Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

O sa fac constatarea la ei sapt viitoare, sunt foarte curios ce propuneri o sa aiba.

 

Am fost la constatare, pana la urma trebuie schimbata distributia.

Cum a spus si LYM mai sus, se constata ce elemente sunt in neregula si doar acelea sunt mentionate pentru inlocuire.

 

In cazul meu, lantul de la pompa de ulei, pinionul si o patina de jos (atat am retinut) nu au fost trecute pe lista de inlocuit. In rest, cam tot.

 

@LYM, confirm si eu demontarea chiulasei, se pare ca este necesara. Masina ta prezenta zgomot de lant? (zgomotul ritmic, nu doar fasait continuu)

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

Avea zgomot ritmic, insa doar pe timpul iernii, cand era frig afara. Vara nu se auzea nimic la relanti, doar la 1500-2000rpm.

Sunt curios cum "constata" ei asa din auzite care piese trebuie schimbate si care nu. Cred totusi ca e aceeasi lista la toti, poate ca n-ai inteles tu bine. Patinele de sus in general nu sunt incluse, fiindca nu se prea uzeaza, lantul de la pompa de ulei, iar la mine nici macar intinzatorul de jos nu era inclus.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Nu prea inteleg de ce nu schimba toate intinzatoarele. Pana la urma orice distributie (nu doar cea de N47) are un termen limitat de functionare. La poate 300k km schimbi distributia la orice masina. Sau macar iei in calcul un eventual schimb.

 

Daca tot demontezi, de ce nu intrebi omul daca vrea sa schimbe. Hai ca nu o faci pe banii tai dar macar recomanda/cere sa fie inlocuita si respectiva piesa.

 

Astia fie au exces de zel si schimba tot, fie schimba doar ce e stricat desi in jur sunt piese "pe duca"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A postat cineva recall-ul asta din 15.01.2015? https://drive.google.com/file/d/0B52kNOwSMHMVNGRJWUo4NE8wanc/view

Se aplica pentru E6x, E8x, E9x cu motoare N47. Interesant este ca nu se specifica un anumit interval de fabricatie, deci indiferent de anul fabricatiei, intra la recall. Singura departajare este in functie de kilometraj.

Link to comment
Share on other sites

Poate cineva sa ma ajute cu procedura de schimbare a intinzatorului mare.Am dat plasticele de sus jos si am bagat o tubulara cu cardan .Pozitia este tot incomoda si nu am reusit sa-l desurubez.Masina este cea din semnatura.

Orice sfat este binevenit.

Link to comment
Share on other sites

Am lasat ieri masina am luat o azi.s a schimbat doar intinzatorul de sus.activa trento este reprezentanta.au zis ca au masurat lantul daca e in parametri si e ok.ieri le am zis chiar daca lantul corespunde la acele masuratori si nu tre sa schimbi nimic acum nu e mai bine sa punem piesele noi sa nu mai fie probleme? Azi a zis ca e ok .are km putini 63000 din 2007 si o sa mai vin cand are 200 de mii iar la control.si are si garantie intinzatorul ala.cam asta a fost experienta cu lantul.si a fost gratis totul.120 euro am platit pt ceva erori cu start n stop Edited by arthur99cls
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca la cele de 184 cp sunt probleme .Eu personal nu am vazut un BMW E9X cu motor n47 la care sa nu tremure schimbatorul.

 

Astazi am vorbit cu o cunostinta si-mi spunea ca a schimbat in decembrie distributia.E91/2008 320d 177cp.Is spun ca sunt rechemari pentru N47 si sun la MHS.

Masina lui era trecuta la rechemare dar cel de la service a spus ca daca nu are nici o simptoma nu umbla la ea.

Nu era suparat pentru ca el a schimbat distributia in decembrie cand nu era rechemare.

Link to comment
Share on other sites

Suntem noi niste distrusi ca stam cu ochii in net, vizavi de distributie ... cred ca mai mult de 50% de posesori de N47 nu au habar de "problema distributiei" ... si merg si dorm linistiti.

 

Perfect de accord...daca am citit pe aici toate aceste post-uri, m-am ingrozit...la un moment dat imi era frica sa mai pornesc motorul. asta e paranoia...toata lumea cauta nod in papura. nu am nici un prieten sau cunostinta sa-i fi crapat BMW-ul cu N47 cod motor, numai aici pe forum sunt probleme.

Edited by maruwt129
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Poate a inceput topicu un dealer al altei marci

 

 

Eu numai dealer nu pot fi :). Consider ca problema este una reala si nu inchipuita si faptul ca datorita topicului multi colegi au schimbat preventiv a facut numai bine atat noua cat si brandului. N47 e un motor reusit din multe puncte de vedere, distributia fiind un consumabil si poate pe viitor cei de la BMW nu vor mai declara lanturile ca lifetime ci le voi trece pe caietul de service ca obligatorii la 120-150000km. Sunt probleme triste cu mai toate lanturile si pe alte masini. S-a vrut scaderea costurilor cu mentinerea fiabilitatii insa stim prea bine ca nu se prea poate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Probleme reale la cele care au rechemare.Cam tarziu rechemarea dar exista.

 

""Sunt probleme si la motorul de 184cp. Mie mi-au spus la ultima revizie (care a fost si prima) ca distributia scoate zgomote si ca imi recomanda schimbarea ei. F10, 22000km ""

 

Pai daca au zis ca trebuie schimbata tot BMW o schimba gratuit.Mie mi-au spus ca daca este cazul o schimba ei gratuit sa platesc ulei si antigelul,masina mea este din 2011 banuiesc ca la a ta nu sunt probleme daca ai reviziile la zi.

Link to comment
Share on other sites

Recall-ul asta e FRECTIE !

 

Este fix praf in ochi. O mizerie. Atat ca si timp, ca si actiune ca si improvizatie. Fac o improvizatie la o distributie insuficient testata si prost proiectata.

 

Schimba intinzatorul legati la ochi si schimba doar ce se poate schimba usor. Exista extrem de putine masini la care schimba toata distributia. Ori ramanand patinele vechi si lantul de jos care s-a pus la inceputurile N47 este doar o carpeala.

 

Nu mai scriu inca odata ca am fost nevoit sa schimb distributia avand patina crapata la doar cateva luni dupa minunatul recall.

Link to comment
Share on other sites

Probleme reale la cele care au rechemare.Cam tarziu rechemarea dar exista.

 

""Sunt probleme si la motorul de 184cp. Mie mi-au spus la ultima revizie (care a fost si prima) ca distributia scoate zgomote si ca imi recomanda schimbarea ei. F10, 22000km ""

 

Pai daca au zis ca trebuie schimbata tot BMW o schimba gratuit.Mie mi-au spus ca daca este cazul o schimba ei gratuit sa platesc ulei si antigelul,masina mea este din 2011 banuiesc ca la a ta nu sunt probleme daca ai reviziile la zi.

 

Masina a iesit din garantie la sfarsitul lunii ianuarie. Oricum, cei de la Bavaria mi-au spus ca in general producatorul suporta un procent din lucrare, in functie de nr de km si de revizii. In cazul meu, ar putea suporta 100% din valoarea pieselor si poate chiar 100% din manopera. Trebuie ca ei sa prezinte situatia catre producator, urmand sa primeasca o oferta din partea acestuia. Nu am avut timp sa ma ocup de aceasta problema, insa imi voi face cat de curand.

Am o singura dilema vizavi de aceasta operatiune. Vad ca la unii au schimbat doar o parte din ansamblu si ma gandesc daca se justifica sa platesc eu diferenta ca sa-mi schimbe tot ce inseamna distributie (adica nu doar un lant sau doar un set de patine) in ideea in care din 2013 pana acum poate s-au mai schimbat producatorii acelor piese si poate cele noi sunt mai rezistente. Daca tot umbla acolo si dau jos tot motorul, parca e pacat sa nu schimb tot ce se poate schimba la distributie (piesele cunoscute ca avand probleme).

 

In alta ordine de idei, ma bucur din plin de masina si sunt foarte multumit de acest motor. Cand am cumparat masina, stiam de acest gen de probleme pentru motoarele N47 si acest lucru nu a fost un impediment. Motorul este unul extraordinar si pot sa traiesc cu ideea ca distributia trebuie schimbata la un anumit numar de km, nu are un cost atat de mare vizavi de costul unei astfel de masini si vizavi de toate partile pozitive pe care le are acest motor.

Link to comment
Share on other sites

Avea zgomot ritmic, insa doar pe timpul iernii, cand era frig afara. Vara nu se auzea nimic la relanti, doar la 1500-2000rpm.

Sunt curios cum "constata" ei asa din auzite care piese trebuie schimbate si care nu. Cred totusi ca e aceeasi lista la toti, poate ca n-ai inteles tu bine. Patinele de sus in general nu sunt incluse, fiindca nu se prea uzeaza, lantul de la pompa de ulei, iar la mine nici macar intinzatorul de jos nu era inclus.

 

La mine era ritmic din primul moment si continua pana la destinatie, cand opream motorul. Probabil fiind manuala, s-a manifestat mai repede.

Din cate am inteles, constatarea se face si cu ajutorul unui microfon, pt a masura zgomotul. N-am intrebat mai multe.

Sper sa iau masina si factura zilele astea si postez mai detaliat ce s-a schimbat si ce au suportat ei.

Link to comment
Share on other sites

Sunt probleme si la motorul de 184cp. Mie mi-au spus la ultima revizie (care a fost si prima) ca distributia scoate zgomote si ca imi recomanda schimbarea ei. F10, 22000km

Poftim?

Poate ai uitat un zero!

Nu se poate ca la o masina aproape noua sa fie distributia uzata!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.