Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Niciunul din cele doua filme nu par a avea zgomot de lant.

Dar vad ca tot insistati in fata motorului, cu capota ridicata. Distributia e IN SPATE! Acolo trebuie ascultat.

Si s-a mai spus de destule ori: cel mai elocvent e sa asculti cu capota lasata, langa roata dreapta fata ori sub masina.

Link to comment
Share on other sites

Niciunul din cele doua filme nu par a avea zgomot de lant.

Dar vad ca tot insistati in fata motorului, cu capota ridicata. Distributia e IN SPATE! Acolo trebuie ascultat.

Si s-a mai spus de destule ori: cel mai elocvent e sa asculti cu capota lasata, langa roata dreapta fata ori sub masina.

Multumesc mult!

Eu insist ca no tocmai ce am cumparat-o...si mi se pare ca se aude asa ca un suierat...si apoi am vrut ceva mai nou..sa am un consum decent...dupa BMW 520i E39 1997..

Si nu m-am documentat inainte..

Cand am vrut sa innoiesc masina, am dorit tot un e39 diesel, dar greu mai gasesc ceva bun de vanzare..chiar si aici in Germania, doar daca esti dispus sa platesti un pret de "colectie" de 7000-8000 pt un e39 2003-2004.

Dupa ce am cautat si am testat si alte marci VW Passat, Touran, Golf 6, Audi A4, A6, Ford Focus, S max, Mondeo, Toyota Rav 4, Opel Insignia, Skoda Octavia...un 318D 2010 mi-a reinnascut atractia pt BMW.

Nu am luat acel 318d deoarece avea un sunet de pompa servo...Si un Mercedes C-klasse Avantgarde 220cdi full 158.000 km 2009 era cat pe ce sa ma "fure", a aparut acest 520d...desi personal E60 nu mi-a placut ca si model..Dotarile da, sunt de varf si nu se compara cu un e39...Si am refuzat acel c220cdi, desi motorul mi-a placut cel mai mult cum "torcea" din toate cate am vazut si am testat...Si acu nu am liniste cu lantul asta...Si aud acest suierat..

La E39 schimbam uleiul la 15.000 maxim, astia acum la 30000 km, filtru aer la 90000 km.

Ieri am dat capacul la filtru de aer..si m-am speriat ce era acolo...pt o masina circulata in Germania...sunt curios cum e cel de motorina!Au fost ambele schimbate in 2011 la 95000 km si acu are 178.000 km.

Le-am si comandat, sa le schimb cat mai repede...voi merge si pt schimb de ulei...la reprezentanta ca sa pot avea garantia valabila...

Link to comment
Share on other sites

Niciunul din cele doua filme nu par a avea zgomot de lant.

Dar vad ca tot insistati in fata motorului, cu capota ridicata. Distributia e IN SPATE! Acolo trebuie ascultat.

Si s-a mai spus de destule ori: cel mai elocvent e sa asculti cu capota lasata, langa roata dreapta fata ori sub masina.

 

Cu capota lasata chiar nu se aude nimic. Eu am filmat putin la roata din stanga :)

Link to comment
Share on other sites

desi dupa 19.12 ma bucur pt un an de zile de o garantie...care ar trebuie sa acopere toate reparatiile iar peste 150000 km in cuantum de 40% din pretul pieselor de schimb.

Dar daca smeckerii de la asigurari cunosc problema, e f posibil sa dea vina pe cei de la bmw...ca no e defect de fabricatie...in caz ca voi poti ceva, sper sa nu...

ca no si la e39 cu motorul de 1991 cmc benzinar am avut un pic de emotii ca no nu era chiar reusit motorul...dar ca si acu nu am avut ce sa aleg...am vrut sa iau 525d sau 530d, dar impozit f mare 400 euro, consum relativ mai mare, asigurare mai mare de 700-800 euro...si apoi mai bine ma indreptam iar spre un 520i...desi cei de la ADAC au multe cazuri de probleme cu lantul pe linia de benzinare seria 1, 3, 5...

Imi voi pastra obiceiul cu schimbul de ulei la 15.000 si filtru de aer la 30000... si sper sa fiu lantul intreg...ca no cel de la gat l-am rupt de 2 ori :laugh:

si bratara...

Sa mai descretim fruntile...

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am cautat si am testat si alte marci VW Passat, Touran, Golf 6, Audi A4, A6, Ford Focus, S max, Mondeo, Toyota Rav 4, Opel Insignia, Skoda Octavia...un 318D 2010 mi-a reinnascut atractia pt BMW.

Dintre toate astea alegeam cu drag un Insignia... pana la BMW. Mie mi-a placut foarte mult si pare un frate mai mic al E60-ului, atat la interior cat si la exterior.

Si nu stiu sa aiba bube.

 

Cu lantul nu aveti niciunul probleme.

Comparati si voi cu filmul din prima pagina si nu va mai speriati degeaba. Ala harschait te motor, nu ce aveti voi!

Link to comment
Share on other sites

Cu capota lasata chiar nu se aude nimic. Eu am filmat putin la roata din stanga :)

se aude lantul la tine, posibil sa se auda si la mine daca 'lipesc' urechea (am sa incerc). totusi eu unu nu inteleg cum un lant sa ne dea atatea batai de cap, poate ca e normal sa se auda la motorul asta, in plus se pare ca si daca il schimbi nu rezolvi cauza ci efectul. eu unu am sa-l pun pe lista atunci cand se va auzi evident.

asadar luati in excursii 3-4 k euro suplimentar pentru orice eventualitate..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.