Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salutare !

 

Detin un bmw f30 din 2013 si vreau sa ii schimb distributia, masina avand 176 000 km . Intrebarea mea este ...ce service recomandati pentru aceasta operatiune? Bimmer Service, Team service , reprezentanta?

 

Multumesc anticipat!

Daca nu are nimic de ce vrei sa o schimbi ?Daca vrei sa arunci banii pe fereastra ,eu recomand BMW Service Scream (Tezparii).

Link to comment
Share on other sites

Daca inlocuiesti absolut tot (lanturi, pinioane, patine, intinzatoare, suruburi, o-ring, simering, saibe injectoare), plus curatare admisie, inlocuire clapete (daca se poate, in functie de cod motor), si motorul suna ok, restul nu mai conteaza.

Nu e o distributie complicata, merge facuta oriunde au experienta.

Mi s-a parut mai usor cu demontare cutie pe masina si facut distributia pe dedesubt, nu cu scoatere motor afara (risti sa strici conducte, mufe, etc).

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri !

 

Nu as fi schimbat`o insa am fost la un service si mi`au sugerat sa o schimb pentru ca , dupa ei , se cam aude lantul si nu as vrea sa ajung in situatia in care rolurile se schimba - nu ma mai cara ea , am s`o car eu .. pe platforma. :p si ca sa fie povestea mai frumoasa , sa se intampla undeva in drum spre o destinatie de vacanta.

 

Deci cu reprezentanta , sare din schema avand in vedere pretul ridicat...

Si sa optez pentru schimbul distributiei pe sub masina nu cu motorul afara...

Ma interesa si sa stiu un service bun care face asta. Si cand spun " bun " ma refer la unul care respecta clientii. Pentru ca am fost la un service sa fac un schimb de ulei la cutie si mi`au pus dintr un bidon alb pe care nu cred sa fi vazut vreo eticheta. Bine , nu pun la indoiala calitatea uleiului dar ... pot spune ca mi`au dat motive sa o fac. Deci rog pe cei care ai facut acest schimb de distributie sa imi recomande un loc unde stiu sigur ca masina mea va fi tratata asa cum trebuie.

 

 

A, si voiam sa va mai intreb - am facut un test cu ISTA+ si rezultatele sunt urmatoarele :

 

Exhaust counterpressure values:

 

Highest measured value : 20.0 mbar

Maximum permissible value : 35 mbar

 

Engine speed 2000 rpm

 

Highest meassured value : 50.0 mbar

Maximum permissible value : 75 mbar

 

Cutoff speed :

 

Highest measured value 155.0 mbar

Maximum permissible value 200 mbar

 

Si la injectoare am asa :

 

cylinder 1 : 0.2

cylinder 2 :- 0.2

cylinder 3: 0.3

cylinder 4 : -0.3

 

E totul ok ? :D

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Super ok pe injectoare.

Legat de parametrii DPF, vezi si cu cati km inainte si-a facut regenerarea, si cat de "plin" (aproximat in grame) este filtrul.

Valorile sunt ok daca dpf-ul nu e imediat dupa regenerare, de-asta zic ca trebuie sa judeci valorile in context.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

(...)

:offtopic:

 

Pentru ca am fost la un service sa fac un schimb de ulei la cutie si mi-au pus dintr un bidon alb pe care nu cred sa fi vazut vreo eticheta. Bine , nu pun la indoiala calitatea uleiului dar ... pot spune ca mi`au dat motive sa o fac.

(...)

:offtopic:

Uleiul cand il cumperi de la dealer vine intr-un bidon de 5 litri alb dar care are eticheta BMW si alte alea.. ma refer aici la uleiul pentru cutia manuala.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Super ok pe injectoare.

Legat de parametrii DPF, vezi si cu cati km inainte si-a facut regenerarea, si cat de "plin" (aproximat in grame) este filtrul.

Valorile sunt ok daca dpf-ul nu e imediat dupa regenerare, de-asta zic ca trebuie sa judeci valorile in context.

 

 

Nu e dupa regenerare. Adica... eu nu am facut nimic pentru a face regenerarea dpf-ului si nici in bord nu mi`a aparut vreun martor care sa`mi indice ca are loc vreo regenerare.

 

Si cum as putea sa aflu exact daca am sau nu probleme cu distributia? Unde pot merge pentru un raspuns cat mai sincer fara vreo intentia de doar a mi se lua banii care stim si noi cat de greu se obtin in Romania? Nu as vrea sa risc si sa ma ajunga reparatia o roaba de bani.

 

Am tot citit review`uri despre diverse service`uri , reprezentante si am ajuns sa imi fac si cruce la ce am citit. Bimmer service pare a fi un service unde multi au calcat pragul dar am citit si cele mai multe intamplari nefericite la ei. Team service .. nu prea am auzit de rau despre ei si as opta mai mult spre ei . Daca ma puteti indruma la un service unde ati facut distributia , ar fi perfect!

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu poti sa vezi din bord cand/cum iti face regenerare, doar din ISTA poti sa vezi asta.

Distributia - daca ai probleme, asculta doar cand e motorul rece, eventual la prima pornire, dimineata, cineva in masina tureaza 1500-1700-2000rpm, urci, cobori in ture, etc, asculti cu urechea in zona rotilor din fata, in spatele rotilor, de interes este un zgomot de metalic, de lant.

Sau cu stetoscop auto, pe capacul distributiei, in partea de sus, primul lant ar trebui sa faca zgomot daca ai probleme.

Cateva posturi in trecut am povestit experienta mea cu doua N47 F11, unul 2011 altul 2012, vezi acolo detalii.

Legat de service, nu stiu cat de mult conteaza locul, nu e o distributie greu de pus la punct, daca oamenii isi fac treaba bine si iti inlocuiesc toate reperele, nu doar pe sarite, trebuie sa fie ok.

Vezi si la cele tratate optional, de ex furtun epurator, multi iti dau un pret mic pt ca iti schimba repere putine, dar in final e mai ok sa schimbi ceva si sa nu fi avut nevoie, decat sa umbli de mai multe ori la distributie..

Link to comment
Share on other sites

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poza de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina ajunsa in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".

https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

Woow, era patina aia facuta scrum.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".

https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

Cel mai bine ar fi fost sa fi inregistrat sunetul motorului inainte de schimbul distributiei. Asta ar fi fost conclusiv si evident ca (poate) nu conteaza zgomotul premergator; dar ma indoiesc ca motorul sa nu fi scos un zgomot specific, mai ales daca unul din acele intinzatoare pozate sunt/este atat de slabit.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".

https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

@Claudel, tu esti de la Service Scream (Tezparii) ?

 

te intreb pt ca lucrarea cu F10 asta este a lor

Link to comment
Share on other sites

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".

https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

Poti sa ne dai mai multe detalii despre masina ?

An Km ?

Link to comment
Share on other sites

Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata".

https://postimg.org/gallery/231neh8dq/

 

Ce-mi mai plac formularile de genul: motor salvat la limita :)) Ca la Antena3, soc si groaza ;)

Parca le-am mai vazut la vreo 2 service-uri care isi fac reclama in draci pe FB..

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep prea bine dar din poza apare ca pe motor nu e rupta patina, doar dupa ce ati scos-o?

 

Poza cu patina aia facuta terci este dubioasa. Pai patina nu avea cum sa fie sparta in halul ala ca ar fi intrat toate bucatile alea din ea pe/langa/prin lant. Voi demontati patine si apoi le dati un ciocan sau cum? Ar fi fost relevant de stiut cum se auzea motorul inainte, ca nu cred eu ca un motor care suna bine are patine rupte in distributie. thumbsup.png

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poza 1 - Bucata aceea de patina a cazut in momentul dezlipirii capacului de blocul motor. Am asezato acolo pentru ca in zona aia ar fi trebuit sa stea daca ar fi fost intreaga, dar am puso departata ca sa se vada ca e rupta.

Poza 2 - Sunt 2 intinzatoare, in stanga unul vechi (uzat) , iar in dreapta este cel de la distributia in cauza. Se poate vedea diferenta de la un intinzator "normal" si unul foarte uzat (intins)

Poza 3 - Bucatile de patina care au cazut in baia de ulei si care o parte din ele au ajuns in sita sorbului. Sorbul se putea infunda iar pompa de ulei nu isi mai putea face treaba.

Poza 4 - O parte din bucatile de patina adunate din sorb si puse langa intinzatoare si o patina intreaga

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am achizitionat un F10 cu 170.000 km, de curand. 520 D, Automat, 2011. Ce ma sfatuiti, sa schimb distributia sau nu? Sa o las pana cand incepe sa dea un semn, un zgomot ceva? Momentan nu se aude nimic.

De 10 ani de cand sunt posesor doar de BMW, am avut doar benzina, nu am vrut diesel niciodata si nu stiu exact cum se comporta. Din pacate F10 benzina era prea scump, ca as fi ales in continuare benzina. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.