Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

E o chestie procentuală simplă. Nu avem access la date, dar trebuie să compari numărul mașinilor cu probleme versus numărul total al mașinilor vândute. Ai să vezi că de cele mai multe ori failure rate-ul este undeva la sub 5% (asta de exemplu am văzut la studiul de caz pentru pompa de ulei de la 2.0TDI de care fugea toată lumea la VAG - sub 5% din VAG-urile cu 2.0TDI au avut failure la pompa de ulei - dacă citeai pe forumurile locale: "TOATE 2.0TDI au probleme la pompa de ulei și cade", normal - așa e forumul - lumea exagerează, vorbește din auzite și îi dă acolo tare - eu aș putea fi farmacist - pe forum pot să zic că sunt mecanic,nu? :) ). Încă încerc să aflu concret ceva legat de failure rate-ul distribuției la N47. Dar să zici că TOATE au problema este o afirmație nefondată.

 

În plus, tu dacă faci recall la un anumit model, nu remediezi problema cât de cât a celor fabricate ulterior recall-ului? Continui să o lași așa și să pierzi bani in continuare cu un eventual următor recall sau o reputație și mai proastă?

Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Problemele au inceput sa apara prima data la modelele din seria E dotate cu N47 prin anul 2013 si prin 2015 a inceput sa faca recall. Asta inseamna ca doar masinile construite dupa 2014 nu mai au probleme cu distributia (s-au asa ar fii normal)... dar pentru seria E a fost prea tarziu sa mai poata faca ceva ca deja nu mai erau in productie. Prin urmare ,toata seria E cu N47 are aceasta problema. Sunt cazuri de peste 200.000km fara distributie schimbata, da ... dar nu intr-un numar asa mare incat sa zici ca nu este o problema cu motoarele astea. Cine vine si zice aici ca N47 nu are probleme cu distributia tin sa cred ca vrea sa se pacaleasca singur sau are un n47 care probabil a fost cumparat cu distributia schimbata si ii merge foarte bine , sau este cazul norocos (1-la 1000) care nu a avut probleme.

Am vazut ca mai este unu altu care zice ca cine are masina dupa 2011-2012 nu mai are problema asta ... sunt povesti. BMW a schimbat distributia pe linia de productie la sfarsitu lu 2014. Piesele pentru kitul nou (rectificat) au codul din 2015.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma asa cum au zis si alti colegi, ca vrei sa recunosti sau nu aceasta problema, este treaba fiecaruia daca pana la urma o va inlocui sau nu. Nu sunt statistician sa fi facut ceva poll-uri, dar pur si simplu existenta acestui forum iti poate trage un semnal de alarma. Pe langa faptul ca f multi au reclamat zornaiala, la fel sunt cativa pe aici mai ghinionisti carora chiar li s-a rupt lantul. Rabdare doar sa ai si sa rasfoiesti acest thread. Doi la mana, mecanicul la care merg din 2012, a lucrat 12 ani intr-o repr BMW. A inlocuit zeci de distributii acolo si plus in particular cate a mai facut pana in prezent. Daca nici intr-un astfel de om nu poti avea incredere in ce zice, atunci spune tu in cine ai avea incredere? Si-ti mai spun ca are inca multe repere ramase de la distributiile inlocuite de N47 a.i. daca vei compara spre exemplu un lant de N47 cu un altul de pe un motor mai vechi, gen M47, predecesorul lui, vei constata singur care din cele doua e mai rezistent si care nu. Nu-ti trebuie nici o scoala tehnica. Si ca s-o lamurim si mai bine, n-a inlocuit doar distributii ale caror motoare aveau doar zgomot specific, a refacut chiar si motoare cu distributia rupta sau le-a inlocuit cu totul daca nu s-au mai putut repara. Sa nu mai zic si de alte relatari ale unor persoane carora li s-a rupt lantul si la 50k km cu masina inca in garantie. Fiind inconjurati si de atata dezinformare, este normal sa mai contesti anumite lucruri, sa-ti mai pui anumite semne de intrebare. E ca si treaba cu vaccinurile din prezent. Multi sunt impotriva lor desi nu inteleg ca in spatele acelor vaccinuri exista ani, zeci de ani in care anumiti oameni au efectuat fel si fel de studii. Tu daca te doare ceva, vei merge la doctor si nu la nu stiu ce croitoreasa. La fel daca ai probleme cu masina, vei merge la un mecanic si nu la nu stiu ce parerolog. Iti sugerez sa mergi la cel putin un mecanic si sa-ti explice cum sta treaba cu acest motor, eventul sa-ti faca si un inventar propriu al distributiilor rupte.
Link to comment
Share on other sites

E o chestie procentuală simplă. Nu avem access la date, dar trebuie să compari numărul mașinilor cu probleme versus numărul total al mașinilor vândute.

(...)

 

În plus, tu dacă faci recall la un anumit model, nu remediezi problema cât de cât a celor fabricate ulterior recall-ului? Continui să o lași așa și să pierzi bani in continuare cu un eventual următor recall sau o reputație și mai proastă?

 

Poate e mai bine sa spui in ce tabara esti. Esti de acord ca motorul N47 pica sau nu!?

Este atat de simplu.

Oricum se observa in ce latura inclini.

Probabil vei conduce BMW pana la adanci batraneti bazandu-te pe statistici si procente si rugandu-te (eventual daca ajuta aici) si la Doamne-Doamne sa nu pice la tine motorul.. motor care toti mecanicii stiu si o spun aproape nu are voie sa ii pice lantul sau distributia, daca e pe lant!

Sper ca nu e nevoie sa iti spun de ce..

 

Oricum, altceva vroiam sa pun in atentia/vederea ta, daca tot iti place sa iei in considerare statistici, procente (care pentru mine AU VALOARE FOOARTE MICA) de ce nu consideri predecesorul lui M47 ca sa nu ma refer si alte motoare mai vechi..

Seria 3 cu M47 a fost cel care a batut primul recordul la vanzari (nu te mai pun sa te intrebi si de ce N47 la urmat.. ;) )

Compara ratele/..procentele de schimb de distributie la M47 versus N47 si revino cu, concluzia ta aici.

 

Eu am sunat la un service profesionist (din vest) care isi castiga painea din schimbul de distributii la N47. I-am sunat si i-am intrebat/spus ca as vrea sa schimb distributia ca am ajuns cu al meu M47 la peste 300k km. Mi-au spus clar ca daca nu aud zgomot suspect nu am nici un motiv sa ma ingrijorez/sa vreau sa schimb.

Ma gandesc ca faceau prea multi bani din schimbul distributiei la N47 (nu vreau sa inflamez spiritele pe aici, dar asta este ce mi s-a spus, ca nu e cazul sa schimb la M47)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt din nicio tabără și nu cred că e nevoie să facem totul personal. Și eu stau cu urechea pe la a mea, pentru că există niște șanse cât și din cauza unora care insistă că pică pe bandă rulantă.

 

Ce nu-mi place, este generalizarea nefondată, fără dovezi și panica inutilă - un fel de Antena 3 așa. De aia e bine să ai in vedere o statistcă înainte să zici că TOATE au probleme.

 

Bag de seamă că toți înțelegeți doar ce vreți.

Edited by deeJayOg
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt din nicio tabĂŁrĂŁ și nu cred cĂŁ e nevoie sĂŁ facem totul personal. Și eu stau cu urechea pe la a mea, pentru cĂŁ existĂŁ niște șanse și din cauza unora care insistĂŁ cĂŁ picĂŁ pe bandĂŁ rulantĂŁ.

Ce nu-mi place, este generalizarea nefondatĂŁ, fĂŁrĂŁ dovezi și panica inutilĂŁ - un fel de Antena 3 așa. De aia e bine sĂŁ ai in vedere o statistcĂŁ ĂŽnainte sĂŁ zici cĂŁ TOATE au probleme.

 

Bag de seamĂŁ cĂŁ toți ĂŽnțelegeți doar ce vreți.

 

Cel putin eu, te incurajez sa faci o statistica, o baza de date cat mai stufoasa. Nu te retine nimeni. Poti la fel sa consulti si alte forumuri din afara, vorba aia, oameni mai seriosi decat noi :p Ca doar noi, vorbim balarii "a la antena 3"

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Partea bună, este că deși inițial ai zis TOATE, ulterior ai venit cu un comentariu care să susțină cât de cât, ceea ce e foarte bine și mă face să cred mai mult ce ai de zis.

 

Totuși chiar și experiențele mecanicului respectiv, de care menționezi, sunt limitate în cazul ăsta. Nu știu câte BMW cu N47 circulă in RO și câte a văzut el.

Nu am de ce să iau apărarea BMW, la fel cum nu am cum să fiu credul să cred că N47 nu are totuși o oarecare hibă de proiecție undeva - poate chiar lanțul în sine. Totuși, când un procent din ceva înclină balanța, este dificil și aberant oarecum să susții invers.

Exemplul cu vaccinul e perfect. În câteva cazuri izolate s-au constatat unele probleme după vaccinare. Ulterior s-a ajuns la concluzia că nu vaccinul era problema. Totuși, bazat pe un studiu fals, unii încă persistă să spună azi că vaccinul este o problemă și genereaza autism, sau mai știu eu ce.

 

La fel și acum. Dacă din 10 N47, 1 are probleme cu distribuția, e oare corect să zic că TOATE au problema?

Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La fel și acum. Dacă din 10 N47, 1 are probleme cu distribuția, e oare corect să zic că TOATE au problema?

 

Imi fac impresia, falsa sper, ca iti place sa spui multe dar de fapt nu mare lucru - nu lua asta la atac la persoana dar cred ca prea multa teorie e in ceea ce spui mai ales cand faci paralele cu alte domenii.. tinand cont ca un motor functioneaza dupa anumite reguli cat se poate de .."controlabile"..

 

Da, N47 are/poate sa isi piarda lantul oricand in decursul vietii sale pe motor fata de M47. Asta e o certitidine tocmai pentru ca despre M47 nu s-a auzit/stie (macar) ce se stie despre N47. Intelegi?

E ca si cum cineva (tu m-ai) intreba daca ma astept ca N47 sa fie mai fiabil decat M47..

Tu ce raspuns ai da!?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Imi fac impresia, falsa sper, ca iti place sa spui multe dar de fapt nu mare lucru - nu lua asta la atac la persoana dar cred ca prea multa teorie e in ceea ce spui mai ales cand faci paralele cu alte domenii.. tinand cont ca un motor functioneaza dupa anumite reguli cat se poate de .."controlabile"..

 

 

De ce e prea multă teorie? Nu sunt fapte reale? Strică oare să ne oprim puțin să analizăm situația înainte să continuăm să fim convinși de ceva?

 

Și vrei nu vrei, tot e atac la persoană. În toate răspunsurile mele am încercat să nu îmi dau cu părerea despre nici unul dintre voi. Nu se întâmplă aici. Ca să nu fie atac la persoană poți răspunde fără să faci referire la ce fel de om mă consideri sau să mă judeci - pur și simplu la obiect. Ai vrut probabil doar să mă ataci sau să arăți că știi mai multe ca mine. Răspunsul tău putea veni fără prima parte ca să fie ok.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

de la probabilitatea de a pierde lantul oricand, la a afirma ca toate au probleme, mie mi se pare o diferenta semificativa.

 

Perceptia pe care o ai cand privesti o statistica depide foarte mult de problema in cauza. Lantul este o componenta critica a motorului. Nu numai ca te poate lasa in drum oricand si fara semne dar implica si costuri mari o reparatie. De aici si perceptia ca sunt probleme mari provocate de aceasta distributie.

 

Daca aceiasi statistica, cu aceleasi cifre ar fi fost legata de stergatoare sau becuri, nimeni nu dadea 2 bani pe ea. Insa la lant e putin diferit si depinde mult de la caz la caz.

 

De aici si isteria cauzata. Ca este o componenta a motorului prost facuta, e clar. Ca masina personala are sau nu probleme -> depinde.

 

Dar sa neglijezi problema si sa spui ca N47 are o distributie beton in ciuda eforturilor BMW de a face recall-uri si diverse alte campanii, mi se pare absurd.

Link to comment
Share on other sites

Anumite persoane treuie sa se loveasca cu capu de o probema pana ce sa recunoasca sau sa inteleaga situatia. Nu este bai , doar ca o sa fie prea tarziu ,si in loc sa schimbi o distributie o sa schimbi un motor ... sau cine este norocos daca pot sa zic asa , ajunge ca si colegu WIN care mai poate sa isi refaca motorul fara sa il schimbe, dar si aici preturile sunt de la cer la pamant fata de cat ar fii costat un schimb de distributie.

Daca nu ar fii avut o problema nationala cu motoarele N47 , BMW nu ar fii facut recall, prin asta au recunoscut putin ca distributia nu este tocmai ok. Dar vad ca pentru unii acest lucru nu prea inseamna nimica si o tin ca nu este nici o problema ca el are masina de nspe ''milioane'' de km si merge fara probleme (dar in serviceuri e full de n47 cu distributia pe afara). Este adevarat ca din anumite motive sau mers ca un batran (turatia sa nu treaca peste 3000rpm) au ajuns si pe la 200.000 si peste cu distributia din fabrica, dar daca asta iti da incredere si te face sa nu iti schimbi distributia sau sa recunosti ca este o problema atunci nu ai de cat sa circuli in stress si sa stai cu frica ca daca bagi putin picioru in pedala sa faci o depasire s-at putea sa se opreasca in mers.

Link to comment
Share on other sites

De ce e prea multă teorie? Nu sunt fapte reale? Strică oare să ne oprim puțin să analizăm situația înainte să continuăm să fim convinși de ceva?

 

Și vrei nu vrei, tot e atac la persoană. În toate răspunsurile mele am încercat să nu îmi dau cu părerea despre nici unul dintre voi. Nu se întâmplă aici. Ca să nu fie atac la persoană poți răspunde fără să faci referire la ce fel de om mă consideri sau să mă judeci - pur și simplu la obiect. Ai vrut probabil doar să mă ataci sau să arăți că știi mai multe ca mine. Răspunsul tău putea veni fără prima parte ca să fie ok.

Te inseli. Nu este atac la persoana atat de mult pe cat vrei sa crezi.

Din nou, revenind la comparatia care imi face placere: M47 vs. n47 (daca mi-e permis ;) ) ; M47 are lantul in fata, n47 are lantul in spatele motorului- stii ce insemna asta pentru costul reparatiei si ideea de lant/distributie pe viata motorului?

Inseamna mult! Trebuie sa muncesti (nu sa faci posibile pocnitori..) in proiectare-testare.. sa iasa o masina foarte fiabila cand ai tupeul sa bagi lantul acolo si nu sa lasi pe buzunarul proprietarilor asa situatie..

 

Asta e treaba si (o) diferenta dintre "Marele 47" si potential "nasolu" 47.. sau nu prea bunul n47

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Asta își doreau și la N47 - că n-a ieșit complet e altă poveste, nasol, da.

Eu tot nu înțeleg cum ajungem totuși la ce ziceam mai sus și de fapt singurul lucru cu care nu pot fi de acord: "TOATE" N47 au probleme?

 

@OPaul - A făcut BMW Recall la N47 post 2012? Unde mai exact?

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Păi și atunci pot să zic că toate au probleme și să mă rog să nu pice și la cele post 2012? Eu aici vreau să ajung. Se trag concluzii pripite și de aceea ajungem la polemici de genul.

Mai trece timpul. Mai vedem mult mai multe N47 post 2012 care ajung pe la 150-200 mii km+ și vedem. Poate mă înșel amarnic eu și chiar așa este. Toate au probleme. Acum cel puțin eu nu pot spune asta.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu fiu inteles gresit vreau sa iubesc n47 ca e un pic mai eficient decat M47 dar e frustrant sa auzi chiar daca (..prea) putine motoare (prin comparatie cu total vandut..) au crapat, asa.. mai multe inainte de 2012 (!) aici e frustrarea; te astepti la calitate si fiabilitate de la BMW! Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta își doreau și la N47 - că n-a ieșit complet e altă poveste, nasol, da.

Eu tot nu înțeleg cum ajungem totuși la ce ziceam mai sus și de fapt singurul lucru cu care nu pot fi de acord: "TOATE" N47 au probleme?

 

@OPaul - A făcut BMW Recall la N47 post 2012? Unde mai exact?

 

Nene...si scuza-ma ca schimb tonul, dar tu intelegi din orice ti-ar zice toti de pe aici, doar lucrurile care vrei sa le auzi. Eu zic sa nu te mai stresezi cu ascultatul motorului pt ca N47 este un motor beton, are distributia pe lant, prin urmare e lifetime. Vrei statistici, dar tu nu te-ai interesat mai deloc despre acest motor. Ma surprinde ca nu stii nici macar despre recall-ul BMW vis-a-vis de distributia N47-lui, darmite discutat cu mecanici, consultat si alte forumuri de afara, etc Chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi la finalul acestui thread cu 266 de pagini?!?! Chiar crezi ca majoritatea celor ce-am scris aici, suntem nebuni? N-avem ce face si incercam sa generam o problema artificiala cu distributia N47-ului!

Edited by RaYn3
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nene...si scuza-ma ca schimb tonul, dar tu intelegi din orice ti-ar zice toti de pe aici, doar lucrurile care vrei sa le auzi. Eu zic sa nu te mai stresezi cu ascultatul motorului pt ca N47 este un motor beton, are distributia pe lant, prin urmare e lifetime. Vrei statistici, dar tu nu te-ai interesat mai deloc despre acest motor. Ma surprinde ca nu stii nici macar despre recall-ul BMW vis-a-vis de distributia N47-lui, darmite discutat cu mecanici, consultat si alte forumuri de afara, etc Chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi la finalul acestui thread cu 266 de pagini?!?! Chiar crezi ca majoritatea celor ce-am scris aici, suntem nebuni? N-avem ce face si incercam sa generam o problema artificiala cu distributia N47-ului!

 

Mai citește odată ultimile postări te rog; ai dat pe lângă ;)

Faci exact lucrul de care mă acuzi.

 

Observ că nu ai înțeles ce vreau să demonstrez - cumva ai senzația că ridic în slăvi N47 sau că habar nu am despre acest motor, dar e ok. Până la urmă avem dreptul toți la o opinie. Pot doar să susțin că știu destule despre problemă, dar că niciodată nu mă voi hazarda în afirmații ca a ta: o generalizare nefondată - lucrul de la care am plecat de la bun început în toată polemica asta. Asta vreau să "demonstrez".

 

Trebiue să nu mai scriu în topic, sau ce te-ar mulțumi? Cred că ăsta e scopul acestui forum - să discutăm, nu să ne dăm în stambă care e mai "ciumec" sau să ne închidem gura unii altora.

 

 

Ca sa nu fiu inteles gresit vreau sa iubesc n47 ca e un pic mai eficient decat M47 dar e frustrant sa auzi chiar daca (..prea) putine motoare (prin comparatie cu total vandut..) au crapat, asa.. mai multe inainte de 2012 (!) aici e frustrarea; te astepti la calitate si fiabilitate de la BMW!

 

Am avut parte de aceeași poveste și cu fostul A6, așa că nu mă surprinde nimic în ce privește mărci premium și calitatea. Economia actuală duce la "scurtături", care nu sunt de cele mai multe ori în favoarea clientului - de fapt, cred că niciodată :)

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Ma surprinde ca nu stii nici macar despre recall-ul BMW vis-a-vis de distributia N47-lui, darmite discutat cu mecanici, consultat si alte forumuri de afara, etc Chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi la finalul acestui thread cu 266 de pagini?!?! Chiar crezi ca majoritatea celor ce-am scris aici, suntem nebuni?

Ăn cele 266 de pagini (peste 5300 de postĂŁri), cate persoane au spus concret ca li s a rupt distribuția? Iar dintre aceștia, câți au mașini cu revizii fĂŁcute la timp și cu km verificați?

 

Nu spun ca problema nu existĂŁ, clar exista, dar cei mai mulți dintre noi am auzit de la vreun prieten al unui prieten sau de la vreun mecanic. Și stam și discutam sute de pagini, apoi brusc asta devine un argument.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

În cele 266 de pagini (peste 5300 de postări), cate persoane au spus concret ca li s a rupt distribuția?

 

Multi, destul de multi, prea multi pentru ce se asteapta de la o masina cu sigla BMW, pentru ca, ce fac oamenii cand se lovesc de o problema atat de costisitoare? Spun si la altii cu atat mai mult cu, cat ai access la internet si un forum unde nu te costa nimic sa te inregistrezi si sa iti spui pasul/necazul. Si aici nu ma refer la forumul acesta ci si la alte forumuri.. prea putini se plang aici pantru ca romanul in general e mai prevazator pentru ca e trecut prin destule.. si poate nu pica la el lantul dar e stresat si e de inteles!

 

Iar dintre aceștia, câți au mașini cu revizii făcute la timp și cu km verificați?

 

Probabil cei mai multi au facut reviziile la timp dupa cum au stabilit cei care au facut programul de revizie nu dupa cum s-ar fi putut informa/autoeduca... pentru ca vrem sa traim intr-o societate in care fiecare e responsabil, inclusiv BMW pentru ceea ce spun oficial.

 

Nu spun ca problema nu există, clar exista, dar cei mai mulți dintre noi am auzit de la vreun prieten al unui prieten sau de la vreun mecanic. Și stam și discutam sute de pagini, apoi brusc asta devine un argument.

 

Problema exista si pentru ca BMW cu muulti ani in urma te pupa si in "proverbial" cand ti se strica masina, o luau, o reparau si isi cereau si scuze pentru ce ti s-a intamplat in masina proiectata de ei!

Nu si in zilele noastre.

...De cate ori ai intrat intr-o reprezentanta BMW nu ai avut uusoorul sentiment de stanjeneala, dat de cei de acolo (serviciu clienti) care se asteapta sa stii cat mai exact ce vrei ca sa iti satisfaca placerea (pe banii tai munciti din greu..) dar pe/pentru o calitate care NU MAI DUREAZA!? Intelegi de ce devine argument pentru o masina care (mai) are inca pretentia ca e de lux? (nu mai zic.. cati stiu ca daca cumperi anumite componente care se intampla sa nu se potriveasca la modelul tau nu le mai poti returna; ma intreb cati stiu acest lucru? Sau ca vezi Doamne politica companiei ii obliga pe cei de la piese de schimb sa nu iti spuna part number-ul... probabil ca sa nu cauti sa cumperi din surse aftermarket care sunt interesati sa puna part number-ul pentru a face vanzare.. Slava Domnului ca exista realeom-ul!)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu mai zic.. cati stiu ca daca cumperi anumite componente care se intampla sa nu se potriveasca la modelul tau nu le mai poti returna; ma intreb cati stiu acest lucru?

 

Am fost ieri pana la reprezentanta si pe factura scrie ca nu ai voie sa le returnezi daca ai venit tu cu part number si ai dat comanda. Deci daca le spui ce vrei si cauta ei, dupa care sa dea comanda, normal ar trebui sa le poti returna.

 

Daca nu, ai atatea metode de scandal :p

Link to comment
Share on other sites

Detin un 320d f31 fabricatie 2014 are 217000 km toate serviciurile facute la timp service BMW in germania cu piese oem. Pana acum nu am sesizat nici eu nici mecanicii de la bmw niciun zgomot specific uzurii lantului de la distributie ce ace ma face sa cred ce spun unii detinatori de bmw ca la modelele fabricate dupa 2010 iginerii de la bmw au reconditionat distributia de la motoarele N47 Oricum parerile sunt impartite am intrebat un mecanic de la service bmw din austria despre distributie mi-a zis ca la n47 dupa 2010 distributia ar trebuii schimbata dupa 300000 km dar nu obligatoriu si numai cand se aud zgomote specifice uzurii distributiei am spus parerile sunt impartite
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.