Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Se vede cat de multe stii tu legat de piese auto :)) si piesele pe care scrie bmw cine naiba crezi ca le face fabrica BMW de piese auto? Bratele, bucsile, filtrele, bujiile tu cine crezi ca le produce?

 

Eu asta incercam sa explic, ca daca tu ai habar normal ca te incarca vanzatorii....din fabrica pe toate piesele e stantat bmw, dar nu bmw produce piesa respectiva, tu doar platesti de 3 ori mai mult pentru ca scrie bmw pe ea!

 

DE EX:

 

Bujiile sunt facute de BOSCH, beru sau bremi mai nou, una incandescenta e undeva la 70-90 lei...dar daca vrei sa scrie pe ea bmw platesti de 3 ori mai mult desi ea e produsa intr-una din fabricile celor trei producatori!

 

La bucsi e cel mai evident, comanda o bucsa originala bmw si una LEMNFORDER, si o sa vezi ca singura diferenta e ca pe cea din ambalajul lemforder e decupata cu lama stanta BMW!

 

Filtrele la fel, OEM scrie pe ele BMW dar ele sunt facute de Bosch sau MANN!

 

Distributia la motoarele astea nu stiu exact de cine e facuta dar sau e FEBI sau Ruville :thumbsup:

post-36167-0-26071000-1466430154_thumb.png

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t28print.html

Sunt aproape 10 ani de cand a aparut motorul asta si la vremea lui a insemnat un pas mare inainte.Cand apari cu multe lucruri noi inevitabil poate apar si reteuri dar asta nu inseamna ca motorul este de 2 lei.

 

Eu n-am spus nimic de motorul N47 am combatut doar teoria ta conform careia au dus distributia in spate, intre cutie si motor, pt a avea mai mult loc in fata unde sunt curelele de accesorii etc. Din ce stiu eu insa motorul N57D30A (6 linie) are distributia in fata. Gresesc ?

Link to comment
Share on other sites

 

Problema e discutata si rediscutata pe N topicuri de pe diverse forumuri. Calitatea OE e net superioara, indiferent cine e producatorul pieselor.

Si nu te pronunta tu in privinta cunostintele mele in domeniu ca s-ar putea sa stiu mai multe decat tine, chiar daca aparent lucrezi in domeniu.

 

Iar cu FEBI sunt patit de la bujii la brate. Nu-mi vinde tu gogosi ca-s calitate OE.

Placute de frana, bujii, bucse, brate, amortizoare, sa zicem ca merg si producatori de top. Dar o distributie care iti poate face praf motorul, monteaza-ti tu pe producator, nu sfatui pe altii. Chiar si oe mai dau chix. Or fi Febi mai stralucite.

Da, sunt constient ca platesc in plus pentru brand, dar la unele piese chiar nu doresc sa fac rabat la calitate.

 

Deci... OE la ce bani?

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat distribuția. 3300 lei cu tot cu ulei. S au pus piese originale. Zgomotul de lant a dispĂŁrut definitiv iar impresia mea este ca masina trage parca mai bine. Lanțul vechi (cel mare) mai avea puțin si se rupea, era foarte uzat, zalele erau foarte instabile iar patinele erau in stare buna.

Am schimbat tot ce s a putut astfel ĂŽncât sa nu mai stau cu grija lantului atunci cand dadeam talpa. Menționez ca baietii de la service au fĂŁcut o treaba foarte buna, am stat numai langa ei si mi au rĂŁspuns cu calm la toate ĂŽntrebĂŁrile mele destul de stresante :). Sunt mai curios din fire :) Au curatat inclusiv capacul de tacheti, arata ca nou. Apropo de capacul de tacheti, un service destul de mare din București care isi face inclusiv pe acest forum reclama și care mi a fĂŁcut oferta de 8000 ron pt aceeasi operatiune, vroia sa comande unul nou (mi am dat seama ulterior ca vroiau acest lucru din motive de lene, decât sa il curete preferau sa ma puna pe mine sa cumpĂŁr unul nou). A durat destul de mult sa il curete dar m au scutit de o cheltuiala destul de mare. Totul a decurs foarte bine, bĂŁieții au lucrat ca la carte și nu s au ĂŽmpotmolit deloc. Asa ca eu am apreciat aceasta lucrare si m au câștigat ca și client.

Link to comment
Share on other sites

Am fost inițial la o constatare si au ridicat masina iar unul dintre mecanici a rĂŁmas in ea.

Apoi un alt mecanic l-a pus sa accelereze incet. Am ascultat și eu si se auzea un fasait ciudat. Mecanicul mi-a spus ca e de la distribuție sunetul și ĂŽmi recomanda sa il schimb ĂŽn maxim 10.000 km dar nu garanteazĂŁ nimic, ca lanțul poate sa cedeze și in 500 km sau și ĂŽn 10.000 sau 100.000 km. Imi povestea de cineva care a venit la o constatare și se auzea lantul, avea 195.000 km sau ceva de genul iar ĂŽn momentul de fata are peste 250.000 km dar sunetul a devenit mult mai deranjant, insa nu a avut probleme cu distribuția. Deci parerea mea este ca depinde și de noroc.

Iar zgomotul la ralanti dupĂŁ ce porneam motorul era un fel de zornait slab, abia se auzea.

Eu ĂŽnsa nu am vrut sa las lucrurile asa pentru ca ĂŽncepusem deja sa fiu paranoic și la orice sunet al motorului mai ciudat ma gândeam ca distribuiția urmeazĂŁ sa cedeze :) deci am preferat sa o schimb și sa dorm liniștit :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost inițial la o constatare si au ridicat masina iar unul dintre mecanici a rĂŁmas in ea.

Apoi un alt mecanic l-a pus sa accelereze incet. Am ascultat și eu si se auzea un fasait ciudat. Mecanicul mi-a spus ca e de la distribuție sunetul și ĂŽmi recomanda sa il schimb ĂŽn maxim 10.000 km dar nu garanteazĂŁ nimic, ca lanțul poate sa cedeze și in 500 km sau și ĂŽn 10.000 sau 100.000 km. Imi povestea de cineva care a venit la o constatare și se auzea lantul, avea 195.000 km sau ceva de genul iar ĂŽn momentul de fata are peste 250.000 km dar sunetul a devenit mult mai deranjant, insa nu a avut probleme cu distribuția. Deci parerea mea este ca depinde și de noroc.

Iar zgomotul la ralanti dupĂŁ ce porneam motorul era un fel de zornait slab, abia se auzea.

Eu ĂŽnsa nu am vrut sa las lucrurile asa pentru ca ĂŽncepusem deja sa fiu paranoic și la orice sunet al motorului mai ciudat ma gândeam ca distribuiția urmeazĂŁ sa cedeze :) deci am preferat sa o schimb și sa dorm liniștit :)

 

Schimbul distributiei a fost o alegere foarte buna! Mai bine conduci linistit decat sa risti. Multi km in continuare, fara nici un fel de problema! :drinks: :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Sunt mai curios din fire :)

Au curatat inclusiv capacul de tacheti, arata ca nou. Apropo de capacul de tacheti, un service destul de mare din București care isi face inclusiv pe acest forum reclama și care mi a făcut oferta de 8000 ron pt (...)

 

 

Datorita faptului ca a fost curatata galeria de admisie vine impresia ca trage mai bine, pentru ca e un pic mai mare in volum.. Zic asta (si) pentru ca am incercat sa aflu, din alta "perspectiva" daca uzura lantului poate fi "detectata" prin verificarea (observare, analiza)... a avansului, aprinderii prin software, presupunand ca si tine, ca lantul fiind uzat, deci un pic mai lung (stiu, intre 3 si 5mm mai lung... :shock: ... iar ecu-ul probabil compenseaza deja.. :hyper: ), poate fi aflat prin INPA, sa zicem..

DAR NU AM AFLAT inca.. :geek:

Asa ca revenirea lui la "normal" prin inlocuire nu cred ca pune cai putere sub capota. :sorcerer:

 

 

Si eu sunt la fel de curios/interesat ca si tine despre ce face mecanicul la masina; asa ca nu ai de ce sa iti para rau; cine stapaneste meseria are timp sa si de "small talk" despre ceea ce repara.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cred ca sunt mult mai multi cei fara probleme cu acest motor decat cei cu probleme.Si eu am acest motor si am facut testul de distributie la bmw(coboara sonda in motor, nu la ureche sau mai stiu eu cum fac altii) si nu a rezultat nici un sunet anormal.Bineinteles ca ei recomanda schimbarea chiar daca nu are nimic ea saraca, doar doar ce mai capata si ei 7000 de ron, cat au cerut.Si va mai zic una ca probabil asa sunt foarte multi, unchimiu are acelasi motor pe un X3.Il intreb: ai schimbat distributia e ok?Si el imi zice pai de ce, ce are?Deci sunt foarte multi care habar nu au de aceste probleme.Viata e frumoasa, numai cei pasionati isi fac asemenea probleme.:)
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Buna ziua, am achizitionat un bmw 520D f10 si vreau sa i schimb distributia preventiv desi nu suna urat. Masina are aproximativ 200 mii km si cred ca ar fi cazul de schimbare totusi. Stiti un service ok in Iasi care face operatia asta ca la carte? La trado motors, reprezentanta bmw Iasi au o promotie de 50% reducere si ar iesi 4500 ron schimb kit distributie cu ultimile coduri plus ulei si filtru. Ce pareri aveti despre Trado motors? Sau daca stiti alt service care chiar stiu sa schimbe o distributie pe lant la bmw in Iasi. Ar mai vi varianta sa merg la Bimmer service Bucuresti fiind promotie luna asta pretul fiind de 3000 ron si se pare ca au experienta inlocuind aproape zilnic distributii la N74. Unde ma sfatuiti sa merg? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.