Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Doi oameni mai mult ca sigur.

A fost un mecanic care a lucrat tot timpul. De cate ori a avut nevoie l-au ajutat colegii lui de la celelate posturi. Sunt o echipa bine inchegata. Tot timpul mi-au dat impresia ca stiu ce fac. Sper sa fi lucrat bine. Dupa ce am plecat din service am testat masina pe o pista de avioane din apropiere si nu a aparut nimic suspect. Va tin la curent cu eventualele pribleme.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am desfacut azi singur intinzatorul lantului de sus la x3 f25 184 cp, automat, motor n47d20c. Am observat ca pe el este scris codul acela mai vechi cu ...901 la urma. Aluminiul din care este facut nu imi prezinta incredere. Cand am apasat pe el (nu se vede in filmare) a iesit ulei pe langa cilindru, nu prin fantele acelea si pe unde ar trebui sa fie vreun semering,ceva, si nu stiu daca e bine.

L-am masurat si are 8.7 cm stand pe masa, dar mi se pare cam moale la apasare, iar cand avea ulei in el se apasa putin putin mai greu, dar m-as gandi ca ar trebui sa fi fost si mai tare. L-am curatat cu spray de curatat, se vedea cum iesea ulei cu pilitura de aluminiu din el, si a mai fost si ceva gelatinos pe acolo plus putina mizerie. Pe suprafata cilindrului pana la jumatate se vedeau cerculete de uzura, iar in capatul cilindrului se vede uzura( cum a apasat si batut pe patina)

Imi puteti spune ce credeti despre intinzator, este in regula sau sa cumpar pe acela nou cu codul ..201 la urma?

+filmare

post-71448-0-77382900-1425847367_thumb.jpg

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

Multumesc, o sa iau altul.

Nu am scris ca am suflat si am tras aer pe gaura din capat si cu el intins si cu el apasat si prea putin circula aerul, doar cand trageam venea putin si se oprea. Fasaitul care se auzea la relanti acum este mult mai finut si se aude mai incet acum dupa ce am curatat, chiar am facut azi o cursa de 200km. Poate restul distributiei mai duce daca il schimb doar intinzatorul. Are 90.000 verificati masina. Daca ar vedea nemtii cu ce tubulara veche si sudata am umblat pe acolo... (de la un tractor, fiindca cu alta noua imi aluneca).

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

Multumesc, o sa iau altul.

Nu am scris ca am suflat si am tras aer pe gaura din capat si cu el intins si cu el apasat si prea putin circula aerul, doar cand trageam venea putin si se oprea. Fasaitul care se auzea la relanti acum este mult mai finut si se aude mai incet acum dupa ce am curatat, chiar am facut azi o cursa de 200km. Poate restul distributiei mai duce daca il schimb doar intinzatorul. Are 90.000 verificati masina. Daca ar vedea nemtii cu ce tubulara veche si sudata am umblat pe acolo... (de la un tractor, fiindca cu alta noua imi aluneca).

Salut , pe asta l-am schimbat si eu , desi cel nou este mai lung si mult mai tare , la mine zgomotul nu sa modificat.

Link to comment
Share on other sites

L-am comandat deja, sa vad cum e la mine.

Ce fel de zgomot ai ? fasait sau trancanit de lant? Eu am fasait dar destul de finut (''fas, fas''). Mai este si un trancanit la rece (timp de vreo 2 minute pana se mai incalzeste motorul respectiv pana isi ia ulei intinzatorul, cred) dar doar atunci cand accelerez mai tare doar in sarcina , pe la 1600 rpm. Oricum de ieri de cand l-am mai curat/uns, parca nu se mai aude asa tare motorul, inainte prea se auzea ca un diesel VW as zice.

Ai multi km de cand mergi cu zgomotul acesta al tau si cu intinzatorul schimbat? Poate ai si patina uzata mai mult. Te gandesti sa schimbi distributia in viitorul apropiat?

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

Salut , pe asta l-am schimbat si eu , desi cel nou este mai lung si mult mai tare , la mine zgomotul nu sa modificat.

 

Idem la mine. Asta pentru ca zgomotul poate vine de la cel de jos deci ce-i faci celui de sus: e frectie.

Link to comment
Share on other sites

Si eu intentionez sa schimb intinzatorul la E91 320d/2011.

Daca poate sa-mi spuna cineva ce trebuie sa desfac ca sa ajung la el ,am vazut ca este destul de in spate bagat.

Ca si zgomot am doar fasait fara nici un alt zgomot la rece/cald.

Link to comment
Share on other sites

Idem la mine. Asta pentru ca zgomotul poate vine de la cel de jos deci ce-i faci celui de sus: e frectie.

Din ce vad pe schite lantul de sus dupa cum este montat , inclinat are tendinta sa faca 'burta' spre patina daca nu este impins , ca il trage greutatea spre ea. Lantul de la mijloc e inclinat exact invers. Poate aveti si alte uzuri. Piesa a fost oem? Vad ca intinzatorul de jos este la fel ca la motoarele de 3.0d si acolo nu sunt chiar asa probleme. O sa postez video inainte si dupa atunci cand il voi schimba. Maine vine piesa.

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

L-am comandat deja, sa vad cum e la mine.

Ce fel de zgomot ai ? fasait sau trancanit de lant? Eu am fasait dar destul de finut (''fas, fas''). Mai este si un trancanit la rece (timp de vreo 2 minute pana se mai incalzeste motorul respectiv pana isi ia ulei intinzatorul, cred) dar doar atunci cand accelerez mai tare doar in sarcina , pe la 1600 rpm. Oricum de ieri de cand l-am mai curat/uns, parca nu se mai aude asa tare motorul, inainte prea se auzea ca un diesel VW as zice.

Ai multi km de cand mergi cu zgomotul acesta al tau si cu intinzatorul schimbat? Poate ai si patina uzata mai mult. Te gandesti sa schimbi distributia in viitorul apropiat?

la mine nu face f tare , un tacanit metalic fin doar la relanti , cum o accelerez la 900rpm dispare , face doar cand se incalzeste . Masina are 115000 , eu l-am schimbat cand am luat-o la 108000 , masina este fabricatie 07.2011 , are patinele modelul nou , nu pot sa stiu cat de uzata este patina.In legatura cu schimbatul , nu este problema de bani , nu prea imi place mie sa umblu la motor ,deocamdata mai merg asa , daca se agraveaza o scimb.

 

Si eu intentionez sa schimb intinzatorul la E91 320d/2011.

Daca poate sa-mi spuna cineva ce trebuie sa desfac ca sa ajung la el ,am vazut ca este destul de in spate bagat.

Ca si zgomot am doar fasait fara nici un alt zgomot la rece/cald.

la E90 e spatiu mic , trebuie sa demontezi tavita de sub stergatoare , la mine la F10 e fff mult spatiu , vezi ca el este strans tare , are o saiba de aluminiu care se dilata.

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa schimb si eu intinzatorul de sus de la distributie la masina mea BMW 520d fabricatie 22.09.2009 motor N47 cu modelul nou si mai lung. Cine ma poate ajuta va rog cu schimbul si cat ar costa? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Buna seara. Sunt nou pe aici,m-a speriat un prieten cu distributia,si de vreo 4 -5 ore citesc pe aici. Sper sa nu mai intru la sectiunea asta in curand. Am ascultat filmulete pe Youtube,si pot spune,cu mana pe inima,ca al meu 520d din 03.2009,163 CP,tip 560L/PX31 cu motor N47D2oC are cam 215.000 km,l-am luat din Germania in 12.2011 cu 170.000 impecabil si atunci,si acum. In afara de ulei si filtre si placute,schimbate de mine,NIMIC,nici o problema.Avea carte service cand l-am luat,in afara de ulei,filtre si antigel nu a avut nimic schimbat. Este combi/Edition,are cam de toate. Pe spate pe geam scrie motor Eficient Dinamics . Nu vreau sa-l mai tin mai mult de 1 an,asa ca,parca m-as risca sa nu ii schimb distributia,ca suna prea bine motorul...

La seria 5 dupa 2011 mai sunt probleme ???

Din cate stiti voi,cei care sunt veterani pe acest topic,nu modelul meu de motor au fost probleme,s-a rupt lantul? Daca da,ati avut ceva zgomot inainte,sau a picat din senin?

 

MUltumesc frumos pentru un eventual raspuns.

Bafta multa celor care nu si-au schimbat distributia si nici nu au de gand sa o schimbe in curand :) !

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat ieri intinzatorul, voi posta altadata poza si video, si vreau sa va spun ca fasaitul care se auzea inainte acum este aproape insesizabil, abia il aud eu care stiu despre ce era vorba. cred ca nici nu se va auzi pe filmare.

De asemenea tacanitul care aparea la 1600 la acceleratie in sarcina in primele 2-3 minute de mers la rece, acum se aude mai incet. (sper sa fie volanta buna, sau sa am uleiul la nivel in cutie in privinta acestui zgomot)

Cel vechi era lung de 87mm si cel nou avea cca 94 mm si era mult mai tare, si normal ca nici nu era uzat pe la garnitura cilindrului, fiind nou.

Si oricum nu am apucat sa merg ca sa o incalzesc pana la 100grade la ulei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.