Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Cand a fost pretul acela pentru o schimbare de distributie ? Ca maine ma pornesc spre bucuresti ! Bavaria nu ii tot reprezentanta bmw sau doar ei sunt parteneriat ? Normal ca aparatul de verificat nu iti da siguranta pt distributie, dar unii mecanici ziceau ca trebuie sa ai urechea formata ca sa auzi distributia, dar din cate am citit aici, nu trebuie sa ai urechea formata de mecanic.
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa ai nicio ureche formata. BOgdan citeste vreo 20 pagini in urma si o sa vezi cat a fost distributia la reprezentanta + ca am vazut la alti colegi in topicul de prezentare a masinii cat a fost..30 mil cam asa. Acum 1-2 luni parca a fost si tot asa cred ca e.
Link to comment
Share on other sites

Daca tot umbli la ambreiaj mai este un pic pana ajungi la distributie, asa ca manopera nu o sa fie de speriat. Piesele pe OE sunt in jur de 2200 lei ... acum depinde ce vrei sa faci cu masina, daca vrei sa o ti 3-4 ani atunci se merita, plus linistea ca e schimbata si minim 100.000 nu-ti mai este teama.
Link to comment
Share on other sites

hai sa calculam cat de departe sunt ca pret: ei au cerut 4000 piese + 2000 manopera, corect?

- kit distributie OE: 2200 ron

- kit ambreiaj LUK: ~900 ron

- ulei original OE BMW: ~300 ron

- filtrele (aer, polen, ulei): ~250 ron

total piese: 3650 ron

- manopera distributie: 1000-1200 ron

- manopera kit ambreiaj: 400-500 ron

- inlocuire filtre: sa zicem 0

total manopera: 1400-1700 ron

 

deci nu e chiar asa mare diferenta de pret (~+15% in sus) - daca sunt cunoscuti ca fac treaba buna, atunci merita.

 

 

Ceea ce mi-au zis cei de la bavaria satu mare :

-kitul ambreiaj LUK

-filtrele MANN

-ulei original bmw 5w30

-distributie OE bmw

Hotie la drumul mare....parerea mea !

Link to comment
Share on other sites

hai sa calculam cat de departe sunt ca pret: ei au cerut 4000 piese + 2000 manopera, corect?

- kit distributie OE: 2200 ron

- kit ambreiaj LUK: ~900 ron

- ulei original OE BMW: ~300 ron

- filtrele (aer, polen, ulei): ~250 ron

total piese: 3650 ron

- manopera distributie: 1000-1200 ron

- manopera kit ambreiaj: 400-500 ron

- inlocuire filtre: sa zicem 0

total manopera: 1400-1700 ron

 

deci nu e chiar asa mare diferenta de pret (~+15% in sus) - daca sunt cunoscuti ca fac treaba buna, atunci merita.

4000 Ron doar distributia + 2000 ron manopera de la distributie + restu pieselor...dupa calculele mele = 11500 Ron

Link to comment
Share on other sites

4000 Ron doar distributia + 2000 ron manopera de la distributie + restu pieselor...dupa calculele mele = 11500 Ron

 

in cazul asta e foarte scump; eu am platit in primavara 5000 ron pt exact operatia descrisa de tine (distributie + kit ambreiaj); in plus, eu am xdrive, ceea ce implica un efort mai mare dpdv manopera (se demonteaza destul din puntea fata).

Link to comment
Share on other sites

Diferente exista la pret pentru ca la reprezentanta mai schimba in plus conform procedurii si altele ..aka piulite,suruburi,garnituri pe langa piesele de baza.Am cumparat bratele inferioare pe OE...au venit impreuna cu surubul si piulita de strangere.La TRW cum vine?

Plus pretul clar mai mare la piese....mie nu mi se pare mult 11500 ron pentru distributie si kit ambreiaj pe OE....manopera nu este prea scumpa la reprezentanta,dar piesele....zici ca sunt din aluminiu toate.

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce dati de 4 ori mai mult pe piese doar ca sa aiba sigla bmw, cand exact aceleasi piese cu sigla stearsa de pe ele costa mult mai putin...

Si tin mult mai putin... pentru ca... nu-s aceleasi piese. Doar in aparenta. Standardele de calitate sunt mult mai ridicate la piesele OE. Evident, cu unele exceptii.

Link to comment
Share on other sites

Eu am primit oferta de 1250 euro pentru schimbat kitul complet de distributie la reprezentanta BMW pt F10. Aici intra si ulei, garnituri etc etc..

Din pretul asta mai mult de jumatate sunt piesele, numai 1L de ulei e 100 si ceva de lei si intra 5L. Iar ca manopera am inteles ca sunt cam 2 zile de munca, 10-12 ore aprox 2000lei..

La BMW primesti si garantie 2 ani pt piese si manopera deci minim 2 ani nu ar trebui sa ai niciun stres cu motorul, mai ales daca faci schimburile la ei.. Acum au si ceva oferta la schimbul de ulei (600 lei ulei + filtru + manopera la F10)

 

La alti mecanici (cu recomandari serioase) unde am intrebat mai mult de curiozitate mi s-a dat un pret de aprox. 1100 euro.. Pentru diferenta asta destul de mica prefer sa am totusi o garantie..

Am auzit si de preturi mai mici dar sincer nu stiu daca schimba tot kitul, sau daca in pretul asta intra si ulei si toate cele..

Link to comment
Share on other sites

Cunosc si eu caz de inlocuire distributie la F10 in Timisoara (service particular, nu reprezentata), tot cam 1000Euro piese+manopera.

O fi mai scump la F10, ca-i masina mai noua.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca problema distributiei poate fi un perpetuum mobile la N47 (N47T, N47S1, N47N ..)

Exemplul de mai jos e pt masina mea, productie iulie 2012 cu motor N47T/N47S1

 

http://image.prntscr.com/image/171d3382ce6f4d9db2deeac23a4e7f4c.png

 

Dupa cum se vede, intinzatorul de lant a fost ultima data schimbat in iulie 2013 iar intregul kit de distributie a fost modificat din nou in iulie 2015..

Acum nu stiu daca au descoperit probleme sau pur si simplu a fost o evolutie fireasca a procesului tehnologic si de aici schimbarea de cod :)

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca problema distributiei poate fi un perpetuum mobile la N47 (N47T, N47S1, N47N ..)

Exemplul de mai jos e pt masina mea, productie iulie 2012 cu motor N47T/N47S1

 

http://image.prntscr.com/image/171d3382ce6f4d9db2deeac23a4e7f4c.png

 

Dupa cum se vede, intinzatorul de lant a fost ultima data schimbat in iulie 2013 iar intregul kit de distributie a fost modificat din nou in iulie 2015..

Acum nu stiu daca au descoperit probleme sau pur si simplu a fost o evolutie fireasca a procesului tehnologic si de aici schimbarea de cod :)

salut,este vreun site ce folosesti tu acolo sau ai fost la reprezentanta?

Link to comment
Share on other sites

Buna ! Sunt noua pe aici, cu putina experiența in ceea ce privește mașinile asa ca voi ĂŽncerca sa explic scurt si la subiect ce am patit! Dețin de 3 (trei !!!!) luni un 116i an 2005 cu 138.000 km la bord cumparat in Germania de la priorietar ( neamt) ! Masina am cumpĂŁrat-o personal , am folosit-o doar eu 5000 km, am schimbat la ea frâne fata/ spate , cauciucuri, ulei, totul la un service serios din oras ( tot al unui neamt ) ! Cand am crezut ca ma pot bucura de ea, ies din bloc bine mersi merg pana la benzinĂŁrie fac plinul, Apas butonul de start si sa auzit ca un huruit de motor dar mult mai ĂŽncet si liniște ! Am incercat 5-6 ori apoi am sunat la Adac! - venit mecanic la fata locului a incercat sĂŁ-mi dea curent crezând ca e bateria ..apoi a venit rĂŁspunsul : "mai mult ca sigur e lanțul de distribuție !!!!" UrmĂŁtorul pas a fost sa sun la BMW mobile care au venit la fata locului si mi sau pĂŁrut incompetenți miau spus intr-o graba ca da ..,sigur lanțul e fara sa se fi uitat macar! Acum masina sta la reprezentanta si așteaptĂŁ consultatĂŁ ! Am ĂŽnțeles ca schimbarea lanțului ar fi undeva la 2000€ daca doar asta e..,ĂŽntrebarea este ...va mai fi o masina funcționalĂŁ in care pot avea ĂŽncredere ? A mai patit cineva la fel? Ca imi e ca mai fac efortul sa plĂŁtesc 2000€ si apoi se duce motorul ! Aici toate cunoștințele spun ca sa o repar si sa o vând pe 3000€ desi nu stiu care e afacerea ... va multumesc si va rog sa ma ajutați cu niște sfaturi
Link to comment
Share on other sites

Dpmdv e mult prea scump 2000 pentru interne si distributie. Cauta la dezmembrari un motor cu garantie (4-500E) si il pui pe ala la punct, asta daca lantul tau e rupt si nu doar sarit de la punct. Cred ca poti sa faci diagnosticarea si la un service mai mic si ieftin, nu e asa mare istorie sa verifice. Dar 2000 mi se pare EXAGERAT
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De obicei cand se rupe lantu , pistoanele lovesc supapele si se produce o varza acolo , in acest caz nu mai merita sa repairi motorul , cum a zis si colegu , gaseste un service ce poate sa iti spuna exact ce s-a intamplat acolo. Daca ai si alte avarii fata de distributie cel mai bine e sa cumperi un motor din dezmembrari si sa il inlocuiesti , cu siguranta o sa iesi mai ieftin de cat sa platesti 2000 euro pe o distributie. Edited by OPaul
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.