Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Pentru ca mi se pĂŁrea ca aud numai zgomote suspecte din zona Distribuției, m-am programat sapt trecutĂŁ la reprezenta BMW Craiova pt un test( bine, am fĂŁcut mai multe lucruri)

DupĂŁ ce au testat-o bĂŁieții ( inclusiv cu un fel de stetoscop) rezultatul e negativ in sensul ca programul nu a gĂŁsit niciun zgomot anormal.

Cu toate acestea, uneori, mie mi se pare ca ceva zgomote suspecte din zona aceea. Aveți idee ce ar putea fi? Mașina e un f10 525d fabr 2011 cu 79k km

Link to comment
Share on other sites

Si la mine la F25 2.0d fasaie mai tot timpul (nu zdrangane , nu uruie ), de cand am luat-o, de vreo 40.000 km (acum are 130.000). Am facut testul acesta la Bmw Filaret si mi-a spus ca nu are nimic motorul, programul il accepta ca fiind in regula. Eu ii schimb uleiul la maxim 13.000 km, iar cand am luat-o i-am schimbat si intinzatorul de sus (preventiv).

Am o fixatie cu tipurile de motorina, in sensul ca nu prea gasesc motorina buna in oraselul meu. Eu folosesc motorina de la cisterna, luata de la Socar (avem ferma agricola), la aceasta se cunoaste cat de 'unsa' este . Dar acum cateva zile am bagat din omv din aceea mai scumpa si a doua zi la rece troncaneau si bolboroseau injectoarele foarte tare, mai ales in sarcina, erau niste zgomote metalice. Am pus iar d-asta din cisterna si masina si-a revenit.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine la F25 2.0d fasaie mai tot timpul (nu zdrangane , nu uruie ), de cand am luat-o, de vreo 40.000 km (acum are 130.000). Am facut testul acesta la Bmw Filaret si mi-a spus ca nu are nimic motorul, programul il accepta ca fiind in regula. Eu ii schimb uleiul la maxim 13.000 km, iar cand am luat-o i-am schimbat si intinzatorul de sus (preventiv).

Am o fixatie cu tipurile de motorina, in sensul ca nu prea gasesc motorina buna in oraselul meu. Eu folosesc motorina de la cisterna, luata de la Socar (avem ferma agricola), la aceasta se cunoaste cat de 'unsa' este . Dar acum cateva zile am bagat din omv din aceea mai scumpa si a doua zi la rece troncaneau si bolboroseau injectoarele foarte tare, mai ales in sarcina, erau niste zgomote metalice. Am pus iar d-asta din cisterna si masina si-a revenit.

 

Motorina euro 4 sau 5 de la OMV, si mai ales cea aditivatĂŁ, este uscata...asa sunt standardele, asa ca e normal sa se audĂŁ zgomotul de injectoare...cel mai bine bagi ne aditivatĂŁ de la PETROM.

Link to comment
Share on other sites

Daca o iei asa,e scump si uleiul,filtrele,franele ,de ce sa-ti iei masina,doar sa cheltui bani cu ea cand exista tren, autobuz,ocazie? :twoup:

 

Analogia este geniala. Nu e absolut nici o diferenta intre a compara 2.0d cu 3.0d sau 2.0i si o masina cu trenul :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Detin un e60 fabricatie 2010 il am de la 140000 km, momentan masina are 240000 km si de cateva zile se aude un zgomot ciudat la motor la relanti, zgomot metalic dar nu sunt sigur daca e lantul sau ceva rola, inainte la rece scartia o rola acuma nu mai imi dau seama, imi puteti recomanda in Cluj-Napoca un service sau pe cineva care se pricepe la motoarele astea eventual un schimb de distributie daca o sa fie cazul, oricum ceva trebuie sa fie inainte nu avea zgomotul acesta, va multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca nu se mai aplica regula?

"01.03.2007 -05.01.2009 - la motoarele astea trebuie sa se schimbe si vilbrochenul"

 

Asa era recomandarea de la BMW. Acum nu stiu daca mai este valida si daca se mai inlocuieste la reprezentanta arborele cotit. Parca nu.

Link to comment
Share on other sites

Salutare lume!

Urmaresc cu interes tot ce a scris lumea despre problemele reale ale distributiei pe N47 ,de la prima pana la ultima pagina si v-a multumesc pentru toate informatiile ,au fost foarte utile.

Eu m-am hotarat sa schimb distributia complet pe masina personala ,E91 320d din 03.2009 N4720A 211000 km ,din mai multe motive,sunetul lantului a devenit din ce in ce mai zgomotos ,mai ales dimineata si intre 1500-1800 rpm,am avut zile cand sunetul era metalic alte zile cand nu suna mai deloc doar clasicul zorzonit intre 1500-1700rpm. Am zis ca daca are peste 200k si se stie problema ruperii lantului nu merita riscul de a sta si astepta ruperea lui mai ales cand distributia incearca sa iti spuna ceva. Am pus internetul la treaba am vorbit in stanga si in dreapta am cerut oferte de pret, in Bucuresti la multe service-uri unele 3000 Ron, alte 4000 ron , nici la unu nu se schimba complet toata distributia, am dorit acest lucru pe principiul ,daca tot se da jos motorul sa se schimbe tot cu aceasta ocazie. Am fost dispus sa fac drumul la Bucuresti deoarece fiind din Cluj nu am reusit sa gasesc un mecanic serios care sa stie sa faca aceasta operatiune si sa fie si un pret corect. Pe toti mecanicii care i-am intrebat daca e de schimbat,toti au zis ca da,da putini dintre acestia au mai si facut aceasta operatiune.La toate service-urile schimbarea distributiei dureaza 3-4 zile un termen nejustificat. In final am aflat de Sorin de pe strada Meteor, un mecanic deosebit ,serios si corect fara sa ii fac reclama , cine vrea numar de telefon sa-mi trimmita mesaj privat. Omul stie ce face lucreaza doar cu BMW-uri si o face foarte bine ,luni l-am sunat in 30 min am fost la el pentru diagnostic ,chiar daca avea mult de lucru a gasit timp pentru mine un necunoscut,a comandat piesele fara avans si povesti in in urmatoarea luni a facut operatiunea. Totul a durat de la 9:00 pana la 16:00 fara dat jos motorul si alte prostii,cu ocazia asta am schimbat si kitul de ambreiaj,era vremea :) ,uzat bine. A schimbat tot kit-ul de distributie ,toate lanturile ,patine,intinzatoare,pinioane, si ulei BMW Shell,toate la preturi rezonabile.

Distributia cu manopera si piese originale BMW, fara ulei si filtu ulei a costat 3900 ron.

La 17:00 am luat masina, totul perfect ,torcea ca si o pisica ,parca era pe benzina,vibratii aproape de loc,asta poate si din pricina reglarii la pozitie a pinionului de la pompa de inalte parca daca nu gresesc. Patinele vechi erau uzate dar in stare ok, lanturile erau intinse bine iar intinzatoarele praf.

Atasez link cu pozele si piesele,inclusiv intregistrare inainte si dupa schimbare . https://www.dropbox.com/sh/enlofymm05x69xz/AACJl89irY2dfaRusaWEKKLya?dl=0

Pentru informatii suplimentare sau lamuriri puteti sa-mi scrieti.

Mult noroc si sa auzim doar de bine.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Salutare lume!

Urmaresc cu interes tot ce a scris lumea despre problemele reale ale distributiei pe N47 ,de la prima pana la ultima pagina si v-a multumesc pentru toate informatiile ,au fost foarte utile.

Eu m-am hotarat sa schimb distributia complet pe masina personala ,E91 320d din 03.2009 N4720A 211000 km ,din mai multe motive,sunetul lantului a devenit din ce in ce mai zgomotos ,mai ales dimineata si intre 1500-1800 rpm,am avut zile cand sunetul era metalic alte zile cand nu suna mai deloc doar clasicul zorzonit intre 1500-1700rpm. Am zis ca daca are peste 200k si se stie problema ruperii lantului nu merita riscul de a sta si astepta ruperea lui mai ales cand distributia incearca sa iti spuna ceva. Am pus internetul la treaba am vorbit in stanga si in dreapta am cerut oferte de pret, in Bucuresti la multe service-uri unele 3000 Ron, alte 4000 ron , nici la unu nu se schimba complet toata distributia, am dorit acest lucru pe principiul ,daca tot se da jos motorul sa se schimbe tot cu aceasta ocazie. Am fost dispus sa fac drumul la Bucuresti deoarece fiind din Cluj nu am reusit sa gasesc un mecanic serios care sa stie sa faca aceasta operatiune si sa fie si un pret corect. Pe toti mecanicii care i-am intrebat daca e de schimbat,toti au zis ca da,da putini dintre acestia au mai si facut aceasta operatiune.La toate service-urile schimbarea distributiei dureaza 3-4 zile un termen nejustificat. In final am aflat de Sorin de pe strada Meteor, un mecanic deosebit ,serios si corect fara sa ii fac reclama , cine vrea numar de telefon sa-mi trimmita mesaj privat. Omul stie ce face lucreaza doar cu BMW-uri si o face foarte bine ,luni l-am sunat in 30 min am fost la el pentru diagnostic ,chiar daca avea mult de lucru a gasit timp pentru mine un necunoscut,a comandat piesele fara avans si povesti in in urmatoarea luni a facut operatiunea. Totul a durat de la 9:00 pana la 16:00 fara dat jos motorul si alte prostii,cu ocazia asta am schimbat si kitul de ambreiaj,era vremea :) ,uzat bine. A schimbat tot kit-ul de distributie ,toate lanturile ,patine,intinzatoare,pinioane, si ulei BMW Shell,toate la preturi rezonabile.

Distributia cu manopera si piese originale BMW, fara ulei si filtu ulei a costat 3900 ron.

La 17:00 am luat masina, totul perfect ,torcea ca si o pisica ,parca era pe benzina,vibratii aproape de loc,asta poate si din pricina reglarii la pozitie a pinionului de la pompa de inalte parca daca nu gresesc. Patinele vechi erau uzate dar in stare ok, lanturile erau intinse bine iar intinzatoarele praf.

Atasez link cu pozele si piesele,inclusiv intregistrare inainte si dupa schimbare . https://www.dropbox.com/sh/enlofymm05x69xz/AACJl89irY2dfaRusaWEKKLya?dl=0

Pentru informatii suplimentare sau lamuriri puteti sa-mi scrieti.

Mult noroc si sa auzim doar de bine.

 

Salut,

 

As fi foarte interesat de numarul de telefon al Domnului mecanic. Am achizitionat de curand un 520d 2012 , nu am zgomot la distributie, dar are 188.000 km si vreau sa previn investitiile aiurea.

 

Mersi frumos!

Stef

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Distributie complet schimbata (chiar si suruburi si ceva plastice de la pompa de ulei) la 156.000 km. De atunci nici un zgomot in plus la motor, totul merge perfect. Masina personala bmw 520dA 184 cai, an 2010 luna 9. Daca doriti pun poza cu inainte si dupa. O zi placuta!
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua! Am o intrebare la care nu am gasit raspuns in cele 218 pagini, sau poate am ratat. Am un F10, fabricatie 02.2015. Putini kilometrii (aprox. 30k) ca sa imi fac griji dar intreb: aceasta problema persista la toate N47 sau au facut ceva modificari dupa o anumita data de fabricatie? Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Totul e ok acum. Dar fiind entuziasmul foarte mare (ca in sfarsit au venit piese) am uitat sa ma uit cand sunt produse piesele, ce an, ce luna. Din cate am citit pe forum sunt mai multe variante de distributii, revizuite. Nu stiu cum as putea sa aflu ce varianta este a mea, ca sa nu fiu nevoit, doamne fereste sa mai schimb inca o data distributia.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.