Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Multi habarnisti isi dau cu parerea pe aici.

 

Distributia se schimba ori cu motorul dat jos complet de pe masina si pus pe masa, fie se departeaza cutia de viteze de motor si se lucreaza pe acolo (metoda mai neortodoxa desi cine face asta o lauda ca fiind de preferat).

 

Daca ar fi dupa mine as face lucrarea ca la carte, asta insemnand:

-doar cu piese de origine BMW si ultimele coduri aparute

-schimbat tot ce tine de distributie (garnituri, suruburi, etc)

-schimb ulei motor si filtru, inlocuit antigel

-demontat motorul si pus piese noi acolo unde exista riscul sa se strice ceva in urma demontarii

-manopera in service AUTORIZAT BMW, in care se primeste FACTURA si GARANTIE.

 

Cei interesati pot cumpara piesele chiar si de la mine si pot face manopera in reprezentanta BMW avand garantie asupra pieselor si manoperei, la un pret mai mic, asta ca tot citeam ceva referitor la MHS.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@danmatyas - daca mecanicul/service-ul e bun si stie ce face chiar nu se poate intampla sa nu puna niste furtune banale la loc, motorul e gandit sa fie dat jos cat mai usor. Am avut motorul dat jos la un RS6, sa vezi acolo cum te ia inima cand vezi cat de inghesuite sunt toate, apoi la un 4 cilindri unde e loc sub capota sa intre un V8(M3 E90/92), e floare la ureche pentru un mecanic mediocru, daramite pentru unul care a facut asta de zeci/sute de ori. Temerile tale sunt nefondate, probabil pentru ca nu ai dat tu de un mecanic bun sa-ti inspire incredere sau ti se pare rocket science pe sub capota pe acolo :rolleyes: . Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Ce mașina?

 

F10 525D 2.0L 218cp automata, productie 07/2012, motor N47S1

 

Am intrebat si daca mai sunt alte recomandari, mi-au zis ca nu (au facut si test de drum ~20-25km).

Iar relativ la uleiul din cutia de viteze au zis ca recomanda sa-l schimb numai daca apar smucituri, ca nu are rost sa-l schimb acum din moment ce cutia schimba perfect.

Edited by duxdeorum
Link to comment
Share on other sites

Uleiul la cutie se schimba intre 80-120k km , in functie de regimul de mers (oras/autostrada)

 

Mie la BMW Cluj mi-au zis ca oficial nu se schimba, dar neoficial ar fi recomandat pe la 160.000km iar la Timisoara numai daca smuceste.

Alti mecanici unde am intrebat ziceau ca intre 160 si 200 mii km..

Deci daca nu sunt probleme, ramane la latitudinea fiecaruia se pare..

 

Revenind la distributie, asta e lista cu piesele ce au fost schimbate in cazul meu.

Probleme nu erau, doar un zgomot sesizabil mai ales la rece. Dar nu ceva deosebit, am ales totusi sa o schimb la recomandarea ambelor reprezentante (Cluj & Timisoara) pentru a sta linistit.

 

http://image.prntscr.com/image/b7b8a9dec94a4d51960e00f7e9536832.png

Link to comment
Share on other sites

CĂŁtĂŁlin garanție te referi ca am la tine, ca daca se rupe distribuția dupĂŁ ĂŽnlocuire in garanție si se constata ca problema este din piese nu ma despĂŁgubește BMW...cam aia e problema.

Te inseli AMARNIC!

 

Daca iti vand eu piesele si le schimbi la BMW, atunci ai garantie atat asupra pieselor, cat si garantia lucrarii.

Link to comment
Share on other sites

Bun atunci daca BMW imi da mie garantie pe piesele tale este in regula.Iti promit ca sun la MHS intai, vorbesc cu ei si daca ei imi spun asa ceva cu drag o sa iau piesele de la tine! Eu lucrez la o reprezentanta si de asta spun ca nu conteaza cine imi aduce mie piesele si daca sunt origine, chiar daca sunt originale, daca nu le ia de la mine nu pot sa-i ofer garantie pe ele.

 

Poate sa treaca 1-2-3 luni pana o schimb, dar o sa sun dinainte sa ma sigur.

 

Mersi frumos!

Link to comment
Share on other sites

E91, cutie automata, 04.2009, 261.000 km. Schimbat distributie acum 2 zile. Incepuse sa clantane mai tare (cel mai bine se auzea la iesirea din parcarea de la mall, cu geamul deschis, cand se reflecta sunetul de lant). Acum e alt sound, si la relanti, si in parcare, parca putin alta vlaga (si nu cred ca e doar placebo). Sper ca si nervii mei sa se relaxeze de-acum in privinta asta.
Link to comment
Share on other sites

E91, cutie automata, 04.2009, 261.000 km. Schimbat distributie acum 2 zile. Incepuse sa clantane mai tare (cel mai bine se auzea la iesirea din parcarea de la mall, cu geamul deschis, cand se reflecta sunetul de lant). Acum e alt sound, si la relanti, si in parcare, parca putin alta vlaga (si nu cred ca e doar placebo). Sper ca si nervii mei sa se relaxeze de-acum in privinta asta.

 

In ce stare erau piesele de la distributia veche tinand cont de cei 261.000 km avuti? Patinele, lantul prezentau uzura vizibila?

Link to comment
Share on other sites

Nu, poze nu am facut. Nu prea ma pricep la mecanica, dar ce am inteles e ca lantul vechi era mai lasat, avea ceva abatere de la punct, iar patinele nu aratau dezastruos. Din ce am priceput de pe net, fata de primul model de patine, cele din "generatia" motorului meu erau ceva mai ok. Oricum, in ultima jumatate de an se accentuase zgomotul, lantul se lasa, iar nervii mei se intindeau. Mecanicul mi-a zis ca, fata de altele, la masina mea nu se auzea rau, dar asta nu e, din cate am priceput, un criteriu precis. Faptul ca urmeaza sa ies din tara cu masina incarcata a fost hotarator in a grabi schimbul. Sper ca noul kit sa reziste cel putin pe jumatate din cat a rezistat cel original.

 

Btw, multumesc tuturor celor ce m-au ajutat, prin postarile lor la obiect, sa-mi formez o parere cat mai aproape de adevar, atat in privinta modelului de masina (caci sincer oscilam acum 3 ani si ceva intre A4, seria 3 sau Honda Accord), cat si in ce priveste utilizarea, mentenanta si ce trebuie sa caut/sa cer de la un mecanic!

 

Bafta tuturor si drumuri faine!

Link to comment
Share on other sites

Salut, dupa sute de pagini scrise(eu am citit doar 35) numai pe acest forum despre problemele distributiei de pe N47, eu vin si va intreb mai merita sa imi cumpar un S3 F30,F31 2.0 d - SH 2011-2013 ? Imi place la nebunie masina fie berlina sau touring dar ma ingrozesc posibilele probleme despre care am tot citit, bugetul meu e undeva pana in 14000E, la bani astia gasesc F30,2.0d automata cu km intre 160000 si 220000 in functie de dotari dar multi recomanda ca la cumparare sa ii schimb distributia (cam 4000lei am inteles) si ajung sa aduc masina la 15000E , e necesara schimbarea ei cu adevarat ? Inainte de a o cumpara vreau sa o duc la verificare in reprezentanta, pe ce sa insist sa se verifice amanuntit ? Incer sa iau o masina adusa din germania sau belgia,fie din autohouse sau licitatii care sa nu aibe vechime in tara mai deloc . un exemplu ar fi asta : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GjdOB.html . Deci mai merita ??? sau risc sa traiesc cu spaima ca imi sare distributia si voi muncii doar sa intretin masina ? PS: Inainte am avut un Avensis 2.0 benzina si desi avea 250000 km mergea ca unsa si silentioasa si nu a oprito nimic, aaa.....decat un Rage Rover care mi-a taiat calea :thumbsup: :laugh: :laugh: :laugh: Edited by AlexS3
Link to comment
Share on other sites

Pai exemplul ala la 14000 cu 149mii de km, eu zic ca esti naiv. Daca toti banii sunt cat dai pe masina, eu zic sa nu iei sau sa te orientezi catre altceva. La 14 mii f30 automat cu 150k km reali, este un vis imposibil. Ia in calcul ca distributia tot trebuie schimbata candva. Edited by cavaliere
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai exemplul ala la 14000 cu 149mii de km, eu zic ca esti naiv. Daca toti banii sunt cat dai pe masina, eu zic sa nu iei sau sa te orientezi catre altceva. La 14 mii f30 automat cu 150k km reali, este un vis imposibil. Ia in calcul ca distributia tot trebuie schimbata candva.

 

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7Gj1PL.html#ef1b9f332c

Si cati bani as avea nevoie sa fac ceva la ea ?

Edited by AlexS3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.