Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Va salut!

 

Bmw E91 2010 luna 03 320d 184 cai automata.

 

Dimineata primele 10 minute DOAR dupa 2200 rpm se aude un zgomot ca si cum o paleta de la ventilator atinge marginea...

 

Dupa ce merg putin cu masina nu se mai aude...

 

Intrebare: poate fi lantul de la distributie?

 

Intreb deoarece in toate clipurile de pe youtube, lantul care are probleme se aude si la relanti...pe cand a mea se aude ceva doar dupa 2200 rpm...si doar pana se incalzeste masina putin...

 

 

Multumesc!

 

 

La fel se aude si ma mine un rontait metalic doar pe primul km parcurs apoi tace si motrul se aude normal.

Am crezut ca este un injector dar le am verificat si sunt ok. Motorul este N57.

Sa imi fac griji sau sa il mai las sa mai adune km?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce se termina "furtuna" parerilor altora despre ce vrei sa faci tu cu motorul care il ai, sa nu uiti sa treci din nou pe aici cand se rupe lantul! ;)

Si eventual ceva poze la patine, intinzatoare si lant. :super:

 

 

Problema e ca s-ar putea sa il lase cand ii este lumea mai draga...

 

 

Iti imaginezi sa te lase in vreo depasire? Nu mai zic sa ai si viteza si nu mai zic sa fie si mai urgenta depasirea si dintr-o data sa ramai fara servo, frane si asa mai departe...

Iti imaginezi sa te lase undeva unde nu esti aproape de casa si sa pierzi timp si bani cu platforma?

iti imaginezi sa te lase cand trebuie sa te duci sa prinzi vreun avion sau te grabesti undeva?

Bine sunt prea multe cazuri ca sa le enumar pe aici, nu are treaba cu banii neaparat, are treaba ca te lasa cand nu te astepti si ti se poate intampla orice, mie mi s-a rupt cu o zi inainte sa-i duc pe ai mei la Timisoara la Aeroport, ce faceam daca mi se rupea pe drum cand ne grabeam sa ajungem la aeroport cu bagajele in masina si asa mai departe? Macar asta am fost multumit, ca mi sa rupt in oras.

 

Vik cand te intorci ai sa intelegi ca nu am vrut sa te jignesc, am facut doar o observatie logica din punctul meu de vedere, iti urezi sa mergi cu ea si sa o omori si 500.000 km de acum incolo si sa nu se rupa, dar mergi cu niste riscuri si pentru cei cu tine in masina.

 

Distributia face si la rece si la cald insa diferenta dintre rece-cald o face zgomotul continuu in sarcina care se aude la cald.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

La tine cu distributia rupta nu se ia in calcul, tu ai avut chip tuning, deci modificari de parametri la motor :rolleyes:

 

Fabricantul NU recomanda chip tuning la motor, asa ca discutam de motoar cum a iesit din fabrica si functionare in parametri constructivi.

Edited by radu95
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bine, nu o luati in calcul baieti, am primit ordin! :super: (pentru radu)

 

Da Vik, puteai sa dai si qoute nu doar sa dai copy-paste, recapituleaza ce ai spus si da-ti seama singur ce este atunci, daca nu ce am zis eu.

Edited by WIN60
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Culbutorii nu i-am verificat. Zgomotul se aude cumva pe dreapta in partea de jos a motorului.

Cam asa este perceput din interiorul masinii.

 

Eu spun, ca sa nu cheltui banii aiurea, la urmatorul schimb de ulei sa pui bmw twinpower turbo ll-04 0w-30 si vezi daca mai face asa.

 

Eu spun ca este cea mai fiabila solutie, pana sa apuci sa investesti bani aiurea.

 

 

 

@win60, glumet ca de obicei. :rolleyes:, dar hai sa vedem cate distributii sunt rupte aici pe forum si de ce? Pe tine nu te-ar interesa o statistica?

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Bine, nu o luati in calcul baieti, am primit ordin! :super: (pentru radu)

Conform ideii/sugestiei/parerii lui radu95 toate motoarele care au fost si sunt cipuite ar trebui sa li se rupa distributia.

 

Ce bine ca nu se intampla decat la N47. ;) sau e rau, nu mai conteaza..

 

:frantics:

In general distributia e ultima care cedeaza.. Se pot rupe/fisura altele in schimb daca se "tuneaza" motorul.

 

 

:offtopic:

(@radu, aici analizam ideile nu oamenii din spatele lor!) sper sa nu ma urasti si mai mult

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am uitat pentru N57 ( a zis mai sus Andrei ce motor are) ce tip de ulei recomanda producatorul si mi-a aparut 5W30, gresesc?

 

Cat despre statistica chiar m-as interesa, insa una reala gen cu 2-3-4 poze de la fiecare om sa se vada ca este real votul, dar multi nu cred ca mai sunt de cand a inceput topicul asta, eu nu cred ca sunt mai mult de 5 distributii rupte din ce am sarit eu asa in paginile acestui topic.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu gresesti, dar vorbesti in necunostiinta de cauza. https://www.bmw.de/de/topics/service-zubehoer/motorenoel.html cauta si vei gasi :thumbsup:

 

Merge si 5w30, de care spui tu, merge uleiul si care spun eu. Dar ca sa spui ca bmw nu recomanda uleiul care l-am scris,asta denota ca nu prea esti documentat.

 

Dar colegul prezenta un zgomot la rece si i-am dat solutia, ca poate sa fie din culbutori.

 

Nu mai citi printre randuri, daca vrei sa intelegi tot ce se discuta.

Edited by radu95
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt documentat in legatura cu motorul care nu-l am pe masina, normal, nu? Dar stiam ca in general nu se baga 0w 30 in N47 si m-am uitat, drept urmare mi-a aparut doar 5W-30 ca este recomandat la acest motor.

Tacheti/culbutori.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Stiai gresit si faci si acuze aiurea. Iar daca nu esti documentat cu ceva nu mai contrazice.

 

Eu am N47 si a mers de la 0 km. cu BMW Twin Power Turbo Longlife-04, SAE 0W30 si acum am 253.000 km. si o sa merg tot cu 0w30.

 

In Germania se merge numai cu 0w30. :thumbsup: Cred ca stiu nemtii ceva.

Edited by radu95
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Conform istoricului masini mele obtinut in reprezentanta, aceasta a mers in Germania doar cu 0W30 cu 4 schimburi in 100.000km, 31k,21k,29k si 19k km. Nu cred ca o sa mai vada 0W30 ci un 5W30 mai degraba.

Distributia din cate am inteles nu se aude inca dar va fi schimbata in aceasta vara pt linistea mea.

 

In istoric apare schimbul lichidului de frana la fiecare schimb de ulei... De ce sa schimbi lichidul de frana asa des?

Edited by Dolex
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

A mea are 253.000 km cu distributia originala si stau linistit,tu cred ca te grabesti, dar oricum e decizia ta. :rolleyes:

Acum depinde si de an, a mea este 08.2013

520d 2009 N47, stiind ca au fost unele cu probleme, vreau sa stiu ca pot iesi intr-un concediu la peste 1.000km de casa fara sa-mi fac griji ca o duc inapoi pe platforma.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

520d 2009 N47, stiind ca au fost unele cu probleme, vreau sa stiu ca pot iesi intr-un concediu la peste 1.000km de casa fara sa-mi fac griji ca o duc inapoi pe platforma.

Banuiesc ca in orice concediu ai pleca cu masina te asiguri ca masina poate fi transportata/are asigurarea potrivita... sau poate in concediu acesta faci una si una pentru cand te lasa in drum.. de tot.

O asigurare minima prin EU banuiesc ca e atat de minima incat sa iti duca masina pe platforma la un service, mai ales daca defectiunea se intampla pe autostrada..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Stiai gresit si faci si acuze aiurea. Iar daca nu esti documentat cu ceva nu mai contrazice.

 

Eu am N47 si a mers de la 0 km. cu BMW Twin Power Turbo Longlife-04, SAE 0W30 si acum am 253.000 km. si o sa merg tot cu 0w30.

 

In Germania se merge numai cu 0w30. :thumbsup: Cred ca stiu nemtii ceva.

 

Te rog sincer sa ne spui celor cu motor N47 , la ce sa se astepte referindu-ma la defectiuni.

Am vazut ca motorul tau a parcurs 253K. Ce reparatii ai facut - daca ai facut? 253 K KM este o cifra eleganta .

Multumesc

Edited by Ciush
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Stiai gresit si faci si acuze aiurea. Iar daca nu esti documentat cu ceva nu mai contrazice.

 

Eu am N47 si a mers de la 0 km. cu BMW Twin Power Turbo Longlife-04, SAE 0W30 si acum am 253.000 km. si o sa merg tot cu 0w30.

 

In Germania se merge numai cu 0w30. :thumbsup: Cred ca stiu nemtii ceva.

 

Am scris si eu pe un topic separat legat de 0W30. Cred ca nu numai Germania se aliniaza la 0W30. In Belgia sub nicio forma nu au vrut sa imi dea 5W30.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu spun, ca sa nu cheltui banii aiurea, la urmatorul schimb de ulei sa pui bmw twinpower turbo ll-04 0w-30 si vezi daca mai face asa.

 

Eu spun ca este cea mai fiabila solutie, pana sa apuci sa investesti bani aiurea.

Alte variante de ulei 0w30 BMW LL-04 ar fi: Millers Oils XF Longlife C3 0w-30, Shell Helix Ultra ECT 0W30, ENEOS Premium Ultra 0W-30

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Aici este un forum BMW , nu poti sa mentionezi ca mai exista si alte tipuri de ulei inafara de BMW ca iti iei - (minus) . Ma mir cum de mai rezista restul masinilor pe drum, ca ele nu folosesc uleiurile BMW.

 

si eu ma mir ca mai sunt alte marci auto pe drumuri cand posesori de marca Premium/respectiv BMW le e frica sa faca 1000km ! exclusiv : ca le crapa distributia !

 

520d 2009 N47, stiind ca au fost unele cu probleme, vreau sa stiu ca pot iesi intr-un concediu la peste 1.000km de casa fara sa-mi fac griji ca o duc inapoi pe platforma.

 

@Dolex iti dau un sfat :

mergi linistit cu masina si inchiriaza si o platforma din urma ta , daca crapa distributia la BMW barem esti asigurat 100%

  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.