incalzeste motorul, nu mai face.

Ma rog, nu imi fac probleme, la VAG am avut acelasi suierat si am dat masina la 225.000 km fara probleme la turbina.

Link to comment
Share on other sites

Orice turbina suiera putin la rece.

 

Distributia asta n-o vor rezolva niciodata. Poate daca vor reconstrui motorul si vor pune distributia din nou in fata.

Saaaaaaau... vor sterge praful din arhiva sa studieze materialele distributiilor de acum 30 de ani.

 

Dar asa n-ar mai castiga din service si vanzari de piese.

Deeeeeeeci... vom avea distributii consumabile de-acum. :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.