Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Motivul pentru care au pus distributia in spate este unul foarte intemeiat,ce dracu voi credeti ca s-a trezit un inginer sef si a zis ...gata se pune in spate ca asa vreau eu......doar nu din cauza ca e pusa in spate ea se rupe.

.. De mult asteptam sa aflu MOTIVUL FOARTE INTEMEIAT pentru care s-a pus distributia mai pe spate, asa..

Ca maine ma duc sa cumpar una asa, sa nu le ia altii pe toate :hyper:

 

Deci, dorubimotorul? :pirate:

 

(fie vorba intre noi, am cautat deja in sus si in josul netului, surse oficiale si neoficiale, dar serioase(!), si n-am gasit motivul tau ...intemeiat; asta ca sa stii ce te asteapta..)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Pai unul dintre motive zic eu este spatiul.....caroseriile sunt facute sa acomodeze mai multe motoare.....la 4 cilindri mai este loc suficient intre radiatoare si motor si aici ma refer la curele de acesorii,fulii si ce mai este ,dar la sase in linie ce faci?....strici fengsuiu la capota ? o bombezi?....modifici caroseria?

Noi traim in Europa si consumam motoare cu 4 cilindri dar America?....modelul este global si trebuie sa incapa in el mai multe feluri de ,motoare si multe sunt cu sase in linie.Un prieten a avut un 330 xD si spunea ca la el era plin sub capota .Asta este doar parerea mea si nu oblig pe nimeni sa o imbratiseze.

Cred ca e vorba de o calitate proasta a unor componente....patina sau lant sau intinzator .......plus intervale mari de schimb de ulei care inseamna la un moment dat o proasta ungere si crapa .Acum nu mai sunt probleme si arhitectura distributiei a ramas la fel .....poate este o alta calitate,nu stiu.

Am si eu sub capota un N47 si am intrebat la Bavaria cu Vin-ul in mana ...stii ce mi s-a raspuns?....""Stati linistit dumneavostra sunteti fabricat in iunie 2010,probleme au fost cu cele fabricate primavara si toamna .....dar daca totusi auziti un zgomot mai ciudat....va asteptam cu portile deschise.Deci inainte de concediu aia de la fabrica au facut o treaba buna ....dupa concediu au facut prapad........am ascultat si eu ,am zis asa o fi si Dumnezeu cu mila lui.

In concluzie schimb si eu uleiul mai des .....si stau cu urechea ciulita ca ogarul ....poate prind ceva zgomot!!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci in concluzie, ca definitie, cine schimba fie distributia, fie motorul.. il va costa tot atat; diferenta fiind doar pretul dat pe kitul de distributie respectiv costul unui motor, nu!?

Cam asa, in mare... e de asteptat la mecanicul tau..

 

Buna logica (nu sunt ironic), dar, gandindu-ma ca schimbarea unui motor presupune mult mai mult (macar dpdv soft) de cat o schimbare a distributiei, m-as astepta ca schimbarea unui motor sa presupuna niste costuri mai mari de manopera. Overall, eu unul am fost super multumit atat de pretul pe care l-am dat cat si de rezultatul lucrarii, si pana la urma urmei asta este important.

Argumentul pe care l-am dat in favoarea schimbarii distributiei prin scoaterea motorului, este doar unul dintr-o serie...la momentul discutiei toate au stat in picioare cel putin la nivel de logica (eu nefiind priceput in ale mecanicii :) )

 

Cat despre bun simt si sens din partea celor de la BMW, poate or fi fost si motive mecanice / logice, dar am tendinta in mare sa cred ca are legatura 1. cu eficienta liniei de ansamblare (ma gandesc acum, in urma ideii transmise de tine) si 2. profit aditional din service post sales. Dar in acelasi timp nu cred ca si-au dat seama ca distributia lor / piesele vor suferi o uzura exagerata, asta demonstrand-o si ideea ca pt o parte din masini au acceptat sa acopere costurile, da in baza unor conditii inpuse de ei (cel putin asa am citit pe forumuri)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Alina, a trecut ceva timp de cand ai schimbat distributia la cei de la Service Scream (Tezparii) BMW. Ai avut probleme pana acum, cati km ai mers de atunci?

 

Am schimbat distributia prin februarie, insa nu am facut foarte multi km de atunci...usor peste 2000km, deoarece nu folosesc aceasta masina zi de zi. Sunt multumita de cum a iesit ca dovada ca am ramas clienta acestui service si pentru alte interventii; Pana acum nu a aparut absolut nici o problema si sper sa nici nu apara... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat distributia prin februarie, insa nu am facut foarte multi km de atunci...usor peste 2000km, deoarece nu folosesc aceasta masina zi de zi. Sunt multumita de cum a iesit ca dovada ca am ramas clienta acestui service si pentru alte interventii; Pana acum nu a aparut absolut nici o problema si sper sa nici nu apara... :thumbsup:

 

 

Eu ma gandesc sa merg la ei pentru ca nu am citit nimic de rau despre ei, "curati" fata de alte service-uri cunoscute iar ca si pret sunt destul de accesibili. De la alte service-uri am primit si oferta de 7000 lei pentru distributie....mi se pare cam exagerat, cu banii acestia schimb motorul.

 

Dar dupa schimbarea distributiei se mai aude lantul la ralanti?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare, am si eu o intrebare legat de distributie pentru cei care au schimbat deja. Am un E90 320D LCI 163CP ED 10.2011...la mine se aude un fasait mai pronuntat intre 1500-2000rpm,persista si dupa 2000,dar din cauza turatiei motorul este mai zgomotos si nu mai percepi prea bine sunetul,dar el exista , acest fasait este de la distributie confirmat de mecanici, acum vine intrebarea pentru cei care au ascultat motorul inainte de schimb si dupa...daca aveati fasaitul inainte de schimb si daca dupa schimbul distributiei se mai aude? Am tot vizionat filmulete cu distributii slabe care se aud si care bat la relanti,la mine la relanti nu sesizezi mare lucru, tocmai de aceea si intrebarea mea...daca se mai aude fasaitul dupa schimb.
Link to comment
Share on other sites

Salutare, am si eu o intrebare legat de distributie pentru cei care au schimbat deja. Am un E90 320D LCI 163CP ED 10.2011...la mine se aude un fasait mai pronuntat intre 1500-2000rpm,persista si dupa 2000,dar din cauza turatiei motorul este mai zgomotos si nu mai percepi prea bine sunetul,dar el exista , acest fasait este de la distributie confirmat de mecanici, acum vine intrebarea pentru cei care au ascultat motorul inainte de schimb si dupa...daca aveati fasaitul inainte de schimb si daca dupa schimbul distributiei se mai aude? Am tot vizionat filmulete cu distributii slabe care se aud si care bat la relanti,la mine la relanti nu sesizezi mare lucru, tocmai de aceea si intrebarea mea...daca se mai aude fasaitul dupa schimb.

 

Fasaitul este normal banuiesc, am ascultat si eu la un 320d lci cu 130k km , zgomotele de lant avariat sunt altele

 

Am intrebat la bmw cat costa si au spus 1500e, dar daca ai garantie platesti in functie de cati km are masina, garantie adica europlus

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

10000 numarati dupa inlocuire. De atunci am mai facut 80.000 si fasaitul nu s-a mai accentuat.

 

Am schimbat atunci toate lanturile (inclusiv cel de la pompa de ulei, patinele si intinzatoarele). Mai putin pinioanele, pe care vreau sa le inlocuiesc la pachet de data asta. Cred ca si ele se uzeaza iar la pompa de ulei cativa microni conteaza, neavand intinzator.

 

In plus, din 2012 au mai revizuit reperele de vreo 3 ori. Un lant mai gros, un intinzator mai lung, patine ranforsate cu cauciuc...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandesc sa merg la ei pentru ca nu am citit nimic de rau despre ei, "curati" fata de alte service-uri cunoscute iar ca si pret sunt destul de accesibili. De la alte service-uri am primit si oferta de 7000 lei pentru distributie....mi se pare cam exagerat, cu banii acestia schimb motorul.

 

Dar dupa schimbarea distributiei se mai aude lantul la ralanti?

 

 

manopera e undeva la 1000 de ron (la garajisti), kit distributie superior+kit distributie inferior e undeva la max 600.....nu e ceva de speriat, cand incepi sa auzi un se-unet ciclic la relantiv, atunci chiar trebuie schimbat!

Link to comment
Share on other sites

10000 numarati dupa inlocuire. De atunci am mai facut 80.000 si fasaitul nu s-a mai accentuat.

 

Am schimbat atunci toate lanturile (inclusiv cel de la pompa de ulei, patinele si intinzatoarele). Mai putin pinioanele, pe care vreau sa le inlocuiesc la pachet de data asta. Cred ca si ele se uzeaza iar la pompa de ulei cativa microni conteaza, neavand intinzator.

 

In plus, din 2012 au mai revizuit reperele de vreo 3 ori. Un lant mai gros, un intinzator mai lung, patine ranforsate cu cauciuc...

Pai ce distributie schimbata e aia daca nu ai inlocuit si pinioanele?

 

manopera e undeva la 1000 de ron (la garajisti), kit distributie superior+kit distributie inferior e undeva la max 600.....nu e ceva de speriat, cand incepi sa auzi un se-unet ciclic la relantiv, atunci chiar trebuie schimbat!

Kitul superior + Inferior la maxim 600? Unde ai auzit-o si pe asta?

Link to comment
Share on other sites

Pai unul dintre motive zic eu este spatiul.....caroseriile sunt facute sa acomodeze mai multe motoare.....la 4 cilindri mai este loc suficient intre radiatoare si motor si aici ma refer la curele de acesorii,fulii si ce mai este ,dar la sase in linie ce faci?....strici fengsuiu la capota ? o bombezi?....modifici caroseria?

 

 

Din cate stiu eu la 6 cilindri in line a ramas distributia in fata ...corectati-ma daca gresesc :) Caz in care cam pica teoria ta cu spatiul.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu la 6 cilindri in line a ramas distributia in fata ...corectati-ma daca gresesc :) Caz in care cam pica teoria ta cu spatiul.

 

http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t28print.html

Sunt aproape 10 ani de cand a aparut motorul asta si la vremea lui a insemnat un pas mare inainte.Cand apari cu multe lucruri noi inevitabil poate apar si reteuri dar asta nu inseamna ca motorul este de 2 lei.Ca tocmai am vazut in reluare F1 Baku mi-am adus aminte de o situatie de aproape 10 ani cred cand Mclaren era echipata cu motoare Mercedes.Totul era superb,inttodeauna erau in fata dar in cursa le explodau motoarele la un momrnt dat.Au trebuit sa treaca cateva curse ca sa inteleaga unde era problema......la inceput se sezon au fost nevoiti sa modifice baia de ulei pentru a acomoda motorul in caroserie si in felul asta ramanea la un moment dat fara ulei.

Caroserie superba ,motor suberb...adio campionat.

De ce sa nu greseasca si Bmw?Daca e fasait intre 1500 so 2000 de ture am inteles ca este reala problema ....deci schimbam distributia...haideti sa posteze cine stie bine exact ce piese trebuie schimbate (cu pinioane sau fara..etc),daca e bine sa dam motorul jos sau nu ...cam cat ar costa toata treaba si unde este mai bine ...si asta este.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu stiu, am dat vreo 1200ron doar pe lanturi, patine si intinzatoare. Acum 4 ani.

Dar is de-astia care vorbesc din carti.

 

 

daca va prosteste toata lumea asta e problema voastra, foarte bine prost e ala care da bani nu cine cere, o sa fac maine poze cand ajung la servici sa te convingi ca nu vorbesc prostii, doar esti tu prostit de altii!

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.