Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Normal ca au verificat. Pentru N47 nu au si nu au avut nicio rechemare. Am ras si eu cand mi-au spus pretul pentru schimbarea preventiva a distributiei...7000 lei ! :)) La pretul asta cumpar alt motor, preventiv :)

PS Am inteles ca la Bavaria Baneasa au fost deja 25 de masini rechemate(2008/2009..)

Link to comment
Share on other sites

Asta ar fi culmea, sa le fi facut si mai proaste decat erau. Eu totusi n-as crede asa ceva. Cele pe care le-am inlocuit eu in 2014 aratau mai bine decat cele originale 2007. Lantul mai gros patinele mai groase, alta culoare, mai feng shui :)).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare genial sa se rupĂŁ si la F-uri. AdicĂŁ nu au reușit ei, nemții, crema cremelor de ingineri sa rezolve o problema la un lanț care este montat intr-un loc așa de accesibil, ĂŽncât ai senzația ca nu ar trebui sa umbli la el toata viața mașinii. Din 2007 pana la lansarea f-urilor sunt 5 ani si practic nucleul motorului e acelaÂşi de pe vremea lui e90. E un morcov destul de mare cu care trebuie sa te obișnuiești, e distribuția, nu e ca rulmentul de pompa de apa sau ceva mai simplu.
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Normal ca au verificat. Pentru N47 nu au si nu au avut nicio rechemare. Am ras si eu cand mi-au spus pretul pentru schimbarea preventiva a distributiei...7000 lei ! :)) La pretul asta cumpar alt motor, preventiv :)

PS Am inteles ca la Bavaria Baneasa au fost deja 25 de masini rechemate(2008/2009..)

 

fii fara grija ca la fel mi-a crerut si mie recent la fostul Motor AG Pitesti si nici macar nu mai sunt reprezentanta...

Edited by bmwinfinity
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma la al meu Bmw x3 f25, motor n47d20c, dupa cum am mai postat in urma cu vreo 10 zile, desi am schimbat intinzatorul lantului de sus, tot se mai aude un fasait mai finut, aproape tot timpul, mai putin dupa pornirea la rece, timp de vreo 20 minute. Banuiesc ca ar fi vinovat si intinzatorul de jos dar ramane sa schimb distributia altadata.

Desi fasaie la relanti, stand pe loc, totusi nu se aude cand plec de pe loc si merg cu minim 1000 rpm (bineinteles cu geamul deschis ca sa aud). La viteze mai nu imi dau seama dar parca nu se aude. Ma gandesc ca in mers se creeaza o presiune de ulei mai mare, ce face ca intinzatoarele (hidraulice) sa stea mult mai intinse si implicit si patinele si lantul mai impinse/intinse. Ce parere aveti?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum o luna am schimbat uleiul, punand bmw 5w30, si fasaitul a disparuse pentru vreo doua zile. Chiar am fost la un mecanic pentru constatare fasait in zilele acelea, dar nu a mai avut ce sa constate, a zis ca nu aude nimic suspect. Este de cea mai buna calitate acest ulei oare? De aceea ma gandesc ca la viitorul schimb sa pun Castrol Magnatec 5w30 c3, sau un 5w40 parca este si C3. Ce parere aveti sunt mai bune acestea pentru a reduce zgomotele motorului?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am schimbat azi uleiul, bineinteles ca cel Bmw 5w30 era foarte negru si subtire dupa doar vreo 2000 km. Am pus Motul 8100 x-clean 5w40, full sintetic. Momentan masina este mai silentioasa iar fasaitul de distributie, acela intermitent de doua ori pe secunda, pur si simplu nu se mai aude acum. Sper sa nu fie doar momentan.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu a trecut deloc. Sau nu pentru toti.

 

A mea e programata pt schimb de distributie in ciuda recall-ului. Scoate zgomot cand vrea ea. Astazi se auzea si cu muzica in masina. Pana si sotia careia nu-i pasa de zgomot/greieri etc. auzea distributia din interior.

 

Am facut de la recall vreo 3-4000 de km.

Link to comment
Share on other sites

Nu a trecut deloc. Sau nu pentru toti.

 

A mea e programata pt schimb de distributie in ciuda recall-ului. Scoate zgomot cand vrea ea. Astazi se auzea si cu muzica in masina. Pana si sotia careia nu-i pasa de zgomot/greieri etc. auzea distributia din interior.

 

Am facut de la recall vreo 3-4000 de km.

 

inseamna ca e foarte util recall-ul

exact cum ma asteptam

Link to comment
Share on other sites

Pai degeaba au schimbat intinzatorul daca lantul s-a largit deja. E frectie parerea mea. Si la mine era intinzatorul aproape de maxim si in cazul meu am schimbat tot, pe banii mei.

 

Bala, de ce nu ai insistat la mecanici sa schimbe lanturile si patinele? Tot ti l-au desfacut, mama ma-sii...

Link to comment
Share on other sites

Pai asta e problema: nu l-au desfacut.

 

Schimba ce e usor: intinzatorul de sus si eventual si altceva.

 

In acazul meu, au schimbat intizatorul de sus si lantul de sus. Schimbarea s-a desfasurat fara a da motorul jos. Sau cutia.

 

Deci daca voiam sa inlocuiesc si lantul de jos + patine, plateam toata manopera ca si cum nu ar fi existat recall-ul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.