Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

[...]am zis ca asta e explicatia celor de la service. Si am schimbat 2 lanturi, dar sa stii ca sunt 3 lanuri de toate si AMBELE inseamna 2, deci la fare te referi?

e o explicatie cam... mincinoasa :popcorn:

 

de fapt sunt se schimba toate trei lanturile, daca e sa fim corecti

 

 

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0792/9127/products/image_3e821da2-d474-4f58-968e-983855949527_large.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu e nimic incredibil, multe informatii le afli de pe forum. In trecut am avut BMW insa problemele legate de lantul de distributie m-au tinut departe de BMW. Iar acum fac o analiza, poate ma reintorc la BMW.

de 2 x incredibil :)) da , au in continuare probleme nu ti lua . EPIC

 

Probleme la distributie au toti producatorii de masini , majoritatea romanilor cumpara uleiul din targ vitan - diferite magazine - masinile au o intretinere precara , d aia se duc !! Fa tu schimburile la timp (10k km) doar cu ulei original si n o sa ai nicio problema.

Edited by lavi4175
  • Like 3
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Forumul in multe cazuri poate sa te ajute in proportie de 80% sa iei o masina, aflii foarte multe lucruri de pe forumuri, dar trebuie sa stii sa gestionezi informatiile si sa nu te sperii sau sa crezi tot de aici, informatia este foarte importanta, omul cu cat stie mai multe cu atat poate sa fie mai sigur pe decizia pe care o ia, iar informatia clara sunt forumurile care nu trebuie ignorate!

 

Dar adevarat nu se cumpara o masina " am auzit ca au probleme la distributie".. da au probleme la distributie daca nu fost schimbate de 200k 300k de km si au zgomot de te dau afara din masina, totusi un 3.000 lei pentru tot ce inseamna kit distributie si manopera chiar la reprezentanta BMW nu mi se pare scump avand in vedere ca am schimbat niste bucsi, sonda lambda, releu bujii, ulei cutie si ma ajuns pe la 4000 lei si astea nu pe OE (Doar uleiul).

Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi. Ce stiti de noul motor B47 2.0 190 cp. Si asta are probleme cu lantul ?

La B47 cica s a rezolvat 100% problema cu lantul, dar cum zic si colegii, daca nu e intretinere ca la carte cu ulei de f buna calitate (si nu schimbat la 25-30 mii cum spune computerul masinii, ci la 10-15 mii km) clar ca pot aparea probleme.

Edited by Marius2015
Link to comment
Share on other sites

Va salut,

 

Am un 520 xDrive 218CP (2013). Nu stiu exact codul motorului, abia mi am luat masina. Are 87.000 km. As fi vrut sa va intreb daca este necesar sa schimb distributia? Stiu ca se poate asculta la service, insa am auzit si cazuri in care distributia s-a rupt, fara sa dea niciun semn (zgomot), este adevarat? Ar trebui schimbata chiar daca nu da niciun semn (pentru siguranta)?

 

Merci frumos!

Edited by Gaby44GBS
Link to comment
Share on other sites

am auzit si cazuri in care distributia s-a rupt, fara sa dea niciun semn (zgomot), este adevarat? Ar trebui schimbata chiar daca nu da niciun semn (pentru siguranta)?

Si nu ti-ai raspuns singur la intrebare?

Daca vrei sa dormi linistit, o inlocuiesti. De la data fabricatiei motorului tau, s-au mai scos vreo 3 variante de distributii.

Link to comment
Share on other sites

Va salut,

 

Am un 520 xDrive 218CP (2013). Are 87.000 km. As fi vrut sa va intreb daca este necesar sa schimb distributia? Stiu ca se poate asculta la service, insa am auzit si cazuri in care distributia s-a rupt, fara sa dea niciun semn (zgomot), este adevarat? Ar trebui schimbata chiar daca nu da niciun semn (pentru siguranta)?

 

Merci frumos!

Link to comment
Share on other sites

Si nu ti-ai raspuns singur la intrebare?

Daca vrei sa dormi linistit, o inlocuiesti. De la data fabricatiei motorului tau, s-au mai scos vreo 3 variante de distributii.

 

Pai, nu prea mi-am raspus. Am spus ca "am auzit", insa poate nu este adevarat, sau poate e un caz la 1 milion. De asta intreb.

Daca sunt sanse sa se rupa chiar fara sa dea semne ..atunci clar o schimb.

Link to comment
Share on other sites

Va salut,

 

Am un 520 xDrive 218CP (2013). Are 87.000 km. As fi vrut sa va intreb daca este necesar sa schimb distributia? Stiu ca se poate asculta la service, insa am auzit si cazuri in care distributia s-a rupt, fara sa dea niciun semn (zgomot), este adevarat? Ar trebui schimbata chiar daca nu da niciun semn (pentru siguranta)?

 

Merci frumos!

Teoretic da, se poate rupe, dar tu ai distributia cu reperele destul de noi, plus ca la km aia nu cred ca trebuie sa iti faci griji ... E prea mare nebunia cu n47, nu este o regula sa se rupa, au fost cazuri (probabil mai multe decat precedentul motor m47) si toata lumea a luat-o pe ulei cu motorul asta ( daca citesti pe forum, nimanui nu i s-a rupt...au schimbat preventiv distributia si multora li s-a spus ca mai ducea mult si bine) . Eu personal am 230.000 km si nu am avut surprize cu el ( sper sa nu il deochi ). Se rup si la motoarele de 3.0 ( stiu cazuri concrete la x5/x6 ). Deci daca e sa se rupa, se rupe la oricare.

Si chestia cu ascultatul este o abureala mai mult (probabil ca la unii se aude, dar nu la toti), ca se rupe si fara zgomot... cand desfaci motoru si vezi distributia, atunci poti sa spui sigur daca este de schimbat sau nu, dar daca ajungi sa il desfaci, nu se renteaza sa nu o schimbi ca trebuie dat motorul jos sa o vezi fizic si manopera costa destul de mult.

Cum ai zis tu " (pentru siguranta) ", da pentru linistea ta il poti schimba, daca nu ai ce face cu 4000 lei...

Edited by DohoDragos
Link to comment
Share on other sites

Teoretic da, se poate rupe, dar tu ai distributia cu reperele destul de noi, plus ca la km aia nu cred ca trebuie sa iti faci griji ... E prea mare nebunia cu n47, nu este o regula sa se rupa, au fost cazuri (probabil mai multe decat precedentul motor m47) si toata lumea a luat-o pe ulei cu motorul asta ( daca citesti pe forum, nimanui nu i s-a rupt...au schimbat preventiv distributia si multora li s-a spus ca mai ducea mult si bine) . Eu personal am 230.000 km si nu am avut surprize cu el ( sper sa nu il deochi ). Se rup si la motoarele de 3.0 ( stiu cazuri concrete la x5/x6 ). Deci daca e sa se rupa, se rupe la oricare.

Si chestia cu ascultatul este o abureala mai mult (probabil ca la unii se aude, dar nu la toti), ca se rupe si fara zgomot... cand desfaci motoru si vezi distributia, atunci poti sa spui sigur daca este de schimbat sau nu, dar daca ajungi sa il desfaci, nu se renteaza sa nu o schimbi ca trebuie dat motorul jos sa o vezi fizic si manopera costa destul de mult.

Cum ai zis tu " (pentru siguranta) ", da pentru linistea ta il poti schimba, daca nu ai ce face cu 4000 lei...

Pai daca se poate rupe, nu e cam mare riscul sa o las asa? stiu ca pagubele sunt enorme.

Mai concret, tu ai schimba o in locul meu? :)

 

Merci pt raspuns

Link to comment
Share on other sites

Pai, nu prea mi-am raspus. Am spus ca "am auzit", insa poate nu este adevarat, sau poate e un caz la 1 milion. De asta intreb.

Daca sunt sanse sa se rupa chiar fara sa dea semne ..atunci clar o schimb.

Nu stie nimeni concret cate cazuri au fost, sau un procentaj din masinile iesite de pe portile fabricii... Se poate rupe si fara zgomot specific, si la 60.000 si 400.000...

Link to comment
Share on other sites

Pai daca se poate rupe, nu e cam mare riscul sa o las asa? stiu ca pagubele sunt enorme.

Mai concret, tu ai schimba o in locul meu? :)

 

Merci pt raspuns

:)), acum eu daca te intreb...tu cand faci dragoste/sex cu prietena/nevasta/o fata oarecare, folosesti sau nu prezervativ...nu e riscul prea mare pentru o sarcina/boli venerice nedorite care implica investitii foarte mari pe termen lung ? cam asa suna intrebarea ta :)))... Doar tu poti lua decizia asta ca sunt banii si masina ta ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ n-ai ce face cu banii, schimb-o..

La 87k km nici nu m-aș gândi la așa ceva dacĂŁ-i schimbi consumabilele la timp. Cum ĂŽn Germania, Olanda, Belgia etc. rezistĂŁ lejer pânĂŁ la 200k km nu vĂŁd de ce ai schimba-o.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ n-ai ce face cu banii, schimb-o..

La 87k km nici nu m-aș gândi la așa ceva dacĂŁ-i schimbi consumabilele la timp. Cum ĂŽn Germania, Olanda, Belgia etc. rezistĂŁ lejer pânĂŁ la 200k km nu vĂŁd de ce ai schimba-o.

Logic asa ar fi, cum spui tu; insa au fost cazuri cand s a rupt si la 60.000 - asta e problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.