Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Toata treaba e, sa aveti grija cat va fortati norocul, ca eu am vazut pe pielea mea ce inseamna cheltuieli.Cel mai tare ma deranjeaza faptul ca nu stiu daca, odata schimbat tot acest ansamblu, o sa mai revina sau nu aceasta problema, daca odata cu noile piese s-a rezolvat defectiunea, sau peste nu stiu cati km sa reapara bataia si sa o iau de la inceput :hyper: :hyper:
Link to comment
Share on other sites

Bala si eu am impresia ca se aude cateodata... ieri ascultam la roata din stanga si se auzea un fosnet tipic lant, iar la cea din dreapta parca nimica. ma duc la 3 luni la service sa asculte, nici o problema din punctul lor de vedere. O sa schimb uleiul in 2 saptamani si mai vedem apoi ce si cum. Oricum in primavara clar schimb distributia pentru linistea mea.
Link to comment
Share on other sites

Mda, cred ca prin primavara merg si eu sa o inlocuiesc. Lanturi si celalate balarii fara vibrochen. Sper sa ma tina pana atunci :pardon:

 

Mie nu mi-e clar de ce e liniste deplina si hop, dintr-o data se aude. Apoi liniste si tot asa.

 

Oare atunci cand se aude, nu e la un pas de rupere pt ca altceva merge prost? Adica "perioada de zgomot" + lant uzat = rupere?

Link to comment
Share on other sites

La F10 or fost cazuri cu distributia rupta?

Ca ma apuca si pe mine emotiile.

In familie am 2 N47 si acuma as vrea sa iau si un E84 tot N47... Pai o sa stau tot stresat.

Bine ce sa zic ca saptamana trecuta m-o lasat un VW pe autostrada cu vibrochenu rupt. Deci nici la alte case nu e mai buna situatia.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce au rezolvat sau nu, ideea e ca de mult interesul producatorilor nu e sa castige pe termen scurt din vanzarea masinilor ci din service. Aparent, ne "pacalesc" cu chemari in service, gen schimb de ulei la intervale cat mai lungi(fata de cum era odata, cand noi spunem, se faceau masini mai bune)..ca mai apoi sa schimbam turbine, lanturi etc. sau chiar sa apelam la refacerea unui motor care necesita din partea noastra sume importante de bani. Ei au numai de castigat. Urmarind acest topic dupa momentul in care mi am cumparat un N47, am fost extrem de stresat, umbland pe la diversi maestri, am ascultat motorul cu stetoscopul sotiei, si mare bucurie, al meu nu bate. Se aude insa o zornaiala dupa 1900/2000 rpm, dupa spusele unui specialist patinele intra in rezonanta...a urmat o perioada de relax, intre timp am mers cu masina 25000 km, in afara de chestia aia cu EGR, ca uneori se ineaca la plecarea de pe loc, nu am altceva de reprosat, in afara de faptul ca fata de E39 din 1997, nu m-a dat pe spate cu nimic e61...doar cu consumul...Relax deoarece mai peste tot unde se plangea de lant, am vazut doar proprietari de seria 1 si 3. Acum vad ca au aparut si de seria 5.No,ii bai...Cochetand cu ideea sa schimb marca, nu am putut insa sa observ ca la modelul e60/e61 foarte laudat este chiar acest motor. In afara de cativa care au trait necazul cu lantul, ceilalti lauda modelul. Si nu 525 sau 530. Cum am spus si eu, la consum am fost si sunt super surprins, concedii cu bani putini pe drum. Si aici vorbesc sa mergi peste 5000 km, la un pret de 1,30 Euro pe litru si 5,4% e ceva. Mergand peste 80% in oras(de aici si chestia aia cu EGR) consum in bord 6,1%. Ok, sunt si altii mai economici, dar motorul BMW e mai silentios, cu mult. Am sesizat si eu, cum spunea Bala, la anumite intervale de timp, o schimbare de sonor. Cauze, nu stiu. Astazi chiar am fost la BMW, sa ii intreb cum e posibil sa se reseteze singur in computer o revizie facuta luna trecuta...si tocmai scoteau de la un schimb de frane, un seria 1, ultimul model, si ce sa auzi sunetul de youtube...As fi vrut sa ii intreb ce parere au, dar aici nu prea poti sa te bagi in seama. Asa ca revin cu ce am inceput ce au rezolvat?!Ca nu cunosc sria 1, dar mai era una in parcarea lor si ce vad pe geamuri 2014. Cred ca au descoperit o noua bransa pe linia lor, productia de lanturi si patine, si printre schimburile de ulei tot mai rare manoperele de schimbare ale acestora. Au aparut manoperele de schimbare n47 si pe ebay. In afara de cei patiti, pt foarte multi e chiar un bussines foarte bun. Cat timp si de cati ameni e nevoie pt aceasta operatie? De ce scule e nevoie? Si putem face singuri calculele ce inseamna sa faci un lant de n47 sau sa schimbi placutele sau rulmentii la un N47?Financiar vorbind. imi tot caut inspiratie sa le scriu si eu un mail sa le "laud" ultimele capodopere poate...
Link to comment
Share on other sites

Eu merg de 1 an de zile cu un zgomot foarte tare de lant. O sa va pun maine postare cum se aude sa vedeti . In decembrie anul trecut mi-am cumparat masina si de atunci se auzea, am mers asa cu ea foarte mult, peste 20 de mii de km in aproape 1 an . Masina are acum 145k km .
Link to comment
Share on other sites

8 Salut citesc acest topic de ceva timp iar acum 2 ani mi am achiziționat un bmw 320xd 2011 cu gândul ca au rezolvat problema ruperii lantului la cele dupĂŁ luna 03.2011...... toate bune și frumoase menționez ca mașina am luat o la 135000 km .. ehh Cum ziceam totul era bine dar ĂŽn momentul când am fĂŁcut ultima revizie la cei de la bmw bavaria mi au zis ca se aude distributia si e posibil sa cedeze dacĂŁ mai merg așa ... Am fost și la câteva serviceuri autorizate sa asculte și ei lantul unii ziceau ca se aude puțin dar nu e de schimbat alții ziceau ca e posibil sa nu fie distributia și probabil sa se audĂŁ un injector... sunetul nu era așa de tare ca in filmulete de pe YouTube.Am decis sa merg și la Filaret sa aud ce zic și ei iar cei de acolo mi au zis la fel ca cei de la bavaria ca se aude distributia si e posibil sa se rupĂŁ, mĂŁcar cei de aici mi au zis ca nu se aude așa tare, cei de la BĂŁneasa ĂŽmi spusese ca treaba e grava și trebuie sa las mașina la ei dacĂŁ nu vreau sa am surprize .i am pus pe cei de la Filaret sa mi facĂŁ o proforma cu ce trebuie schimbat și s a ajuns la suma de 8000 ron am fost și la automobile bavaria și mi au dat și ei o proforma de 11000 ron cu discount de 10 la suta ca sunt clientul lor ha ha ha .va dați seama ca dupĂŁ ce m am ferit de problema cu lantul și am ajuns sa mi iau mașinĂŁ din 2011 acuma astia ĂŽmi zic ca trebuie sa schimb distributia nu mai aveam nici un chef de revizie sau de mașinĂŁ ...a stat ceva zile ĂŽn parcare și m am hotĂŁrât sa le scriu un e mail celor din Germania cei de acolo rĂŁspunzând e mailului ĂŽn aproximativ o ora iar a doua zi am fost contactat de un reprezentant bmw România sa mĂŁ ĂŽntrebe ĂŽn ce service bmw vreau sa bag mașinĂŁ și când sa se apuce de treaba spunadu mi ca bmw o sa suporte toate costurile ... Va dați seama ca ĂŽncĂŁ nu realizam dacĂŁ e adevĂŁrat ... a doua zi am fost cu mașina la bmw bavaria am lĂŁsat mașinĂŁ acolo i au fĂŁcut câteva filmulete și mi au zis ca ĂŽn aproximativ 15 zile mașinĂŁ va fii gata.In 5 zile mi au venit piesele iar ĂŽncĂŁ 5 a durat schimbul, iar 2 ani mi au dat garanție la lucrare.Concluzia este ca la final de la suma de 100 de milioane pe care trebuia sa o dau nu a mai trebuit sa dau nici un ban pe toatĂŁ operațiunea mai puțin uleiul care a fost schimbat.Cei din Germania recunosc problema ruperii lantului dar cei de aici o dau de gard. O seara buna..!!!!!

 

 

Ca sa lamurim mai simplu, in ce limba si cui din Germania ai scris? Eu in Romania am innebunit cat am scris si cate detalii am dat la MHS, Bavaria, si BMW Romania... am tone de draci... Masina e luata de la dealer BMW din Germania, am carte service originala verificata cu calculatorul si inregistrarile BMW, totul in regula... Astia din Romania vor sa ma faca sa dau vreo 8000 RON cel putin pentru treaba asta... Imi poti da ceva detalii? Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa lamurim mai simplu, in ce limba si cui din Germania ai scris? Eu in Romania am innebunit cat am scris si cate detalii am dat la MHS, Bavaria, si BMW Romania... am tone de draci... Masina e luata de la dealer BMW din Germania, am carte service originala verificata cu calculatorul si inregistrarile BMW, totul in regula... Astia din Romania vor sa ma faca sa dau vreo 8000 RON cel putin pentru treaba asta... Imi poti da ceva detalii? Multumesc anticipat.

 

Scrie in engleza aici: bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com

Descrie problema ta, spune-le ca nu esti multumit de raspunsul primit de la BMW Romania si roaga-i civilizat sa reconsidere solutia data (cei 8000 RON, adica cca 1800 EUR). Spune-ne si noua ce-ti raspund, poate ii ajuti si pe altii care se afla in aceeasi situatie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut.

Am un BMW E87 motor N47 din 2009. Bineinteles ca motorul s-a oprit in timpul mersului... Am tras concluzia ca ar fi sarita distributia de la punct. Am reusit sa demontez cutia de viteza, ambreiajul, baia de ulei etc. Mentionez ca nu am ridicat motorul. Am observat ca nu este rupt niciun lant sau intinzator, doar lantul ce angreneaza pompa de ulei pare a fi larg... Am cumparat toate piesele pentru schimbarea distributiei. (mai putin lantul pompei de ulei)

Poate cineva sa imi dea indicii cum se face reglarea distributiei ?

Din ce informatii am, arborele cotit trebuie rotit pana la PMS dupa care trebuie reglat pinionul pompei de inalta presiune, dar ... alte informatii spun de rotirea arborelui cotit pana la PMS + 45 grade (aproximativ 16 mm) si apoi reglajul la punct al pompei de inalta presiune. Care ar fi procedura corecta?

Nu sunt service sau mecanic doar sunt indemanatic si fac intreaga operatiune in regim DIY.

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Am un BMW E87 motor N47 din 2009. Bineinteles ca motorul s-a oprit in timpul mersului... Am tras concluzia ca ar fi sarita distributia de la punct. Am reusit sa demontez cutia de viteza, ambreiajul, baia de ulei etc. Mentionez ca nu am ridicat motorul. Am observat ca nu este rupt niciun lant sau intinzator, doar lantul ce angreneaza pompa de ulei pare a fi larg... Am cumparat toate piesele pentru schimbarea distributiei. (mai putin lantul pompei de ulei)

Poate cineva sa imi dea indicii cum se face reglarea distributiei ?

Din ce informatii am, arborele cotit trebuie rotit pana la PMS dupa care trebuie reglat pinionul pompei de inalta presiune, dar ... alte informatii spun de rotirea arborelui cotit pana la PMS + 45 grade (aproximativ 16 mm) si apoi reglajul la punct al pompei de inalta presiune. Care ar fi procedura corecta?

Nu sunt service sau mecanic doar sunt indemanatic si fac intreaga operatiune in regim DIY.

Va multumesc

Felicitari!Asta inteleg si eu, pasiune pentru BMW! Chiar daca au inceput sa le faca proaste, adevaratii pasionati reusesc sa mentina calitatea premium BMW!!!Si eu trebuie sa faca o operatiune "monstru" la un e39, toata directia inclusiv suspensie spate, si ramane o provocare distributia la un N47...nu stiu daca am sculele necesare si...curajul!!!

Link to comment
Share on other sites

NICI UN seria E60-E90-E87 etc nu are start stop la automata... eventual F-urile :rolleyes:

 

 

 

Eu am Bmw seria e60, cutie de viteze automata si am start stop!!! :thumbsup:

 

Daca ajuta, pot sa pun devizul de reparatii care contine si piesele care au fost schimbate!

Edited by reed1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

Sunt posesorul unui N47 de 184 cai,fabricat in 08.2010. Masina a fost achizitionata annul trecut, la 129.000 km, cu full istoric bmw Berlin. Mentionez ca am cautat neaparat Motorul asta pentru evita problemele cu lantul. Insa au aparut indifferent de vointa mea :(

Prin vara am inceput sa aud un fasait de lant, asa ca de cum am avut timp am mers la Bavaria la la constatare. Se confirma zgomotul de lant, tipic pentru N47, insa nu e f pronuntat, si nici metallic.. Asa ca ma pregatesc sufleteste (si financiar) pentru schimb, la 151.000 km.. Dupa spusele color de acolo, problema persista pana la motoarele din 2014 ( Sigur s a mai scris aici), cand Bmw a decis sa schimbe producatorul.

Orice sfat, (aici sau pe pm) legat de un service in care ati schimbat voi distributiile si ati fost multumiti, e bine venit.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.