Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Punctul de vedere poate sa exprime o chemare in service si operatiuni de remediere a eventualelor defectiuni de fabricatie, daca intradevar exista.

Asa cum dealer-ul BMW vinde o masina premium din punct de vedere financiar, asa si clientii trebuie sa fie tratati ca atare si ascultati, intrucat ei au salariile platite din serviciile prestate acestor clienti.

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt in teorie. In practica sunt multe lucruri care nu stau asa. Nu are sens sa le discutam aici...

 

Daca se va face ceva, nu va incepe din Romania pentru ca dealerul de aici nu cred are o voce asa puternica ca cei din afara (masini vandute, vechime, experienta)

Link to comment
Share on other sites

totusi ... cat costa o inlocuire a pieselor cu "bube" (manopera-poate nu neaparat la bmw + piese) ?!? .

off-topic: nu de alta dar am vazut un e60 520d lci care se "misca bine" si tare m-ar bate gandul ca o urmatoare masina. Chiar sunt curios o comparatie e39 530da 190 cai (daca ii mai are pe toti) cu un e60 520da 177 cai ... banuiesc ca sunt identice ca performante (doar costuri intretinere si consum 30% mai mici pt 4 cyl + un impozit si o asigurare suportabila).

Link to comment
Share on other sites

Am cautat pe forum si mai apar si la alte motoare probleme legate de lant. Bine, depinde mult de uleiul folosit si de nr. de km dar cumva asta ma mai linisteste.

 

P.S. Am mai fost cu masina de cateva ori si la rece si la cald, nu am mai auzit nimic :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu incerc sa le aleg, macar sa fie de la mama lor nu facute prin EU. Si nu Castrol, Aral, Mobil.

Aleg dintre Valvoline, Liqui Moly, Rheinol...

 

Si da, la concluzia asta am ajuns si eu: uleiul si conditiile de exploatare vor face diferenta in final.

Sa fie intr-un ceas bun.

Link to comment
Share on other sites

Salutari tuturor forumistilor, sunt nou pe aici dar avand in vedere ca se discuta despre lanturi la motorul n47, doresc sa lamuresc si eu cateva probleme.

Acum cateva zile , dupa indelungi sapaturi(legate de distributia n47), m-am hotarat sa desfac si eu motorul pt inlocuire lanturi, patine,etc.

Masina are 170.000 km si a inceput sa se auda un harsait de lant la cald...Au desfacut mecanicii motorul, uzurile din interior sunt absolut normale,problema

sunetului se pare ca era lantul de la pompa de ulei, care nu are intinzator, si era uzat.Cu aceasta ocazie schimbam toate cele trei lanturi, pinioane , intinzatoare si

patine.Nu e o operatiune simpla, deci trebuie rabdare si pricepere din partea mecanicului.Costurile operatiei sunt 1700 lei piesele fara arbore(in cazul meu nu se vedea uzura

la pinioane)si in jur de 1000 lei manopera, la un mecanic binevoitor.Prin comaparatie la AutoBavaria Cluj mi-au spus ca toata treaba e 2500 euro.

Recomand si eu in continuare sa faceti operatiunea aceasta in cazul in care se aud sunete ciudate la motor, intrucat daca se rupe unul din lanturi stim cu totii ce se va intampla

cu bietul motor...Masina este un 520 lci din 2008.Scuze pt postul lung si asfalt uscat ca asa am mai citit eu pe aici.

Link to comment
Share on other sites

Da a trebuit dat jos motorul, ceea ce nu e deloc simplu, trebuie inlocuite toate garniturile aferente( baie de ulei, capac distributie, capac tacheti, simering spate)Sunt si o gramada de suruburi de

aluminiu care trebuie inlocuite deoarece se strang la cuplu si nu garanteaza nimeni pt ele altfel.Este un motor foarte complicat, cred ca a doua oara nu as mai face operatiunea...

Dureaza mult, piesele vin greu(au ajuns intr-o saptamana o parte din ele)Daca va hotarati sa faceti reparatia cel mai bine e sa vorbiti cu mecanicul sa comande piesele inainte, daca stie despre ce e vorba, si dupa aceea sa desfaca motorul.Eu m-am hotarat sa-l desfac pt ca nu am vrut riscuri la un drum lung...

Nici eu nu am mai auzit nici un zgomot dupa ce am schimbat uleiul dar e o chestie de moment maxim 100 km si o sa auzi iarasi la motorul cald.

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai a spus ca da.

Cu aceasta ocazie schimbam toate cele trei lanturi, pinioane , intinzatoare si patine.

Deci nu numai lantul de distributie poate face zgomot...

Oricum treaba decurge cum mi-am si imaginat: motorul afara si demontat distributia.

Mi se par preturi rezonabile la piese.

Iar manopera... iarasi rezonabila. Stiu si eu ce inseamna sa scoti un motor afara. Dar'mite sa-i mai si desfaci astuia distributia.

 

Succes. Fa si tu niste poze cu motorul scos. Chiar si la motor.

Nu ai prea des ocazia s-o faci. :)

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Da s-au schimbat toate 3 lanturile, pinioane,garnituri, patine si intinzatoare.Din pacate nu am reusit sa fac poze motorului desfacut, eram prea stresat sa ma gandesc si la asta...

Maine cred ca il vor monta in caroserie, nu stiu daca mai am ocazia sa il fotografiez, dar asta e.

 

Voi reveni cu impresii despre noul sunet al motorului, sper sa fie la asteptari

Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

 

Off-topic: Fiind primul meu post pe acest forum, salut toti fanii BMW si multumesc pentru toate posturile utile pe care le-am citit pana acum.

 

On-topic: Stiti cumva daca problema distributiei exista la toate versiunile de N47, sau doar la cel de 177PS? De exemplu, la N47 de 163 PS a intampinat cineva probleme?

 

Multumiri...

Link to comment
Share on other sites

m&m: daca suntem siguri ca vorbim despre N47, atunci din cate stiu eu acel motor de 163CP este de fapt varianta "fleet edition" a motorului de 177CP. Ceea ce inseamna ca mecanic este absolut acelasi motor, diferenta facandu-se printr-o limitare software care scade electronic puterea maxima. Motivul acestei optiuni are de-a face cu clientii carora BMW le vinde "flota" de masini, pentru ca motorul odata limitat electronic se spune ca este mai "environment friendly" decat cel mapat la 177CP. Asa stand lucrurile, raspunsul la intrebarea ta este din pacate pozitiv, pentru ca un N47 de 163CP nu se deosebeste mecanic prin nimic fata de varianta de 177CP. In DE pe forum cei care au cumparat la mana a doua de pe la firme N47 "Fleet" (163CP) se intrebau daca BMW ar fi de acord sa le remapeze motorul la "normal", adica 177CP. Ca de obicei, chestiunea a ramas in coada de peste.
Link to comment
Share on other sites

m&m: daca suntem siguri ca vorbim despre N47, atunci din cate stiu eu acel motor de 163CP este de fapt varianta "fleet edition" a motorului de 177CP. Ceea ce inseamna ca mecanic este absolut acelasi motor, diferenta facandu-se printr-o limitare software care scade electronic puterea maxima. Motivul acestei optiuni are de-a face cu clientii carora BMW le vinde "flota" de masini, pentru ca motorul odata limitat electronic se spune ca este mai "environment friendly" decat cel mapat la 177CP. Asa stand lucrurile, raspunsul la intrebarea ta este din pacate pozitiv, pentru ca un N47 de 163CP nu se deosebeste mecanic prin nimic fata de varianta de 177CP. In DE pe forum cei care au cumparat la mana a doua de pe la firme N47 "Fleet" (163CP) se intrebau daca BMW ar fi de acord sa le remapeze motorul la "normal", adica 177CP. Ca de obicei, chestiunea a ramas in coada de peste.

 

Mersi pentru rĂŁspunsul detaliat.

IncĂŁ mai speram ca "Fleet Edition" asta sa nu aibĂŁ aceeași problema...bad luck then

Link to comment
Share on other sites

Din cauza unei role sau ceva de genul, nu stiu exact fiindca m-am enervat atat de tare incat nu m-a mai interesat niciun detaliu tehnic, s-a intamplat ceva cu lantul si a facut cam praf motoru. Am comandat piesele din Germania, 1100 euro+tva si manopera vreo 200 euro. Este vorba de Mini Cooper S 2008, 40.000 km, condusa in mare parte a timpului de sora-mea, cat se poate de civilizat. Cand m-a sunat acum 3 zile ca s-a intamplat ceva la motor si ca o lasa acolo unde e, nici prin cap nu mi-a trecut ca se poate intampla ceva cu lantul la 40.000 km. Mai da-le dracu de masini premium. Platesti o gramada ca sa primesti in schimb fix ce-ti ofera un Logan.
Link to comment
Share on other sites

Da, de asta am si scris aici, sa vedeti ca se intampla si la alte motoare din grup.

 

Si nu cred ca exagerez cu nimic. Nu dau peste 30k euro pe o masina ca sa-mi faca lantul motorul praf la 40k km ! Mi se pare chiar inadmisibil asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.