Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

In niciun caz ca pe youtube. Se auzea ca si cum ar freca lantul pe ceva dar nu bataie. Cel mai simplu e sa o pui la un perete pe partea pasagerului, cobori geamul din dreapta si o asculti stand la volan. Eventual o mai turezi, o mai lasi. Imposibil sa nu sesizezi. Sau mergi pe partea dreapta si asculti in spatele rotii fata. Acolo s-ar simti cel mai bine. Edited by wug
Link to comment
Share on other sites

@wug Nu are si un tacanit mai puternic ? tot din partea stanga de acolo? Cred ca e ceva de pe la injectoare.

 

Eu vorbeam de partea dreapta sau cealalta stanga. wink.gif Nu are ce sa fie la injectoare. Eu unul n-am auzit sa bata sau sa pice injectoare de euro5.

 

 

Wug, fasaitul ala il am si eu. Nu e bataie.

Dar totusi am auzit si motoare care nu-l au deloc. Deci se poate.

 

Cred ca e vorba de calitatea pieselor. Vad ca le tot upgradeaza anual. Am atasat codurile pieselor de la noua distributie pentru comparatie.

Link to comment
Share on other sites

A disparut fasaitul o vreme. Dar dupa 10.000km a reaparut.

Cred ca e calitatea slaba la piese. Sau design prost.

Am posvestit la vremea respectiva. Lantul de la pompa de ulei nici nu are intinzator. Mai bine o puneau pe pinion si terminau balciul. Era lifetime.

Cred ca in majoritatea cazurilor, ala fasaie si clantane cel mai mult. Neavand intinzator, circula liber si neintins. E prea larg chiar si de nou.

Link to comment
Share on other sites

Uaaaa

 

Cosmin, de unde ai lista aia?

 

In prima postare am pus partnumberele dupa ultimul PUMA gasit. Intre timp, vad ca au mai parut alte piese, inclusiv un lant nou :wacko:

 

L.E. Deci doar un lant nou... In rest cam totul s-a pastrat. Vad in lista ai ca au lucrat pe la chiulasa :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

La mine 133000km. Am acelasi zgomot ritmic de la 100000km si sincer sa fiu nu s-a agravat. Partea ciudata e ca la mine doar la semi-cald se aude, dupa ce incalzesc bine motorul nu se mai aude nimic. E sigur un intinzator care nu intinde bine ori cine stie. Ca idee motorul meu e foarte silentios, comparativ cu alte N47 de am ascultat. Am tot zis ca la urmatoarea revizie schimb distributia insa na, am tot amanat. :)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru cei mai putin atehnici decat mine, oare fac o prostie daca pun noul kit de distributie fara sa schimb arborele cotit? Eu am modelul initial, fabricat 06/2007. Credeti ca ar exista probleme de compatibilitate? Difera pinioanele de la arbori, cel initial si apoi cel 2009+?
Link to comment
Share on other sites

Este acelasi arbore doar ca a fost produs "mai ingrijit" dupa o anumita data. La loturile vechi, exista riscul sa fie iesit din tolerantele admise si asta sa contribuie la uzura lantului. Dar asta se intampla f rar.

 

In principiu poti schimba doar distributia. Eu asa voi face.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara la toti

 

De vreo 2 ore citesc acest topic legat de motoarele bmw si inca nu stiu ce sa fac.

Vreau sa imi achizionez aceasta masina http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/118/vhc:car,cnt:de,loc:60598+frankfurt+pe+main%2C%2C+germania,rng:20,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:118,frn:2007-01,prx:8001/pg:vipcar/197497717.html si ma uit la acest model de mai mult de o luna.

 

mai toti spun pe forum ca aceste masini nu sunt proiectate bine, la unii de noroc/ghinion...

stau in germania

 

credeti ca se merita aceasta masina?

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Buna seara la toti

 

De vreo 2 ore citesc acest topic legat de motoarele bmw si inca nu stiu ce sa fac.

Vreau sa imi achizionez aceasta masina http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/118/vhc:car,cnt:de,loc:60598+frankfurt+pe+main%2C%2C+germania,rng:20,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:118,frn:2007-01,prx:8001/pg:vipcar/197497717.html si ma uit la acest model de mai mult de o luna.

 

mai toti spun pe forum ca aceste masini nu sunt proiectate bine, la unii de noroc/ghinion...

stau in germania

 

credeti ca se merita aceasta masina?

 

multumesc

 

Masina este in grupa de risc pentru distributie dar asta nu inseamna ca este obligatoriu sa ai probleme cu ea. Altceva nu-mi place, nu are "full service history", nu este nici la primul proprietar si nici nu spune ca nu ar fi fost accidentata. Daca totusi te decizi s-o vezi in realitate, uiata-te cu atentie la ea, asculta-i motorul (distributia se aude cel mai bine dinspre roata dreapta fata) si eventual cere o evaluare in service.

Link to comment
Share on other sites

Discutie luata de pe un forum din DE.

 

520d N47 130kw la 160k km. An fabricatie 01/2008. Actualul proprietar a luat masina la 19k km in 2009. Pe 8/08/2014 distributia cedat la o simpla accelerare in viteza a 2 a la 30km/h. Cauza descoperita de BMW: span la pompa de inalte. Binenteles distrugerea a fost pe masura cu pistoane si supape terminate. Reparatia estimata de BMW a fost de 9200 euro. Masina avand asigurare a fost estimata ca dauna totala, scoasa din uz pe 19/08/2014 si vanduta la fier vechi. Culanta a fost scoasa din ecuatie din start cu toate ca masina a avut carte service exclusiv la dealer BMW. Asta mi se pare cel putin ciudat in conditiile in care eu stiu E60 in DE care a mers la dealer si distributia a fost facuta GRATIS la 290k km... Masina avea toate stampilele BMW pe carte. Daca ar stiut Robert Bosch ce fac baietii lui in mileniul 3, probabil s-ar fi apucat de selarit ...

Edited by wug
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Sunt de curand posesorul unui X1 adus din Germania. Masina are 190.000 km si istoric complet la BMW. In istoric nu apare nimic ca si interveniti in afara schimburilor obisnuite de filtre ulei si placutze. Motorul este N47D20C 2.0d si 130kw. Am citit acest topic si ce s.a postat pe aici... Ureachea unui mecanic nu a auzit nimic suspect deocamdata. Intrebare: care ar fi componentele ce ar trebui schimbate pentru a sta linistit? Componente si codul lor daca se poate.

Multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

TOATE MODELELE AU PROBLEME !!! inca nu s-a rezolvat problema nici 2014 , a aparut alt lant acum recent. Eu zic ca problema este si la patine, sunt din plastic, si se sparg.

 

Problema este si cum a fost intretinuta masina si cat de des a fost folosit START/STOP.

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.