Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Un prieten ce detine o masina a concurentei cocheteaza demult cu noul F10 cu N47 si era pe punctul de a-si achizitiona unul. Pana a citit si auzit mai multe despre motorul asta.

N-am reusit sa-l conving ca nu e chiar asa cum vorbeste lumea. A renuntat la "upgrade".

 

Cred ca treptat o sa scada vertiginos vanzarile la motorul asta. Lumea cam fuge de el ca dracu de tamaie. Putini stiu de codul N47, dar toti au auzit de "motorul cu probleme".

Link to comment
Share on other sites

Pai multi nu se plang pt ca e o problema care se manifesta o singura data. Daca era o problmea cum ca nu porneste la rece sau ceva minor dar care se intampla cel putin lunar, toti se plangeau.

 

Asa, toti merg pe ideea ca "nu mi se poate intampla mie" deci motorul e OK :thumbsup:

 

Nici eu nu sunt speriat si mi-as mai lua un N47 insa nu este totusi o problema de neglijat.

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea,

 

Am decis si eu sa postez aici dupa ce am citit tot topicul asta in decurs de ceva luni :) recunosc.

 

Am cumparat un E90 318D 143Cp fabricatie 2007 acum 7 luni de zile din Ro (masina cumparata din Ro de noua si folosita in Ro)la 150k KM rulati desigur mototr N47 de care urma sa aflu ulterior.

Masina e impecabila din toate pct de vedere e full option are carte de service la zi (toate reviziile si interventiile facute la Automobile Bavaria Bucuresti).

Am verificat toate aspectele legate de Service History la BMW iar la 143K Km era schimbata distributia. Initial am zis perfect am scapat de o grija nu o mai schimb eu.

 

De cand am aflat de problema asta cu distributia subreda la N47 nu am putut sta linistit si am zis hai sa merg si eu la service la Banat Car sa vb cu baieti sa vedem ce s-a schimbat la masina si daca se mai aude (eu nu mi-am dat seama ca ar fi ceva probleme sau ca s-ar auzi ceva suspect).

Pe scurt baieti au fost foarte de treaba in cazul meu:

-in aprilie 2012 - la 143k Km a fost schimbata distributia + arbore cotit + mai multe altele (21 000 Ron factura) si 2 ani garantia.

- cei de la service (Banat Car) au zis: clientul se plange de zgomot la motor - distributia e in garantie (inca 2 luni) - timitem raport la producator (BMW) si asteptam - (toate reziziile sunt facute la reprezentanta pana cand am luat eu masina).

- 2 saptamani mai tarziu a venit si raspunsul pozitiv: Producatorul (BMW) trimite piesele (ultimele modele de patine, lant si toate cele) - Banat Car le factureaza manopera (aprox 3300 ron din cate am vazut eu) iar eu platesc doar uleiul si filtrul de ulei.

 

Miercuri am dus masina la ei vineri am luat-o cu distributia schimbata. De plata dupa cum au spus initial mi-a fost facturat 5.2 L ulei + Filtru Ulei + sprai curatire - 450 Ron.

 

Ca si impresie (dupa ce am mers un weekend cu masina): motorul merge parca mai silentios (repet eu nu auzeam nimic suspect nici inainte).

Cat despre experienta de la reprezentanta nu pot decat sa ma declar foarte multumit (sincer nu ma asteptam). Ei au spus ca decand s-a schimbat solutia constructiva la patine s-a rezolvat problema cu distributia la N47. Acum ramane de vazut!

 

Imi cer scuze daca am scris prea mult dar am dorit sa impartasesc cu voi aceasta experienta. Poate ajuta pe cineva.

 

in final vreau sa va spun ca sunt ca sunt foarte multumit de masina si de alegerea facuta acum 7 luni.

 

Pentru alte detalii va stau la dispozitie.

 

O zi faina!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am ascultat motorul respectiv. Nu se auzea absolut nimic :)

 

E totusi bine ca acum are ultimele piese pe el.

 

Ma intreb insa, cei la reprezentanta mai dau motorul jos pt a schimba distributia? Sau daca inlocuiesc doar lant, o fac si ei prin spate? Banui ca daca a fost nevoie doar de ulei... o scot si ei acum prin spate.

Link to comment
Share on other sites

Misto sa schimbi distributia la an. ;)

De asta e buna garantia.

Dar vibrochenul l-au mai schimbat de data asta? Am un prieten din croatia cu o poveste similara cu a ta si i-au schimbat-o pe garantie dar fara vibrochen.

 

Vibrochenul nu l-au schimbat de data asta. Au spus ca este cel bun (din lotul ala bun :)).

 

Am ascultat motorul respectiv. Nu se auzea absolut nimic :)

 

E totusi bine ca acum are ultimele piese pe el.

 

Ma intreb insa, cei la reprezentanta mai dau motorul jos pt a schimba distributia? Sau daca inlocuiesc doar lant, o fac si ei prin spate? Banui ca daca a fost nevoie doar de ulei... o scot si ei acum prin spate.

 

Nu stiu exact dar am sa intreb cand merg saptamana asta pe la ei. Eu am ramas cu impresia ca il dau jos (ridica).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pe-al meu l-au dat jos pt ca asa este procedura data de nemti.

Apoi chiulasa data jos.

Au inlocuit patinele, lanturile, intinzator hidraulic, si parca mai era ceva, apoi au recalibrat pompa de inalte si gata, totul dupa ultimele specificatii.

Acum 3 saptamani s-a facut lucrarea la Filaret.

Edited by 99SDT
Link to comment
Share on other sites

@Cosmin

Asa a cerut procedura. Nu ma pricep foarte mult incat sa dau detalii exacte. Din cate am inteles, s-a dat jos chiulasa pt a face cateva reglaje in tolerante de cativa mm la pompa de inalte.

 

Eu ma bucur ca nu mai am niciun sunet suspect acum. La 121k se aude si merge rotund ca-n prima zi.

Edited by 99SDT
Link to comment
Share on other sites

Am ascultat motorul respectiv. Nu se auzea absolut nimic :)

 

E totusi bine ca acum are ultimele piese pe el.

 

Ma intreb insa, cei la reprezentanta mai dau motorul jos pt a schimba distributia? Sau daca inlocuiesc doar lant, o fac si ei prin spate? Banui ca daca a fost nevoie doar de ulei... o scot si ei acum prin spate.

 

 

Au dat motorul jos. Asa mi-au spus. Am intrebat acum.

Edited by Ovi_TM
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva va rog incepand cu ce data de fabricatie ”s-a schimbat solutia constructiva la patine” pt ca inteleg din spusele lui OVI_TM ca cei de la Banat Car spun ca de la acel moment s-au rezolvat problemele cu N47

Deasemenea stie cineva va rog ce inseamna ”vibrochenul cel bun (din lotul ala bun :))” - incepand cu ce data de fabricatie au inceput sa-l faca bun?

Multumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

Gasesti noile patine in linkurile din a doua postare.

 

A fost o perioada intre 2007-2009 (gasesti datele in a doua postare) cand de pe linia de productie ieseau vibrochenuri cu o toleranta mai mare a unor dimensiuni ale pinioanelor care antreneaza lantul de distributie.

Link to comment
Share on other sites

Filmeaza te rog cu capota lasata si din lateralul rotii dreapta fata. Se aude cel mai bine acolo. Si nu cu motorul rece ci motorul semi-cald.

 

 

Am reusit sa fac filmul cu capota lasata, lateralul rotii din dreapta si sub masina. Pareri ? Eu zic ca nu se aude. Nu am apucat sa ma duc la BMW, am fost plecat din tara dar ajung sambata sa vad ce zic si ei.

 

http://youtu.be/DIZGuo49BxQ

Link to comment
Share on other sites

Salut, am un 318d E91 LCI din 10/2008. Are 155 000 km. Dupa un drum in Austria acu o luna, a inceput sa se auda dubios din masina, dar nu se auzea lant, se auzea ca o vibratie pe la 1500 de ture asa, ca si cum ar fi atins vreun plastic pe la motor. Cand am ascultat si motorul se auzea un zgomot de lant care inainte nu se auzea asa de tare. Am schimbat distributia, acum nu se mai aude nimic. Lantul superior era uzat, cel inferior era mai ok. Probabil puteam sa mai merg cu ea, dar am preferat sa nu risc.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Saptamana trecuta am vrut sa imi sa imi cumpar un 318, dar dupa ce am citit forumul, am intrat in paranoia si am renuntat. Nu de alta da nu am chef sa platesc 15k Euro pe masina si dupa 10 mii de km sa mai bag inca 5K euro in ea

 

Oare am facut bine, rau??

 

PS: cat ar costa o distribute noua+ vibrochen ?? ( masina era fabriactie 2008 deci vibrochen cu probleme )!!

Edited by pku82
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Saptamana trecuta am vrut sa imi sa imi cumpar un 318, dar dupa ce am citit forumul, am intrat in paranoia si am renuntat. Nu de alta da nu am chef sa platesc 15k Euro pe masina si dupa 10 mii de km sa mai bag inca 5K euro in ea

 

Oare am facut bine, rau??

 

PS: cat ar costa o distribute noua+ vibrochen ?? ( masina era fabriactie 2008 deci vibrochen cu probleme )!!

 

Distributia este cam 3000 de lei cu tot cu manopera

Iar vibrochenul parca este in jur de 5000 de lei, dar nu sunt sigur + manopera

Deci nu sari de 2000 E. Acum problema este sa nu le schimbi si peste 30.000 sa o auzi iar pe doamna distributie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.