Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

nu este smiorcaiala, dar este un fapt real ca distributia se aude si mai devreme sau mai tirziu, daca mai apuci trebuie schimbata, sincer unii poate nu recunosc, eu nu am vazut n47 fara se se auda distributia mai tare sau mai putin, acum nu zic ca am vazut sute, dar din cite am avut ocazia ca 15- 20 la numar la toate se auzea.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da Cosmin sunt de acord ca se poate, dar din toate f 10 ce am cautat nici unna nu am gasit fara zgomot lant, chiar si cele din 2012, astai ciudat, in cazul meu din pacate zgomotul se intensifica ca altfel o lasam asa, dar a inceput sa se auda chiar si cind stai la departare de masina, m-a surprins un e 90 din 2008 adus recent din DE care abia de se auzea lantul,defapt proprietarul nici nu stia de o asfel de problema. Mai bine nici sa nu stie :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat de curand un f10 cu 147k km adus din belgia. Nu se aude absolut deloc lantul. Masina avea power reduction la 163 cp. Acum are 184 dupa resoftare la bavaria si 159k km si inca nu se aude lantul. Inainte am avut e90 '09 si e93 '11 . La e90 aveam lafel power reduction la 136 cp si nu aveam probleme cu lantul. 2 ani si masina avea 180k km. In schimb la e93 184cp si 187k km in fiecare zi stateam cu frica ca se rupe lantul. Avea un sunet metalic mai ales dupa drumuri mai lungi.
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat de curand un f10 cu 147k km adus din belgia. Nu se aude absolut deloc lantul. Masina avea power reduction la 163 cp. Acum are 184 dupa resoftare la bavaria si 159k km si inca nu se aude lantul. Inainte am avut e90 '09 si e93 '11 . La e90 aveam lafel power reduction la 136 cp si nu aveam probleme cu lantul. 2 ani si masina avea 180k km. In schimb la e93 184cp si 187k km in fiecare zi stateam cu frica ca se rupe lantul. Avea un sunet metalic mai ales dupa drumuri mai lungi.

la mine se aude la fel cind este motorul cald, asa am sesizat eu, masina are 187.000, nu stiu cum naiba dar eu cind am cautat masina se auzeau toate, acum sunetul era la unele mai accentuat la unele mai putin, km aveau toate intre 140 - 180.000, cei drept ca nu le-am verificat pe toate la bmw.

In fine asta este ma asteptam sa schimb lantul inca de cind cautam acest motor, bugetul era deja facut :rolleyes: .

 

Am facut filmare inainte de schimb si ramine sa fac si dupa sa vad difernta.

Link to comment
Share on other sites

Un paragraf interesant din manualul de reparatie:

 

"Important:

In the event of a customer complaint, proceed according to the procedure described below:Run diagnostics only with ISTA/D 3.49.x (available from the end of April 2015) or a more recent version.

 

Manually select test module under:

 

Activities – Information search – Functional structure: 05 Non-electrical diagnostics – NED –

01 Drive – 01 Noise – Engine noise

 

Important:

Determining whether the noise lies outside of tolerance is evaluated exclusively via the test module. Replacing the timing chains or the entire chain drive, contrary to the result from the test module, is NOT permitted."

 

Cu alte cuvinte, nu ne mai bazam doar pe ascultat, se poate diagnostica cu testerul - asa o fi? stie cineva mai multe?

Link to comment
Share on other sites

Un paragraf interesant din manualul de reparatie:

 

"Important:

In the event of a customer complaint, proceed according to the procedure described below:Run diagnostics only with ISTA/D 3.49.x (available from the end of April 2015) or a more recent version.

 

Manually select test module under:

 

Activities – Information search – Functional structure: 05 Non-electrical diagnostics – NED –

01 Drive – 01 Noise – Engine noise

 

Important:

Determining whether the noise lies outside of tolerance is evaluated exclusively via the test module. Replacing the timing chains or the entire chain drive, contrary to the result from the test module, is NOT permitted."

 

Cu alte cuvinte, nu ne mai bazam doar pe ascultat, se poate diagnostica cu testerul - asa o fi? stie cineva mai multe?

 

O informatie foarte utila!

Link to comment
Share on other sites

x1 18d din martie 2012, facut distributia, in garantia extinsa, sapt trecuta la 62k km

 

Ceva schimbari in mersul masinii, consum etc.Sunetul motorului banuiesc ca este altul , nu se mai unde acel sunet de distributie.

Sunt si eu miine programat pentru schimbul de distributie.

 

mecea ne auzim pe la 74-75k tot pe topicul acesta :-)

 

sunt curios daca ti-a crescut consumul la mers in afara pe autostrada viteza constanta 120-130km/h.

ai schimbat distributia si a inceput sa se auda din nou in 10 -15k ?

Link to comment
Share on other sites

da, se aude cand e motorul semi-cald. am zis mai sus pe undeva. am programare la bavaria sapt viitoare sa ma asculte cu stetoscopul ca poate o fi altceva dar prea seamana izbitor de mult cu lantul pana sa imi schimbe distributia.

dupa 30k de km facuti cu acel zorzanit..il recunosc dintr o mie...sper sa ma insel si sa fie o rola ceva..

Link to comment
Share on other sites

X1 18d sdrive - am schimbat distributia la 140000 km. Se auzea usor zgomotul pe la 1800 rpm asa ca pentru siguranta, am schimbat-o. Mecanicii au constatat lantul usor intins. Probabil mai mergea, dar nu avea rost sa risc...

Acum functioneaza perfect masina!

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca problema majora era intinzatorul, probabil blocat ?

Intinzatorul nu era blocat dar mergea un pic cam greu asa mi sa parut, dar clar lantul avea joc.

Acum motorul merge perfect, zici ca este alta masina, nu imi pare rau ca l-am schimbat.

Apropo la cei de la sevice mi-au zis ca unul din lanturi acum cateva luni a inceput sa vina cu alt cod, semn ca l-au schimbat

Edited by bmwbv
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aceiasi poveste si la mine.

 

La rece cand il porneam, nu facea zgomot. Doar dupa ce il turam pe la 3-4 k ture (in mers sau in gol) si il lasam la relanti, facea zgomotul de lant. Acum nu mai face deloc.

 

La cald, facea cand si cand. La service, inainte de schimbare, eu nu am auzit nimic. Uneori facea, uneori nu.

 

Acum am facut deja vreo 4500 km cu lanturile noi si nu se aude deloc. Indiferent de temperatura, turatie, regim. Este mai silentios (parca). Altceva nu am vazut sa se fi schimbat si sincer nici nu prea vad de ce sa se fi schimbat.

 

Si eu ma bucur ca am facut schimbarea. Imi facea in creieri zgomotul ala. Acum merg linistit in concediu :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Aceiasi poveste si la mine.

 

La rece cand il porneam, nu facea zgomot. Doar dupa ce il turam pe la 3-4 k ture (in mers sau in gol) si il lasam la relanti, facea zgomotul de lant. Acum nu mai face deloc.

 

La cald, facea cand si cand. La service, inainte de schimbare, eu nu am auzit nimic. Uneori facea, uneori nu.

 

Acum am facut deja vreo 4500 km cu lanturile noi si nu se aude deloc. Indiferent de temperatura, turatie, regim. Este mai silentios (parca). Altceva nu am vazut sa se fi schimbat si sincer nici nu prea vad de ce sa se fi schimbat.

 

Si eu ma bucur ca am facut schimbarea. Imi facea in creieri zgomotul ala. Acum merg linistit in concediu :thumbsup:

 

Concediu placut :thumbsup:

Ai dreptate in rest nu prea sa schimbat nimic, consumul acelasi cu toate ca unii zic ca le-a crescut consumul, in schimb

sunetul este altul placut, zici ca ii alt motor.

Morala la cei care se aude merita schimbat :rolleyes:, acum fiecare face cum crede.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
din 2014 sa schimbat total distributia, clar ca merita.Cu ruperea depinde de perioadele intre revizii, folosirii optiunii de start stop, si de noroc, de ce nu. Cum in germania se fac reviziile intre 20000 - 30000, cit sunt inca in garantie dupa care cine mai stie, de folosit start stop folosesc mai cam toti,nu e greu de tras niste concluzii.
Link to comment
Share on other sites

Unul din principalele motive ale mutĂŁrii distributiei in spate este de a castiga loc liber in fata motorului pentru a proteja mai bine pietonii in caz de impact. Asa scrie intr-o descriere a motorului N47 de cca 40 pagini de la nu stiu ce eveniment cand a câștigat anume premiu. Voi posta pagina sau linkul cu tot manualul acela in curând.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.