Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Eu sunt de parere ca una din cauzele pentru care se rup lanturile, e dpf-ul...o sa intrebati cum am ajuns la concluzia asta.. Pai, odata ce masina trece de 100-150k km, dpf-u isi face regenerari foarte dese. In tot acest timp, temperatura dpf-ului si implicit a turbinei e foarte mare. Uleiul care trece prin turbina atinge si el o temperatura mare, si uite asa se face ciorba in motor. Lanturile sunt primele care au de suferit... De exemplu, toate motoarele diesel de la 318d e46, pana la 535d e60 lci au ACELEASI LANTURI conform realoem. Totusi, doar la motoarele de dupa 2007, se rupe lantu.. De ce!? Pentru ca alea au dpf imediat dupa turbina, nu undeva pe la jumatatea galeriei de evacuare, cum au unele modele inainte de 2007...ca sa nu mai zic de cele care nu au fost prevazute cu dpf.
  • Like 7
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am dat totusi plus... :rolleyes:

 

Ideea e ca nu doar lanturile conteaza in tot ansamblul distributiei. Mai intervin si patinele (de ce dracu nu le-or fi lasat tot metalice ca la E46??), intinzatoarele, uleiul (nu stiu la cate E46 se folosea 5W30), etc. Daca adaugam si calitatea uleiului in continua scadere la BMW, urmare a programului de reducere a cheltuielilor...

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Aveti idee daca si F30-urile se incadreaza la recall-uri ?

Conform spuselor sefului de service de la AB Baneasa, la F30-uri nu au fost inregistrate probleme pana acum.

Ma gandesc ca totusi sunt F30-uri care au depasit lejer 200k km..inca nu mi-e clar daca au rezolvat problema la N47 pentru F30 sau nu..sunt posesor de F30 2012...

 

Stima !

Link to comment
Share on other sites

Salutare, sunt proaspat posesor de BMW 320d, tip motor N47D20C. Masina este din 2012 Ianuarie are 191000 Km. Masina este achizitionata din DE, dupa ce am ajuns cu ea in Ro si dupa ce am inceput sa citesc pe forum probleme legate de acest motor am hotarat sa merg la service pentru constatare. La primul service nimic, masina functioneaza foarte bine dupa spusele mecanicului, dar nu am fost pe deplin multumit asa ca am mai fost pentru inca o constatare la alt service specializat BMW de unde am primit acelas raspuns, motorul suna Ok.

In final mi-am facut curaj sa merg si la reprezentanta care normal...dupa cum ma si asteptam, se aude un zgomot din zona axelor cu came si ca imi sugereaza sa inlocuiesc distributia cu tot ce implica. Masina are toate reviziile la BMW mai putin ultima dar la care s-a schimbat si uleiul, cu ulei (Castrol Edge) ulei nerecomandat. Raspunsul a fost ca uleiul este un element essential in distrugerea lantului deci reparatia nu se poate efectua pe costul Reprezentantei. Mentionez ca uleiul a fost inlocuit in Germania si avea 1000 km rulati plus inca aprox 1500 km pana in Romania.

Momentan sunt blocat nu stiu daca sa cred tot ce au spus cei de la reprezentanta sau sa mai incerc si in alta reprezentanta eventual din alt oras.

Eu nu reusesc sa imi dau seama daca face zgomot sunt mult mai obisnuit cu zgomotul de diesel VW, pe care il cunosc foarte bine.

Costul repratiei la BMW Sibiu ar fi aprox. 7000 Lei, am primit deviz cu toate piesele care ar trebui inlocuite.

Link to comment
Share on other sites

cum si-au dat seama ca uleiul este castrol edge daca nu a fost efectuata la ei revizia anterioara?

Carte de service?

Eu unul nu fac la reprezentanta / service schimburile de ulei, dar mereu cand schimb ceva la masina imi notez in carte ca sa am o evidenta + facturi :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

la contempo brasov nici nu mi.au cerut revizii in bmw. e90 din 2009

toate pisele sunt asigurate de uzina bmw. reprezentanta pierde decat manopera

cei de la contempo mi.au zis ca nu sunt obligatorii toate reviziile in bmw, DAR daca masina nu se incadreaza in lotul cu probleme nu poate face nimic SAU daca distributia nu prezinta defecte din cauza producatorului nu poate face nimic

 

mie mi.au spus ca pt cele cu probleme s.au fixat niste loturi dupa care sa fie recunoscute repede cele cu probleme recunoscute de producator

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca una din cauzele pentru care se rup lanturile, e dpf-ul...o sa intrebati cum am ajuns la concluzia asta.. Pai, odata ce masina trece de 100-150k km, dpf-u isi face regenerari foarte dese. In tot acest timp, temperatura dpf-ului si implicit a turbinei e foarte mare. Uleiul care trece prin turbina atinge si el o temperatura mare, si uite asa se face ciorba in motor. Lanturile sunt primele care au de suferit... De exemplu, toate motoarele diesel de la 318d e46, pana la 535d e60 lci au ACELEASI LANTURI conform realoem. Totusi, doar la motoarele de dupa 2007, se rupe lantu.. De ce!? Pentru ca alea au dpf imediat dupa turbina, nu undeva pe la jumatatea galeriei de evacuare, cum au unele modele inainte de 2007...ca sa nu mai zic de cele care nu au fost prevazute cu dpf.

 

personal consider ca are logica !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cum si-au dat seama ca uleiul este castrol edge daca nu a fost efectuata la ei revizia anterioara?

Am aratat cartea service.

 

la contempo brasov nici nu mi.au cerut revizii in bmw. e90 din 2009

toate pisele sunt asigurate de uzina bmw. reprezentanta pierde decat manopera

cei de la contempo mi.au zis ca nu sunt obligatorii toate reviziile in bmw, DAR daca masina nu se incadreaza in lotul cu probleme nu poate face nimic SAU daca distributia nu prezinta defecte din cauza producatorului nu poate face nimic

 

mie mi.au spus ca pt cele cu probleme s.au fixat niste loturi dupa care sa fie recunoscute repede cele cu probleme recunoscute de producator

 

Cand ai fotst la Brasov, cu mult timp in urma, ca daca ar fi ei dispusi sa plateasca piesele cu siguranta nu m-ar deranja sa achit manopera.

 

personal consider ca are logica !

Pai atunci de ce nu se intampla asa de des si la alte marci care si ele au DPF?

 

Am aratat cartea service.

 

 

 

Cand ai fotst la Brasov, cu mult timp in urma, ca daca ar fi ei dispusi sa plateasca piesele cu siguranta nu m-ar deranja sa achit manopera.

 

 

Pai atunci de ce nu se intampla asa de des si la alte marci care si ele au DPF?

Multe din ele au transmisia pe curea care ar trebui sa fie mai vulnerabila decat lantul.

Link to comment
Share on other sites

la contempo brasov nici nu mi.au cerut revizii in bmw. e90 din 2009

toate pisele sunt asigurate de uzina bmw. reprezentanta pierde decat manopera

cei de la contempo mi.au zis ca nu sunt obligatorii toate reviziile in bmw, DAR daca masina nu se incadreaza in lotul cu probleme nu poate face nimic SAU daca distributia nu prezinta defecte din cauza producatorului nu poate face nimic

 

mie mi.au spus ca pt cele cu probleme s.au fixat niste loturi dupa care sa fie recunoscute repede cele cu probleme recunoscute de producator

 

Mie cei de la Sibiu au omis sa imi spuna ca este vorba de anumite loturi.

Initial mi-au spus ca o sa vada ce se poate face sa suporte ei costul pieselor sau macar un anumit procent din cost, au spus sa las masina la ei pentru verificare, dupa 2 zile a venit raspunsul ca nu se poate sa suporte costul fiindca ultima revizie nu a fost facuta cu ulei recomandat.

Dar ca imi fac o reducere de 10% la costul reparatiei.

Ce nu am inteles, de ce nu mi-au spus din prima fara sa mai las masina lucru destul de evident din cartea service (ulei Castrol) pe care au verificat-o prima.

Link to comment
Share on other sites

nu am fost. doar am sunat. e un tip super ok acolo. pana sa sun la ei am sunat la bavaria bucuresti, m.au luat ca domne masina trebuie sa aiba toate rdviziile la bmw bla bla...altfel nu schimbam. si apoi am sunat la contempo si mi.a spus ce am scris pe forum. l.am intrebat daca e obligatoriu sa am reviziile la rep. si a zis ca NU. doar ca masina nu se incadra in lotul cu probleme.

 

nu au cum sa plateasca ei piesele...e prosteala pe data. zi.le ca faci scrisoare in germania si apoi mai stati de vorba. ce puii mei, au facut ei masina ca sa plateasca ei piesele??? hai frate da.o in pana mea de magarie de 2 lei. da, intradevar ei pierd manopera. dar nici gand sa plateasca ei piesele. eu am schimbat 4 injectoare la passat moca!!! si doar unul era defect. prin vestita campanie de schimbare injectoare la bkp. am platit 110 lei intrarea si cerificarea in service. atat!! si injectoarele faceau 6000 ron. cel de la vw mi.au spus in fata, nu le platim noi. vin din germania. noi doar demonstram la fiecare masina la care schimbam, ca sunt defecte. dar de...la bmw manopera la o distributie e peste 1000 lei probabil..normal ca nu le convine moca. hoti

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa suni la brasov si sa le spui din start ca ai probleme la distributie. daca vezi ca o da din fanta.n sprite, le zici ca platesti manopera. daca nu...eu zic sa dai mail la bmw germania, le spui cat de hoti sunt astia din romania si sigur o sa ai un raspuns favorabil. apoi mergi cu ea in service. sigur o vor schimba. reprezentanta noastra din pitesti a avut mari probleme cu bmw germania(motive financiare) si li s.a interzis ca nici ruda de gradul 4 a patronului nu mai are voie sa faca afaceri cu bmw germania. deci nu se joaca si nu trec cu vederea anumite ilegalitati. dupa ce s.a inchis motor ag de la pitesti, nici noul patron nu a mai putut face dealer bmw. a facut jaguar si range.
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa suni la brasov si sa le spui din start ca ai probleme la distributie. daca vezi ca o da din fanta.n sprite, le zici ca platesti manopera. daca nu...eu zic sa dai mail la bmw germania, le spui cat de hoti sunt astia din romania si sigur o sa ai un raspuns favorabil. apoi mergi cu ea in service. sigur o vor schimba. reprezentanta noastra din pitesti a avut mari probleme cu bmw germania(motive financiare) si li s.a interzis ca nici ruda de gradul 4 a patronului nu mai are voie sa faca afaceri cu bmw germania. deci nu se joaca si nu trec cu vederea anumite ilegalitati. dupa ce s.a inchis motor ag de la pitesti, nici noul patron nu a mai putut face dealer bmw. a facut jaguar si range.

 

Asta o sa fac Luni o sa sun la Brasov. Multumesc pentru informatii.

Link to comment
Share on other sites

Cureaua nu e "scaldata" in ulei ;)

Uzura orcarui angrenaj este data si direct influentata de frecare, care este cu atat mai mare cu cat se face pe uscat Daca lantul ar rula pe uscat, cu siguranta ar avea durata de folosire mai scurta.

Edited by dani_b
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Da, mi s-a confirmat astazi de un prieten care lucreaza la bmw ca este distributia. Ori o sa il pun pe el sa o schimbe ori daca nu ma duc la autokappa in craiova (la sugestia unui alt mecanic). La BMW este exclus sa o fac. Daca aveti vreo sugestie unde s-ar putea face, avand referinte as aprecia.
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Eu am schimbat distributia acum apr. 10000 km un Bucuresti. Nu dau nume ca sa nu fie reclama, pot zice doar ca au lucrat bine, piesele au avut ultimele coduri aparute.

Daca ai cutia manual dureaza aproximativ 5 ore daca este automata atunci mai mult. Pret final 3500 de lei cu factura si garantie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.