Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Sa inteleg ca locuiesti in Coreea?Acolo nu poti duce masina pt.verificare la un service?De curiozitate cati bani costa?Cel mai indicat ar fi sa o verifici undeva,nu sa o iei asa,pe marginea drumului.Garantie de o saptamana nu am auzit,poate in Asia e normal.

 

Nu, locuiesc in Rep. Moldova)) Ea se vinde pe o platforma de trading de masini cu rulaj din Corea, majoritatea care pleacă spre export. O vor livra direct acasă prin intermediul unei firme de logistică. Preț masina+livrare 9mii euro. Garanția aia e un fel de ”buyers protection” care prinde bine in cazul in care cumperi la distanță. Uite aici am deschis un topic My link

Edited by Vikvlas
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut, urmeaza sa schimb in Ianuarie 2021 distributia la E90 320d N47 177cp din 2008 la Service Te.am BMW bucursti, ce parere aveti despre baietii de acolo si cat tine o distributie schimbata?

Ei ofera o garantie de 100.000km sau 2 ani. Dar eu vreau sa stiu la cat timp o sa trebuiasca schimbata iar.

 

Mentionez ca fac schimburile de ulei la fiecare 10.000km cu ulei BMW LL04

masina are in prezent 269.000km

Edited by 69ZEN
Link to comment
Share on other sites

Am sunat si am lasat si mesaj, dar nu a raspuns nimeni. Din cate am auzit au si preturi mult mai mari

Si din cate am inteles la Service Te.am schimba tot , pana si garniturile sunt noi si pot asista la reparatie

Poti sa incerci si la Coasta de est tot in Bucuresti.

Edited by 69ZEN
Link to comment
Share on other sites

Aici am vorbit si imi ofera si un pret foarte bun 3450 toate cele 3 lanturi si pot asista, masina este gata in aceeasi zi.

Dar stie cineva cat tine o distributie schimbata?

La coasta de est e vreo 6000-6500. Dureaza vreo 2 zile...nu iti recomand. Du-te la un service dedicat bmw, nu e o operatiune chiar simpla.

Eu am schimbat la serv.team, in 6 ore a fost gata. N-am avut nici o problema (inclusiv in garantie). Ai destule variante de unde sa alegi.

Link to comment
Share on other sites

Aici am vorbit si imi ofera si un pret foarte bun 3450 toate cele 3 lanturi si pot asista, masina este gata in aceeasi zi.

Dar stie cineva cat tine o distributie schimbata?

Eu la e60 am schimbat-o acum 3 ani si ceva la ei. Masina ruleaza zi de zi, merge sotia cu ea. Nu a mai aparut sunetul acela specific.

Schimba si simeringul de la palier daca tot dai motorul si cutia jos.

Edited by Alexandru'
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La team? si ce kit de distributie? originala sau alta firma?

Eu la e60 am schimbat-o acum 3 ani si ceva la ei. Masina ruleaza zi de zi, merge sotia cu ea. Nu a mai aparut sunetul acela specific.

Schimba si simeringul de la palier daca tot dai motorul si cutia jos.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Un prieten cu X1 din 2015 cu N47, 79.000 km, azi i s-a rupt lantul.

 

Masina nu mai e in garantie, stiti daca exista posibilitatea sa fie despagubit sau macar ajutat partial de bmw ? Masina folosita

~15.000 km pe an, mi se pare absolut ireal sa se intample la asa putini km.

Edited by mraz
Link to comment
Share on other sites

Un prieten cu X1 din 2015 cu N47, 79.000 km, azi i s-a rupt lantul.

 

Masina nu mai e in garantie, stiti daca exista posibilitatea sa fie despagubit sau macar ajutat partial de bmw ? Masina folosita

~15.000 km pe an, mi se pare absolut ireal sa se intample la asa putini km.

Daca nu este primul proprietar, slabe sanse... :nea:

 

ca prim proprietar ar fi fost, oarecum, in cunostinta de cauza despre intretinerea masinii (schimburi ulei, revizii, vizite la dealer, km reali etc) si ar fi avut niste argumente intr-o posibila discutie

Link to comment
Share on other sites

Un prieten cu X1 din 2015 cu N47, 79.000 km, azi i s-a rupt lantul.

 

Masina nu mai e in garantie, stiti daca exista posibilitatea sa fie despagubit sau macar ajutat partial de bmw ? Masina folosita

~15.000 km pe an, mi se pare absolut ireal sa se intample la asa putini km.

 

Ori e ghinion maxim ,ori e vorba de ĂŽntreținere/ exploatare !

Altfel nu ĂŽmi explic ,ținând cont cĂŁ mai am puțin și o sĂŁ fac 500 de mii cu lanțul din fabrica .

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba exploatarea la 80.000 km. Acolo clar e defect de fabricație.

 

La asta m-am referit când am zis "ghinion",sĂŁ ai defect de fabricație care sĂŁ iasĂŁ la ivealĂŁ dupĂŁ ce mașina iese din garanție .

Dar,ținând cont de numĂŁrul mic de km rulați ,probabil de aia s-a ĂŽntâmplat așa !

Link to comment
Share on other sites

Un prieten cu X1 din 2015 cu N47, 79.000 km, azi i s-a rupt lantul.

 

Masina nu mai e in garantie, stiti daca exista posibilitatea sa fie despagubit sau macar ajutat partial de bmw ? Masina folosita

~15.000 km pe an, mi se pare absolut ireal sa se intample la asa putini km.

 

Ca si idee, de cate schimburi de ulei a avut parte masina? Daca primul schimb a fost la 30k si al doilea la 60k, atunci e cam nasol. Sunt aproape 6 ani de la data fabricatiei iar uleiul ala era mai mult apa daca a fost schimbat asa de rar.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

corect.

dar chiar si asa, eu am luat o la 150k km din germania, reviziile la aproximativ 30 k erau facute, cand am schimbat distributia la 200+k km nu prezenta decât urme de uzurã normala, practic a fost inlocuita preventiv.

la 80k km e cam prematur sa se rupa, mai ales ca in 2015 erau deja revizuite toate componentele distributiei si puse si pe B47.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu am luat o la 150k km din germania, reviziile la aproximativ 30 k erau facute

 

In germania se fac reviziile la 30 k pentru cĂŁ au autostrĂŁzi peste tot .

CĂŁ sĂŁ parcurgĂŁ 30 de k km , motorul funcționeazĂŁ un anumit timp de ore .

Aceeași distanțĂŁ parcursĂŁ in Romania ,necesita un timp de funcționare al motorului de 4 ori mai mare (daca nu mai mult) .

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu conteazĂŁ, daca au fost fĂŁcute la 30k/2 ani ĂŽnseamnĂŁ uzura mai mare in motor, nici pe departe sa se rupa distribuția la 80.000. Ford garanteazĂŁ 60.000 km/2 ani, la toate tranziturile ĂŽntre 2014-2018 diesel. Distribuția la 240.000 km pe curea.

 

E imposibil sa spui sau sa dai vina pe cineva ca a fĂŁcut schimburile la 30/ 2 ani si de aia s a rupt distribuția la 80.000.

 

Daca se rupea la 200.000 cum mi s a rupt mie si atunci ar fi fost fĂŁcute schimburile toate la 30.000 km mai ziceai ca este posibil sa fie o cauza.

 

Inca o data ni se confirma ca N47 a avut probleme si dupĂŁ ce s au rectificat acele piese problema.

 

Imi pare foarte rĂŁu pentru amicul tau, sa iei mașina cu km putini sau sa o iei de noua si sa se ĂŽntâmple asta.. nu e normal.

Atunci nu se merita, mai bine o iei cu 200.000 km si i faci distribuția si te tine mai mult decât de noua... sunt suparat si eu pe ce s a ĂŽntâmplat.

Edited by WIN60
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu conteazĂŁ, daca au fost fĂŁcute la 30k/2 ani ĂŽnseamnĂŁ uzura mai mare in motor, nici pe departe sa se rupa distribuția la 80.000. Ford garanteazĂŁ 60.000 km/2 ani, la toate tranziturile ĂŽntre 2014-2018 diesel. Distribuția la 240.000 km pe curea.

 

E imposibil sa spui sau sa dai vina pe cineva ca a fĂŁcut schimburile la 30/ 2 ani si de aia s a rupt distribuția la 80.000.

 

Daca se rupea la 200.000 cum mi s a rupt mie si atunci ar fi fost fĂŁcute schimburile toate la 30.000 km mai ziceai ca este posibil sa fie o cauza.

 

Inca o data ni se confirma ca N47 a avut probleme si dupĂŁ ce s au rectificat acele piese problema.

 

Imi pare foarte rĂŁu pentru amicul tau, sa iei mașina cu km putini sau sa o iei de noua si sa se ĂŽntâmple asta.. nu e normal.

Atunci nu se merita, mai bine o iei cu 200.000 km si i faci distribuția si te tine mai mult decât de noua... sunt suparat si eu pe ce s a ĂŽntâmplat.

 

Ba conteaza in cazul de fata, 6 ani si probabil doar 2 schimburi de ulei. Daca a fost folosita preponderent urban in drumuri scurte, multe porniri cu uleiul contaminat/subtiat/invechit, cam la asta se ajunge. Nu are nicio treaba exemplul cu Ford Trasit, care chiar sunt folosite, nu stau degeaba.

Referitor la garantie, 2 ani si 60.000km a tinut si motorul in cauza. 6 ani, well... nu-ti da nimeni o asa garantie.

Sunt multe variabile in problema omului cu X1... nu le cunoastem pe toate... doar ne dam cu presupusul.

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.