Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Am intrbat azi la mecanic despre kitul complet de lant, si mi-a zis ca e 1000 de lei(kitul complet) fara manopera. Mi se pare destul de putin fata de ce am mai auzit de pe la altii... Voi ce spuneti?

 

nu te supara, dar la 1000lei kitul o sa te f*ti in el de motor cat de curand. NU exista asa ceva la acel pret, un KIT inseamna absolut tot ce inseamna distributie si anume: Lanturi x 3, Patine x 4, pinioane x 3, intinzator, garnituri x 4, surubele si altele (nu sunt mecanic, deci va rog sa ma scuzati daca nu le insir pe toate, in schimb am sa compensez cu foto), iar pe langa toate astea, mai este si manopera care trebuie executata ca la carte cu motor dat jos si facuta distributia pe banc. Daca zice ca ti-o face pe masina, fugi cat vezi cu ochii, ala nu e mecanic, e un fraier care nu stie ce vorbeste.

 

Atasez poze cu masina care am cumparat-o de aici de pe forum de la userul "radio on" si la care i-am facut distributia imediat ce am ajuns cu ea pentru linistea mea.

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/935eaa94252cf356dd29fd19dad18a42.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/07b01b0fc3e22a427998701cda394e52.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/fb4ae7b28b77a3eb87b07aa80e1f9ef1.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/c3b6c21f8b3e1568c1b66d85de89d938.jpg

Edited by Amun-Ra
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu te supara, dar la 1000lei kitul o sa te f*ti in el de motor cat de curand. NU exista asa ceva la acel pret, un KIT inseamna absolut tot ce inseamna distributie si anume: Lanturi x 3, Patine x 4, pinioane x 3, intinzator, garnituri x 4, surubele si altele (nu sunt mecanic, deci va rog sa ma scuzati daca nu le insir pe toate, in schimb am sa compensez cu foto), iar pe langa toate astea, mai este si manopera care trebuie executata ca la carte cu motor dat jos si facuta distributia pe banc. Daca zice ca ti-o face pe masina, fugi cat vezi cu ochii, ala nu e mecanic, e un fraier care nu stie ce vorbeste.

Poti sa argumentezi de ce nu trebuie schimbata distributia cu motorul pe masina ?Sunt curios care sunt diferentele .

Link to comment
Share on other sites

Pretul este de 1000 de lei fara manopera. Manopera inca 1000 de lei aprox. Omul de si garantie pe lucrare , insa pe original tot kitul costa 1800 de lei, deci nu cred ca merita pentru 800 de lei aftermakert.

 

nu te supara, dar la 1000lei kitul o sa te f*ti in el de motor cat de curand. NU exista asa ceva la acel pret, un KIT inseamna absolut tot ce inseamna distributie si anume: Lanturi x 3, Patine x 4, pinioane x 3, intinzator, garnituri x 4, surubele si altele (nu sunt mecanic, deci va rog sa ma scuzati daca nu le insir pe toate, in schimb am sa compensez cu foto), iar pe langa toate astea, mai este si manopera care trebuie executata ca la carte cu motor dat jos si facuta distributia pe banc. Daca zice ca ti-o face pe masina, fugi cat vezi cu ochii, ala nu e mecanic, e un fraier care nu stie ce vorbeste.

 

In germania , la reprezentanta mi-au cerut undeva la 700-800e(Cloppenburg) cu totul, deci nu e chiar asa mare diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa argumentezi de ce nu trebuie schimbata distributia cu motorul pe masina ?Sunt curios care sunt diferentele .

Da, pot sa argumentez. Daca te documentezi un pic (chiar si pe google) o sa vezi ca Bmw spune clar ca inlocuirea distributiei se face cu motorul dat jos pe banc. Deci ca sa faci treaba ca la carte se da motorul jos. Nu stiu daca ai stat sub elevator la o masina cu motorul asta, ca daca ai fi stat nu m-ai fi intrebat de ce, nu e locul necesar pentru a da capacele jos, pentru a cala axele si pompa de inalte, pentru a schimba piesele nexesare si pentru a etansa totul la loc, cu motorul pe masina pur si simplu nu se pot face aceste operatiuni profesional si ca la carte. Numai bine!!

Edited by Amun-Ra
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, pot sa argumentez. Daca te documentezi un pic (chiar si pe google) o sa vezi ca Bmw spune clar ca inlocuirea distributiei se face cu motorul dat jos pe banc. Deci ca sa faci treaba ca la carte se da motorul jos. Nu stiu daca ai stat sub elevator la o masina cu motorul asta, ca daca ai fi stat nu m-ai fi intrebat de ce, nu e locul necesar pentru a da capacele jos, pentru a cala axele si pompa de inalte, pentru a schimba piesele nexesare si pentru a etansa totul la loc, cu motorul pe masina pur si simplu nu se pot face aceste operatiuni profesional si ca la carte. Numai bine!!

Eu am asistat la inlocuirea distributiei la masina mea. Baietii au dat jos doar cutia si iti zic cu siguranta ca loc este suficient pentru a face totul cu profesionalism,si totul a durat in jur de 5 ore.

Link to comment
Share on other sites

Da, pot sa argumentez. Daca te documentezi un pic (chiar si pe google) o sa vezi ca Bmw spune clar ca inlocuirea distributiei se face cu motorul dat jos pe banc.

 

Vezi ca esti in eroare.

 

Documentatiile catre service sunt recomandari in multe situatii. Este important sa respecti ce scrie despre piesele inlocuite + modul de montare insa daca tu poti (ai timp, scule, experienta) sa executi inlcuirea respectivelor repere in alt mod, este treaba ta.

 

Si nu o spun din punctul de vedere tipic romanesc "merge si asa" ci asta o spun din punctul de vedere a unuia care a contribuit la astfel de documenattii (nu BMW dar e aceiasi poveste la toti).

Link to comment
Share on other sites

Da, pot sa argumentez. Daca te documentezi un pic (chiar si pe google) o sa vezi ca Bmw spune clar ca inlocuirea distributiei se face cu motorul dat jos pe banc. Deci ca sa faci treaba ca la carte se da motorul jos. Nu stiu daca ai stat sub elevator la o masina cu motorul asta, ca daca ai fi stat nu m-ai fi intrebat de ce, nu e locul necesar pentru a da capacele jos, pentru a cala axele si pompa de inalte, pentru a schimba piesele nexesare si pentru a etansa totul la loc, cu motorul pe masina pur si simplu nu se pot face aceste operatiuni profesional si ca la carte. Numai bine!!

Asta ca nu ai loc nu merge.Am asistat la 5-6 schimbari de distributie la F10 si E90 si nu am observat ca nu este loc.Normal ca BMW recomanda schimbarea distributiei cu motorul dat jos,nu crezi ca trebuie sa factureze cat mai multa manopera.Nu este operatie pe creier.

post-4682-0-33952600-1449511882_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutari ! Nu stiu cum sa spun...sunt unul dintre norocosii sau ghinionistii la care s-a aprobat schimbarea completa a distributiei la BMW in urma ``recall`` ! Doar ca in urma instiintarii prin telefon dupa verificare/constatare ar trebui sa schimb si fulia la motor deoarece au depistat ca fiind necesara inlocuirea! Acum..nedumererirea mea este...chiar ar necesita inlocuirea sau este doar o umflare a notei de plata!? Ce simptome ar fi trebuit sa aibe masina in cazu asta ? Cum ar fi trebuit sa mi dau seama ca aceasta nu mai functiona in parametri ? Multumesc anticipat !
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca esti in eroare.

 

Documentatiile catre service sunt recomandari in multe situatii. Este important sa respecti ce scrie despre piesele inlocuite + modul de montare insa daca tu poti (ai timp, scule, experienta) sa executi inlcuirea respectivelor repere in alt mod, este treaba ta.

 

Si nu o spun din punctul de vedere tipic romanesc "merge si asa" ci asta o spun din punctul de vedere a unuia care a contribuit la astfel de documenattii (nu BMW dar e aceiasi poveste la toti).

 

 

Total de accord cu tine Bala, mai jos completand cu cateva remarci.

 

 

Daca BMW spune ca service-ul trebuie sa se efectueze intr-un anumit fel pentru a elimina orice fel de risc sau probleme ulterioare din exploatare, atunci trebuie sa te conformezi pana la urma si sa executi intocmai. BMW a dezvoltat motorul respectiv, au tot know-how-ul pe care nimeni altcineva in afara lor nu-l poseda. Poate sa fie si cel mai meserias mecanic in ale bmw-urilor ca tot nu stie el mai bine decat unul care a proiectat motorul acela sau mai bine zis, echipa ce a dezvoltat respectivul motor. "Shortcut-urile" la care de obicei romanul apeleaza de foarte multe ori sunt nesanatoase. Vrem sa facem totul in graba si atunci cautam alternative sa fentam. Aici se potriveste foarte bine acea vorba: "graba strica treaba"

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca erau asa meseriasi de ce mama dreaq nu au facut un lant si o patina care sa nu se rupa.De ce nu au lasat lantul vechi si patinele vechi de la modelele anterioare unde nici vorba de stres vis a vis de ele.

 

Cost reduction si redesign to cost! De aia. E regula generala prin toate multinationalele. Toti vor sa castige tot mai mult, toti managerii au targeturi de reduceri de pret. Pe de alta parte, toti vor lucruri cat mai ieftine, companiile trebuie sa se conformeze altfel dispar de pe piata. Piata e plina de alternative ieftine din china si cam greu o companie ce produce un bun in Europa sau state sa fie capabila a concura cu o alta de garaj din China. Pe de alta parte patronii vor sa castige si ei tot mai mult, sa aibe profit tot mai mare. Mai departe concluzia o trage fiecare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cost reduction si redesign to cost! De aia. E regula generala prin toate multinationalele. Toti vor sa castige tot mai mult, toti managerii au targeturi de reduceri de pret. Pe de alta parte, toti vor lucruri cat mai ieftine, companiile trebuie sa se conformeze altfel dispar de pe piata. Piata e plina de alternative ieftine din china si cam greu o companie ce produce un bun in Europa sau state sa fie capabila a concura cu o alta de garaj din China. Pe de alta parte patronii vor sa castige si ei tot mai mult, sa aibe profit tot mai mare. Mai departe concluzia o trage fiecare.

Un mare adevar. Asta e motivul pentru care toate masinile noi sunt pline de suprize. Daca un BMW intre 1990 - 2000 avea 90 % din piese produse in Germania acum le poti numar pe degete. Costurile de productie minime se reflecta in calitatea produsului. Dar nu e problema pentru ca piata de vanzare este mare, plina de oameni needucati care isi doresc doar sigla BMW. Si acum serios credeti ca a scazut vanzarea motorului n47 doar pentru ca i se rupe lantul? NU, va garantez eu. Se discuta pe forumuri pe la service uri DAR majoritatea cumparatorilor nu au habar de aceasta problema.

Edited by malasorte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Astazi am primit telefon de la reprezentanta ca au demontat motorul/cutia de viteza pentru schimbarea distributiei si printre altele as mai avea nevoie de urmatoarele piese schimbate :

 

Fulie motor, kit accesorii si fulie pompa servodirectie

Bucsa grup

Flansa cardan

Furtun epurator

Garnituri corp filtru ulei

Semering cautator cutie de viteza

Tampon cutie de viteza

 

Intrebarea mea este urmatoarea avand in vedere ca nu ma pricep la mecanica: aceste lucruri nu as dori sa le fac tocmai in reprezentanta datorita devizului colosal la intreaga operatiune ``optionala``, este necesar ca la inlocuirea pieselor de mai sus iarasi demontarea motorului/cutiei de viteze?! Sau le pot face linistit intr un alt service cu motorul si cutia de viteza pe masina ? Sper ca am fost destul de explicit, multumesc anticipat !

Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

Astazi am primit telefon de la reprezentanta ca au demontat motorul/cutia de viteza pentru schimbarea distributiei si printre altele as mai avea nevoie de urmatoarele piese schimbate :

 

Fulie motor, kit accesorii si fulie pompa servodirectie

Bucsa grup

Flansa cardan

Furtun epurator

Garnituri corp filtru ulei

Semering cautator cutie de viteza

Tampon cutie de viteza

 

Intrebarea mea este urmatoarea avand in vedere ca nu ma pricep la mecanica: aceste lucruri nu as dori sa le fac tocmai in reprezentanta datorita devizului colosal la intreaga operatiune ``optionala``, este necesar ca la inlocuirea pieselor de mai sus iarasi demontarea motorului/cutiei de viteze?! Sau le pot face linistit intr un alt service cu motorul si cutia de viteza pe masina ? Sper ca am fost destul de explicit, multumesc anticipat !

 

Salutare,

 

Se pot schimba la un alt service fara sa dai jos motorul si cutia. Recomand sa achizitionezi singur piesele de pe siteurile cunoscute de profil (nu stiu daca am voie sa dau nume aici) dupa ce identifici codurile in baza VIN-ului(singur sau cu ajutorul cuiva care se pricepe).

 

Stima

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.