Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Am o nelamurire : tot cautand filmulete si citind despre sunetul caracteristic, am auzit in diverse filme de la posesori atat harshieli, cat si suntul acela metalic, fara regularitate (era un filmulet postat pe paginile anterioare unde era foarte clar).

 

E cumva pe etape, mai intai harsie si apoi face acel zgomot metalic, sau e in fc de ce se slabeste mai intai?

 

Scuze daca intrebarea e prosteasca, dar sunt proaspat posesor de N47, fabricat mai 2011, ascultat de baietii de la Filaret acum 2 saptamani (fara nici o constatare in acest sens) si as vrea sa stiu ce sa urmaresc, din cand in cand.

 

Cheers!

Edited by Bungee
Link to comment
Share on other sites

Am vreo sansa sa obtin de la BMW AG ceva daca masina e din 2007 si nu am facut reviziile la reprezentanta in ultimii 4 ani? Beleaua am patit-o la 112000 km, cand mi s-a rupt lantul de la distributie in mers acum vreo 2 zile

Stie cineva vreun caz de genu asta care sa fi obtiunut ceva?

Link to comment
Share on other sites

Am vreo sansa sa obtin de la BMW AG ceva daca masina e din 2007 si nu am facut reviziile la reprezentanta in ultimii 4 ani? Beleaua am patit-o la 112000 km, cand mi s-a rupt lantul de la distributie in mers acum vreo 2 zile

Stie cineva vreun caz de genu asta care sa fi obtiunut ceva?

 

112 000 din 2007 ? Poate 212 000 daca masina e luata de la altcineva. Poti sa incerci nu ai ce sa pierzi dar slabe sanse la masina de 8 ani. Nu a dat nici un semn inainte sa se rupa ? Descrie si tu ce faceai in momentul cand s-a rupt.

Link to comment
Share on other sites

112 000 din 2007 ? Poate 212 000 daca masina e luata de la altcineva. Poti sa incerci nu ai ce sa pierzi dar slabe sanse la masina de 8 ani. Nu a dat nici un semn inainte sa se rupa ? Descrie si tu ce faceai in momentul cand s-a rupt.

Masina e luata la 33000km de la TradoMotors Iasi prin programul lor de atunci companycars...restul km eu i-am facut so sunt reali (cam 15000/an fac de cand am permis)

Eram in mers si nu am auzit nimic inainte deoarece aveam muzica pornita. Pur si simplu s-a oprit motorul...chiar mi-a luat vreo 10 secunde sa imi dau seama ce s-a intamplat. Mi-a scris pe display start/stop system deactivated si cam atat. Am tras pe dreapta si am incercat sa o pornesc dar nu a mai vrut, invartind dar fara sa porneasca. Maine aflu devizul estimativ de reparatii de la BMW APAN (peste 2000 euro lejer)

Edited by DJAY
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu cred ca ai vreo sansa sa ti-o schimbe in postgarantie din simplul motiv ca nu ai reviziile la ei. Din moment ce masina ta apare in sistemul lor ca tu nu mai ai revizia facuta de 4 ani,cum le dovedesti lor ca ai cumparat(ok,probabil ai facturi) si ca ai bagat piesele respective in masina?

Au si ei interesul lor.

Meanwhile,eu mi-am scos masina din service,toate bune si frumoase,nu mai am decat un tacanit metalic constant la relanti ( zgomot normal de lant ) , motorul se aude mai frumos in mers, si merge putin mai rotund(ulei nou,filtre noi,etc)

Link to comment
Share on other sites

Daca stie motorul si are si km putini, mai bine il repara. Ah va lua la nimereala.

 

Meanwhile,eu mi-am scos masina din service,toate bune si frumoase,nu mai am decat un tacanit metalic constant la relanti ( zgomot normal de lant ) , motorul se aude mai frumos in mers, si merge putin mai rotund(ulei nou,filtre noi,etc)

 

Nu e normal zgomotul de lant. Motorul nou sau fara probleme, nu are asa ceva. Fie e din alta parte, fie eu m-as intoarce la ei.

Link to comment
Share on other sites

Tot la Filaret am verificat si eu masina inainte sa o cumpar si mi-au zis ca exista zgomot de distributie, masina e fabricatie tot 2011. Intradevar era un zgomot metalic ritmic pe la 1500 de rotatii care se auzea si din interiorul masinii. Am schimbat distributia si singurul defect parea intinzatorul, patinele nu erau rupte si lantul parea ok. Acum nu mai am nici un fel de sunet de lant si este mai silentios motorul.
Link to comment
Share on other sites

E cumva pe etape, mai intai harsie si apoi face acel zgomot metalic, sau e in fc de ce se slabeste mai intai?

 

Se poate rupe si fara zgomot. Sau cel putin nu e sesizat inainte de rupere. Au fost cazuri.

 

La mine cand face ca toti dracii cand zici ca e f ok distributia si nu se aude nimic. Deci iarasi nu e un comportament dupa care sa te ghidezi.

 

Nu cred ca e cineva care poate zice 100% care e ordinea, daca exista intr-adevar etc.

Link to comment
Share on other sites

Intinzatorul a fost modificat printre ultimele piese. Au inceput cu lant, patine, lant, patine, .... patine, intinzator :rolleyes:

 

Nu zic ca nu are si el o influenta dar de ce le-a luat atata si au schimbat atatea astfel incat la final cauza sa fie alta :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Revin cum am promis dupa experienta cu schimbat distributia la bavaria...

 

Partea buna : momentan motorul merge rotund, nu se aude nici un lant, pare totul mai strans si nu mai e chiar asa zgomotos. zic partea buna momentan, fiindca au trecut doar 2 zile de cand am luat-o si n -am apucat sa ma "bucur" de defecte ascunse. Sper sa nu am parte.

 

 

Partea nasoala : in posturile anterioare va intrebam de Dorel mecanicul...In cazul meu, si a facut simtita prezenta astfel : In timp ce motorul era suspendat pe macara, Dorel super mecanicul specializat BMW a inchis, din "greseala", capota peste macara, astfel incat capota are o umflatura draguta fix in mijlocul ei de la bratul macarelei...

Mentionez ca nu mi au spus ei de treaba asta, ci a trebuit sa o descopar la spalat masina ( mi au returnat masina murdara, probabil crezand ca n o.sa observ si ca o sa mi.poata imputa mie vina) A urmat inca un drum bavaria otopeni, unde si-au recunoscut vina. Asa ca in ianuarie sunt programat la reparat capota..Pe cheltuiala lor. Nu sunt inca sigur ca o.sa accept chit pe capota, asa ca o sa insist pt capota noua.. per total, nu recomand, dar nu e ceva ce nu ati mai auzit pe aici.

 

Operatiunea de schimb a durat 2 zile si am platit fix 580ron, pe care ii regret total, avand un vedere ca ma apuc de vopsit si chituit masina.

Link to comment
Share on other sites

Am constatat si eu ca mecanici de pe la reprezentante se cred doctori docenti dar ei sunt de fapt niste boi batuti in cap.Am sunat la MHS Militari pentru o eventuala constatare (ma gandeam ca poate am drum prin Bucuresti si sa trec pe la ei )iar reprezentantul de service mi-a spus ca trebuie sa dea _chiulasa_ jos.

Concluziile le trageti voi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Operatiunea de schimb a durat 2 zile si am platit fix 580ron, pe care ii regret total, avand un vedere ca ma apuc de vopsit si chituit masina.

Dorel s-a nascut tampit , nu ai ce sa-i faci , exista peste tot , ai avut si ceva ghinion , bine ca ti-au schimbat lantul pe cheltuiala lor , tre sa vezi si partea pozitiva din experienta asta . :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat-o si eu intr-un final. Masina are aproape 200.000 si asa cum spuneam cateva posturi in urma incepea sa se auda. Am avut mare noroc sa-mi recomande cineva un mecanic de nota 10 intr-o localitate aproape de Oradea (Suplacul de Barcau) si mi-a iesit la 2500 (piese + manopera) cu cutia data jos. Omul e profi si are preturi foarte bune. Zicea ca anul asta a schimbat peste 40.

Legat de impresii dupa, parca se aude putin diferit acum. Adica sunetul motorului este mai infundat. Cel putin la prima impresie. Nu era foarte mare uzura la lanturile si patinele vechi desi erau de cand lumea.

Oricum nu-mi pare rau ca am schimbat-o, din contra, stau mult mai linistit. Masina e din 10.2007, prima generatie de N47 (cred).

In Oradea mi-au cerut pe manopera intre 1500 si 2500 lei cu motorul dat jos.

Edited by luapsogard
Link to comment
Share on other sites

La mine dupa vreo 40.000km de la inlocuire se aud putin zalele lantului NUMAI in ralanti. Cum trec de 900 rot/min nu se mai aude nimic, la nici o turatie.

Banuiesc ca vreun intinzator nu-si face treaba foarte bine in ralanti.

si ce faci ? Umbli iar acolo ?

Link to comment
Share on other sites

Astept perioada mai lejera si cree ca voi face un efort sa montez cele mai actuale coduri de lanturi si patine.

 

Sunetul actual nu e nici pe departe ca unul de distributie cu probleme. Dar astept sa se hotarasca astia cu piesele. Sa nu ma trezesc iar ca dupa 2 luni apar alte coduri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.