Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Daca motorul se invarte la automat pot sa zic ca este ok (adica nu ai distributia rupta, ca nu se lovesc pistoanele de supape) motorul a scapat sa zic asa. Cum ai zis , latul , patina, roata dintata sau chiar pompa este afectata. Iti dai seama ca daca umbli acolo si vezi ai lantul de la pompa in baia de ulei trebuie sa schimbi tot ce tine de distributie in spate , adica kit-ul complet , asa ca sa stii ca nu mai ai de umblat pe acolo.

 

Un motor cu distributia rupta se opreste agresiv si cu foarte mult zgomot , la automat nu mai merge, nici cu cheia pe arbore nu il mai invarti sau cel putin nu mai mult de cateva grade.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Aia sa fie ultima problema...iau toate reperele noi OE si o schimb la mine la reprezentanta, insa baietii nu s-au mai atins de motoare de genul, iti dai seama la Dacia-Renault...am vorbit cu ei, de luni as vrea sa-l desfac.

 

Ca idee sa stiu de atunci, daca desfac si toata problema este de la pompa-lant pompa-patina-roata dintata mai are rost sa desfac motorul cu totul sa verific supape si restul? Ca asa as comanda toate reperele de la distributie daca vad ca de acolo e problema si aia ar fi, numai sa nu schimb tot kit-ul nou de distributie cu toate 3 lanturile si dupa ce montez motorul sa constat ca nu merge rotund sau nu merge deloc...

 

Prin acest mesaj rog pentru cine stie clar care sunt codurile reperelor de la distributie, inclusiv cu toate garniturile care trebuie schimbate, simeringuri, toate 3 lanturile, patine, etc stiu ca sunt multe repere si putini le schimbau pe toate.

 

As ramane profund recunoscator pentru cine ma poate ajuta cu lista respectiva, inclusiv cu reperele noi de de la distributie (cele imbunatatite).

Un mecanic la un moment dat mi-a spus ca se aude ca patifonul in genul ca ar fi lantul rupt, la ultimele 2 incercari cand am verificat presiuea in pompa cu testerul s-a auzit foarte ok motorul ca si cum nu ar fi avut motorina doar.

 

Pun si seria de caroserie aici: C091511

 

Multumesc mult!

 

P.S s-a oprit fara zgomot, invarte fara probleme clar motorul insa...sunt panicat grav!:| e aproape picatura care a umplut paharul sa o iau razna.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Aici am un deviz de la cineva care a schimbat distributia in Anglia , este completa cu tot tacamul, nu cred ca trebuie sa schimbi chiar tot cum este pe lista asta .. cum ar fii suruburile, garniture _chiulasa_ . Ce este sub linia rosie sunt toate reperele pentru kitu complet de distributie.

 

http://i63.tinypic.com/wlr8mv.jpg

Edited by OPaul
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca e distributia rupta. Daca era rupta nu mai invartea motorul.

Iti batea pistonul in supape si facea un zgomot foooarte urat cand ai fi dat la automat, te speriai. Eu cred ca este altceva pe acolo.

 

Nu fi suparat, iti doresc succes si sa nu fie ceva rau.

 

 

Motorul invarte chiar daca e rupta distributia.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are cum sa se rupa lantul dintre vibrochen si pompa fara sa afecteze motorul. Practic asta inseamna sa ai distributia rupta, sa cedeze unul din lanturi.

Pinionul pompei de inalta presiune e intermediar intre vibrochen si axele cu came. Nu are cum sa afecteze tot.

Si da, daca Doamne fereste s-a rupt sau a sarit suficient de mult, cam rupe supapele + alte daune colaterale.

Poate totusi ai norocul sa fi sarit doar vreun dinte si nu ai daune doar ca nu mai porneste.

 

Sa auzim vesti bune!

Link to comment
Share on other sites

194.000 km reali, scuze daddy vroiam sa atrag atenția celor care chiar cautĂŁ distribuție rupte.. uite ca mi-am luat eu Bmw si in ciuda fricii mi s a rupt mie lanțul. Zgomot avea, exact tacanitul ala la relanti si un sunet in plus in accelerare. Da Cosmin am tot citit pe internet si eu cred ca are probleme motorul.. sa vad cum se prezintĂŁ daca iau altul sau refac pe asta. Mai ales ca am tot ĂŽncercat la automat mai mult sa vad parametrii, atunci am fost sigur ca e distribuția, tot speram sa nu fie, din cauza ca nu sa auzit nimic la oprirea motorului.
Link to comment
Share on other sites

@Win60 - imi pare rau de ce ti s-a intamplat, sper sa nu fie grav si sa poti sa il refaci fara probleme. Eu am facut programare miercurea viitoare la schimbat kit-ul macar sa stau linistit chiar daca probabil masina nu are nimic.

 

Chiar si asa, nu mi-as lua altceva in afara de BMW, chiar 320d, pentru ca daca stai sa faci niste calcule, cu banii pe care ii dai pe impozitul pe 1 an la un motor de 3.000cmc - 330d/i sau 335d/i - (180lei vs. 2.200lei) + diferenta de RCA (sa nu mai zic de CASCO, eu am facut nu stiu daca toata lumea ar face) se "amortizeaza" schimbul de distributie la N47 in primul an :)

 

Numai bine si bafta cu reparatiile!

Edited by BMW_fan
Link to comment
Share on other sites

Urat moment, eu am schimbat la 230.000km ca sa nu mai stau cu muzica incet si sa fiu atent la toate zgomotele. Nu mai pun de mers in concediu, sa stai cu teama ca daca se rupe ... mai ales in afara tarii.

Iar ca ai scris mare este ceva in plus pt cei care spun ca sunt basme. Daca si BMW a avut recall inseamna ca si-au recunoscut slabiciunile.

Bafta si sa auzim numai de bine.

P.S. Eu in ziua cand am fost la schimbat distributia s-a desfacut cu n47 cu lantul rupt, deci ceva este.

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Deci acum teoretic o faci mai bine decat cum a fost ea facuta de fabrica ?

 

Daaa , doar din simplu motiv ca noile piese care alcatuiesc distributia sunt din alte materiale. Doar nu degeaba s-au schimbat codurile reperelor din 2012-2013 (nu mai stiu exact)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.