Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

:goodjob:

se plang si ei de masinile altora...oricum problema distributiei exista mai mult la masinile prost intretinute. cunosc bine 6 persoane cu motor n47 ,3 le-au cumparat noi,revizii numai bmw,unul dintre ei are deja peste 250.000km fara probleme distributie...o fii din cauza uleiului bun ,cum au fost conduse...nu stiu. unul din 6 are problema aceasta si il costa 1700 € reparatia.

1 din 6 e foarte mult si alarmant.

uleiul pus de bmw in reprezentanta nu e cel mai bun, si daca mai fac si revizia cum zice la carte la 30.000 deja e un semn de intrebare.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Anul trecut, dupa ce am avut mai multe probleme cu BMW-ul meu E90 din 05.2008, mecanicul mi-a dat o stire trista : trebuie schimbat lantul de distributie, respectiv intinzatoare, role etc. Mi-a facut o lista cu codurile necesare (stiu ca nu are tangenta dar si cureaua de alternator trebuia s-o schimb). Lista cuprindea 18 piese. Daca as fi comandat piesele prin service, m-ar fi costat 3400 lei DOAR piesele...+ manopera. Am cumparat de la un magazin (am comandat tot ce nu aveau in stoc), am iesit la 1736 lei piesele + manopera undeva la 400-450 de lei (nu imi mai aduc aminte exact).
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Anul trecut, dupa ce am avut mai multe probleme cu BMW-ul meu E90 din 05.2008, mecanicul mi-a dat o stire trista : trebuie schimbat lantul de distributie, respectiv intinzatoare, role etc. Mi-a facut o lista cu codurile necesare (stiu ca nu are tangenta dar si cureaua de alternator trebuia s-o schimb). Lista cuprindea 18 piese. Daca as fi comandat piesele prin service, m-ar fi costat 3400 lei DOAR piesele...+ manopera. Am cumparat de la un magazin (am comandat tot ce nu aveau in stoc), am iesit la 1736 lei piesele + manopera undeva la 400-450 de lei (nu imi mai aduc aminte exact).

Salut! Am si eu un Bmw e90-177 cp,fabr.2009 la care vreau sa schimb distributia. Imi poti spune unde ai rezolvat aceasta problema-service-ul? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut BMW-ishtilor,

 

De cand mi-am cumparat BMW-ul (un X3 2008 automat n47) si asta s-a intamplat in decembrie 2013, am tot inceput sa citesc despre distributie. Am ramas uimit cand am vazut ce probleme pot aparea cu distributia la acest motor. Bineinteles fiind in panica am mers la cateva service-uri sa vad daca problema asta o am si eu.

Concluzie: "nu se aude nimic totul e OK, mergi omule acasa si cautati de nevoi". Mi-am cautat de nevoi pana ieri (28.03.2014) cand am iesit din curtea blocului, am facut vreo 300 metri si mi s-a aprins o spirala DDE pe bord si in acelasi timp a murit si proaspatul meu BeMeWeu importat din Italia acum 3 luni.

Am pus-o pe evacuator si am dus-o la service ca sa constate LANT RUPT. La primirea vestii mi s-a intunecat in fata ochilor dar na, asta e, conducem BMW-uri, rahaturile naibii.

 

REPET: Nu a dat nici un semn ca s-ar putea rupe.

Edited by jhonny1
Link to comment
Share on other sites

Salut BMW-ishtilor,

 

De cand mi-am cumparat BMW-ul (un X3 2008 automat n47) si asta s-a intamplat in decembrie 2013, am tot inceput sa citesc despre distributie. Am ramas uimit cand am vazut ce probleme pot aparea cu distributia la acest motor. Bineinteles fiind in panica am mers la cateva service-uri sa vad daca problema asta o am si eu.

Concluzie: "nu se aude nimic totul e OK, mergi omule acasa si cautati de nevoi". Mi-am cautat de nevoi pana ieri (28.03.2014) cand am iesit din curtea blocului, am facut vreo 300 metri si mi s-a aprins o spirala DDE pe bord si in acelasi timp a murit si proaspatul meu BeMeWeu importat din Italia acum 3 luni.

Am pus-o pe evacuator si am dus-o la service ca sa constate LANT RUPT. La primirea vestii mi s-a intunecat in fata ochilor dar na, asta e, conducem BMW-uri, rahaturile naibii.

 

REPET: Nu a dat nici un semn ca s-ar putea rupe.

 

Vedeti atasata o poza cu lantzul rupt de la bicicleta, pardon BMW n47.

post-66683-0-86123000-1396091193_thumb.jpg

Edited by jhonny1
Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu BMW-ul ala e60 la targu jiu, cu distributia rupta. Din cate am inteles, partea proasta e ca este la al doilea motor, e a doua oara cand se rupe. Costa 6.000 ron pentru ca mai avea un motor dinainte si a mai luat de pe el cate ceva, altfel costa mai mult. Edited by alex5aru
Link to comment
Share on other sites

Supapele si nu mai stiu ce prin chiulasa

 

Cati KM aveai pe masina si cat de sigur este ca erau reali ? Fiind din 2008 cred ca era o idee buna sa schimbi distributia pentru ca nu aveai nici o piesa schimbata (macar vibrochenul). Dupa cum vad majoritatea care au 250 000 km sunt 2010 +

Link to comment
Share on other sites

Cati KM aveai pe masina si cat de sigur este ca erau reali ? Fiind din 2008 cred ca era o idee buna sa schimbi distributia pentru ca nu aveai nici o piesa schimbata (macar vibrochenul). Dupa cum vad majoritatea care au 250 000 km sunt 2010 +

 

Am 181.000 km si am si carte de service. Acuma nu stiu, poate ca trebuia schimbata distributia. Intentionam sa fac asta dupa primul "harshait". Dar dupa cum am mentionat, nu a dat nici un semn ca ar fi uzat lantzul.

Link to comment
Share on other sites

Inca e o mare dilema cum la unele se rupe lantul fara niciun semn, altele fac mult mai multi km si n-au nimic...

Eu am schimbat-o la 160.000 si lantul nu are niciun semn de uzura, doar harsaia usor.

Cunosc destui cu peste 200.000 si nici nu ii intereseaza sa schimbe distributia. Si nici nu face zgomot.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ruperea e o consecinta a mai multor factori : km multi, ulei schimbat tarziu, ulei de proasta calitate, stop & go, probabil masina alergata pe autostrada. In fine, partea proasta e ca se poate rupe fara sa se auda nici un zgomot...

 

Eu raman sa schimb distributia la 200 000 km.

Link to comment
Share on other sites

Anul trecut, dupa ce am avut mai multe probleme cu BMW-ul meu E90 din 05.2008, mecanicul mi-a dat o stire trista : trebuie schimbat lantul de distributie, respectiv intinzatoare, role etc. Mi-a facut o lista cu codurile necesare (stiu ca nu are tangenta dar si cureaua de alternator trebuia s-o schimb). Lista cuprindea 18 piese. Daca as fi comandat piesele prin service, m-ar fi costat 3400 lei DOAR piesele...+ manopera. Am cumparat de la un magazin (am comandat tot ce nu aveau in stoc), am iesit la 1736 lei piesele + manopera undeva la 400-450 de lei (nu imi mai aduc aminte exact).

Am gasit lista (credeam ca am aruncat-o) cu toate piesele care au fost schimbate (odata cu distributia). As dori sa le enumar (dupa cod - scrisul celor de la service este unul nedescifrabil) :

11318506652, 13527797904, 13527797903, 13527797905, 13527797906, 13527797909, 11318510014, 11318509926, 11317797898, 11317797899, 6DPK1697, 11287800333, 11287556251, 11287800562. Cam astea sunt piesele care am schimbat odata cu distributia. Cei de la service mi-au scris pe o foaie denumirea lor (nu prea le pot descifra), codul pieselor, respectiv pretul. Daca as fi cumparat de la ei (de la service) piesele, mi-ar fi iesit totul la 2369 Lei. Avand in vedere ca le-am comandat dintr-un magazin de piese auto din apropierea mea, am dat fix 1337 LEI (nu 1736 LEI asa cum am scris anterior; reconditionarea turbinei m-a costat 1736 LEI).

Pe manopera undeva la aprox. 500 de lei am dat. Deci am scapat cu piese, cu drum, cu stres, cu tot la sub 2000 de lei (cu piesele enumerate schimbate).

P.S. : Masina avea 130.000 km on-board (dar nu cred ca a fost si este real ceea ce arata bordul).

Edited by Lorenzo86
Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat distributia la 320d 177cp din 2008 la 223.000 de km..se auzea zgomotul, nu foarte tare..lantul era putin uzat se vedea ca era "frecat". Eu am schimbat distributia, nu din curiozitate sa vad ce e acolo, intai distributia a fost ascultata cu stetoscopul, si da, era zgomot de distributie, am preferat sa o schimb. Acum nu mai am niciun zgomot, masina e ceas. Am facut operatia in ianuarie, pana acum nu s-a mai auzit nimic, bafta si mare grija pe ce maini lasati masina, la mine s-a ocupat domnnu' George (dereglatu'), recomand, un adevarat profesionist!:)
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cei care ati schimbat distributia, ati schimbat si arborele cotit ? Am inteles ca problema initiala de la arbore pleaca si indiferent ca se schimba lantul, si cel nou va ceda din cauza arborelui.

Banuiesc ca acesta e zgomotul nu...?

 

Am avut surpriza neplacuta de a il auzi si eu in aceasta dimineata dupa 4-5 minute de mers cu masina si apoi stationat cu motorul pornit. Sunt sigur ca lantul era cel care se aude. Problema este ca odata ce am ajuns acasa (la 5 minute dupa eveniment), am zis sa ascult iar motorul. Nu se mai auzea absolut nimic, nici la relantiv, nici la ture, nimic. E posibil sa se aude din cand in cand ? Nu ar trebui sa fie o problema care sa persiste "non-stop" odata ce a inceput ?

 

Masina in cauza este un 318d NON-LCI data fabricatie 06.2008.

Edited by TudorMTS
Link to comment
Share on other sites

Asa se auzea motorul meu inainte sa schimb distributia.

Nu e grav, dar e un inceput. Si totusi cam devreme la 80-90.000.

Eu n-am schimbat arborele pentru ca am schimbat lanturile preventiv si pinioanele de pe el nu incepusera inca sa se uzeze.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dintre cei care au fost la reprezentante, in garantie, cu lantul si au reusit sa il schimbe, unde ati fost?

 

Cateva pagini in urma a fost o situatie la Banat Car. S-a mai reusit si in alte parti?

 

Salut,

 

Cred ca la mine te referi cand zici de Banat Car si chestia cu garantia.

Vreau sa precizez ca in cazul meu situatia era alta vechiul proprietar a platit un schimb de distributie in 2012 (Vibrochen + lant + patine + intinzatoare + multe altele) cu o factura de 21000 ron. Lucrarea s-a efectuat la Automobile Bavaria Bucuresti si a primit garantie 2 ani de zile de la data efectuarii lucrarii. Eu am cumparat masina de la el si in baza acelei garantii (de 2 ani) au facut cei de Banat Car schimbul de distributie cu ultimele coduri de piese (in special cele de la patine) cand mai aveam aprox 2 luni de garantie.

 

Sper sa ajute.

 

O zi faina!

Edited by Ovi_TM
Link to comment
Share on other sites

sunt fix aceleasi probleme si la cele de 184cp? chiar nu au facut nimic in privinta asta? adica si f30-ul(desi sunt si e90-uri de 184cp) este lovit de aceasta "ciuma"?

 

Am mai scris-o si repet, nu cred ca este atata panica, mai ales pe motoarele astea fabricate dupa 2011.

Eu am stiut de problema asta inainte sa imi iau masina, am analizat si tot am mers mai departe cu achizitia.

Masina este in garantie..bla..bla..

Panica cred ca apare la cei care decid sa isi ia SH la 190.000 km sau peste.

Oare la ce te poti astepta la acei km? Sunt probleme inerente care apar din exploatare.

De exemplu, inainte eu am avut VAG si cu toata intretinerea mea corespunzatoare doar in reprezentante, tot am avut diverse probleme cu ele.

 

Altceva, un prieten al meu si-a luat E90 LCI din 2010, 318 D din Belgia. Masina este si ruleaza impecabil.

Si are distributia aia veche, fara noile modificari din 2011.

Are 170.000 reali si nu are vreun sunet la distributie.

Istoric complet [a fost al ING Belgia flota], testata si paratestata.

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

Stiu de situatia cu Banat Car, citisem ca ai reusit sa schimbi distributia de fapt la finalul garantiei distributiei anterioare.

E bine ca macar dau doi ani de garantie, odata ce e schimbata.

 

Sper sa vina cu o solutie definitiva pentru problema asta in curand..sau macar intr-un an, cat mai am garantie. :rolleyes:

Din moment ce inca se pune pe F30, ar cam trebui sa isi bata capul.

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.