Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Sigur accidentele mortale pt pietoni erau din cauza lantului,li se infasura de gat,chiar daca au scapat saracii nevatamati de la un impact cu o masina ce mergea cu 150 km/h , ghinion mureau sufocati de lantul de distributie.

 

Oricum interesanta prezentarea motorului N47,dar franceza ma omoara :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu se deforma capota suficient in caz de impact cu pietoni. Mutandu-l in spate si punand doua lanturi in unghi, au putut cobori partea din fata.

 

Pana la urma, daca puneau piese decente nu-i pasa nimanui ca e distributia in spate sau in fata.

 

P.S. Link catre articolul asta era in postarea a doua.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut

 

Am si eu un e92 din 2008 cu acest motor n47d20 si tocmai ce am sunat la Bavaria Baneasa sa vedem daca se inlocuieste distributie fara nici un cost.

 

Intai este partea de verificare cu tool-urile lor, masoara distanta dintre cele doua lanturi, dau jos capacul de la tacheti etc.....totul tine cateva ore

Cu valorile obtinute le compara cu valorile din fabrica si daca difera atunci le trimit in Germania si pe baza lor trimit piesele ce trebuiesc schimbate

 

Poate trebuie doar lantul inferior, sau cel superior, sau doar intinzatorul etc

 

Oricum toate cele sunt gratuite sau cel putin asa mi-a zis pentru VIN-ul meu.

 

Revin cu detalii.

Edited by DragosVl
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios daca e o regula sa schimbi distributia la acest model dupa un anumit numar de km, sau daca chiar sunt norocosi cu un numar mare de km care nu au schimbat nimic. Una peste alta eu am ajuns la 220k, din ce am inteles nu cred ca a fost schimbata vreodata, nu aud nici un sunet (nu sunt nici foarte priceput), o sa cer o parere mai avizata la urmatoarea intrare in service.
Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost cu masina la Bmw la reprezentanta si in urma unui recall au observat ca nu trebuie sa schimbe decat intinzatorul si un lant in partea de sus,.. dupa maxim 2 luni a inceput sa se auda distributia mai tare decat inainte cu motorul la rece....Bmw 320dA 2007.12 270000 km Edited by belitutz
Link to comment
Share on other sites

Am explicat si asta in topic.

Nu am schimbat arborele si nu am ascultat parerile amicilor.

Am schimbat toate lanturile si patinele + intinzatoarele. Nu are rost sa dau coduri pentru ca sunt vechi. De atunci s-au mai scos vreo 3 variante de piese.

Link to comment
Share on other sites

M-am tot uitat in topic si nu am observat daca N47 cu 177 cp, 184 cp au probleme cu distributia mai dese decat cele reduse la 163 cp sau 143 cp. E posibil ca acest fapt sa aibe consecinte asupra super vestitului n47?

 

Ca sa-ti dau eu un exemplu concret, am luat masina cu power reduction de la 184 la 163 avand 21000 km si la prima revizie mecanicii de la bavaria mi-au spus ca exista zgomot la distributie si ca trebuie tinuta sub observatie si intervenit in curand... :)

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Deci am vazut pana la urma pareri si pareri.

 

Se face rechemare pentru unele modele sau depinde de la un stealer la altul?

Si in caz ca se face, e nevoie sa fi avut toate reviziile la reprezentata?

 

Am un N47 cu 177cp, la care de ceva timp se aude cam rau zgomotul si stau cam cu frica (162000 km am acum). De schimbat tot vreau sa o schimb, pentru ca intentionez sa vand masina cat de curand pt un upgrade la F30, dar intai as vrea sa stiu daca se poate face prin rechemare.

 

 

edit: am uitat sa mentionez, este fabricata in Aprilie 2008

Edited by unuser
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa intrei la ei daca intra in program si apoi s-ar putea sa schimbe doar alte piese. Rechemarea nu neaprat rezolva problema.

 

Doar inlocuirea totala o rezolva si asta se face f f f rar.

 

Pt mai multe detalii, poti incerca sa citesti macar ultimele 30-40 de pagini.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa intrei la ei daca intra in program si apoi s-ar putea sa schimbe doar alte piese. Rechemarea nu neaprat rezolva problema.

 

Doar inlocuirea totala o rezolva si asta se face f f f rar.

 

Pt mai multe detalii, poti incerca sa citesti macar ultimele 30-40 de pagini.

 

 

:twoup: Mersi de info!

 

Am sunat la Bavaria BĂŁneasa. Se ĂŽncadreazĂŁ mașina la rechemare și cicĂŁ ar mai fi fost verificatĂŁ odatĂŁ pentru asta, dar nu apare ĂŽn sistem dacĂŁ s-a schimbat ceva la ea sau nu... :blink: :blink: :blink:

M-au programat peste vreo 2 sĂŁptĂŁmâni și au zis cĂŁ vor vedea atunci ce și cum. DacĂŁ nu a fost schimbat nimic deja, vor schimba atunci.

 

Singura mea problemĂŁ este cĂŁ sĂŁptĂŁmâna asta plec ĂŽn vacanțĂŁ și nu știu dacĂŁ sĂŁ mai plec tot cu mașina asta sau nu... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ok.. de azi de dimineata de la ultima postare mi-am facut timp si am citit cam ultimele 30-40 pagini din topic :mellow:

 

 

Ca zgomot, am remarcat un sunet mai ciudat la motor care se aude primele 5 secunde dupĂŁ pornire, dupĂŁ care revine la sunetul normal (cu care m-am obisnuit eu). Altfel, panĂŁ sĂŁ citesc toate postĂŁrile și sĂŁ mĂŁ uit la ĂŽnregistrĂŁri postate de alții, nici nu știam dupĂŁ ce sunet sĂŁ ascult (probabil tot pentru cĂŁ m-am obișnuit cu el).

 

Asa ca la ultimele 2 service-uri la care am fost (pentru o problema care nu avea nicio legĂŁturĂŁ cu asta), oricine trecea pe lângĂŁ mașina mea... "BĂŁ, da' se aude clar distribuția!" (indiferent dacĂŁ aveam motorul cald sau rece)... și de ceva timp tot am ĂŽnceput sĂŁ fac research-uri pe net. Dupa ce am citit tot ce vorbiți pe aici, e cam ca situația aia când te doare un deget sau mai știu eu ce, intri pe net sĂŁ cauți simptome si dupĂŁ rezultate te autodiagnostichezi cu cancer sau cine știe ce altceva, nu știi cat de gravĂŁ e problema, pentru cĂŁ ai auzit pĂŁreri si pĂŁreri. :wacko:

 

Primul lucru când ies din birou astĂŁzi, o sĂŁ pornesc motorul sĂŁ aud și eu zgomotul (acum cĂŁ știu dupĂŁ ce trebuie sĂŁ ascult).

PânĂŁ una alta e bine cĂŁ la Bavaria mi s-a confirmat ca se ĂŽncadreaza VIN-ul la recall și cĂŁ in funcție de constatare vor vedea dacĂŁ se va schimba ceva.

DacĂŁ e atat de rĂŁu precum au constatat toți mecanicii care o auzeau așa "din zbor", mĂŁ gândesc cĂŁ e imposibil sĂŁ nu fie ceva de schimbat (la 162k).

 

VĂŁ mai țin la curent dupĂŁ ce o duc ĂŽn service... sper sĂŁ fiu un caz dintre cele fericite, când schimbĂŁ tot... dacĂŁ tot o vând, mĂŁcar sĂŁ o vând ĂŽn regulĂŁ :angel:

Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma lasat vineri 520 f11 distribuĂâşia balta ... Am aproape toate service la Bmw mai putin doua , ultimul e la ei de asemenea acum o sĂŁptĂŁmana facut ulei si aliniament ... Sper sa pot sa il fac la ei mai ieftin , ma luat si suspensia pe spate stânga pneumatica , destul de dezamĂŁgit...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.