Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

problema cea mai mare de fapt e ca nici nu e o operatiune usoara si nici ieftina..

dar ar fi ceva care s-ar remedia in 2-3 h si cu un 300 de euro acolo, ar fi ceva.. dar nu prea e cazul..

 

altfel la orice marca gasesti ceva.

 

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e gresit . Daca sunt doar 10 masini, raportat la cate sunt in total inseamna 0,0x %. Si daca din alea 10 majoritatea sunt rupte in gura..

Pana la urma multi schimba distributia la peste 150 200 mii de km.

A vazut cineva cum arata patinele sau daca nu face zgomot si la alte marci , chiar daca nu se rupe? Nu incerc sa contrazic eroarea lor,insa nu cred ca e asa grav si cred ca anungem sa fim paranoici la un moment dat.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce mi s a schimbat distributia pe garantie la 53000km, la 67000 a inceput sa se auda iar cand temperatura motorului e undeva intre 30-60 de grade aprox. Nu se aude cand motorul a mers mai mult. Nu ae aude deloc cand motorul este rece, doar dupa ce se incalzeste un pic...deci....
Link to comment
Share on other sites

Si eu care voiam sa le schimb iar, sa fie ultimele coduri...

Cred ca niciodata nu va fi silentioasa distributia asta. Sunt forte prea mari intr-un lant simplu. Pana era in fata, era lant dublu si n-au fost probleme.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Nu ae aude deloc cand motorul este rece, doar dupa ce se incalzeste un pic...deci....

Aceleasi simptome le aveam si eu inainte sa o schimb. Cel mai rau se auzea iarna, cand era frig afara.

Pana acum am facut cam 1000km de cand am schimbat-o si se prezinta bine, dar astept sa vina iarna, atunci o sa fie testul suprem pt mine :)

 

Ca o mica paranteza, poate sunt eu nebun, dar am impresia ca nu mai trage chiar la fel de bine in ture joase-medii ca inainte de schimb. Nu stiu daca are a face ceva cu pozitia pompei de inalte, pe care ziceau ca au dispozitie de la BMW sa o decaleze un pic.

Poate o sa fac un dyno, sa fac comparatie cu cel pe care l-am facut cu ceva timp inainte de schimb.

Link to comment
Share on other sites

Asa era si la mine. Nimic deosebit la cea veche.

Nu cred ca pompa de inalta presiune trebuie decalata. Mai degraba axele cu came.

Pompa odata ce a atins presiunea nominala in rampa, chiar nu conteaza in ce pozitie e.

Axele insa... foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

Se poate schimba intinzatorul cel mare fara sa dau capacul de la culbutori jos ?

Intreb pentru ca un mecanic mi-a spus ca trebuie calate axele cu came care se pot decala atunci cand se slabeste lantul.(eu ma gandesc ca se slabeste dar si cind bag intinzatorul cel nou la loc revine la pozitia initiala)

Multumesc anticipat pentru raspunsurile oferite de specialisti :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Da, poti sa-l schimbi fara sa dai jos capacul de supape.

 

Nu are cum sa sara de la punct cand ii schimbi intinzatorul.

 

Probabil ca ti-a spus asa ceva ca sa-ti ceara o manopera destul de mare.

 

Scoti intinzatorul vechi si il infiletezi pe cel nou. Nu rotesti motorul fara intinzator si n-are ce sa se intample.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat o tubulara pe el asa de proba dar am constatat ca nu prea ai loc cum trebuie pe acolo .Am dat jos plasticele de sub filtru de aer.Mai trebuie dat ceva jos pentru a avea loc mai bine pentru desurubat.Am incercat cu un cardan dar tot nu aveam o pozitie buna de desurubat.Am inteles ca sunt foarte stranse.

Parca i-mi vine sa fac eu operatiunea asta (nu din lipsa de bani)asa de plictiseala si de murdarit putin .Crezi ca pot strica ceva ?

Masina e91/2011 184 CP

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Singura chestie la care trebuie sa fii atent e dimensiunea tubularei. Adica sa nu pui o tubulara mai mare si sa ovalizezi hexagonul. Vezi ca intinzatorul vechi se desface cu o alta tubulara decat intinzatorul nou. Banuiesc ca si-au dat seama ca era cam greu de desfacut.

Totul sta in a gasi combinatia corecta de scule. Cred ca acolo cel mai bine umblii cu un clichet mediu, adica cu patrat de 3/8. Cel de 1/2 e cam mare si nu cred ca iti incape mana. Ai nevoie doar de un pic de rabdare. :)

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Daca am drum prin Bucuresti cat timp dureaza si cat costa sa-l schimb la voi.Eventual si cu piesa comandata la voi sa fie totul complet.

Cu programare prealabila.

Crezi ca are vre-un rost sa-l schimb ?Masina se apropie de 200 k km si nu are nici un zgomot suspect.

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Da-mi te rog un mesaj cu seria de caroserie. Ti se aude distributia la rece?

 

Am vazut acum ca ai scris apoi.

 

Daca nu ai nici un zgomot, nu cred ca are rost. Zgomot la rece?

 

Nu este obligatoriu sa ai vreodata probleme cu distributia. Sunt cazuri si cazuri.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

N-ai cum sa schimbi pozitia axelor cu came fara sa apara eroare de camshaft si sa mearga prost, check engine aprins etc.

Ma refeream la reglajul de avans (prinderea pinionului de distributie pe axa cu came). Are gaurile ovale din cate-mi amintesc.

Link to comment
Share on other sites

100% nu se refereau la axele cu came, ci la pompa de inalte, am intrebat de mai multe ori. Poate cine o sa mai ajunga pe la ei pt schimb sa mai arunce o intrebare, eu nu am putut asista atunci cand au montat-o la loc, sa vad ce si cum au facut.

Ce mi se pare un pic ciudat este ca n-am vazut pe nicaieri online nicio informatie vis-a-vis de acest lucru.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Ca o mica paranteza, poate sunt eu nebun, dar am impresia ca nu mai trage chiar la fel de bine in ture joase-medii ca inainte de schimb. Nu stiu daca are a face ceva cu pozitia pompei de inalte, pe care ziceau ca au dispozitie de la BMW sa o decaleze un pic.

Poate o sa fac un dyno, sa fac comparatie cu cel pe care l-am facut cu ceva timp inainte de schimb.

 

Nu esti nebun deloc! Daca ai schimbat-o in reteaua oficiala, ti se face update de soft automat cu scaderea puterii. Am avut un show inimaginabil cu contempo pe tema asta!

 

"Buna ziua domnule ........,

Urmare a solicitarii dvs. am transmis nemultumirile dvs. specialistului de la Biroul Local BMW Romania

Am primit raspunsul (verbal) ca nu se pot compara doua tipuri de autoturisme doar pe baza motorului,, existand diferente la setarile cutiei de viteze.

Daca fata de un autoturism 120 d existe diferente atunci la cerere va putem reinstala softul cu care a fost fabricat autoturismul. In prezent se recomanda utilizarea autoturismului cu ultima versiune de soft, avand in vedere ca acesta inglobeaza toate imbunatatirile aduse de producator, in urma mesajelor sosite de la dealeri si utilizatori.

Referitor la viteza maxima, ni s-a transmis ca aceasta nu poate fi testata decat intr-un poligon specializat sau in tari in care nu exista limitarea de viteza.

 

Asteptam cu interes punctul dvs. de vedere.

 

 

Pana atunci va asiguram de intreaga noastra disponibilitate,

 

Cu deosebită consideraţie,

 

......"

 

Utimul lor raspuns care este evident...

Edited by Dan Dan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stai ca n-am inteles. Tu ai schimbat distributia la BMW si in urma schimbului ti-au schimbat softul motorului? Mie nu mi-a zis nimeni nimic de treaba asta, cu atat mai mult cu cat aveam montat pe masina si Power Kit, deci aveam din start alt soft pt motor.

 

As putea cumva sa verific cu cablul de diagnoza ce versiune de soft am acum?

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Tu ai schimbat distributia la BMW si in urma schimbului ti-au schimbat softul motorului?

 

As putea cumva sa verific cu cablul de diagnoza ce versiune de soft am acum?

 

Ai inteles bine :) Un om care se pricepe la softuri iti poate spune ce versiune ai si daca a fost modificata!

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Mda, o sa sun sa arunc si eu o intrebare.

 

Totusi, de-a lungul timpului am facut 2 sau 3 update-uri de soft (complete - toate modulele care necesitau update, inclusiv ECU motor) si mereu simteam diferente mai mici sau mai mari intre o versiune si alta. Stiu ca la una dintre ele chiar gatuisera bine de tot motorul, clar nu mai tragea ca inainte; dupa aia am montat power kit-ul si a fost OK de atunci, dar nici n-am mai dus-o la niciun update.

Tu ai facut vreodata update de soft de cand ai luat masina? ca daca nu, poate aveai soft-ul original si de aia ti l-or fi updatat. Mici diferente intre ele clar sunt, si se simt in functionarea motorului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.