Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

daca tot ai demontat, de ce ai facut o treaba de mantuiala?

sincer, nu stiu cat poate un om sa puna un diagnostic dintr-un clip de 20 sec....

 

si mi se pare ca va luati o grija in plus pe bani multi, daca in fiecare dimineata ascultati distributia....parerea mea este ca cei care nu dorm noaptea din cauza asta nu sunt facuti pentru N47.

Edited by qwerty84
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A demontat motorul. L-am tot intrebat daca nu ar fi mai bine sa schimbe si alte componente, patine, intinzator dar a zis ca a schimbat la multe masini cu n47 numai lantul si a fost in regula. La momentul respectiv nu stiam prea multe despre asta ( nu ca acum as sti :)) ) si am lasat o asa.

 

si da qwerty84 multumesc pentru sfat. Voi merge maine in targ sa-mi cumpar un logan 1.5 dci si voi putea sa dorm linistit.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa mine eu zic sa stai linistit ,sunt masini cu mult mai multi km care nu au nimic.Daca totusi te dau banii afara din casa eu recomand Service Scream (Tezparii)(a schimbat un prieten la 200 k km,nu avea nimic distributia ,preventiv),dau garantie 2 ani si 100.000 km iar schimbarea se face ca la reprezentanta BMW.Schimbarea distributiei o trec in istoricul online la BMW.

O sa constati ca lantul si patinele vechi nu au nimic.

Daca aveai 300 k km puteai sa te gandesti la distributie.

Interesant ce imi spui.

Cu alte cuvinte, se forteaza schimbarea distribuitiei de catre service-uri, operatiune profitabila pentru acestea, bazate pe psihoza unora (si eu ma numar printre acestia) ca orice zgomot este de la distributie si pe necunoasterea si naivitatea noastra.

Si totusi, in cine sa mai avem incredere?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cam asta este ideea.Eu personal sunt la cea de a doua masina cu n47.Prima am vandut-o la 230 k km fara nici o problema.F30 are 158 k km acum si se aude la fel ca prima care avea 230 k km.

Acum tu stii ce vrei sa faci ,important este sa nu te pacalesti la cumparare ,urmeaza sfatul meu de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Tu nu prea aveai motiv de inlocuire deloc...nici km, nici zgomot, insa cum am spus...nimeni nu poate sa garanteze pentru nimic.

 

Am sunat si eu la MHS Craiova pentru un "deviz" sa zic asa, ma sunat baiatul de acolo si dupa ce am vorbit cu el de reperele noi si etc mi-am dat seama ca el ma intrebat decat de motor ce tip e, in rest nu ma intrebat ce masina din ce an etc...dupa am sunat din nou si l-am intrebat ca e acelasi pret pentru orice N47 si mi-a zis ca da, mi-a zis ca undeva la 6.000 lei inclusiv cu ulei/garnituri/antigel/etc. L-am intrebat daca beneficiez de vreo reducere ceva avand in vedere ca masina este din 12/2008 si mi-a zis ca poate sa ma ajute cu un 10%, 2 ani garantie fara limita de km si operatiunea dureaza 3 zile:|.

 

Sincer nu ma gandeam asa departe la pret sau timp...credeam ca un maxim 4500 lei este la reprezentanta, am tot auzit de Bimmer, Service Scream (Tezparii) bmw si multe alte service-uri care cica iti schimba toate astea pe la 3000-4000 lei maxim.

 

La reprezentanta se schimba inclusiv si al 3-lea lant (unul fix am inteles), alte service-uri am inteles ca nu-l schimba si pe acela.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca nu plecam cu masina, nu schimbam nimic. Stiu masini cu motorul asta cu mult peste 200k si merg fara probleme. Sambata am fost la revizie cu cealalta si chiar vorbeam cu cel de la service pe tema asta. Omul spunea ca daca nu se aude, pot sta linistit. Una peste alta, rau sper ca n-am facut, cu ocazia asta am schimbat si tampoanele de la motor. Anyway, fiecare face cum considera. E ca la casco, te asiguri impotriva riscului. :-)) Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Schimbat azi distributia la n47. Km aprox 155k, nicio urma de zgomot. Atat lantul cat si patinele si ce mai era acolo in stare foarte-foarte buna. Am schimbat in ideea in care o sa plec cu masina din tara si nu voiam sa am vreun stres pe tema asta.

 

 

Din ce an este masina si ce model te rog.....intreb in idea ca si eu am acum 140k km evident real,masina se aude bine ,lucru confirmat si de BMW dar psihoza e mare si recunosc ca m-a atins putin si pe mine.

Link to comment
Share on other sites

nu poate sa-ti confirme Bmw cine stie ce.... si eu am fost cu ea acum 1 luna la MHS la bmw si mi-au spus ca motorul se aude foarte bine si chiar distributia ar putea fi schimbata, dar cu motorul fierbinte nu se mai aude nimic...la rece insa se aude perfect tacanitul ala de lant, chiar si in accelerare...in fine nu poate sa-ti garanteze nimeni ca o sa te mai tina sau nu. Dar daca se aude macar stii ca trebuie sa o ai in vedere. Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce an este masina si ce model te rog.....intreb in idea ca si eu am acum 140k km evident real,masina se aude bine ,lucru confirmat si de BMW dar psihoza e mare si recunosc ca m-a atins putin si pe mine.

 

Eu zic sa te linistesti si cand auzi zgomote suspecte sa o schimbi.Nu are rost sa conduci de fiecare data masina cu gandul asta.

F10, 525d, 2012.

Rau nu ai facut ca l-ai schimbat, doar ca eu nu as fi facut asta fara vreun zgmoto.

 

In decembrie am plecat 4000 km in Europa fara niciun stress. 215.000 km si niciun zgomot.Distributie originala.

Link to comment
Share on other sites

Desi am postat pe topicul dedicat, reincarc si aici filmuletul cu motorul la ralanti. Are un anumit zgomot, l-am identificat si eu, doar ca nu stiu cat de "grav" este. Mi-a confirmat si BMW DE, precum si Banat Car, nu asta-i problema. O sa-l schimb sper cat mai curand, doar ca totusi nu se poate face de pe-o zi pe alta, programare, piese, gasit mecanic de incredere, plus altele de pus cap la cap. Cei din Germania mi-au spus ca in principiu nu-i grav, pot sa mai merg doar ca va trebui schimbat totusi.

 

Sper sa mearga video-ul:

 

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea,

 

Din cate am citit pe forumurile germane, BMW foloseste kituri de distributie de la mai multi furnizori. De aia la unii se rupe lantul la 50.000km si altii merg 300.000km fara probleme. Se pare ca ceva mai mult de 15% din motoarele N47 au kituri cu probleme. De aia trebuie intrebat la BMW si ei iti spun daca pe sasiul tau ai una din distributiile care trebuie schimbate.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

(...)

Se pare ca ceva mai mult de 15% din motoarele N47 au kituri cu probleme. De aia trebuie intrebat la BMW si ei iti spun daca pe sasiul tau ai una din distributiile care trebuie schimbate.

 

Am citit eu destule topicuri pe alte forumuri pentru ca ma intereseaza ce fac ei cu acest motor cu probleme (.. si sa nu iti crezi ca altii NU pus asa intrebare la dealer..) si am aflat ca dealerii sunt destul de abili sa nu recunoasca vreo versiune de motor cu probleme pentru ca asta suna ca declaratie aproape oficiala ca prima editie (sau si a doua) de motorare au probleme deci trebuie sa faca recall la toate masinile dotate cu acele motoare.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta au si facut , numai ca nu e numit oficial recall, ci TA - Technische Aktion, actiune tehnica, in care schimba pe gratis distributia la motoarele afectate, atat timp cat service-ul e facut la reprezentante BMW.

Stiu si de aia; chiar am pus aici pe site circulara aceea. Si stiu si de conditie: sa ai nu-s ce asigurare.. Pe care multi, cei mai multi nu si-o permit!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu-ti trebuie nici o asigurare, trebuie numai sa ai fiecare verificare/schib de ulei/service/etc. facut la timp, la orice service autorizat BMW. Atunci poti face cerere pentru TA si se aplica PuMA de rigoare ( Masuri de rezolvare a Problemelor Aftersales) pe Kulanz - costurile le preia BMW.

 

Ideea e cand cumperi o masina second hand sa aibe Sheckheft (carte de service) la BMW, sa verifici ca toate inspectiile/schimb de ulei/etc. sa fie facute la timp, se ia nr de sasiu si se trimite mail la BMW Munchen, sa verifici daca ai distrubutia care trebuie.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Povesti. Nu le preia BMW decat in cazuri extrem de rare. Iar cand preiau, de multe ori repara partial de ajungi tot pe banii tai sa repari distributia complet. Si da, indeplineam criteriile alea in totalitate.

 

Ma rog, nu pretul sau necesitatea reparatiei m-a deranjat pt ca in 9 ani de cand am masina, e normal sa o mai repari. Nimic nu e etern.

 

Suparator este ca din cauza acestei vrajeli (a se citi actiune de rechemare :sick: ) mi-au tinut masina blocata 4 zile + cateva drumuri pana la ei, timp pierdut etc. Ca sa o fac apoi pe banii mei.

 

Sa ajungem sa laudam BMW e prea mult. Sa ne dam jos ochelarii de cal

Link to comment
Share on other sites

Celalalt N47 din familie a ajuns la 263K, distributie originala. Daca crapa va anunt...ca de schimbat nu se va schimba pana atunci. Poate asa se va mai calma lumea si nu va mai schimba distributii la 160k.

Eu as avea mai multa incredere in service-urile care traiesc din schimb de distributii la N47 daca nu si-ar face reclama sponzorizata cu problema asta pe minunatul farcebook.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

buna seara ,

am cumparat si eu de curand un 318 d din 2012 care are 230k km ...si nu stiu ce sa fac in legatura cu distributia ..toti ma sperie ca se poate rupe ca nu stiu ce .

masina merge foarte bine nu se aude nici un zgomot la RECE ..in schimb la cald am sesizat un mic zgomot ca si cum ceva ar freca dar e foarte finut. nici mecanicii nu stiu ce sa imi spuna ...dar din ce citesc aici cam toti spun ca zgomotul distributiei se aude la RECE si nu la cald ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.