Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Lemeleul : In urma diagnoezei/constatarii am devizul trimis de ei prin mail cu absolut tot ce trebuie sa inlocuiesc inclusiv codurile la fiecare piesa in parte ceea ce o sa mi fie destul de usor cum spuneai la achizitionarea pieselor din alta parte ! Aveam nevoie de un raspuns sa stiu cum procedez, evident schimbam la ei o eventuala piesa daca tot este demontat tot de pe masina ! Prin urmare o sa fac achizitionarea si inlocuirea pieselor in alta parte mai convenabil !

Multumesc mult pentru raspuns!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

din pacate problema cu distributia este si la f10 530d M57

245cp patine de doi lei , etc ... se sparg si 3.0d poti sa le faci revizia la 20.000 tot se va rupe lantul am auzit 3.0d cu zgomot de lant din pacate in 2005 sa terminat tot pt Bmw la motoarele 3.0d ,cele din ziua de azi dupa 250.000 trebuie sa le scgimbi distributia daca apuca 250.000 nu sariti sunt fan BMW dar sunt dezamagit de f10

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

din pacate problema cu distributia este si la f10 530d M57

245cp patine de doi lei , etc ... se sparg si 3.0d poti sa le faci revizia la 20.000 tot se va rupe lantul am auzit 3.0d cu zgomot de lant din pacate in 2005 sa terminat tot pt Bmw la motoarele 3.0d ,cele din ziua de azi dupa 250.000 trebuie sa le scgimbi distributia daca apuca 250.000 nu sariti sunt fan BMW dar sunt dezamagit de f10

Atunci vindel si iati Audi, MB, Jaguar,Lexus sau orice alt ceva, dupa care revii pe forum si ne zici si noua cum este.

  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

eu nu trec la alta marca in viata mea raman la BMW pana la moarte

dar sincer sunt mai gaunoase tot mai gaunoase

e60lci ee tanc pe langa f10

 

ce credeti ca la f10 la motorul 3.0d 245 sau 258 sau 299,313,381 cp nu se rupe lantul de distributie va zic eu ca se rupe a sunt aceleasi piese de 2 lei la distributie la fel ca la n47 2010 2011 etc... daca apuca 300.000 km e bine dar nu apuca lant de slaba calitate patine din plastic exact cum sa zis rahat dupa 2007-2008 la 3.0d dar ramane cel mai bun disel in 6 cilindrii din lume

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti,

 

Sunt decis sa fac o noua achizitie, si luam in calcul serios (pana acum) un F11 520d pe care sa mi-l aduc singurel din afara. "Problema" e ca am zis ca mai bine arunc si un ochi aici, pentru ca odinioara mi-am rezolvat ceva situatii neplacute la E46-le meu cu ajutorul sfaturilor colegilor de aici. Si-am dat de topicul asta, care ma face sa imi ridic multe semne de intrebare legate de aceasta masina. Dupa ce am citit vreo 50 de pagini pe-aici m-am decis rapid sa ma reorientez catre benzina. Din pacate, benzina si break, nu sunt decat putine in Germania, si marea majoritate in afara bugetului. Asa ca acum am urmatoarea dilema: sa renunt la brand (desi nu as vrea mai deloc) sau merita riscul si bataia de cap cu distributia (si asta va intreb pe voi)? Presupunand ca a decid sa o cumpar, din ce am cititi aici, am ajuns la concluzia ca e bine sa-i fac distributia preventiv, de frica de a nu se strica. Prin urmare, daca o fac, ce cost ar trebui sa iau in calcul?

 

Multumiri!

Edited by newguyintown
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

~3500 Lei la multe service-uri, unele cu activitate aici pe forum, sau chiar (aproape) gratis la BMW, daca masina are reviziile facute la ei si la timp. Eu am schimbat-o la BMW Filaret si am platit cu totul cam 1100 Lei, din care grosul a fost reprezentat de niste piese care nu erau incluse in kit-ul de distributie si am vrut eu sa le schimb si pe alea, daca tot am umblat la ea.

Sfatul meu este sa nu te dai inapoi de la a cumpara doar pt ce ai vazut aici fiindca lumea (inclusiv eu) a ajuns sa o schimbe mai mult de frica, rareori rupandu-se cu adevarat.

 

Spor!

Edited by LYM
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cum zgomotul la mine revenise dupa nici 1 an si aprox 15000km, m-am dus iar la verificari cu "stetoscopul". s-a constatat ca face din nou...ca urmare se schimba inca o data pe garantie...e mai des decat filtrele :-) Edited by Danyro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mergi linistit sa-ti cumperi masina pe care o doresti in speta F11/520 .Daca esti un tip stresat schimbi distributia preventiv,sau cand vi in tara te duci la reprezentanta si faci o constatare,daca ai probleme si masina a avut reviziile numai la reprezentanta se schimba gratis.Sfatul meu este sa iei o masina cu istoric de service numai la reprezentanta ,eventual chiar de la reprezentanta sa cumperi masina.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mergi linistit sa-ti cumperi masina pe care o doresti in speta F11/520 .Daca esti un tip stresat schimbi distributia preventiv,sau cand vi in tara te duci la reprezentanta si faci o constatare,daca ai probleme si masina a avut reviziile numai la reprezentanta se schimba gratis.Sfatul meu este sa iei o masina cu istoric de service numai la reprezentanta ,eventual chiar de la reprezentanta sa cumperi masina.

 

Merci! :) Nu-s un tip stresat, dar cand vezi 200 de pagini doar pe problema asta...nebun sa nu fii sa nu te gandesti si sa te informezi bine inainte sa cheltui 18-20k.

Edited by newguyintown
Link to comment
Share on other sites

Si eu inainte sa cumpar masina am citit toate paginile.Am cumparat n47 si din cauza ca citisem toate paginile la fiecare zgomot suspect tresaream.Am ajuns acasa am verificat masina totul OK.Stau linistit si nu ma mai agit.Masina am cumparat-o de la reprezentanta si daca prezenta probleme la distributie o schimbau la reprezentanta gratis.

Spor la cautat :goodjob:

http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu inainte sa cumpar masina am citit toate paginile.Am cumparat n47 si din cauza ca citisem toate paginile la fiecare zgomot suspect tresaream.Am ajuns acasa am verificat masina totul OK.Stau linistit si nu ma mai agit.Masina am cumparat-o de la reprezentanta si daca prezenta probleme la distributie o schimbau la reprezentanta gratis.

Spor la cautat :goodjob:

http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html

 

Merci mult de sfat si de link. Mai e ceva ce nu mi-e foarte clar: problema apare la toate modelele pana in 2014? Sau exista un an (am citit tot pe aici 2012) incepand cu care poti sta mai linistit)?

Edited by newguyintown
Link to comment
Share on other sites

Salut, poate vreun coleg cu experienta sa imi confirme daca zgomotul de la masina din link este de la lant? Azi cand am pornit-o dupa cateva zile de stat in garaj, am auzit un sunet mai ciudat.. Multumesc!

 

 

Zgomotul de unde il percepi , din fata autoturismului? Intreb pentru ca normal zgomotu ar trebui sa il auzi mai pronuntat in spate, deoarece acolo e distributia, eu asa stiu.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Nu imi dau seama de unde se aude... stiu ca F10 are 2 lanturi

 

Oricum am in plan peste 3 saptamani sa schimb kitul complet de distributie + EGR, insa acum am emotii sa nu cedeze pana atunci. Cand citesti atatea cazuri de lanturi rupte la N47, devi putin paranoic :)

 

Sunt de acord ca trebuie sa fii precaut, dar totusi nici nu putem generaliza ca la jumate din N47 se rupe lantul. Am avut un E60 din 2009 N47 de l-am dat de curand cu 215k km aproape si nu avea nici urma de zgomot de lant si era lantul din fabrica... acuma cat o mai merge cine stie

Link to comment
Share on other sites

Am facut 30000km de cand am schimbat distributia anul trecut in octombrie. Masina a parcurs anul asta un drum de 8000km pana-n Norvegia si inapoi si in tot acest timp s-a comportat exemplar. Inafara de simeringul de la cutie care vad ca iar imi face probleme nu am de ce ma plange. A primit anvelope noi, interfata Carly (care apropos e foarte utila), detailing, nanoparticule :), verificat antigel si cam atat. I-am pregatit pentru primavara fulie vilbrochen, pompa de apa si termostat, oem, plus antigel, stau toate in garaj asteapta vremea calda sa ma ocup de ea. Poate si chestia asta a ajutat f. mult, ca masinuta mea n-a ajuns pe mana mecanicilor de 4 ani impliniti, toata mentenanta facand-o manutele mele.

 

Asa ca luati-va N47 fara mari retineri, intrucat problemele sunt rezolvabile iar motorul e reusit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.