Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Buna ziua,recent am achizitionat un e90 cu motoru N47 de 177,si in fiecare zi devin tot mai paranoia.Am fost cu masina la Banat Car,a iesit un mecanic sa asculte si mi-a zis ca se aude un pic,dar ca e la inceput.In ultimele zile mi se pare ca motoru suna mai ciudat.La noapte plec la drum 1500km,si nu ma simt deloc bine stiind ca s-ar putea sa am problema cu distributia.Masina are 136.000 km,cumparata din Germania si verificata la reprezentanta.

Din pacate timp pt alte verificari nu mai am pt ca mi s-a terminat concediul si trebuie sa ma intorc in Germania.

 

 

O sa atasez un video,daca poate cineva sa asculte si sa-si dea cu parerea.Multumesc.

http://www.youtube.com/watch?v=JSe-8hBcOhA&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,recent am achizitionat un e90 cu motoru N47 de 177,si in fiecare zi devin tot mai paranoia.Am fost cu masina la Banat Car,a iesit un mecanic sa asculte si mi-a zis ca se aude un pic,dar ca e la inceput.In ultimele zile mi se pare ca motoru suna mai ciudat.La noapte plec la drum 1500km,si nu ma simt deloc bine stiind ca s-ar putea sa am problema cu distributia.Masina are 136.000 km,cumparata din Germania si verificata la reprezentanta.

Din pacate timp pt alte verificari nu mai am pt ca mi s-a terminat concediul si trebuie sa ma intorc in Germania.

 

 

O sa atasez un video,daca poate cineva sa asculte si sa-si dea cu parerea.Multumesc.

http://www.youtube.com/watch?v=JSe-8hBcOhA&feature=youtu.be

 

 

Se aude destul, dar din ce am vazut exista si mai rau.

La N47 cred ca din moment ce incepe sa se auda este un risc sa mergi cu ea.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca ma poate lasa curand?Daca as mai fi avut cateva zile libere nu as mai pleca,dar trebuie sa plec neaparat.O sa fie un drum al naibii de stresant.

mergi fara stress..stii cum e, cand esti stresat comiti si altele...si eu am acelasi stress..mie imi zornaie ceva dupa 1500 rpm pana in 2000 rpm...si mai in partea stanga!

Daca stai in Germania sigur ai un card ADAC...cu masina in drum nu ramai...si apoi uite aici:

motoare:

1. http://www.ebay.de/itm/BMW-Diesel-Motor-177PS-N47D20C-118d-120d-318d-320d-520d-inkl-Einbau-/321002588271?pt=DE_Autoteile&hash=item4abd3ec86f

2. http://www.ebay.de/itm/motor-2-0-BMW-E60-E90-E87-E88-120d-320d-520d-Motor-N47-D20A-/271332151654?pt=DE_Autoteile&hash=item3f2ca81166

3. http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-N47-D20A-B-C-Motor-177PS-inkl-Einbau-0km-/121080260988?pt=DE_Autoteile&hash=item1c30f2297c

4. http://www.ebay.de/itm/BMW-E90-320d-320-d-2-0-N47-Motor-Uberholung-130-kw-177-PS-N47D20-/150735936585?pt=DE_Autoteile&hash=item23188fdc49

 

schimb lant:

http://www.ebay.de/itm/BMW-Motor-Steuerketten-Tausch-N47-E60-E90-E87-118d-120d-320d-520d-KFZ-Meister-/221275164455?pt=DE_Autoteile&hash=item3385070f27

 

Asta ca o idee de preturi..

Ca poate in oras unde stai ai alte relatii..

Dar iti recomand pt numai ca. 22 de euro pe luna o garantie la masina, pt reparatii. E valabil pt masini inmatr. aici in Germania pana in 8 ani si max.180000 km! Sa faci toate serviceurile la reprezentanta!

Ei platesc manopera in intregime, si in functie de km masinii piesele in procent de min. 40%!

 

Asa ca dai bice, sa bei un Gluhwein in Weihnachtmarktul din oras, bucuros si linistit, cu toate lanturile intregi!

Si sa ajuti mosul la impartit cadourile!

Drum bun!

Edited by raswanp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Costul pentru un card ADAC este in jur de 100 euro/an si poate deveni membru oricine in Romania. Interesant este ca nu se asigura masina ci persoana. Indiferent cu ce masina esti si te-a lasat in drum, ADAC va interveni fara comentarii. In cazul in care conduc un N47 as face instant abonament cel putin cat sunt in posesia masinii.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by wug
Link to comment
Share on other sites

Costul pentru un card ADAC este in jur de 100 euro/an si poate deveni membru oricine in Romania. Interesant este ca nu se asigura masina ci persoana. Indiferent cu ce masina esti si te-a lasat in drum, ADAC va interveni fara comentarii. In cazul in care conduc un N47 as face instant abonament cel putin cat sunt in posesia masinii.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Dar atentie..sa nu se inteleaga gresit...ADAC nu plateste reparatiile..te tracteaza...pt reparatii minore se efectueaza gratis pe loc...o pana..o baterie moarta..un termostat...iar in RO, toate astea se efectueaza prin ACR..dar sunt si alte avantaje..dar care se pot discuta intr-un alt post! La 22 de euro vorbeam de o alta inventie nemteasca..asigurare de reparatii!

Ca no in Germania tot se asigura..si cainele poate avea asigurare de viata si de sanatate, nu stiu daca are dreptul si de pensie privata!

Edited by raswanp
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Sunt si eu fericitul posesor al unui 2007 e90 320D cu motor N47D20A si vreau sa cer o parere de legata de atat discutatul lant de distributie. Urmarind forumul am vazut ca numai anumite modele de motoare ar avea probleme cum ar fi : N47 N47DK0 N47S N47T.... intrabarea era daca ma aflu printre acei oameni care au intr-adevar o problema cu lantu asta datorita tipului de motor(si al meu incepe cu N47). Tin sa precizez ca motorul are aproximativ 160k km si nu pare sa aiba sunete suspecte nici la relanti nici la anumite turatii.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Bun, am mai postat pe forum in urma cu cateva saptamani, cand aveam o dilema in legatura cu motoarele minunate de pe seria 3. Intre timp am stat mult si am analizat concurenta: A4 putin peste price range-ul meu, dar asta nu ar fi o problema daca piesele nu ar fi in medie cu 50% peste BMW si consumul in medie cam cu un litru mai mare, C-class modelul fara facelift nu pot sa-l sufar iar Insignia...well e Opel :D. Asadar, trebuie sa ma intorc la seria 3, nu am incotro.

Trecand la subiect, vreau sa va intreb cat ma costa schimbul distributiei (doar piesele) si care sunt piesele care implica acest schimb, pentru ca o sa-l fac inevitabil la achizitia masinii, daca tot trebuie sa ma tina 90k. Apoi..ar mai fi fiabilitatea in general a modelului. As vrea sa aflu de la voi, posesorii, daca in afara de greseala de proiectare a distributiei modelul este in rest robust si fiabil. Nu mi-ar conveni dupa distributie sa schimb si alte piese costisitoare :D Cat de fiabila este masina comparativ cu concurenta, si ce m-ati sfatui voi sa fac, ca economica si engaging si la condus stiu ca e :). Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

doar piesele sunt in jur de 1400-1500 lei ( cu manopera te ajunge cam la sumele scrise mai sus). In afara de aceasta problema motorul mi se pare fiabil. Dintre masinile prietenilor mei (audi -skoda -vw- opel) cam din acelasi an la a mea s-au schimbat pana acum cele mai putine piese :thumbsup:, acest lucru depinzand totusi de modul in care este ingrijita masina si de stilul de condus.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

LA MULTI ANI!

Azi am fost aici in oras la reprezentanta BMW pt revizie:schimbul de ulei, filtre si i-am intrebat de zgomote..ca de cand am citit despre N47 asta numa asta aud la masina si s-au uitat asa sa vad eu ca se uita..si mi-au spus ca trebuie schimbat lantul..ca si recomansare dar nu sunt siguri..desi la mine se aude peste 1500rpm in sus ceva..un fasait mai mult..si in partea stanga pe partea soferului..curelele par ok, un nivel scazut lichid de servo...ei nu sunt siguri insa..sa vada dupa schimbul de ulei..daca mai e zgomotul..

Si ma cam incurca aceasta veste ca voiam sa fac niste drumuri mai lungi...si atunci nu prea am curaj!!!

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns si eu ieri la BMW,zgomotul a acum sesizabil chiar si pentru urechile mele.A venit cineva de la birou,a mers un pic cu masina,a ascultat motoru si a ajuns la concluzia ce trebuie schimbat lantu.A incercat sa ceara culanta la MĂźnchen,dar s-a lovit de raspunsul negativ al calculatorului.Totusi a scris un mail,cu cartea de service scanata si informatii pozitive despre masina incercand sa obtina ceva,de data asta raspunsul fiind dat de un om.

Masina este 05.2008 si are 138.000,deci eu nu prea am sperante.Cand l-am intrebat de costuri de reparatii,a evitat sa dea un raspuns,dar mi-a zis sa ma astept 2500-3500.Ce rau imi pare ca nu am schimbat distributia cat am fost in Romania,pentru ca am citit pe topic niste preturi decente fata de ce ma asteapta aici.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca daca inlocuiesc vibrochenul, inlocuiesc si alte pinioane pe acolo si lista se mareste.

 

Banui ca poti merge si pe acolo la service-uri si mai mici unde inlocuiesti doar lanturi, patine, intinzatoare fara vibrochen.

Link to comment
Share on other sites

Just to be sure.. la cutiile automate dispare riscul ruperii lantului la motoarele N47, nu? Cu alte cuvinte, daca gasesc un model cu cutie automata, pe langa ca am inteles ca sunt cam la fel sau chiar mai mici costurile de intretinere/exploatare cu cele pt o cutie manuala, scap si de stresul cu lantul vietii? :D Multumesc
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

LA MULTI ANI!

Azi am fost aici in oras la reprezentanta BMW pt revizie:schimbul de ulei, filtre si i-am intrebat de zgomote..ca de cand am citit despre N47 asta numa asta aud la masina si s-au uitat asa sa vad eu ca se uita..si mi-au spus ca trebuie schimbat lantul..ca si recomansare dar nu sunt siguri..desi la mine se aude peste 1500rpm in sus ceva..un fasait mai mult..si in partea stanga pe partea soferului..curelele par ok, un nivel scazut lichid de servo...ei nu sunt siguri insa..sa vada dupa schimbul de ulei..daca mai e zgomotul..

Si ma cam incurca aceasta veste ca voiam sa fac niste drumuri mai lungi...si atunci nu prea am curaj!!!

Am ridicat masina de la reprezentanta..nu mi-au mai spus nimic de lant, nu au scris asta, am fost atent la asta..zornaiala parca se aude mai slab...dar dupa urechea mea aceasta este undeva in zona alternatorului si nicicum in spate..o sa incerc maine cu un stetoscop de medic sa aflu mai multe...Ma gandesc daca erau siguri scriau undeva..zic si eu..si asa cum am citit pe acest topic...se aude la relanti, nu la turatie...la mine e liniste si de pe la 1500rpm se aude zornaiala aia...astfel schimb ulei, filtre de polen, cel de motorina il aveam...420 de euro!

Edited by raswanp
Link to comment
Share on other sites

*Si automatele au Start/Stop, iar zgomotul apare indiferent daca masina are cutie automata sau manuala.

Eu mai am de asteptat niste garnituri. F10 520d A 2011 ~119600km, va tin la curent cu piesele ce urmeaza sa se schimbe, pe garantie :D

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.